- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tři mega v luftě.
(tedy vlastně na Bémově kontě)
Keldon.. tak tahle společnost patří Šachtovcům..... a Erika má část znich v představenstvu... DPP je prostě jeden velkej tunel.... a teď vymejšlí novej....hahahahahahahahaha
Jízdenky mají kód (dva znaky a číslo) ve své horní části. QR kód je prostě jen jiný kód. Mám silný pocit, že více škody než dodavatelé falešných jízdenek způsobuje management DPP tím, že vyhazuje milióny za naprosto absurdní studie a analýzy.
Jsem si to dohledal, těch odhalených padělků je za 7176 Kč. Studie za necelé tři mega dává smysl...
..je to jen další kravina, jak dát vydělat nějakoé zpřízněné firmě s neznámými vlastníky další milióny...
Přitom by stačila jednoduchá věc, která bez problému funguje v jiných zemích - aby strojek kromě označení jízdenky razítkem ji zároveň proděravěl. Může tam třeba vyseknout hvězdičku, to je jedno, ale zabrání se tím opětovnému použití jízdenky. Jasně, že i tahle úprava strojků by něco stála, ale aspoň by bylo na první pohled vidět, zda je jízdenka falešná nebo ne...
Nebylo by levnější a efektivnější zavést zpátky průvodčí, jejichž funkce byla zrušena v době umělé přezaměstnanosti v 70. letech?
Spíš jde zase o přelejvání peněz. Ve finále bude papírový lístek obsahovat tuny ochranných mechanismů a výroba jednoho paírku pak vyjde zase o něco dráž, tím pádem i cena jízdenek bude růst čím dál tím rychleji. Analýza takové pitomosti za 2,9 mega? Kurňa, to bych to zvládl i já s nulovým nákladem samozřejmě.
Ovšem QR kód nepomůže proti padělání, revizor možná pozná, že QR kód obsahuje něco jiného, třeba větu "padělaná jízdenka revizáku". No nic, teď ještě stačí vybrat firmu a podepsat s ní smlouvu nevypověditelnou na "rentu" do konce života. Klasika...
protože čím dál větší ceny zabere vytváření ochranných prvků, což u lístků na jedno použití dělá velkou část ceny.
V globále by to pomalu už vyšlo levněji, kdyby zase byli průvodčí jako v minulosti.
Jo, to by šlo... Sice v metru by se to muselo řešit jinak, ale v autobusech by se mohly používat úplně obyčejné jízdenky, které by prodával šofér.