- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je opravdu tak těžké napsat, že to bude od 21:00 místo blíž neupřesněného "večer"??
Kačerov vypravova na trasu B: Florenc - Nové Butovice, celkem 9 souprav, Hostivař zbytek
Hostivař na trasu C vypravoval ztrátu souprav které jinak jsou na trase B (ulehčení přejezdů z Hostivaře na Béčko, tak na C jezdil s 10 soupravami. A ten stejný model byl na Ačku, kde Kačerov měl hlavně ranní výjezdy turového charakteru se střídaným čištěním v Hostivaři, druhý turnusový den jezdila série souprav z A na trae B atd.
kdy Kačerov vypravoval soupravy na trasu A denně. Ještě v době počátečního provozu depa Hostivař, které nemělo takovou kapacitu, jezdil na trase A Kačerov, stejně jako na trase B, než byl postaven areál depa Zličín. Na trase B jezdil později i se soupravami Hostivař. Přejezdy z Hostivaře na trasu B via C bylo zajímavým úkonem... Jinak na trase B bylo dosti místa na odstavení souprav v nočním klidu, kdy nebylo třeba vše "zahánět" do domovských dep. Čištění "velké" bylo turnusově z B d Kačerova a Hostivaře... Tehdy ještě existovala cirkulace souprav B/A Ale to jsem odbočil.
Tak výhybky na Pavláku byly bez údržby od r. 1974, tedy od zahájení provozu metra "C". Žádná porucha, žádná nehoda. To tedy byly velice kvalitně vyrobeny na rozdíl od mostu na okruhu, který má už závady po roce provozu
Jsi jen matěj z hospody - třeba tramvajová trať od Olšanky na Floru vydržela od války (asi kolem 1940) až do rekonstrukce před asi 3 či 5ti lety. To je normální, že koleje i svršek obecně, vydrží dlouhá desetiletí. Samo, že záleží na zatížení. Spíše se divím, že nezorganizoval DP pendl soupravu po nevyloučené koleji. Nebo že výhybku nedokáží po částech vyměnit třeba v několika prodloužených výlukách. Na rozdíl od tramvaje je v metru otevřený svršek, vše přístupné... PK samozřejmě má oddělené napájení (pro rejpaly) obou TK