- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
8 mil. cyklostezky, 3,43 mld. Blanka. Jak "hezké".
Na začátku článku zmiňují 2,5 km, ve sloupku uprostřed článku jsou údaje v součtu 3,45 km + neupřesněná délka v křižovatce... Takže snaha vyvolávat emoce, nebo neschopnost autora napočítat do 4??? I když u zastánce Filera bych se tomu nedivil...
Za pár milionů až miliard se namaluje pár čar na pár chodníků nebo silnic. Pak se udělá skvělá kampaň o cyklostezkách, kterými se nedá jezdit(v lepším případě slalom mezi lampami na zastávce busu - ale třeba neřešitelné točení doleva přes víceproudovku nebo konec cyklopruhu uprostřed křižovatky je standard).
Útraty však v žádném případě nesmí být smysluplné - za několik miliard se v celém lese načmárají bíle čáry doprostřed cest, ale na objížďku(serpentinu) vedle schodů nezbyde. Mimoúrovňové křížení silnice-cyklostezka je zakázáno stavět, používat značku cyklopřejezd také. Když chci jet na kole do školy, tak nemám bike and ride ani sprchu.
Asi bych měl mít radost z toho, že nepřibude tolik kilometrů nesmyslů - ale pochybuji o tom, že by útraty byly smysluplnější.
Přesně tak. Tvůrce "cyklostezky" od křižovatky Otakarova směr nádraží vršovice by chtělo zavřít. Nebo ho tam nechat za trest jezdit. Úzký proužek vyhrazený pro kola podél dvouproudé silnice, kde se jezdí plnou rychlostí, zatímco chodník má snad tři metry. Čekám, kdy se tam stane první smrťák.
Jaká je vlastně kvalifikace na funkci "odborníka na cyklodopravu" A jestlipak také musí složit nějaké "odborné zkoušky"
Stačí, když se třikrát denně, obrácen čelem k nábřeží kapitána Jaroše, pomodlí k blahoslavenému Bouchalovi.
Ted se bude delat novej most pres Botic na Michelske. Docela OK lokalita na kolo (casto tudy jezdim). Ale napadnou v novem moste udelat pesinu a podjezd pro cyklisty nikoho nenapadlo. Pritom by to jiste bylo levnejsi, nez novy naprosto zbytecny svetelny prechod s Ohradni, ktery je asi 70m od stavajiciho svetelneho prechodu.
Dle odboru dopravy SSZ zvyšují už z podstaty bezpečnost... Že tomu mnohdy tak není, je věc jiná.
už bylo na čase, že došly peníze. Budování stezek v takovém rozsahu a mnohdy na místech naprosto nevhodných a nebezpečných je zcela jednozné mrhání.
Dálnice se taky buduje na místech naprosto nevhodných a nebezpečných, například přes Vysočinu. Proč se automobilisti nemůžou jet projet někam jinam, když je to tak baví?
odvádí totiž cyklisty ze silnice, takže je vlastně kvůli autům, i když má v názvu "cyklo". Kdyby nebyla auta, tak by cyklisti žádnou stezku nepotřebovali.
Asi tak jako železniční nadjezd usnadňuje jízdu autům, i když je "železniční".
Ale pan Nosek si bohužel nevidí ani na špičku nosu. Až se cyklisti rozlezou všude, bude pozdě bycha honiti. Letošní zimu si už spousta lidí vyzkoušela, že v mrazu je lepší se cestou do práce zahřát jízdou na kole, než podupávat na zastávce, nebo škrábat sklo auta od ledu.
Odvádí je ze silnice Tak proto se asi cyklopruhy vyznačují na hlavních ulicích, když souběžně vede "vedlejší" ulice....
Tím myslí ty bílé znaky např. na Koněvově, které jsou úplně na nic ? Nebo namalovanou cyklostezku na Vinohradské, která končí před Želivského a dál nic ???
Dálnice Praha Brno taky spoustu let končila u Mirošovic, a dál nic.
Pražané jsou rádi, že zvolili TOP09. Čeká je omezení MHD, omezení výstavby cyklostezek, veškeré peníze na infrastruktutu odčerpá Blanka. Vracíme se do 90.let, kdy se v Praze nestavělo téměř nic.
Taxikáři, mafiáni a veksláci se radují.
Ale Pražané jsou jistě rádi, že se zaplatí církevní restituce