- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím opravdu odborníka o odpověď. Staré koleje v panelech se po poničení prostě vyndaly a nahradily jinými. Ještě starší technologie byla pražce, koleje a zadláždit - opět se daly-s relativně snesitelnou prací snesení zadláždění - vyjmout a vyměnit.
Jak to bude s novou technologií, kdy se koleje zalévají betonem do kompaktní desky?? Jejich případná výměna bude asi hrozně pracná a nákladná...
Ony by měly mít dramaticky delší trvanlivost, takže by to mělo být ekonomicky OK. Jestli ovšem někdo stavbu nezfušuje.
Pokud nedojde jen k odklonění pár set milionů a tramvaje nebudou řinčet stejně jako předtím, tak poroč ne.
Loni dělali úsek mezi bulovkou a palmovkou a výsledek dobrej, ovšem za kolik nevím :)