Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebezpečná křižovatka na nábřeží Kapitána Jaroše je nová a bezpečnější

Extrémně nebezpečná křižovatka na nábřeží Kapitána Jaroše v Praze 7 se po opravách opět otevřela pro řidiče, cyklisty i cestující MHD. Dopravní podnik tu opravil tramvajovou trať, Technická správa komunikací předělala a opravila vozovky. Přejezd pro cyklisty je tu nyní bezpečný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dodo125

rentabilita cyklostezek

opravdu nevím, co bylo na této křižovatce nebezpečné. Prosté téčko se světelnou signalizací, kdo tam zemře je barvoslepý debil.... Doufám, že to vyřešili úředníci na popud občanských združení správně, jeden pruh, retardéry, pruh pro cyklisty., kouřící fronty, jen mi tam chybí tvrzení, že tohle v zahraničí nemají. Nemají, opravdu nemají, na stáž jsem jezdil na kole, ale cesta nebyla samý kopeček, takže jsem byl minimálně udýchán, zatím co v praze, se po stáži, na kole klepu, tak mi jdětě do zadku, cyklistika je na placce rentabilní, když uděláme pruhy v poděbradské, kde nikdo kvůli výškovému terénu nejezdí, tak je to na houby, na cyklosteskách, vám chodí matky s kočárky a inlinesté s bruslemi, páč větší poptávka je po rekreačních plochách, než po dopravních. Maďarské autobusy měly slabý motor, já opravdu také, tak je čas je vyřadit, prostě park a zelenou plochu....

+1/0
12.4.2012 20:40

Amoniak II

Re: rentabilita cyklostezek

Fuj, takhle urážet blahoslaveného Bouchala, styďte se 8-o

0/0
12.4.2012 23:14

Markus35

Nová?

Každý den tudy jezdím, jediné co se změnilo je že jsou opraveny koleje, nové semafory, nové uspořádání křižovatky, a nově natřeny čáry ny silnici. jinak všechny hrboly a díry zůstaly. tomu se nedá říkat oprava křižovatky, podobným způsobem byla opravena křižovatka u Bulovky. Proč se to neopraví celé?

0/0
12.4.2012 2:54

roedor

Re: Nová?

Bulovku považuju za nejidiotštější opravu desetiletí, rozkopat celou křižovatku a neopravit silnici, to je opravdu na metál;-€;-O

+1/0
12.4.2012 9:06

Tom Hagen

Re: Nová?

Navíc tam nastavili zcela stupidní semaforový cyklus ....  Rv;-€;-€;-O

0/0
16.4.2012 21:57

pan.smith

Ty propadly kostky pred krizovatkou....

....mi moc bezpecny neprijdou. Staci aby bylo posmrkano a klouze to po nich pekne do strany.

0/0
12.4.2012 1:09

Leinad

Re: Ty propadly kostky pred krizovatkou....

Mno jo. Bezpečná to je - pro zisky tvůrců značek. Když uklouzneš, sníží se tam povolená rychlost.

Zahuštění provozu určit pomůže když ta pojedu na kole. ;-D

0/0
12.4.2012 14:55

Pruitt Igoe VI.

Ježiši, Češi! Přestaňte neustále notoricky lamentovat...

...stěžovat si a buzerovat. Vždyť to naše chování už přesahuje všechny hranice normálnosti 8-o[>-]Rv

+1/0
12.4.2012 1:07

inosh

Re: Ježiši, Češi! Přestaňte neustále notoricky lamentovat...

Odstehuj se!

+2/0
12.4.2012 1:09

Pruitt Igoe VI.

Re: Ježiši, Češi! Přestaňte neustále notoricky lamentovat...

Vidím to jako nejlepší řešení. V tomhle národě buranů a věčných stěžovatelů na cokoliv se opravdu dlouho se zdravým rozumem vydržet nedá 8-o

+1/0
12.4.2012 1:13

Tom Hagen

Re: Ježiši, Češi! Přestaňte neustále notoricky lamentovat...

Oni by možná lidé nelamentovalli, kdyby se tady našel alespoň jeden úředník, který by použil mozek.

Bohužel to vypadá, že když se mozky rozdávaly, tak úředníci hráli na pracovním PC nějaké karty a zapomněli si dojít..

0/0
16.4.2012 21:56

Dr. Fe (20)

Na té křižovatce nic nebezpečného nebylo

Nebezpečná je pouze pro exoty, s čokly a podobně (viz foto u článku) Rv

+2/0
12.4.2012 1:01

xychteen

Jo tak extrémně nebezpečná? To bych fakt chtěl vidět...

...někoho s tímto názorem třeba hned nahoře u tunelu (nebo na kterékoli jiné křižovatce o více než čtyřech zaústěných ulicích, kterých je v Praze ještě pořád dost) - to by mu asi hrůzou explodoval hrb

:

Jestli ono to třeba náhodou taky není tím, jak se kdo v tom provozu chová a jakou má schopnost sebereflexe (srov. např. s tím starým fórem o malých návštěvách v prvním moskevském stryptýzu - "v děvčatech chyba být nemůže, každá je nejméně čtyřicet let ve straně" ;-D)

:

Dobrou noc.

+2/0
12.4.2012 0:42

xychteen

Re: Jo tak extrémně nebezpečná? To bych fakt chtěl vidět...

ale fuj... striptýzu... inet sice snese všechno, ale přece jen... nic se nemá přehánět :-)

+1/0
12.4.2012 0:44

inosh

Diky, zvedli jste mi na dobrou noc naladu, pratele

Bal jsem se, ze to v diksusi bude samy cyklofanatik, ale zda se, ze normalnich lidi je stale vetsina. Diky za to. Dobrou noc.

+6/0
12.4.2012 0:28

Leinad

Moc bezpečnější mi to nepříjde

Moc značek, malá propustnost. :-/

Z bláta do louže, aby bylo o čem flejmovat, fakta nikoho nezajímaj.

0/0
11.4.2012 23:53

Falewick

Re: Moc bezpečnější mi to nepříjde

Klasika. Nátlaková skupina o pěti a půl členech, nicméně s dostatečně uječenými hlasy (kvůli poškození ze sedla) si vymůže tankodrom s třicítkou a retardéry, zužování do 1 pruhu, betonové rozdělovače atd.. Zabít málo

0/0
11.4.2012 23:56

Alrauna

Re: Moc bezpečnější mi to nepříjde

Žádný retardéry tam nejsou.

+1/0
12.4.2012 0:03

Leinad

Re: Moc bezpečnější mi to nepříjde

Další otázkou je, jak to nám, kteří jezdíme po městě vážně na kole (jet z bodu A do bodu B je přes park rychlejší než autem okolo, na silnici musím jet krátký kousek) pomůže. :-P Nějaký terorista v kanceláři namaluje nějaký plán, jak všechno zpomalit.

0/0
12.4.2012 0:05

flopps

Hnůj

Ano, chodci a cyklisti...ale na této ulici projíždí i řidiči aut. Jim přinesla rekonstrukce kolony. A tak to je...město upřednostňuje minoritní skupinu lidí a dává prostor zmatencům a názorům dost pofidérním. Je to stejné, jako kdyby na pěší zóně, která patří chodcům vybudovali koridor pro auta, kde mohou jet stovkou. "Od te´d budou moci auta bezpečně projíždět kilem pěší zónu".

+2/0
11.4.2012 23:43

Alrauna

Re: Hnůj

Kolony tam byly vždycky, to není novým uspořádáním křižovatky. Stojí to, protože auta odbočujou do tunelu, je to tam úzké, atd. Jezdím tou křižovatkou každej den, autem. Po pravdě, že by se to tam hemžilo cyklisty, to se fakt říct nedá.

+1/0
11.4.2012 23:48

Leinad

Re: Hnůj

R^

0/0
11.4.2012 23:54

B_B_Lobo

a ještě něco k té fotce samotné

1. kolo nesplňuje podmínky provozu na pozemních komunikacích

2. čokli v blízkosti kola, zjevně té hustěalternativní slečny (ze které je mi na blití od pohledu), kteří nemají ani vodítko, ani obojek se známkou což je protizákonné, a nachází se na přejezdu pro cyklisty

3. stojí uprostřed křižovatky aniž by k tomu byl náležitý důvod, což je taky v rozporu předpisy

4. to už jen naokraj, nepovažuje zavhodné užít přilbu...

+4/0
11.4.2012 23:43

Falewick

Re: a ještě něco k té fotce samotné

Legalizátorka se fotí uprostřed křižovatky, pak to budou předělávat podruhý..

0/0
11.4.2012 23:52

magorettka

takže

ve výsledku to tam vypadá jako dětský dopravní hřiště se změtí pruhů, značek, přechodů a semaforů na pár metrech...a nejvíc mě dostalo značení pruhu pro cyklisty od Strossmajeráku, který se vynoří odnikud a rovnou vede šikmo přes silnici...asi zařízený pro cyklisty sebevrahy []

+1/0
11.4.2012 23:41

Tom Hagen

Reko

Nepřipadá mi, že by ta křižovatka po rekonstrukci byla nějak lepší.  RvRvRv:-/

0/0
11.4.2012 23:37

Leinad

Re: Reko

R^:-/

0/0
11.4.2012 23:44

Amoniak II

Blábol

Co je na té křižovatce nebezpečného? Jestlipak náhodou není Formánková natolik pitomá, že bere vážně informace z Auto*matu...

+3/0
11.4.2012 23:36

B_B_Lobo

proč není ve článku napsánu

že Bouchal tu nehodu zavinil?

+4/0
11.4.2012 23:34

Amoniak II

Re: proč není ve článku napsánu

Protože se to před ortodoxními cykloaktivisty říkat nesmí - a autorka má s nimi asi něco společného.

+3/0
11.4.2012 23:38

Leinad

Re: proč není ve článku napsánu

Co by se tím změnilo?

0/0
11.4.2012 23:38

AAA3

Re: proč není ve článku napsánu

zrejme by ta "nebezpecnost" byla videna v trochu jinem svetle

0/0
11.4.2012 23:43

Leinad

Re: proč není ve článku napsánu

Ať už nehodu zavinil kdokoli, je jasné, že se stala na této křižovatce.

Bouchal prasil i jinde, řidič auta taky jezdil i jinde. Potkali se na křižovatce, kde byla pravděpodobnost nehody vyšší.

+1/0
11.4.2012 23:46

Amoniak II

Re: proč není ve článku napsánu

Ale o nebezpečnosti křižovatky to nic nevypovídá.

0/0
12.4.2012 0:19

B_B_Lobo

Re: proč není ve článku napsánu

to myslíte (?) ten dotaz vážně?

0/0
11.4.2012 23:43

Falewick

Re: proč není ve článku napsánu

Vždycky když to někdo zmíní ozve se houfné hysterické bečení cykloušů, které v očích místního novináře zastíní i znalecké posudky . Bouchal je pro ně něco jako Ježíš Kristus a ten řidič ho srazil schválně a jel u toho 199km/h. Jeho závodní auto jezdilo pouze na dětskou krev.

0/0
11.4.2012 23:44

macarát

Re: proč není ve článku napsánu

Ty musíš mít docela problém když potřebuješ takto fabulovat.

+1/0
12.4.2012 0:32

ramride

Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

přece jen jsme si je zvolili. Auto*mat, Pražské matky, Greenways ani jiná sdružení nemají od nikoho mandát na to, aby rozhodovaly, kde a jak se má co rekonstruovat. Je to prostě tím, že naprosto disporčně k počtu lidí, kteří s nimi sdílejí jejich názor, umí dostatečně nahlas řvát. Až někdo založí sdružení skutečně aktivně bojující třeba za práva řidičů silničních vozidel (kterých je mnohem víc), budou se asi dost divit.

+5/0
11.4.2012 23:16

ramride

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

oprava: disproporčně

0/0
11.4.2012 23:18

tefswet

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

R^

+1/0
11.4.2012 23:27

Falewick

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

Fakt nechápu. Řidičů je 6,5 milionu, aktivních řekněme 5 mil. To je víc než je u nás třeba dospělých žen nebo dospělých mužů. A přesto je to jenom mlčící většina, která si nechá líbit 60% daň na benzín a všudypřítomnou represi a okrádání.

www.osbid.org

+3/0
11.4.2012 23:31

macarát

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

V Praze jezdí do práce autem asi jen třetina lidí, tedy menšina.

Ostatně já jsem i já občas řídím jízdní kolo a občas automobil. Ale to, že občas řídím automobil, jaksi neznamená, že bych nechtěl v Praze lepší podmínky pro cyklisty.

0/0
12.4.2012 0:34

Amoniak II

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

Proč ne. Ale ne zlepšení podmínek pro několik set až tisíc cyklistů za cenu omezování statisíců jiných. ;-O

0/0
12.4.2012 1:06

PrezdivkaJizExistuje

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

A o omezovani mluvi nekdo, kdo prosazuje auta :)

Vis jak autem omezujes ostatni?

0/0
12.4.2012 20:55

Pepito-To

Re: Jakkoliv se nechci zastávat politiků,

R^

0/0
12.4.2012 2:22

Falewick

mučedník

takže výsledkem toho že cyklofanatik nechce nebo neumí dát přednost je to, že se za XX milionů přebudovává křižovatka .. kdyby se to radši dalo dětským domovům, nebo se dostavěl okruh, abych s autem do centra nemusel ale jenom mohl

+6/0
11.4.2012 23:11

Leinad

Re: mučedník

Výsledkem několika nebezpečných situací na té křižovatce.

Existují křižovatky, kde je nehod (a prudkých brždění) víc a křižovatky, kde je nebezpečných situací míň - a není to jen podle provozu, ale třeba i podle rozhledových poměrů, značení (v Praze je obecně moc semaforů),...

0/0
11.4.2012 23:34

Amoniak II

Re: mučedník

Ta křižovatka NENÍ nebezpečná - resp. není na ní o nic víc nehod, než na jiných, obdobně zatížených křižovatkách.

Jenže někdo chce z Bouchala (co neuměl jezdit) udělat mučedníka za cyklistickou víru.

+2/0
11.4.2012 23:40

marzena

tady se zase kydá hnoje

tady mají všichni plno keců a na nohou hrozící martensky.. trochu empatie by neškodilo, svá práva i potřeby mají řidiči aut, cyklisté, chodci, jezdci na koních i na invalidním vozíku. Všechny situace se dají vyřešit ke spokojenosti všech zůčastněných, stačí chtít.. a ideálně se občas projet/projít také jinak než obvykle. Auto*matům by neškodilo se častěji projet ve špičce po magistrále a přesvědčeným automobilistům by prospělo kolo nebo chůze po centru, třeba by získali na problematiku objektivní názor..

+6/0
11.4.2012 22:26

Knize Ignor

Re: tady se zase kydá hnoje

Chuze po centru je v pohode. Neni duvod si stezovat.

0/0
12.4.2012 16:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.