- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je vopruz pánové taxikáři z letiště co?vstávat ráno v pět abych byl první na letišti a domů po půlnoci strhanej zpocenej a smradlavej.za to vše platit dvacet litrů za místo na letišti,dvacet tisíc za leasing litr výpalný boxerům od pana Horáčka aby vyháněli ostatní taxikáře.No hošánci naběhli jste si a ted nestíháte platit a vyhlídky na infarkt ve čtyřicíti ....no teda to je fakt na mašli.Kdo umí počitat už dávno z letiště zdrhnul a zustali jen netáhla co si mysleli že budou mít kilo pade čistýho měsíčně.aLE VONO HO..NO,zbyde sotva na jídlo pro děti.
Kdyby se za zvednutí závory na letiště neplatili tak velké úplatky, mohly by být ceny i nižší.
Chceme svobodně podnikat, ale ziskovost chceme mít socialisticky zaručenou.
Oni svobodně podnikají?
A já myslel, že jezdí za cenu určenou magistrátem (aspoň maximální), magistrátem určenými typy aut(ne příliš starými), kdo si to podplatí tak dostane výhody(fair place, nádraží, letiště)
Dochází i k zajímavým situacím, kdy chci jet od Ruzyně a kromě trojáček vidím i že jakási jiná firma někoho přivezla(na místo kde není zákaz, tedy daleko od letištní budovy), tak se zeptám na cenu. A nabídnutá cena je daleko menší, než cena trojáček. Průběh celé situace si fotil/natáčel a zapisoval kdosi z trojáček, jako bych dělal něco neférového.
A proto existuje - maximální cena za km(avšak účtování jiné ceny než té na dveřích není vždy trestané), místa pro někoho("fair place"), podmínka na stáří auta,...
Nerozumím tomu. Jsou jen dvě možnosti:
BUĎ - všichni taxikáři dodržují podmínky provozování služby, především stav použitých vozidel. Pak je v pořádku, že si konkurují cenou. Jestli někdo dokáže jezdit levně, ať to ti drazí klidně zabalí. Není důvod, proč by do toho mělo město zasahovat.
NEBO - někteří taxikáři nedodržují předepsanou kvalitu služby a tak mohou nabídnout nízkou cenu. To je rozhodně důvod k tlaku na město, aby dohlíželo na stáří a technický stav vozidel, nemá to ale nic společného s minimální cenou.
- - -
Proč by proboha zrovna taxikáři měli mít své podnikání zajištěné nějakou minimální cenou? Ať se snaží.
3. Mnoha lidem to slouzi jen jako privydelek, tudiz si mohou dovolit jezdit za min, neb naklady na paluvo a servis maj nizsi a cisty zisk 5000kc za mesic je prijemne zpestreni rodinneho rozpoctu.
Mno kdyby dali výpověď, tak budou nezaměstnaní. Ale obávám se, že omezení (již nyní nefungující konkurence) by taky nebylo pěkné.
Příští týden tu pak budou protestovat mobilní operátoři, že chtějí minimální ceny za měsíční tarif 500, protože nižší ceny jsou prodělečné...................
by lepší stanovit minimální denní příjem- a kdyby ho nedosáhli doplatil by to třeba magistrát ! to by bylo super
Když ta taxikařina nevynáší, tak můžou jít makat třeba do Kolbenky. Jednoduché.
Nemůžou,jelikož jejich mozečky o velikosti hrášku zvládají pouze 2 věci: 1.okrádat 2.zajišťovat chod základních životních funkcí.
Ve všech ostatních oblastech jsou kartelové dohody zakázané.
A tihle taxikáři nejenom že chtějí uzavřít kartelovou dohodu, ale dokonce žádají aby se jí musel každý taxikář povinně zúčastnit.
Tady nejde o kartel, jen majitele dispecinku to nemaj v hlavve v poradku a zacali cenovou valku bezohledu na realne naklady na provoz auta.
Chceme stanovit minimalni cenu prave kvuli temto nesmyslnym dostihum. Zakaznik z toho uzitek mit nebude, neb auta zestarnou a nikdo novy kupovat nebude. Misto superbu tu budou jezdit Logany....., a lidi budou nadavat, ze Dacii jezdit nechtej.
Prumerna zakazka ma 5 km, tudiz jestli nekoho polozi 50Kc na ceste z knajpy domu, tak at jde pesky, nebo si da o panaka min.