Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Technoparty na Zličíně rušila sousedy, rozpustily ji desítky policistů

Zhruba dvě stovky technařů to v noci z pátku na sobotu roztočily v sousedství stanice metra na pražském Zličíně. V ulici Do Zahrádek tanečníci pouštěli hlučnou hudbu, a rozlítili tak sousedy. Ti si na ně stěžovali policii. Rozpustit ji přijely desítky policistů i s antony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thomas0023

Slyšel jsem

od kamarádů že to byla celkem dobrá párty, parádní prostor a spousta přátelských lidí :) 3 stage velmi kvalitní hudby s kreativnímy dekoracemi a volným vstupem. Kultura jinak, kterou každý asi nemůže chápat. Bohužel jsem byl jinde jinak bych také dorazil. Špíš tady v téhle diskuzi to vypadá na kulturou neposkrvněná zvířata. Myslím že drtivá většina účastníků těchto párty ví o toleranci víc než většina lidí. Holt spousta lidí má rádo svůj zabedněný stereotyp a nehodlá ho ničím narušovat. Lidi buďte rádi že se něco děje, něco co nemá v sobě tolik nenávisti, korupce a podobných nesmyslů.

0/0
14.4.2012 13:55

už jdu

Antifa měla sraz ? Podle těch vlajek to tak vypadá.

Vypráskal bych je, atˇ si jdou fetovat ke svým rodinkám ! Taky jsem nezaregistroval žádné po zuby ozbrojené komando 8-o ? Asi se ještě nestačili vrátit z Chánova, kde hlídali demonstranty z DSSS ;-) . Ti jsou přeci děsně nebezpeční, jak vše kolem sebe ničej, zapalujou a rozbíjej ;-D

0/0
8.4.2012 22:26

barbarosa1942

mne neprevezete, mne ne

duchoce nemohl spat, soural se v 3 rano po byte, a vida, slysi hudbu.

jenze on nespi 5 dni v tydnu tak jako tak, a navic ma pak cely den, aby se dospal.

m;-Dladi ma zelenou.

0/0
8.4.2012 22:20

Gift

Pražáci

No jo, to se pražákům nelíbilo, když jim dělali binec pod okny. Ale když je to u nějaké vesnice, to hned mají hubu plnou lidských práv a tolerance.

+2/0
8.4.2012 21:29

ACS Jimmy

Policie

zakročila správně, avšak bohužel pozdě...

0/0
8.4.2012 12:24

Krokodyl1

Správně!!!

Já mám za oknem kontajner na sklo a jasně, že tam každou chvíli nějakej mamlas rozbíjí flašky ve 4 ráno! Požaduji od PČR jednoho policajta s antonem na noční hlídku u konťáku! To třískání skla je rušení nočního klidu! :-P

+1/0
7.4.2012 23:54

ikxcgvzus

pozvyrážet jim tonfama zuby

R^

+4/0
7.4.2012 19:14

Direct Shooter

Re: pozvyrážet jim tonfama zuby

Správně ! Alespoň si ti trávou nacpaní dredové příště rozmyslí rušit svými pazvuky spánek slušných idí. A tou tonfou by jim mohli dát rovněž řádně i přes (_:_) !

+1/0
7.4.2012 23:13

bruselátor

a přitom je to jednoduché

fízláci mohli vniknout na cizí pozemek, protože mohli pojmout podezření, že tam docházelo k týrání zvířat

0/0
7.4.2012 18:17

Vosiczka

Re: a přitom je to jednoduché

A nebo nemuseli vnikat nikam a namrskat tam pár slzáků...

0/0
7.4.2012 18:33

crash

Dezinformace

Pokud vím, tak majitel o této akci věděl a povolil obývání objektu squattery do doby, než se má celý areál začít bourat. Před touto akcí už tam byl třídenní festival a nějaké kulturní akce, vše bez problémů. Včerejší akce měla být poslední a s mezinárodním obsazením (Holandsko, Rakousko, Slovensko). Sám bydlím 250 metrů od místa konání a nezaznamenal jsem nějaký hluk. Pokud to ovšem někoho rušilo, stačilo vyslat na místo jednu hlídku, která by jim zkusila domluvit a ne hned poslat celou armádu.

+2/0
7.4.2012 16:23

thorough2

Re: Dezinformace

Povolit squatterům obývat objekt automaticky znamená souhlas s pořádáním technopárty? No ty máš dost.

+6/0
7.4.2012 17:13

To je bomba

během dopoledne ???

to je fakt blbej vtip. Takže celou noc randál jak v ocelárnách, uprostřed města, a hrdinná policie to rozpustí "během dopoledne".

A Janouška nechají běžet.

K čemu ti šašci jsou ?

+5/0
7.4.2012 15:38

Bodyka Vlažihněv

Re: během dopoledne ???

když tomu nerozumíš, tak se zdrž komentáře :-P

+2/0
7.4.2012 15:41

htraffic

Re: během dopoledne ???

Zličín je uprostřed města? ;-D

0/0
7.4.2012 16:12

To je bomba

Re: během dopoledne ???

není uprostřed Prahy, ale lidi kolem snad bydlí, ne ? nechytejte za slovíčko, to je ubohý argument.

0/0
7.4.2012 19:13

thorough2

Re: během dopoledne ???

Podle tebe měla policie protiprávně vstoupit na cizí pozemek? Proč to řešíš když se v tom neorientuješ?

0/0
7.4.2012 17:11

To je bomba

Re: během dopoledne ???

já se samozřejmě orientuju ve znění zákona. Ale na rozdíl od některých trubek zde se dokážu povznést nad právní pozitivismus. K čemu je policie, když je bezzubá ? Mě nezajímá, že nemůže vniknout protiprávně na cizí pozemek. Mě zajímá, co může udělat pro lidi, kteří trpí.

A vidím, že NIC

0/0
7.4.2012 19:12

Leinad

Re: během dopoledne ???

Dokonce někdy dělá i něco proti lidem.

(Brzo ráno odtahovat auta, když se jim zdá zvuk techniky tichý, tak při tom zapínají alarmy. )

0/0
8.4.2012 13:36

Warťan

Špatný vtip?

Policie nemohla vniknout na soukromý pozemek bez vědomí majitele, ale s vědomím, že je tam pácháno protizákonné jednání?

 Až se budu chtít někoho zbavit, koupím pozemek, někoho tam najmu, sám si odjedu na dovolenou a vypnu mobil. Vlastně policie nezabrání vraždě, ani kdyby jim volalo 50 sousedů.

Podle tohoto klíče vraha nechám bydlet na svém pozemku, sám zůstanu mimo pozemek s vypnutým mobilem a poslíček tam bude vrahovi nosit před zraky policajtů jídlo a stavební materiál na dům.

To žijeme opravdu v tak strašném absurdistánu, že by něco takového bylo možné? Zřejmě jo, když není možnost zasáhnout při rušení nočního klidu a de facto nelegálním obsazení pozemku.

Nebo by snad policie ihned vycházela z nelegálního obsazení pozemku, protože nikdo nájemní smlouvu na vyzvání ihned nedoložil? Ano, ale asi ne u nás. Stejně by tam ale bylo protizákonné jednání - rušení nočního klidu. Jak k tomu přijdou lidi, co musí ráno vstávat do práce a například jsou řidiči?? Pomáhat a chránit...

+4/0
7.4.2012 15:28

Bodyka Vlažihněv

Re: Špatný vtip?

nenadávaj na policajty, ale na zákonodárce... jinak motáš dvě věci dohromady. v tomhle případě šlo pouze o přestupek a to má policie těžce omezený pravomoce. pokud by šlo o trestnej čin, policie by postupovala jinak ;-)

0/0
7.4.2012 15:40

thorough2

Re: Špatný vtip?

Policie je oprávněna vstoupit na cizí pozemek při důvodném podezření že je tam páchán trestný čin. Rušení nočního klidu je přestupek. Trestný čin a přestupek jsou dvě různé věci. Tvé právní povědomí průměrně vzdělaného občana je mizerné.

0/0
7.4.2012 17:15

Leinad

Re: Špatný vtip?

Vražda není přestupek.

Mimochodem když majitel povolí squatting, tak na základě čeho vykazovat lidi bez nájemní smlouvy?

0/0
8.4.2012 13:13

všehoschopný ministr financí

těch 40

mohli pořádně zvalit, ale jinak krása VR^

+1/0
7.4.2012 15:05

antimultivitamin

Jak tohle mohl Nečas dovolit?

8-o Pan Nečas by měl okamžitě podav vysvětlení jak mohl nařídit polici tento brutální masakr nevinných dětí.:-)

+2/0
7.4.2012 14:49

jedenactikilovakoule

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

A jinak dobrý?

0/0
7.4.2012 14:55

antimultivitamin

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

já se bavím dobře :-) když dva dělají totéž není to totéž :-)

+1/0
7.4.2012 14:57

jedenactikilovakoule

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

připadaj ti ty dva zákroky stejné?

0/0
7.4.2012 14:58

antimultivitamin

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

Oba jsou legitimní, jenom jeden by zneužit pro politické účely.

+1/0
7.4.2012 15:12

ducatofil

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

Souhlasím -  Paroubek je nechal brutálně zmlátit, aby si připsal politické body. Nečas nikoli.

0/0
7.4.2012 15:17

DlouhousekLihoslav

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

nečas je nechal jen brutálně zmlátit

ze sadismu ?

0/0
7.4.2012 15:19

antimultivitamin

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

asi ;-D

0/0
7.4.2012 17:33

antimultivitamin

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

;-D No jistě! Až na to, že Paroubek se o tom zákroku dozvěděl až den po jeho skončení. :-P

0/0
7.4.2012 17:33

ducatofil

Re: Jak tohle mohl Nečas dovolit?

Až na to, že den před tím do médií vyhlašoval, aby poldové s těmi technaři zatočili, nezapomněl jsem na pana Paroubka.

+1/0
7.4.2012 17:48

thib

Tady zná každý svá práva,

ale kdy už někdo těm dětem vysvětlí, že mají i své POVINNOSTI!! Moje právo končí tam, kde začíná právo toho druhého!!!!Rv

0/0
7.4.2012 14:37

DlouhousekLihoslav

kdyby to bylo za paroubka

tak jde o clanek dne a plac "uz zase bijou nase deti", "oni se chteji jen bavit", "komunismus a totalita"

k tomu by zde bylo deset rozboru na tema zlocinnosti vlady a uz by se zakladaly akcni vybory vajickaru

+4/0
7.4.2012 14:29

Leinad

Re: kdyby to bylo za paroubka

Je rozdíl mezi blbnutím v polích a ve městě.

Mimochodem za CzechTek bylo pár policistů trestáno, vesměs za osobní chybky - zkus dát žalobu na toho policistu, který ti udělal modřinu.

0/0
8.4.2012 13:32

lekaj

fetky mely

Sraz na Zlicine ?

+3/0
7.4.2012 14:21

Huffnagellův duch

... se s nimi vyjednává...

To snad ne? Oni jsou na vlastním pozemku, nebo se vloupali na cizí? Tak jaký vyjednává?????????

+2/0
7.4.2012 14:18

modrozlodějskej fógl

Pražáci jsou měkkýši,chtěli pouze nahradit zvony co odlétly

za papežem do Říma.

0/0
7.4.2012 14:16

Dr.Onufrakova

Medzinárodný hokej Rakúsko-Bielorusko na Veľký piatok

vo Villachu v Koruntánsku sa musel hrať bez divákov. ÖEHV neskoro zbadal, že cez sviatky sú tam zakázané masové podujatia a medzinárodný zápas plus televízny prenos ho nedovolili preložiť do inej spolkovej krajiny. Rakúšania prehrali 2:3, ale bolo to aj 0:3. Tomu hovorím dodržiavanie zákonov.

P.S. Namiesto emisií hluku môžu byť aj iné emisie. Aj to by do rána zháňali majiteľa pozemku?

0/0
7.4.2012 14:01

Táta medvěd

Tyto pochybné existence nemusí asi nikde.

Povětšinou socky, vandráci, pobudové, fetky a smažky. Vyjimek je pramálo.

+2/0
7.4.2012 14:00

Fori II

Re: Tyto pochybné existence nemusí asi nikde.

Typická dogmata,převzatá z médií...;-€

+3/0
7.4.2012 14:04

Táta medvěd

Re: Tyto pochybné existence nemusí asi nikde.

To není dogma, ale zkušenosti. Btw., s těmi vyjimkami jsem se ještě nesetkal, ale jsem optimista ;)

+1/0
7.4.2012 14:08

ado

Re: Tyto pochybné existence nemusí asi nikde.

ty zadny zkusenosti nemas, ty akorat lzes

+2/0
7.4.2012 15:04

Sípomat

Re: Tyto pochybné existence nemusí asi nikde.

Ne on má pravdu,jen používá trochu jinou definici pobudů a fetek. Setkáte se s ní poměrně často,takže je potřeba ji znát: Pobuda či fetka je každý,kdo zcela nesouhlasí s autorovými názory a nevyznává jeho způsob života a životní hodnoty.

0/0
7.4.2012 14:18

bodlinka

Nespravedlnost

Když tohle bylo před 14 dny u nás, nikdo se neobtěžoval. Znuděný policista na lince mi oznámil, že akce je povolená, přitom na obecním úřadě obce, která to údajně povolila, vůbec nic nevěděli, ovšem s akcí souhlasil majitel pozemku, takže nakonec nezájem, že se ty pazvuky nedržely jenom tam. Vymáhání nějakých práv na klid se v tomto případě nekonalo a jediné co nám zbývalo, bylo hodit si polštář na hlavu, zavřít psy do baráku a ty dvě noci to nějak přežít.

Chudák sousedův pes, co se bojí střelby, z toho měl epileptický záchvat.

+4/0
7.4.2012 13:52

John Nash

Re: Nespravedlnost

To chce stipacky a stipnout na spravnem miste, skoda na reproduktorech nulova, v opilosti vsak nikdo neopravi a budete mit klid ;-)

+3/0
7.4.2012 13:55

Dr.Onufrakova

Treba ich nechať dovzdelať

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:15:07:32002L0049:CS:PDF

0/0
7.4.2012 14:17

Tritonek

techno na zličíně

Když jsem je včera viděl slézat, tak jsem tušil, že bude party nebo novej squat. Dneska, když jsem šel kolem 12:50, tak se tam ta individua srocovala před vchodem do areálu, věřte, že většina byla mimo smysly a to jsem tam ani neviděl nikde prázdné lahve, všichni řekněme, měli poslední očistu těla i šatstva tak před měsícem,

JINAK POLICIE POSTUPOVALA SPRÁVNĚ CO SE TÝKÁ VSTUPU NA POZEMEK, rušení nočního klidu je pouze přestupek, vstup na soukromý pozemek je povolen jen ve chvíli, kdy má policie nebo jiný orgán podezření na spáchání trestného činu, který trvá nebo byl právě spáchán. V tu chvíli se musí dotazovat majitele, jestli může vstoupit.

+1/0
7.4.2012 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.