- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím, na čem chce ČSAD ještě šetřit. Jízdné této společnosti je nejdražší ve Středočeském kraji. Jak je možné, že jízdné Kladno-Slaný např. u linky 47 je o 8 Kč dražší, než spoje ČSAD Slaný? To je více než o třetinu, a autobusy jezdí po stejné trase. ČSAD Kladno by mělo hledat nejprve rezervy u sebe.
už to měněj, tak to můžou napsat do JŘ,ne,že člověk příjde k zastávce u Tesca a tam je odjezd v 15:03 a autobus si prijede až v 15:15 A ráno má zpoždění trojka taky pravidelně - na gymplu v 6:47 a v klidu přijede v 6:54,někdy i déle :-)
Mám i opačnou zkušenost, kolikrát mi trojka ujela, když u Tesca jela o tři minuty dřív což nechápu, když je to teprve čtvrtá zastávka, buď musí řidič vyjet od Oázy dřív a má radost, že lidem ujede, nebo mají špatně nastavené jízdní řády. Ale i v tom případě by měl řidič na zastávce počkat na čas, kdy má odjezd.
Zrušily se důležité linky, ale úspora bude jen kapka v moři. Na podporu sportu dává město 42 milionů, 25 milionů dostane akvapark, krásných 30 pak sročko zaměřené na kulturu, které řídí bývalá žena odeesáka Bendla. Tak kde to jsme??
Modří ptáci by už měli z Kladna odleťeť, mají to tam moc obšancované.
Musím se smát. Linky 1 a 6 jsou nejpoužívanější ve městě a už teď je přes den interval deset minut vyhovující asi tak, že jdu po městě radši pěšky. Zrušení noční linky, která za noc 3x objela město (ano, tady jsou úspory evidentně "obrovské"), určitě potěší místní nenažrané taxikáře. A jinak jsem rád, že současná zlodějská skvadra na radnici na tom je lépe a lépe...
Poklesne mu příjem ze spotřební daně. Dobře mu tak.
Jako tohle mě už vážně štve. Člověk se během dne musí někam dostat a musí na linku čekat 20 minut. A to na č.1, která je jedna z nejužívanějších.
kdyby Jiránek s Bernáškem kradli méně, zbylo by dost pro 5min. intervaly na všech linkách