Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Středočeský kraj opraví za půl miliardy silnice nižších tříd

Z řidičů ve Středočeském kraji se často stávají slalomáři - řada silnic je totiž plná děr. Vedení kraje se nyní rozhodlo, že padesát vybraných komunikací opraví. Celkem dá do rekonstrukcí půl miliardy. Řidiče by opravy měly omezovat vždy jen několik dní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

žíznivej velbloud

Jj

Je to sranda jezdit kolem Kladna po okreskách ,jak před 30ti lety podobný spíš ještě horší tankodrom.Je zajímavé jak se některé vybrané lokality rychle udělaly, už před lety a tam kde bydlý plebs furt nic  ;-D

0/0
25.4.2012 14:57

sdsa

spotrebni dan na PHM

tusim, ze na spotrebni dani z PHM se vybere rocne kolem 150mld. to na opravu silnic nestaci? nebo kdo to kde prozere?

0/0
25.4.2012 14:23

Pes na koze jel

Nojo

Hlavně to opravte jako silnici mezi Rozdělovem a Kladnem. Rok po totální rekonstrukci se silnice začala rozpadate a teď ji každý roka záplatují :-P

0/0
25.4.2012 8:56

V.Poustka

a u každé díry cedule

silnice byla opravena za přispění hejtmana Středočeského kraje MUDr. Davida Ratha, i když to bude platit někdo úplně jiný:-/

+3/0
25.4.2012 8:50

Briťák

Sjezd do Kralup od Prahy

Minulý rok borci vyřezávali ty největší díry, teď na jaře vyřezávali a lepily ty díry, které se mezitím vytvořili vedle. Proč by to dělali najednou a pořádně.

0/0
25.4.2012 8:28

Pes na koze jel

Re: Sjezd do Kralup od Prahy

nejsou prachy

0/0
25.4.2012 8:56

kretzschmar

odlozene financovani

odlozene financovani je pekna prasarna. takze je to vlastne na dluh a ten dluh bude muset zaplatit pristi vedeni kraje. to se zase socani, s Rathem v cele, vyznamenali

+3/0
25.4.2012 6:50

Switch2

Re: odlozene financovani

Budou krajské volby, klasická volební kampaň ČSSD. Voliči, podívejte se, co všechno dokážeme. A zaplatíme to všichni za deset let..

+4/0
25.4.2012 6:54

Leinad

Re: odlozene financovani

No a, voliči to chtěli. :-P

0/0
25.4.2012 15:14

Switch2

Horší úseky

Existuje spousta mnohem horších úseků než výše uvedené. Jen nemají to štěstí, že nejsou Karlštejnem a nemají tolik peněz. Mělo by se opravovat podle potřeby a ne podle toho, kdo má kde známé a kolik peněz která obec na opravu přispěje.

0/0
25.4.2012 6:22

Switch2

Re: Horší úseky

A ještě jeden postřeh: "Firmě trvá spravení kilometr a půl zhruba den". Takže to bude opět vlaštovčí lepení, kdy místo děr nadělají hrboly a skáče to stejně. Jestlipak je v podmínkách na dodavatele oprav nějaká záruka, aby za rok nebyly silnice ve stejné stavu jako teď..

0/0
25.4.2012 6:26

Hynek Vilém Jarmila reloaded

proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

Stačilo by vysoutěžit, že ta a ta firma se bude starat o ten a ten okres a hotovo. Navíc by se v soutěži pevně stanovil  rozpočet na zimní údržbu a na opravy a kraj by už nemohl tyhle peníze dát jinam. Ale každopádně by soukromník určitě spravoval silnice lépe než tahle parta liknavých strejců. Správa silnic je klasická ukázka toho, co by se mělo privatizovat.

+3/0
25.4.2012 6:05

west

Re: proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

Jasně pevně by se stanovilo kdy a kolik napadne sněhu...

0/0
25.4.2012 6:39

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

tak ono asi existují nějaké, minimálně 50 let staré statistiky, kolik asi tak spadne za zimu sněhu ... v průměru.

0/0
25.4.2012 6:42

Sádlo

Re: proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

No ono právě ve Středočeském kraji je správa silnic privatizovaná a právě proto jsou tam nejhorší silnice.

0/0
25.4.2012 7:44

Hynek Vilém Jarmila reloaded

silnice II/102 Zbraslav - Štěchovice

Pavel Čihák, šéf Krajské správy a údržby silnic, by potřeboval dostat na budku. Oni si soudruzi budou vybírat, co opraví a co ne !!8-o Silnice ze Zbraslavi do Štěchovic je v havarijním stavu už od roku 2003, kdy po povodních položili nevhodný živičný povrch, který je natolik porézní, že do něj zatéká voda a v zimě vylamuje obrovské díry. Rok po položení povrchu to vypadalo jako ementál a to trvá dodnes. Navíc správa silnic naprosto rezignovala na údržbu vodorovného značení, chybí jak krajnice, tak dělící čára, chybí patníky a varovné šipky v prudších zatáčkách.

+1/0
25.4.2012 5:59

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: silnice II/102 Zbraslav - Štěchovice

Je to docela nebezpečné, za tmy a deště je zde dojem jízdy v černém

tunelu, silnice je u přehrady a pod kopcem, a světelné podmínky jsou

velmi zvláštní. Jerdiné, co správa silnic udělala je, že snížili

rychlost na 70kmh, přitom tu dřív byla rychlpostní testovací trať pro

automobilky.

+3/0
25.4.2012 5:59

januari06

Re: silnice II/102 Zbraslav - Štěchovice

Naprosta pravda. Dokonce i ta Hitlerova panelka těsně za Štěchovicema po opravě mlátí mnohem víc něž kdy předtím. Každý rok to cca 2x záplatují až na Zbraslav, minulý rok někdy v listopadu, pršelo a mrzlo a ti pitomci to nechali s těmi vyfrézovanými kusy a záplatami a vlastně neoznačený skoro v celém úseku týden, než položili nové záplaty. Asi to byl nějaký super nový technologický postup, který se neosvědčil, teď už je to zas jen samá díra a záplata s dírou. Nejvíc je mi hanba, když po tom cedníku jedu s nějakou návštěvou z ciziny, nedávno to někdo srovnal s cestou v nějaké indické provincii, jen prý ty krávy chyběly. No, krávy možná , ale volů máme dost.

+1/0
25.4.2012 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.