Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať z Prahy do Berouna se opraví, mohly by vzniknout i nové zastávky

Trať mezi Prahou a Berounem přes Rudnou je ve špatném stavu. Už brzy proto začne její oprava. Nyní tu sice jezdí jen pár motoráků, ale příští rok, kdy se bude opravovat hlavní trať údolím Berounky, tudy budou objíždět i rychlíky. Trať podél Berounky je vůbec v nejhorším stavu ze všech středočeských tratí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny47

UŽ pzpracovávají studii...

Na to, že chtějí v červnu začít s opravami, tak STUDIE co a za kolik se bude (resp. by se mělo)  opravovat by snad už měla bejt... (stejěn tak jako nějaký projekt)......

0/0
24.4.2012 7:24

Don_Alex

Re: UŽ pzpracovávají studii...

hloupi novinari rikaji vsemu studie....

0/0
24.4.2012 7:45

Keni

Koncepce

Ona ta cela trat je takova zajimava. z Rudné vede dokonce trať do Hostivic k letišti. Takže je zde kráný potenciál k napojení nejenom na letiště, ale poté přes Kladno s místem na vybudování pořádného P+R parkoviště i jako MHD na Smíchov, Hlavní nádraží či Hradčanskou, když to prodloužení metra někdo podělal. Když Dejvičtí ten vlak nechtějí, tak se na ně vybodnout a řádně dát dohromady tuto trať a používat.

0/0
23.4.2012 23:47

ggffddssaa

Nové zastávky

Možná by výstavbu zastávek urychlilo, kdyby kraj začal o jejich výstavbě jednat místo s ČD se SŽDC :-).

+1/0
23.4.2012 23:26

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Nové zastávky

;-D

0/0
24.4.2012 7:38

Pravda stojí dukáty

3 roky oprav

A zisk pouhých 9 minut. Ta trať bude v roce 2016 zase zastaralá.

0/0
23.4.2012 23:14

turista-

Re: 3 roky oprav

Zisk bude nejen 9 minut, ale především díky lepšímu zabezpečovacímu zařízení vyšší kapacita trati (kratší intervaly) a díky opravě vyšší únosnost trati (aby se pod těžkým rychlíkem nerozpadla).

V klikatém Prokopském údolí, kde je každý skále chráněná, s rychlostí zázraky neuděláte.

0/0
23.4.2012 23:35

bodlinka

No což o to

ale když bude většina těch vlaků jezdit praha-nučice jako dneska, tak je mi to stejně jedno:/ Do Loděnice jezdí 7 vlaků denně, což tento způsob spojení naprosto vylučuje z běžného života, přestože se člověk jedním vrzem dostane přímo na smíchovské nádraží, místo výstupu na zličíně po půl hodině vyhlídkové trasy přes rudnou.

Na druhou stranu malý provoz na trati je skvělý v tom, že ty dva přejezdy přes masarykovu v rudné jsou většinou průjezdné. Nedokážu si představit, že by ta trasa měla být nějaká vytíženější, to by v rudné padla doprava za vlast.

0/0
23.4.2012 20:36

Darask

Re: No což o to

přejezdy budou katastrofa a to i v Berouně

0/0
23.4.2012 21:42

vzdyt_to_rikam

Re: No což o to

Ono by hlavně stálo za to tu trať vylepšit trochu výrazněji, a po konci výluky na hlavní trati zavést silnější frekvenci vlaků pod hlavičkou Eska...

0/0
23.4.2012 22:01

turista-

Re: No což o to

Až po Nučice jezdí ve špičce vlaky co 30 minut už teď. Pak ale zájem cestujících klesá (špatná trať, delší jízdní doba a špatná poloha zastávek), takže většina jich tam končí.

Tako by pomohlo, kdyby kraj objednal něco lepšího než 810ky a regionovy.

0/0
23.4.2012 22:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.