- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyhle plány jsou totální nesmysl.
Linka 125 funguje skvěle - i když by se cesta na Háje dala v závěru ještě zkrátit - jízdou přes Brněnskou a pak Opatovskou.
Úsek Háje - Skalka by měla řešit nová vlastní linka - právě proto, aby se zpoždění z jednoho úseku nepřenášelo na jiný.
Naopak protažení na letiště je taky dost zvrácené... Evropská by to neustála...
Proč nová linka Háje-Skalka v trase současné 271? Když už, nebylo by lepší ponechat současný stav?
linka 125 je super. jestli ji prodlouží, dopadne jako linka č. 165, která má také dlouhou trasu, jezdí po 10ti minutách (ve špiččce), ale že by přijela na čas jsem ještě nezažila. opožduje se pravidelně o 20-30 minut.
podle vyjádření starosty P-11 je vidno, že za zachování současné linky 125 bojovat nebude.
bohužel zruší i linku č. 293, kterou před lety částečně dotovala radnice P-11. poté už v ulici Brandlova zbude opět jen spoj č. 165 a prodloužená linka 125, která taky nebude jezdit na čas. škoda.
a co funguje dobře, je potřeba zrušit. Původně jsem lince moc nedůvěřoval, dnes mi však vadí její přeplněnost a to, že po JM jezdí severní cestou a vynechává Opatov. No pokud pokud zajížděla až k Andělu a jezdila v 5 min intervalech, tak by to bylo OK. Zajímavé by bylo, kdyby byla prodloužena až na letiště. Ale to by chtělo asi upravit průjezd Plzeňskou. Aby zajížděla na Skalku, tak to je nesmysl. Ze Skalky by měla výzmnam nová samostatná linka
125 a 271 mají společnou trasu asi 600 m. Podle mého se spotřebuje stejně autobusů i řidičů, ať jezdí linky dvě nebo jedna..A úspora na tom kraťoučkém úseku je minimální, nebýt 2 semaforů a jedné zastávky, tak to ujedou setrvačností. Úspory by měl DP hledat spíše ve svých vypečených výběrových řízeních.
takhle narychlo mi vyšlo, že ve všední den by se tim ušetřilo cca 265km, který se dneska jezdí zbytečně navíc. ale za výsledek neručím.
tak je to potřeba bezpodmínečně reorganizovat, a nebo lépe zcela zrušit
A stejně tak by se dalo říct, že ať se dělá co se dělá, tak je potřeba u nás na všechno bez přemýšlení nadávat. Zrovna to spojení 125 s 271 svůj smysl má. Spíš se ptejte proč si idnes vybere do článku zrovna tu změnu, která nikomu nemusí vadit a ty které dopravní obslužnost skutečně zhorší(bylo tu zmiňováno např. rušení 154), ignorují.
...všechno je o pravděpodobnosti... Tím, že nyní bus č. 125 překonává vzdálenost cca 10 až 15 kilometrů, tak na konci může mít zpoždění max. 2 minuty... Když se ta vzdálenost prodlouží, tak opět díky semaforům či případné koloně na Průmyslové se toto zpoždění může prodloužit na 5 až 10 minut... Jistě, není to nic dramatického, ale jde o to, že doprava je v Praze drahá (když porovnáme kolik se platí u nás či v Paříži, respektive kolik vydělávají obyčejní lidé u nás nebo ve francouzské metropoli) !!!!!
V podstatě zcela přesný názor-je to o pravděpodobnosti. Takže jakmile přijede dvakrát autobus pozdě, volím jinou variantu, bez ohledu na stav třetího dne. A to je přesně případ možného prodloužení 125 - zpoždění se nevyhne a je malér...
Ta linka si zaslouzi nejen prodlouzit z jedne strany na Skalku, ale absolutne nevidim duvod, proc musi vsechny autobusy koncit na Smichovskem nadrazi, kde nic neni. Hezky tu linku prodlouzit na Andel, odtud k Motolu, na Vypich a pripadne hezky po Evropsky az k letisti. To by byla poradna linka a pane jo, to by se usetrilo.
Potom, co se tranzit ND přesunul z Kbelské/Průmyslové na Vysočanskou radiálu/Jižní spojku,
už zas takové kolony na průmyslové nejsou... Před půl rokem, to byla jiná...
... souhlas, a mimo to tam 271 jede cca 800m ...
nevim, odborník z Ropidu nejsem, ale když se kouknu do mapy, najdu Smíchovské nádraží a projdu si trasu linky až na Háje, pak se kouknu kde je Skalka a Průmyslová ulice.......naprosto mi uniká jakýkoli smysl takové změny. Jediné vysvětlení vidím v tom, že vše, co funguje dobře a cestujícím vyhovuje, je třeba zkomplikovat, aby při následném řešení nastálých problémů pasažéři viděli, jak moc je Ropid důležitý a jak se snaží jim vyhovět.
smysl je v tom, že pro dopravce je levnější provozovat jednu dlouhou linku než dvě poloviční se společnou konečnou. 125 ani 271 nepatří mezi linky, které pravidelně nabírají zpoždění. když nejsou nějaká dopravní omezení nebo nehoda, tak 125 nejede prakticky nikdy nějakou kolonou. 271 se občas ráno trochu zdrží u podjezdu pod železniční tratí a trochu u kruháče na Jižňáku. odpoledne pak někdy na odbočení z Průmyslové k Nádraží Hostivař. a zase, pokud není nějaká nehoda, tak je to v řádu maximálně několika minut. dost lidí navíc přebíhá z 271 do 125 a naopak, těm by to spojení ulehčilo život.
Takový nesmysl mohl vymyslet někdo, kdo nepoužívá MHD jako takovou , natož aby se někdy svezl linkou 125.