Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O Velikonocích nepojede metro mezi Muzeem a Pražského povstání

O Velikonocích čeká cestující v metru výluka na trase C mezi stanicemi Muzeum a Pražského povstání. Důvodem je výměna výhybek. Metro tak bude jezdit mezi Háji a stanicí Pražského povstání, na opačném konci mezi Letňany a Muzeem. Letos to bude první výluka, plánují se ale další.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peepa_47

Co znamená večer?

To je opravdu tak těžké napsat, že to bude od 21:00 místo blíž neupřesněného "večer"??

0/0
6.4.2012 12:26

Snajper ze strakovky

Pro zájemce o přejezdy mezi C/A/B...

Kačerov vypravova na trasu B: Florenc - Nové Butovice, celkem 9 souprav, Hostivař zbytek

Hostivař na trasu C vypravoval ztrátu souprav které jinak jsou na trase B (ulehčení přejezdů z Hostivaře na Béčko, tak na C jezdil s 10 soupravami. A ten stejný model byl na Ačku, kde Kačerov měl hlavně ranní výjezdy turového charakteru se střídaným čištěním v Hostivaři, druhý turnusový den jezdila série souprav z A na trae B atd.

0/0
18.3.2012 13:59

Snajper ze strakovky

Nejvíce se ra výměna mezi C-A používala ještě v době,

kdy Kačerov vypravoval soupravy na trasu A denně. Ještě v době počátečního provozu depa Hostivař, které nemělo takovou kapacitu, jezdil na trase A Kačerov, stejně jako na trase B, než byl postaven areál depa Zličín. Na trase B jezdil později i se soupravami Hostivař. Přejezdy z Hostivaře na trasu B via C bylo zajímavým úkonem... Jinak na trase B bylo dosti místa na odstavení souprav v nočním klidu, kdy nebylo třeba vše "zahánět" do domovských dep. Čištění "velké" bylo turnusově z B d Kačerova a Hostivaře... Tehdy ještě existovala cirkulace souprav B/A Ale to jsem odbočil.

0/0
18.3.2012 13:53

HrubesaMares

zatraceny komunisti

to to nemohli udelat poradne? ;-D

0/0
14.3.2012 12:23

Chytrakz hospody

Kvalita za bolševika

Tak výhybky na Pavláku byly bez údržby od r. 1974, tedy od zahájení provozu metra "C". Žádná porucha, žádná nehoda. To tedy byly velice kvalitně vyrobeny na rozdíl od mostu na okruhu, který má už závady po roce provozu;-D

+2/0
14.3.2012 10:33

FandaVV

Re: Kvalita za bolševika

Jsi jen matěj z hospody - třeba tramvajová trať od Olšanky na Floru vydržela od války (asi kolem 1940) až do rekonstrukce před asi 3 či 5ti lety. To je normální, že koleje i svršek obecně, vydrží dlouhá desetiletí. Samo, že záleží na zatížení. Spíše se divím, že nezorganizoval DP pendl soupravu po nevyloučené koleji. Nebo že výhybku nedokáží po částech vyměnit třeba v několika prodloužených výlukách. Na rozdíl od tramvaje je v metru otevřený svršek, vše přístupné... PK samozřejmě má oddělené napájení (pro rejpaly) obou TK

+1/0
14.3.2012 11:41

v.sp

Re: Kvalita za bolševika

Ono by to po té jedné koleji nebyla žádná sláva - to by byl jednokolejně úsek Florenc - Pražského povstání, což je 8 minut, takže interval 16 minut. To není zrovna výhra, ani o víkendu.

Ve výlukách se toho dělá hodně, ale občas něco holt nejde.

Výhybka na I.P.P tam jsou sice od 1974, ale je to spojka C-A, takže do odbočky pravidelně používané až od 1978.

0/0
14.3.2012 11:52

JPNB

Re: Kvalita za bolševika

No ona výhybka která se téměř nepřestavuje nemívá důvod k poruchám,teda není-li ji potřeba zrovna "otočit". Výměna ojetých jazyků nebo navaření srdcovky je běžná údržba co se stihne v noční pauze.Tď se budou měnit celé výměny což trvá o něco déle,ale celé tři dny spíš ne.

0/0
14.3.2012 18:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.