Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Magistrát zvažuje zdražení odtahů v Praze, cena může být i dvojnásobná

Cena za odtah by v Praze mohla být až dvojnásobná. Jednají o tom magistrát a Správa služeb hlavního města, která auta odtahuje. O kolik se ale případně cena zvedne, nechtěl nikdo říct. Za odtah lidé nyní platí 1 450 korun, k nimž si připlatí za každý další den 200 korun parkovného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LadislavH

Podporuji to.

Jsem pro zvednutí. Důležité také je, aby se začala odtahovat i auta bránící provozu. Zrovna tohle MP ignoruje, obzvlášť, když auta stojí v průjezdním profilu tram. To se pak čeká klidně 40 minut, než si pro auto přijde majitel...

0/0
17.2.2012 0:20

Radka.seznam

Už takhle je to velmi drahé...

Jednou jsem ze zoufalství po půlhodinovém kroužení a hledání místa zaparkovala blízko širokého přechodu pro chodce na Palmovce tak, že jsem měla jedno zadní kolo asi 10 cm na přechodu a auto mi odtáhli. Platila jsem dva tisíce korun a ještě chtěli pokutu... Už to mi přijde docela dost. ;-€ Bydlím na Praze 8, nejezdím z venkova, jak by se mohlo zdát... Spíš by měl magistrát zajistit dostatek parkovacích míst!!!  ;-O Těžko si někdo může vzít auto s sebou domů nebo do práce....:-/;-O

0/0
16.2.2012 10:13

Rickr

Re: Už takhle je to velmi drahé...

Proboha! To je škody! Bydlíte v Praze 8 a na Palmovku jedete autem??? V tom případě se nedivte a plaťte (a to nejsem žádný fanda magistrátu a jeho ozbrojených šimpanzů MP).

0/0
16.2.2012 11:04

bartik09

Re: Už takhle je to velmi drahé...

Proc si kupujete auto, kdyz ho nemate kde parkovat?

+1/0
16.2.2012 14:09

999666999

Co jste si zvolili to máte.

;-D;-D;-D;-D

0/0
16.2.2012 9:59

Paa1

Zřejmě víc nenažraných krků,

už jim to nestačí, myslím těm, kdo se dělí o zisk. Na vlastní oči jsem viděl, jak odtahovací vůz večer zvolna brázdil bočními ulicemi sedmičky a kontroloval poznávací značky a parkovací známky na oknech, aby mohl zavolat spřátelené policajty...Rv

+1/0
16.2.2012 9:35

al.mucha

Odtahovky neplní plán, je nutno zvednout cenu

Kolik mají z jednoho požadovaného odtahu policajti?

+1/0
16.2.2012 9:11

Leinad

Re: Odtahovky neplní plán, je nutno zvednout cenu

Oficiálně nic. Správná otázka by byla "kolik z toho má policejní šéf a kolik náměstek na svých osobních účtech. "

+1/0
16.2.2012 9:59

Krokodyl1

Proč zdražovat?

Je to jednoduché. Jde o peníze - nic víc, nic míň. V r. 2010 měl magistrát z tohoto "obchodu" tržby cca 71,4 mil. Kč a následující rok si lidé začali dávat pozor a tržby klesly na cca 53,4 mil. Kč při vyšších nákladech. NEJDE o bezpečnost provozu, NEJDE o místa pro rezidenty, celé je to POUZE A JEN o tom vytáhnout lidem další peníze z kapes!!!!!

+1/0
15.2.2012 21:59

kenx

Re: Proč zdražovat?

Alarmující je, kolik peněz se vybralo a kolik jich z toho získalo město. Je to obrovský rozdíl a ten přistává mimo město. Kromě toho, město nás kdysi krmilo sliby, jak bude stavět místa pro parkování - samozřejmě realita je zcela odlišná. Vybudoval se pouhý zlomek toho, co by bylo potřeba a město i nadále podporuje zhoršování stavu povolením staveb bez výstavby veřejně přístupných parkovišť. Odstrašujícím příkladem je "superprestižní" Brumlovka a je to velká ostuda i pro Radima Passera, který za Brumlovkou stojí. Lidi z kanceláří musí svými soukromými vozy zaplavovat široké okolí, protože veřejné parkoviště s rozumným poplatkem pro celodenní parkování na Brumlovce jaksi chybí. Nevidím technický důvod, proč v centru za desítky miliard korun nestojí parkovací dům, který by za cca. miliardu nákladů vyřešil parkování pro nějaké 2000 vozidel a výrazně tak situaci pomohl. Proč by to stavebník dělal? Stačila by podmínka města ... Podobná situace je ale i na mnoha jiných místech.

+3/0
16.2.2012 7:16

bartik09

Re: Proč zdražovat?

Nevim, jestli by parkovaci dum pomohl. Zasobovani, zdravotnicka sluzba a invalide by v nem misto na ulici asi neparkovali. Rezidenti, kteri by od nej bydleli vic nez 300 metru taky asi ne. Proc lidi na Brumlovku nejezdi sockou?

0/0
16.2.2012 8:11

Asi, k čertu se mnou

Asi jsou potřeba větší provize

Je asi více hladových krků anebo jsou jednoduše nenasytní;-€

+3/0
15.2.2012 20:19

Pan_Tau

Někdo potřebuje holt

o něco více odklonit. Klasika.

+3/0
15.2.2012 20:03

doktor_bota

Re: Někdo potřebuje holt

Proč? Pokud se to bude týkat jen odtahu s vrácením auta, tak v tom nevidím problém, ta cena (ne dvojnásobná, ale o 920 kaček vyšší) je reálná.

0/0
15.2.2012 20:06

good_man

Re: Někdo potřebuje holt

realna? Za nalozeni, odvoz, vylozeni platite 1450Kc, za to same smerem z odtahoveho parkovisto do mesta chteji 920Kc... proc? proc ta castka neni stejna?

0/0
16.2.2012 8:29

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

Zdražujte!

Pořád ! Všechno! A pak budete čumět.R^

+2/0
15.2.2012 19:40

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Tolik pitomců otravuje ostatním život s těma popelnicema

Smradlavé překážející plechovky bych rovnou zabavoval a nechal sešrotovat. A majiteli sebrat volební právo a nechat ho vyšetřit na psychiatrii. Auta totiž spoustě lidí zatemnila mozek. Rv

+1/0
15.2.2012 19:32

doktor_bota

Re: Tolik pitomců otravuje ostatním život s těma popelnicema

Ty nejsi znevýhodněný sociokulturně, nýbrž mentálně.:-/

0/0
15.2.2012 20:03

mázaušima

Re: Tolik pitomců otravuje ostatním život s těma popelnicema

momentálně ! ;-D;-D;-D

0/0
15.2.2012 20:33

doktor_bota

Re: Tolik pitomců otravuje ostatním život s těma popelnicema

Tenhle bohužel furt.:-/

0/0
15.2.2012 20:35

Jjelen

Re: Tolik pitomců otravuje ostatním život s těma popelnicema

Až si budeš všechno jídlo pěstovat a chvat sám,vyrábět el. energii, tak potom se dá uvažovat o snížení provozu, ale do té doby se hold musí jezdit, aby bylo zajištěno blaho jednotlivce. :-)

0/0
15.2.2012 20:28

bojimbojim

!!

Dobry solich se musi zakonite posvetit a ne o 100,ale prosim hnedka o 300,dekuji :-/.

+1/0
15.2.2012 18:58

2fast4u

Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Dulezity spis je, aby byl jeden metr!!! Navic se nestacim divit, co maj Invalidi v Praze za bouraky..... . Vetsinou nejaky ML nebo Cayenne s cernejma foliema. Proste zemsky raj to na pohled....

+4/0
15.2.2012 18:47

looki25

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

invalidi je nemaj...;-O

0/0
15.2.2012 19:00

Leinad

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Pokud ne, tak proč takový auta není problém vidět na místech pro invalidy?

+3/0
15.2.2012 19:06

al.mucha

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Musíš rozlišovat - jsou invalidé a invalidé. Jedni stojí u Drábka na osekané dávky, druzí podnikají v oboru autovrakovišť či státních zakázek.

+1/0
16.2.2012 9:15

arborman

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Jo jo zrovna teď mi stojí před barákem invalida s Porschetem:-))

+1/0
15.2.2012 19:37

bartik09

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Chapu kam tim mirite, ale bohatymu cloveku se nemuze narodit postizeny dite?

0/0
15.2.2012 19:51

2fast4u

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Tak sam pisete, ze vite, kam mirim, tak proc to degradujete takovou hloupou otazkou? Samozrejme, ze i v bohaty rodine muze byt invalida, to ale neni, oc tu bezi....

0/0
15.2.2012 20:02

Keni

Re: Je uplne jedno, kolik to bude stat!

Obcas se stat muze, ale toho jsem si nevsiml. U nas mame normalniho stavebnika, dva velke cokly a pravodelne jezdi s pritelkyni nebo manzelkou na kole. Kripl kartu a vyhrazene parkoviste pro auto samzrejmne ma.

Jinak nechapu, proc ma mit vyhrazene misto i ten, kdo neridi. Pokud ma postizene dite, tak at dostanene nejake oznaceni na to, aby mohl kratkodobe zastavit i na zakazu stani, pokud tim nezablokuje ale jen mirne omezi dopravu. At si pro auto dojde, dojede pred dum a dojde pro to dite. K tomu nepotrebuje trvale vyhrazene misto pred barakem. Jednoho takoveho znam, parkuje tam s nakupni taskou a jen pro to, aby nemusel asi pul kilometru pesky do garazi pro svuj vuz. Pro jeho opravdu postizeneho syna vetsinou jezdi mikrobus.

0/0
17.2.2012 14:08

LUF4

Návrh

1. Pokud provozovatel vozidla bude mít za okénkem svoje tel.č., má magistrát povinnost ho telefonicky kontaktovat vyzvat ho k uvolnění místa. Po neúspěšném pokusu teprve provede magistrát odtah

2. Pokud je potřeba uvolnit místo jen na krátkou dobu (např. čištění krajnice), vůz se neodtahuje na sběrné parkoviště, pouze se přemístí v rámci ulice a je vráceno zpět.

+1/0
15.2.2012 18:46

Zabr-Ali Mubarak

Re: Návrh

A ty by sis dal za okno auta svoje telefonní číslo?

0/0
15.2.2012 18:49

LUF4

Re: Návrh

Proč ne?

+1/0
15.2.2012 18:52

vandor

Re: Návrh

...    si ho tam dej a uvidíš   ...:-)...   pokud ovšem parkuješ v Pze   ...;-D...

0/0
15.2.2012 19:24

LUF4

Re: Návrh

Kdybys měl argument, tak bys ho napsal

0/0
15.2.2012 19:52

doktor_bota

Re: Návrh

Uvidím co? Já ho tam běžně mívám a už dvakrát jsem tím předešel problému.

0/0
15.2.2012 20:08

LUF4

Re: Návrh

Přesně tak. Bydlel jsem na sídlišti kde lidi museli parkovat tak, že si někdy vzájemně překáželi. Měli za oknama telefon a když jeden potřeboval vyjet tak zavolal, druhej člověk vyběhl z domu a popojel

0/0
15.2.2012 20:11

kicw

Re: Návrh

Ale na parkovišti u paneláku je to přeci něco jiného. Každopádně, kdyby tam číslo nebylo a človíček by zavolal policii, tak Tě stejně odtáhnou, protože nesmíš blokovat jiné auto.

0/0
15.2.2012 21:05

Keni

Re: Návrh

Ti rozumnejsi to resil neutralem a nezabrzdeno. Takto se parkuje na Luzinach a to auto si trosku odstrcite. Jenom je nutne nechavat v druhe podelne rade vetsi mezeru .Ale i tak se najdou tydyti, co tam daji obcas rucku a kvalt.

0/0
17.2.2012 14:11

martin2580

Re: Návrh

A proc ne?

0/0
15.2.2012 19:19

kicw

Re: Návrh

1. Kdo bude platit hovory kvůli řidičům, kteří nechtějí platit parkovné? A hlavně PROČ? Myslíš, že když je tam volné místo a zároveň bílá nebo modrá zóna tak tam můžeš stát jen tak? Nejezdi autem když nechceš platit.

2. Předpokládám, že je i v zájmu řidičů aby byli silnice uklizené, takže spolupráce při čištění pár krát za rok zvládneš ne?

0/0
15.2.2012 18:50

LUF4

Re: Návrh

1. Já jsem nepsal o sobě (přečti si to když tak ještě jednou)

2. Určitě řidič zaplatí raději hovor, než odtah

3. Spolupráce ano, ale ta značka někdy není vidět. Nebo kdo tam bydlí a nejezdí pravidelně, vyjede jednou za 14 dní - jak se to dozví , když je tam ta značka kratší dobu?

0/0
15.2.2012 18:57

kicw

Re: Návrh

Jako rezident Prahy 1 denně řeším, kde zaparkovat, protože všude v modré jsou invalidé, zásobování, lékařské služby a vozidla bez karet. Jsem pro nejvyšší možnou pokutu, včetně odtahu. Pokud bude jediný postih 20Kč za telefonát, nezaparkuji už nikdy v životě a nebude to žádný postih za porušení předpisu. Odtah znamená uvolnění místa pro rezidenty, pro které to parkování je. Platím daně a taky chci parkovat u baráku.

Čištění - TSK mi pravidelně posílá informace s předstihem o čištění silnic mailem, takže tento problém opravdu nemám. Pokud je člověk v nemocnici a doloží to, tak pokutu nedostane.

Omluva - Kdokoliv, kdo nemá na parkování, ať nejezdí autem.

0/0
15.2.2012 19:35

bartik09

Re: Návrh

V zasade s vami souhlasim. Jen se mi zda, ze jste presvedcen, ze na parkovaci misto pred barakem mate nejake zarucene pravo vyplyvajici z ustavy... Na druhou stranu ulice "patri vsem" a ne tomu, kdo v ni ma nahodou barak. Ja bych byl treba pro, aby bylo zarucene pravo na parkovaci misto pred domem spojeno treba s povinosti uklizet prilehly chodnik.

0/0
15.2.2012 20:00

kicw

Re: Návrh

Pokud mi město dá 1 místo reservé, rád budu kolem něj uklízet. Kolem celé modré zóny uklízet odmítám.

Na druhou stranu platím daně a odvádím peníze do sociálního systému. Následně dávám státu další peníze (spotřební daně za alkohol, PHM, užívání dálníc, DPH, atd....). Ať uklízí lidé bez práce, žijící ze sociálních dávek. A policie, kterou také živím, ať opravdu pomáhá a chrání.

0/0
15.2.2012 20:59

Leinad

Re: Návrh

1) Vyfakturovat telefoní hovor hříšníkovi by nebyl problém. Jenže z toho asi nebude mít úředník tak velké provize, jako z odtahu(telefon max. 20Kč/min, odtah pár tisíc). Mimochodem "a co řidiči, kteří někde zaparkují, a ráno zjistí, že tam měl být zákaz? (výmluvy na značku shozenou vandaly neberu, to je věcí správce komunikace.)"

2) Pokud o tom budu vědět, tak ano. Dání zákazu zastavení na místo, kterým jsem již projel, a následné pokutování, má podobnou logiku, jako rozsvícení omezené rychlosti(na displeji) v okamžiku kdy pod ním projíždím a měření radarem sekundu poté.

0/0
15.2.2012 19:14

Keni

Re: Návrh

Ve Francii se cisti pravidelne nekolikrat tydne a to i pres zaparkovana auta. Chodi lide s kostaty a jezdi neco jako multikara s wapkou. Naporadek se namete na strasnu a pote splachne vodou (maji trysky v obrubnicich).

V Nemecku se cisty jako u nas, ale radne vcas oznaceno s kratkym casem a vzdy jen jedna pulka ulice, pak casem druha.

V CR se cisti cele ctvrti najednou. Takze neni zadna moznost nikde v okoli zaparkovat, protoze tam je take zakaz. Dosti mizerne znaceni par dni predem (prubeh od rana az do vecera), bohuzel u Nas diky nulove podpore parkovacich domu se casto parkuje daleko od domu. A kdyz jezdite casto MHD, tak si toho zakazu na sidlisti kolikrat ani ty 3dny nemusite vsimnout. Nastesti kamos jezdi s ostahovkou a zavolal vcas a pockal u meho vozu a neodtahli me. Na silnici od bus k nasemu baraku cisteni nebylo, jen od sidliste nahoru.

0/0
17.2.2012 14:19

arborman

Re: Návrh

Proč by ti volali? Protože jsi prase a parkuješ tam kde nemáš?

0/0
15.2.2012 19:38

LUF4

Re: Návrh

Když stojíš u baráku 2 týdny a nevyjedeš , jak se dozvíš že budou čistit ulici? Předem díky za vysvětlení

+3/0
15.2.2012 19:40

arborman

Re: Návrh

Předpokládám, že ven chodíš.., tak asi všimnout si značky problém není, nebo ano?

0/0
15.2.2012 19:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.