- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prý "aktivních je sedm"
A pak jich vyjmenují osm
Střešovice jsou sice v provozu, ale ne pro běžnou dopravu - je tu muzeum MHD, vyjíždějí odtud historické tramvaje, ale ne...
Jsem zvědávý, kdy se pantátové z DP Praha zase domluví někde na golfu s plzeňskou Škodivkou, že by tam mohla na dvacet let minimálně zajišťovat opravy a revize, a tím pádem že si i DP musí objednat další tramvaje z Plzně... výborný byznys pro pantáty z DP! Nevím, jestli něco takového probíhalo za První republiky...
prodat Pente a postavit tam luxusní byty! A vozovnu samozdřejmě za brutální peníze postavit někde jinde!
kdyz muze mit plzen za 12...
Tak tuhle větu fakt nedávám, buď je geniálně brilantní, něco, co člověk, který není od tramvají, nepobere, nebo je to fakt úlet...
Dnes je v podstatě druhou nejstarší vozovnou v Praze a nejstarší aktivní, přestože jsou v Praze dvě aktivní, které jsou starší.
Kdybys nebyl línej přečíst další větu, tak to možná pochopíš. I když uznávám že je to napsané opravdu trochu dementně.
za pěkný článek a fotografie. Mimochodem, ten kdo schválil podobu současné vrátnice by se měl smažit v pekle. Jak pěst na oko.
Ale že by byla "kapacita vozovny: 90 lodí", to se mi nějak nezdá.
Mně taky ne. Mám dojem, že skládacích kajaků se tam vejde mnohem víc.