Diskuze

O Velikonocích nepojede metro mezi Muzeem a Pražského povstání

O Velikonocích čeká cestující v metru výluka na trase C mezi stanicemi Muzeum a Pražského povstání. Důvodem je výměna výhybek. Metro tak bude jezdit mezi Háji a stanicí Pražského povstání, na opačném konci mezi Letňany a Muzeem. Letos to bude první výluka, plánují se ale další.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peepa_47

6. 4. 2012 12:26
Co znamená večer?

To je opravdu tak těžké napsat, že to bude od 21:00 místo blíž neupřesněného "večer"??

0 0
možnosti

Snajper ze strakovky

18. 3. 2012 13:59
Pro zájemce o přejezdy mezi C/A/B...

Kačerov vypravova na trasu B: Florenc - Nové Butovice, celkem 9 souprav, Hostivař zbytek

Hostivař na trasu C vypravoval ztrátu souprav které jinak jsou na trase B (ulehčení přejezdů z Hostivaře na Béčko, tak na C jezdil s 10 soupravami. A ten stejný model byl na Ačku, kde Kačerov měl hlavně ranní výjezdy turového charakteru se střídaným čištěním v Hostivaři, druhý turnusový den jezdila série souprav z A na trae B atd.

0 0
možnosti

Snajper ze strakovky

18. 3. 2012 13:53
Nejvíce se ra výměna mezi C-A používala ještě v době,

kdy Kačerov vypravoval soupravy na trasu A denně. Ještě v době počátečního provozu depa Hostivař, které nemělo takovou kapacitu, jezdil na trase A Kačerov, stejně jako na trase B, než byl postaven areál depa Zličín. Na trase B jezdil později i se soupravami Hostivař. Přejezdy z Hostivaře na trasu B via C bylo zajímavým úkonem... Jinak na trase B bylo dosti místa na odstavení souprav v nočním klidu, kdy nebylo třeba vše "zahánět" do domovských dep. Čištění "velké" bylo turnusově z B d Kačerova a Hostivaře... Tehdy ještě existovala cirkulace souprav B/A Ale to jsem odbočil.

0 0
možnosti

HrubesaMares

14. 3. 2012 12:23
zatraceny komunisti

to to nemohli udelat poradne? ;-D

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

14. 3. 2012 10:33
Kvalita za bolševika

Tak výhybky na Pavláku byly bez údržby od r. 1974, tedy od zahájení provozu metra "C". Žádná porucha, žádná nehoda. To tedy byly velice kvalitně vyrobeny na rozdíl od mostu na okruhu, který má už závady po roce provozu;-D

2 0
možnosti

FandaVV

14. 3. 2012 11:41
Re: Kvalita za bolševika

Jsi jen matěj z hospody - třeba tramvajová trať od Olšanky na Floru vydržela od války (asi kolem 1940) až do rekonstrukce před asi 3 či 5ti lety. To je normální, že koleje i svršek obecně, vydrží dlouhá desetiletí. Samo, že záleží na zatížení. Spíše se divím, že nezorganizoval DP pendl soupravu po nevyloučené koleji. Nebo že výhybku nedokáží po částech vyměnit třeba v několika prodloužených výlukách. Na rozdíl od tramvaje je v metru otevřený svršek, vše přístupné... PK samozřejmě má oddělené napájení (pro rejpaly) obou TK

1 0
možnosti