Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik musí kvůli brzdám odstavit 17 nových tramvají ForCity

Pražský Dopravní podnik musí vyřadit z provozu sedmnáct tramvají ForCity. Důvodem je podle Drážního úřadu enormní opotřebení brzdových destiček. Tramvaje nahradí starší typy, cestujících se tak problém nedotkne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kopefra2

Autor je evidentně odborník.

Brzdové destičky vyrábí firma Ferodo a ne Fedoro.....:-)

0/0
2.3.2012 8:29

Atomas

Re: Autor je evidentně odborník.

A to je ten problém. Asi použili nějaký fake z číny ;-D

+1/0
2.3.2012 8:52

nenovak

Re: Autor je evidentně odborník.

Firmu Fedoro bych spíše tipoval na to,  že ty destičky nosí do kovošrotu.

0/0
2.3.2012 12:18

azazzelo

ŠKODA TRANSPORTATION, škoda, že je známkou Česka

Je to jedna z úspěšných českých značek. Projděte si odkazy, kde všude "děkují Bohu za kvalitní české výrobky". Nezbývá, než kvalitu dotáhnout a ustát to, je to v českém zájmu. To nás všechny živí. Nechápu, kam dali konstruktéři hlavy, 15T, když rachtá po Praze, připomíná žebřiňák. Oproti Porsche, kde je hluk v kabině menší, rachtá 15T úžasně i v kabině pro cestující. Je to velmi dobrodružná jízda, a to v ceně běžného jízdného! Ergonomie u všech nových dopravních prostředků je bídná. Není kde stát, čeho se držet v nejpříhodnějším místě pro ruku je pravidelně označovač jízdenek atd. Děs běs. Je to o kvalitě práce a myšlení současné mladé generace. Odfláknout a ošidit, co mohu.

http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/

http://www.skoda.cz/cs/produkty/metro/

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-jednotky/

http://www.skoda.cz/cs/produkty/elektricke-lokomotivy/

0/0
2.3.2012 8:15

Hnev lidu

Neštěstí je , že ty křápy

stály 18miliard, resp. ještě nejsou doplacený. V dnešní době, kdy se šetří kde se dá, klidně mohlyještě deset let sloužit T3, nebo se mohly postavit nízkopodlažní T3 jako v Ostravě či Brnu

0/0
1.3.2012 22:43

martin2580

Re: Neštěstí je , že ty křápy

Tramvajim nerozumim, ale obcas s ni jedu a tyhle novy jsou o mnoho tissi a pohodlnejsi nez ty stary krapy T3

+1/0
2.3.2012 8:19

cckk

Re: Neštěstí je , že ty křápy

R^ a na vyhybkach a zatackach asi tak 1000x tissi nez ty silene rozskripany "porche"

0/0
5.3.2012 15:32

Jura444

To jsou ty šaliny,

co přestaly jezdit, když pršelo a na vozovce se udělaly louže. Nadávalo se na Porsche, ale ty se mezitím jakž takž vychytaly.

+1/0
1.3.2012 22:25

janzlatousty2

Škoda transportation přináší vždy novou kvalitu do

života

Politiků , kteří s ní podepíší zakázku.

Nic víc, nic míň!

+1/0
1.3.2012 21:16

hobtl

15 T crashcity.

0/0
1.3.2012 20:20

petr4770

Re: 15 T crashcity.

Sakra,tak hluboká myšlenka,kdo by to tu čekal;-D

0/0
1.3.2012 20:32

munkiki

Re: 15 T crashcity.

No,já určitě ne ! ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2012 20:37

fsp1111

První T3 byly také poruchové

to je prostě život

0/0
1.3.2012 20:19

kunta_kinte

Re: První T3 byly také poruchové

nehlede na ne uplne povedene T1 a T2 :-)

0/0
1.3.2012 20:37

TYGR.NET

Re: První T3 byly také poruchové

Jenže T3 doladili skoro k naprosté dokonalosti. To u dnešních tramvají není možné, protože modely se střídají jako ponožky ...

0/0
1.3.2012 20:57

kunta_kinte - protistatni zivel

Re: První T3 byly také poruchové

No k dokonalosti... T3 je technicky i moralne zastaraly vyrobek. Dnes uz neni doba, kdy 1/3 tramvaji na teto planete bude temer stejneho typu. :-)

 

Ostatne, zatim je skodovka s timto typem na zacatku. Prvni tramvaje typu T, coz byla zmena konceptu od dvousaku srovnatelna se zmenou co se deje dnes, take nebyly hned spolehlive a az treti rada se nejak povedla. :-)

0/0
1.3.2012 21:13

Aqua

Re: První T3 byly také poruchové

Zaostalý, a přesto zdaleka nejneporuchovější, s nepřekonatelným uspořádáním interiéru a i vnějším designem.

0/0
1.3.2012 21:33

kunta_kinte - protistatni zivel

Re: První T3 byly také poruchové

1.) Znate cisla poruchovosti ? Vyhoda je v tom, ze se to da opravit beznym naradim prumerne zdatnym technikem, to je fakt. 

2.) Interier T3 je dany vysokopodlaznosti, u novych tramvaji je pozadavek na plnou nizkopodlaznost a ty podvozky je potreba nekam umistit. Uznavam, ze ale interier lze resit lip. Ale co si praha objednala, to ma.

3.) design je vec vkusu, me se T3 taky libi, 14T ulet, ale 15T se dle meho povedla. Ono je to taky dano zvykem. T3 tu jezdi desitky let, lide jsou zvykli.

+1/0
1.3.2012 23:42

martin2580

Re: První T3 byly také poruchové

15T je krasna. Rozhodne hezci nez ty rumply komunisticky.

+1/0
2.3.2012 8:21

michal II

Re: První T3 byly také poruchové

Nejak nechapu, co se strida jako ponozky? Jako 14T za 15T nebo i predchozi? Tedy T6 a KT8, ktere jezdi vic jak 10let. Nebo snad inovace T3? Mozna tomu jen asi moc nerozumis.

0/0
2.3.2012 0:35

hobtl

vztahuje se i na tyto tramvaje šrotovné.

0/0
1.3.2012 20:17

Gurney Halleck

To nejde... :-)

Když řidič soupravy č. 15 při jízdě z kopce zjistil, že brzdy nepracují ani když jim domlouvá a odběhl se poradit s kolegou do vlečňáku co teď aby nás pak přišel informovat do mezaninu činžovního domu, kde jsme mezitím přistáli, že už dál nejde abychom vystoupili a nezdržovali dopravu neboť obraci, jezdím tramvají co možná nejméně.

+2/0
1.3.2012 20:06

kunta_kinte - protistatni zivel

To je zase narku...

v tomhle zrovna problem nevidim. Porucha byla odhalena drive, nez se vubec neco stalo, dodavatel tramvaji ji ostrani na sve naklady a tramvaj zas vyjede. za dane situace nejlepsi postup.

+1/0
1.3.2012 19:55

Qesospi Cobigan

Ty argumenty s dodavatelama jsou už trapný

snad za finální výrobek ručí jeden... Tesco to samý: "my nemůžeme za ty shnilý věci, to sem dávají nějací dodavatelé" ;-)

+1/0
1.3.2012 19:40

adviser

Re: Ty argumenty s dodavatelama jsou už trapný

Co je tu trapného? Možná způsob jakým je to napsáno. Jde to na náklady výrobce, nikoliv na náklady dodavatele.

Škoda se k problému alespoň postavila čelem, což se třeba nedá říci o soupravách metra Siemens a jejich popraskaných podvozcích od Bombardieru. Co jsou proti tomu rychle se opotřebovávající destičky.

+1/0
1.3.2012 20:50

kešav

Fedoro

Když berou destičky od Fedora  není se čemu divit.Možná od Feroda by byly o kapku lepší.

+3/0
1.3.2012 19:38

SVN

Re: Fedoro

Nebo to bude Figaro, a dělají je z Fidorek. :-P

+2/0
1.3.2012 20:55

ingchemik

Možná proto, že nejsem Pražák,

Ale ty tramvaje se mi líbí. A doufám, že se ty porodní bolesti podaří brzo vyřešit.

+2/0
1.3.2012 19:32

Leinad

Re: Možná proto, že nejsem Pražák,

Taky věřím, že když Škoda bere reklamace na sebe, tak se to spraví.

Ale tram se mi nelíbí, protože dělá hlasité zvuky a dovnitř se vejde málo lidí.

0/0
1.3.2012 19:48

petr4770

Re: Možná proto, že nejsem Pražák,

Si to asi pletete se 14T...A malá kapacita???Cituji:"

Kapacita: Pohodlná kapacita 210/ maximální 300 osob , míst k sezení 61"

+1/0
1.3.2012 20:00

kOBLICH

Re: Možná proto, že nejsem Pražák,

Hlasité zvuky? Tramvaj 15T je kritizována, protože ohrožuje chodce svou příliš tichou jízdou...:-/

0/0
1.3.2012 20:06

hobtl

zlatý T3

+6/0
1.3.2012 19:27

B-25

Re: zlatý T3

R^

0/0
1.3.2012 19:35

chucpe

Re: zlatý T3

Zlatý A8

0/0
1.3.2012 19:46

Domi-nick

Re: zlatý T3

;-DR^

0/0
1.3.2012 21:54

kunta_kinte - protistatni zivel

Re: zlatý T3

15T by prospelo lepsi usporadani interieru, jine sedacky a jak mam T3 taky rad, tak tim by se 15T stala pro mne nejlepsi.

0/0
1.3.2012 19:56

petr4770

Re: zlatý T3

No jo,ale to napiš DP Praha,jak si to uspořádání vymysleli,tak ho mají.Stejně tak dřevěné sedačky.Za tohle Škoda nemůže,dodala co si přál zákazník....

0/0
1.3.2012 20:31

kunta_kinte

Re: zlatý T3

To ja vim, taky za to nekritizuji primo skodu. :-)

0/0
1.3.2012 20:32

nejchytrejsi

Re: zlatý T3

jj, a bez opencard, s klasik stipacima strojkama

0/0
1.3.2012 21:02

Zly_Soused

Další porce prskání na Škodu,

která se k závadě postavila přímo a řeší. V této souvislosti by bylo dobré připomenout, jak si Dopravní podnik musí sám opravovat vadné podvozky od slavní firmy Bombardier na vozech metra od jiné slovutné firmy Siemens.

http://praha.idnes.cz/video-dopravni-podnik-svaruje-podvozky-metra-vetsinu-lze-opravit-10s-/praha-zpravy.aspx?c=A120203_163839_praha-zpravy_ab

0/0
1.3.2012 19:19

Martin Šubrt

Re: Další porce prskání na Škodu,

Tam je drobný rozdílek. Tramvaje jsou v prodloužené záruce, většina vozů metra už dávno po záruce.

0/0
1.3.2012 19:38

computer

Re: Další porce prskání na Škodu,

Zvláštní, vozy metra jsou několikrát dražší a jsou po záruce?

0/0
1.3.2012 19:44

Martin Šubrt

Re: Další porce prskání na Škodu,

Inu, první soupravy metra M1 se objevily v Praze někdy v roce 1998...první tramvaje 15T 2010... Na tramvaje je záruka tak tři roky /i ta prodloužená), na metro fakt nevím, ale tipuju, že rozhodně nebyla nad 5 let.

0/0
1.3.2012 20:12

KOLDAK

Nejlepší by bylo,

kdyby se ty nepohodlné rakve na koleje už nevrátily

+4/0
1.3.2012 19:09

ww+

Re: Nejlepší by bylo,

Kez by...

0/0
1.3.2012 19:19

michal II

Re: Nejlepší by bylo,

Jako T3?

0/0
2.3.2012 0:38

Kdo dřív brzdí, prohrává...

Zase ale šalina bez brzd dojede k cíli rychleji,

v době časových jízdenek k nezaplacení :-P

+1/0
1.3.2012 18:56

chacharostravsky

Re: Zase ale šalina bez brzd dojede k cíli rychleji,

;-DR^!!

0/0
1.3.2012 19:09

petrumr

Re: Zase ale šalina bez brzd dojede k cíli rychleji,

forcity jezdí v Brně?

0/0
1.3.2012 19:14

1000101111001111

Re: Zase ale šalina bez brzd dojede k cíli rychleji,

Jistě, pokud řidič na konečné na okraji Prahy zjistí, že to nebrzdí...

+1/0
1.3.2012 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.