Diskuze
Na magistrále u Národního muzea možná vznikne velký kruhový objezd
Děkujeme za pochopení.
vifi
Mě se to tunelové řešení líbí
Když navíc připočtu fakt, že se v budoucnu magistrála zakope pod zem už od Nuseláku, tak to vidím jako dobré řešení. Doprava se z centra nikdy neodvede celá, je potřeba zajisti dopravní obslužnost pro ty, co tam bydlí, pro obchody a vůbec jeho celkovou dostupnost, ale výrazně se tím sníží hluk a bezpečnost provozu, a když ještě vezmu v úvahu, jak velmi dobře funguje např. Smíchovský tunel (v budoucnosti s propojením s Blankou až bude otevřena to bude ještě lepší), tak vidím velký přínos. Auta prostě z města nedostanete (a to ani v londýnském centru, kde se za vjezd platí a přesto tam jsou zácpy), protože již patří ke standartu našeho života. Řešením tedy není zbavit se aut, ale to jak se nejlépe vypořádat s jejich negativními důsledky.
ČSLA
áchjé
koho vůbec tenkrát napadl ten megalomanský nápad stavět průtahy skrzvá města? Liberec, Děčín, Praha at ak dál...desiticíce aut a tisíce kamionu denně projíždějí samými centry měst po průjezdech...to musel vymslet nějaký mamlas tak z 60.let, kdy tu jezdilo desetkrá tmín aut.. qa ta megalomanská miliardová Blanka odčerpá z magistrály jen asi 15-20 tisíc za den?
xsc
Re: áchjé
Naprosto běžná dopravní koncepce z 50.- 60. let všude na světě. Tehdy bylo auto symbolem pokroku, na následky se nehledělo. Jinak kamióny na magistrále už dávno nemají co dělat, ty už od konce 80. let směřují na Průmyslový polookruh.
Davidzyx
Tunely byly špatné řešení, protože byly úzké.
Pak zjistili, že na ně nemají peníze. A tak přicházejí s řešením ještě horším.
pepan z depa
Místo
toho aby vytlačili auta z centra tak zase vymýšluji nesmysly,to tam můžou rovnou udělat přistávací plochu P.
Keni
Re: Místo
Ono v tom cetru take par desitek tisic lidi bydli a dalsich nekoli set tisic pracuje.K tomu ti lide potrebuji resturace, obchody atd. Fakt dacan.
petr.n_22
Chcete-li snížit počet automobilů...
...ve městě, nabídněte lidem přijatelnou alternativu. Např. mhd s určitou kulturou cestování, beze strachu z krádeží, bez bezdomovců, s rozumnou obslužností každého místa v čase podobném, jako kdyby se tam jelo autem. Pak auta začnou mizet samy.
Posel z Liptákova VIII.
Re: Chcete-li snížit počet automobilů...
A tohle snad nemáme? Pražská MHD je na světové špičce, co se týká obslužnosti, většina prostředků je nová a relativně čistá. Krádeže nejsou zase tak velký problém. Souhlasím s bezdomovci - řidič by měl mít pravomoc osobu, která obtěžuje ostatní nevhodným chováním nebo zápachem, jednoduše vykázat a měl by tuto pravomoc naplňovat.
taktaktak
Nebylo
Nebylo by vhodnější zadat studii o řešení stavu dopravy na odbornících,kteří by určitě možná měli lepší návrhy nebo řešení než jedinci,kteří jen zastávaji posty na městech?
Posel z Liptákova VIII.
Re: Nebylo
A kdo si myslíte, že tuto studii dělal? Samozřejmě, že dopravní inženýři. Ale myslím, že tohle by měli řešit spíš urbanisti, než dopraváci. Dopraváci neumí urbanismus a svými dopravními řešeními dokážou jakýkoliv městský prostor spolehlivě zlikvidovat, to je pravda
Posel z Liptákova VIII.
Je to jedno z rozumějších řešení...
...Magistrálu je samozřejmě nutné humanizovat, vždycky to bude důležitá spojnice s hustým provozem, i když po výstavbě městského okruhu a zpoplatnění vjezdu do centra značně ztratí na významu. Takže je potřeba s ní dál počítat, ale udělat z ní normální životaschopnou městskou třídu a ne stoku pro auta, jak je tomu dnes. Jakékoliv snahy o snižování její kapacity a zpomalování dopravy proto vítám. Tunelové řešení je od začátku blbost, jenom by přesunulo negativní vlivy magistrály jinam. Tunely by si vyžádaly další zbytečné dopravní stavby v okolí a okolí portálů tunelů by bylo definitivně v pytli..
Posel z Liptákova VIII.
Re: Je to jedno z rozumějších řešení...
pardon, "rozumnějších"!
ctyrykacka
Zbourat muzeum a postavit největší mimoúrovňovou
křižovatku ve východní Evropě - tam se totiž s těmahle magorárnama brzo dostaneme
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
V Revoluční se spojí staré s novým, nad barokním domem budou levitovat byty
Prostranství v pražské Revoluční ulici 30 proti Štefánikovu mostu zaplní bytový dům se zdánlivě...
Prodej bytu 2+kk 45 m2
Rubešova, Benešov
4 490 000 Kč