- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
furt si myslím, že je lepší se v létě dívat na zpocené lidi v busech a tramvajích z pohodlí svého klimatizovaného vozu. totéž platí i o zimě. s cestováním po praze autem problém nemám. tak mi laskavě nenutte mhd. stačí, že na ní přispívám
No, nevím, jestli je to dobrý nápad. Problém vidím hlavně v tom, že "do Prahy pravidelně cestující nepražák" nemá moc šancí. Například na OpenCard ani nejde koupit míň něž měsíční lítačka, takže se to nevyplatí ani když přijedete na týden. Zbývá koupit si například jednodenní nebo několikadenní lístek - a to pořád taháte "nějaký papírek". SMS jízdenka je sice fajn, ale zase - je to jen jen jednorázovka.
To "u nás na vesnici" mají místňáci "elektronickou peněženku", pravidelní jezdiči si tam nahrají "měsíční" nebo třeba "roční" lítačku, "tůristi" kupují papírové lístky či platí přímo u řidiče a SMSkou z mobilu koupíte třičtvrtěhodinovou nebo čtyřiadvacetihodinovou jízdenku...
Pražská SMS jízdenka existuje i na 24 nebo 72 hodin, skutečně není třeba s sebou tahat "nějaký papírek".
ale pouzivam jednorazove listky. Kdyz obcas MHD pouzivam. Pokud ma byt taktika zdrazovani tohoto jednorazoveho jizdneho, tak pak uz opravdu MHD nepouziji nikdy v zivote. Proste vyjde taxik vyhodneji. Inu kazdy sveho stesti strojvudce.
Taxík výhodněji ? Dobrý a teď tu o Karkulce...
gratuluju k prvnímu vysoce logickému prohlášení - "chci nalákat do pražské MHD více lidí, proto jí zdražím". Už se těším na další kroky!
a PRÁVĚ PROTO autem nejezdím.
Platit, platit, platit, starat se, řídit, klepat se strachy, co se kde vysype nebo jestli neudělám blbý pohyb a neskončím na vozíku či v lochu. Ani omylem
Objektivně vzato jste velmi zbabělý člověk. Ročně zemře na silnicích jen 750 lidí. To jsou pouze dva za den.
V nových tramvajích typu Porsche si není kam pořádně stoupnout, kde se pořádně držet. Každý stojící blokuje vystupující. Stojí-li někdo u dveří, vystupující se ani nedostane k tlačítku, který se otevírají dveře. Na každé zastávce dochází k tlačenici. Na sedačkách sedíte nepohodlně bokem ve směru jízdy, bezprostředně namačkán na vedlesedícího a lidé procházející úzkou uličkou vám okopávají boty a kolena. Naštěstí do mám do práce poměrně blízko, tak se ze mě stal chodec (někdy cyklista)...
Ano, ty tramvaje jsou katastrofa.
centru neparkovala na chodnících a tam kde nemají.....když řidič nebude mít kde zaparkovat ,tak tam prostě nepojede...
Obchodníci v centru tě zabijou...nic není tak jednoduchý. Lidi se pak budou scházet v OC, místo aby se sešli u tebe v kavárně, nakupovat budou v OC na okraji, kde je gratis parkování, a ve finále můžou bydlet za Prahou. Pak bude míň lidí v MHD=míň se vybere=bude se dál zdražovat. Nic není černobílý. Už kvůli zónám spousta lidí Prahu opouští, ani platy nejsou, co bejvaly
doma připravím trasy, hodím do GPS a jdu, je to zadarmo a dělám něco pro zdraví. 10-15 km není problém. Kolikrát je to rychléjší zkratkama, průchodama apod.
To je, ale pořád jsou to 2 hodiny......to je na cestu do práce a zpět docela dost.