Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklista jel na červenou a zranil chodkyni na přechodu. Od nehody ujel

Mladoboleslavští policisté pátrají po cyklistovi, který srazil na přechodu ve městě ženu. Zlomil jí ruku a od nehody ujel. Chodkyně musela být ošetřena v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Kolaři v Bolce...

To je kapitola sama pro sebe... Jízda po chodníku,na červenou,po přechodu pro chodce a opačně v jednosměrce - běžná věc.

+1/0
24.4.2012 20:26

Masový automobilismus nás ničí

Re: Kolaři v Bolce...

Čili stejný prasata jako motoristi Rv

Je to o lidech, ne o křápech.

0/0
24.4.2012 22:03

hasmen

Re: Kolaři v Bolce...

Auto jsem zatím po chodníku jet neviděl...

+1/0
24.4.2012 22:14

martas_1.8T

Re: Kolaři v Bolce...

Dokonce si ani nevzpominam, kdy jsem naposled videl auto v protismeru... jako stane se, ale neni to videt nekolikrat denne jak u pumpickaru...

0/0
25.4.2012 9:18

harius

Re: Kolaři v Bolce...

Opačně v jednosměrce ? To si snad cyklouši vyřvali, že smí, ne ? Ale jízda po chodníku, navíc bezohledná a když neuhneš, tak ještě plná huba keců, přejíždění silnice po přechodech, jízda na červenou, a další nerespektování zákona, běžně i v Praze a vsadím se, že i všude jinde. Tuhle mi jeden na chodníku před základkou srazil dceru a ještě na ní řval, jestli neumí uhnout. Naštěstí se dceři nic nestalo a zakázala mi ho zbít, tak jsem mu "omylem" prošlápnul oba výplety. Začal po mě startovat, ale školník, který to viděl, zavolal poldy, takže se pána rychle pakoval. Ale s těma osmama, co jsem mu vyrobil, musel utíkat vedle kola:-)

0/0
24.4.2012 23:41

Neutrální Nick

Re: Kolaři v Bolce...

Zachoval ses jako úplně stejný ubožák, jako onen cyklista.

0/0
25.4.2012 8:40

martas_1.8T

Re: Kolaři v Bolce...

Zachoval se tak, jak by se meli zachovat vsichni... pak by si dali snad uz pokoj...

0/0
25.4.2012 9:19

Berti19

Re: Kolaři v Bolce...

Neměl jsi dceru poslechnout.

0/0
25.4.2012 10:22

Neutrální Nick

Re: Kolaři v Bolce...

Já nezastávám názor, že by se lidé měli chovat jako ubožáci. Nevím, z jakého prostředí pocházíš, ale zkus vyhledat odbornou pomoc, prosím.

0/0
26.4.2012 8:16

Fai Rodis

Re: Kolaři v Bolce...

Proc jen v Bolce? Tady v Praze prasi stejne. Mimochodem - auto mne malem srazilo jednou, kdyz jsem neuvazene vlitla do ulice, ale na chodniku jsem pred cyklisty uskakovala uz kolikrat. ;-€

0/0
25.4.2012 1:13

Berti19

Re: Kolaři v Bolce...

Je to pakáž. Klidně to sekaj přes park a vůbec je nezajímá, že se tam motaj batolata.

0/0
25.4.2012 10:24

NoName1978

DN

Pro níže diskutující:

cyklista tu chodkyni srazil, oba dva spadli na zem, cyklista se do pár vteřin zvedl, nasedl a odjel po chodníku kolem kruháče na výstaviště.

+1/0
24.4.2012 19:54

vor v zakoně

Cyklistari jsou brutalni parta

Darci organu.V lastne chodcystari.

0/0
24.4.2012 19:42

Masový automobilismus nás ničí

To se zase automobilový lobbista D-FENS

div že nepřerazí, jak to rychle poběží naklovat do klávesnice ;-DRv

+1/0
24.4.2012 16:57

B_B_Lobo

Re: To se zase automobilový lobbista D-FENS

a co s tím v té klávasnici bude dělat??? přečti si to po sobě ještě jedou a dej si pár facek.

+2/0
24.4.2012 18:21

Masový automobilismus nás ničí

Re: To se zase automobilový lobbista D-FENS

Běž si zašlapat na pedál plynu, ať se uklidníš.

0/0
24.4.2012 18:57

B_B_Lobo

Re: To se zase automobilový lobbista D-FENS

no já jen že když si chceš dělat legraci z jiného, tak abys nevypadal jak hňup.

+2/0
24.4.2012 19:45

čuk2gek

Janoušek si nedá pokoj

a zabíjí i bez auta

0/0
24.4.2012 16:24

truthspeaker

jak se vede hraboshovi?

Z diskuze k bezohlednému cyklistovi, který v Budějovicích zastavil vlaky na hlavní trati, 28.1.2011.

Hrabohs> Nedal by sis držkovou?

Klanovicky Express> Na me se nevztekej hysterko, ja to nevymyslel jen citoval y toho clanku co sem hodil Joe. Takze klid.

Hrabosh> Asi Ti to přišlo vtipný. Mě to přišlo na přesdržku.

Tak co Hraboshi, ještě to pořád nabízíš? :-)R^

+6/0
24.4.2012 16:00

Berti19

Re: jak se vede hraboshovi?

Hrabosh v poho. Sedlo narvaný v koncáku, prostě nirvána.

+1/0
24.4.2012 17:09

Fai Rodis

Re: jak se vede hraboshovi?

Ted asi nenabizi, ted obdrzel.;-D

0/0
25.4.2012 1:19

Leinad

Srazil a ujel

Autem si do dovedu představit, v bujné fantazii i silnější mašinou, ale jak cyklista někoho srazí a pokračuje v jízdě?

Spíš si představuji - cyklista jede (klidně na červenou), baba se lekne a spadne sama, cyklista si toho nevšimne.

0/0
24.4.2012 16:00

martas_1.8T

Re: Srazil a ujel

Uplne normalne, jako se to stalo i me, ja nastesti nemel nic zlomeneho, ale verte, ze cyklista taky umi srazit :o)

+1/0
24.4.2012 16:05

Smrť

Re: Srazil a ujel

No, trénovanější člověk nejspíš je schopný udržet balanc i při kontaktu s chodcem. A i kdyby sebou paní sekla pouze v důsledku leknutí, nic to nemění na faktu, že by se bez cyklistova přispění sama nezranila.

+1/0
24.4.2012 16:17

furtkecal@seznam.cz

cyklisté ?

úplně stejná sorta jako řidiči, jenom ale nemusí prokazovat způsobilost k pohybu po komunikacích jako řidiči ! !!Rv

+2/0
24.4.2012 15:36

Fai Rodis

Re: cyklisté ?

Hlavne, na rozdil od aut, si pred nima chodec neni jistej ani na chodniku.

0/0
25.4.2012 1:14

zrzavej

No

tam se zrovna za provozu bez čekání na zelenou moc přejít nedá.

http://www.mapy.cz/#x=14.909678&y=50.412987&z=18

0/0
24.4.2012 15:31

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

To jsou paradoxy, pro Berti19

Před lety jsem znal jednoho bývalého kolegu, co tady v diskuzích taky všemožně vystupoval proti cyklistům. Dnes má malý hrobeček u jedné křižovatky, nedal přednost kamiónu a zajel pod něj ...

Takže, všeho s mírou ... ;-)

+1/0
24.4.2012 15:29

Berti19

Re: To jsou paradoxy, pro Berti19

Myslím, že cyklopomníčků je víc. Když někdo vleze autem pod kamion-jeho chyba.

+2/0
24.4.2012 15:30

síma25

Re: To jsou paradoxy, pro Berti19

Ani stokrát opakovaná lež se nestává pravdou;-)

0/0
24.4.2012 15:30

pivak2

Re: To jsou paradoxy, pro Berti19

Myslis neco jako cykloun Bouchal?

+4/0
24.4.2012 15:30

Berti19

Re: To jsou paradoxy, pro Berti19

Jo, ten chtěl taky zachránit pražskou dopravu.

+1/0
24.4.2012 15:35

192.168.35.1

Re: To jsou paradoxy, pro Berti19

A pokouší se automat dostat z řidiče toho kamionu nějaký prachy?

+1/0
24.4.2012 15:36

nakej_nick

hrobeček? :o) zkusím ten blábol trumfnout

Já jsem před lety znal bývalého kolegu (shodou okolností také jednoho), který pravidelně vystupoval z autobusu.

Dnes má kolem zahrady úplně rezavý plot a utekla mu manželka. Takže pozor na to ... :-)

+6/0
24.4.2012 15:46

Mysel

Re: hrobeček? :o) zkusím ten blábol trumfnout

Stezi uveritelne. Takova tragedie!

0/0
24.4.2012 16:34

Berti19

Re: hrobeček? :o) zkusím ten blábol trumfnout

A co děti!!?Pomysleli vůbec na děti!!?

0/0
24.4.2012 16:59

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Jde o podstatu.

To znamená, jestli opravdu jel na červenou, nebo jestli to tvrdí jen ta postižená.

Protože totéž může postihnout i kdejakého řidiče v autě ...

+1/0
24.4.2012 15:23

Berti19

Re: Jde o podstatu.

Furt dokola...I kdyby jel na zelenou a ta babka si za to mohla sama, po nehodě se zraněním MUSÍ zastavit. Už je ti to jasný?

+5/0
24.4.2012 15:26

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Jde o podstatu.

A ty víš, jak to celé bylo? Jak se to celé odehrálo? ...

0/0
24.4.2012 15:30

Berti19

Re: Jde o podstatu.

Jak by se to mělo odehrát? Elasťák srazil babku a zdrhnul. Kdyby to byl volanťák, tak se speciálně ty zjevíš.

+1/0
24.4.2012 15:32

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Jde o podstatu.

Hlavně, že v tom máš jasno ...

0/0
24.4.2012 15:37

Berti19

Re: Jde o podstatu.

Celkem jo...

0/0
24.4.2012 17:00

mroyko, build 1.0.005

Re: Jde o podstatu.

Babka lze, pracuje v zoldu automobilove lobby a tu ruku si schvalne nekde zlomila za rohem aby to mohla na neboheho cyklistu hodit ;-D protoze co cyklista to etalon slusnosti, ohleduplnosti, previdavosti a vlastne vubec vsech dobrych vlastnosti ;-) to jen ridici tech plechovejch kraksen a chodci sou hlupci ;-D

+1/0
24.4.2012 19:43

smolicek123

Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

takovychto id1otu potkavam jako chodec X, prijedou, kdyz maj cervenou, vjedou mezi chodce nebo na chodnik.

Misto buzerace ridicu by se fizlove meli zamerit na takoveto individua a rovnou jim sazet pokuty.

+3/0
24.4.2012 15:15

honza1361

Re: Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

Tak především cyklista jel po silnici. A ten přechod někdy musí přejet, stejně jako auta, autobusy a tak. Ale problém je, že jel na červenou....... (Protože pokud jel po přechodu na červenou a srazil tam paní, tak ta byla na přechodu taky na červenou - ale tak to asi nebylo) :-/

0/0
24.4.2012 15:23

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

ono se asi vůbec neví, jak to vlastně bylo ....

0/0
24.4.2012 15:24

tx999

Re: Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

No, pani klidne mohla na prechodu byt v dobe kdy byla cervena a presto nic neporusila.

ae spis tomu rozumim tak, ze cyklista jel proste po silnici a na cervenou pred prechodem nezastavil.

0/0
24.4.2012 15:48

Gaspard

Re: Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

Správně! Nová policejní akce by se mohla jmenovat třeba "Stop pirátům přechodů" ;-D

0/0
24.4.2012 15:23

Aesculap

Re: Tak predevsim cyklista na prechodu nema co delat

Cyklista nemá na přechodu co dělat? A safra, to slyším poprvé...

Pokud tedy jako cyklista jedu po silnici (zcela předpisově) a dojedu k přechodu, tak jak se mám dostat za něj? Mám se ho pokusit přeskočit, nebo to mám otočit a jet zase zpátky (nebo než dorazím k nějakému jinému přechodu)?

Pokud jste to myslel tak, že přechod pro chodce není přejezdem pro cyklisty, tak ano, s tím souhlasím. Chce-li cyklistka použít přechod pro chodce stejně jako chodec, nezbývá mu nic jiného, než konvertovat na chodce (=slézt z kola a kolo vést).

V tomhle případě jsem v článku ale nikde neobjevil, že by vjel cyklista na přechod z chodníku. Až pak když pokračoval, tak prý vjel na chodník... Tak jsem myslel, že jel normálně po silnici (a auta měla zrovna červenou, chodci zelenou). Píšou také, že vjel na přechod na červenou. Kdyby tu červenou měl z chodníku, tak tam nemají co dělat ani ti chodci...

+2/0
24.4.2012 15:24

pivak2

Tohle mi taky jednou jeden cykloun na svetlech udelal

Zkousel to v plne rychlosti, kolem stojicich aut, strihnout tesne prede mnou. Bohuzel pro nej se mu to nepovedlo. Asi mu nedoslo, ze jako stojici mam ponekud vetsi stabilitu nez on na na kole. Ani sem si pri tom nenarazil loket. ;-D

+1/0
24.4.2012 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.