Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze středních Čech zmizí nebezpečné přechody, peníze dá ministerstvo

Středočeská města mají šanci získat peníze na úpravy nebezpečných přechodů ve svých obcích. Ministerstvo dopravy peníze rozdělí v rámci programu Bezpečný přechod. Ve středních Čechách jsou nebezpečné přechody hlavně na silnicích I. tříd.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A přece se maže...

Středový ostrůvek...

Taková ta hloupost, co byla ještě donedávna u Turska nebo v Brandýsku? Kde zařve víc lidí, než na tom přechodu, protože to ve tmě nebude vůbec vidět?

0/0
30.4.2012 23:30

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Středový ostrůvek...

jj, život lidí v autě má totiž menší hodnotu než život chodce.

0/0
1.5.2012 14:56

net.Xtreme se nevzdává

Jako hezký

Ale je otázka, jestli kvůli třem lidem (předpokládám, že je nezajel jeden řidič) omezit tisíce řidičů mi nepřijde moc rozumné, jesztli by nebylo lepší problémové řidiče zbavit řidičského oprávnění? Tím nechci tvrdit, že by se nemělo značení zlepšit, ale dobrý řidič si poradí i s "nebezpečným" přechodem...

0/0
30.4.2012 21:52

Wilhelm_Afrikaans_De_Joburg

Re: Jako hezký

Kolik by jich tedy muselo být? Deset, dvacet, padesát?

Přechodů se třemi obětmi v republice moc není.

Zbavování problémových řidičů ŘO = to chci v naší zkorumpované zemičce vidět, stalo by se z toho další výpalné vymáhané státem - nezaplatíš-nejezdíš.

Přeci vidíte, jak to na těch silnicích vypadá - policie se schovává deset metrů před koncem obce a chytá lidi jedoucí 56 km/h. Proč si myslíte, že by se zavedením nové pravomoci nějak zlepšila? Spíš naopak.

0/0
1.5.2012 12:46

hph

Každý život je důležitý,

ale dělat vědu z přechodu, kde umřeli 3 lidi? To je pak nebezpečný každý druhý přechod v republice.

A první příspěvek má taky pravdu, např. přechody v kruhovém objezdu, kdy jeden chodec může zablokovat všechny směry, to je taky hezký český nápad.

0/0
30.4.2012 20:48

Wilhelm_Afrikaans_De_Joburg

Re: Každý život je důležitý,

3 lidi je poměrně dost.

Kolik je v republice přechodů, sto tisíc? Kolik z nich má více než 2 oběti za posledních 10 let? Řekl bych, že málo, rozhodně ne "každý druhý", tolik mrtvých chodců rozhodně není.

Zrovna ten v Benešově, zmiňovaný v článku, ten je opravdu o hubu. Tam bych čekal spíš podchod nebo lávku.

0/0
1.5.2012 12:44

kvetek

Situování přechodů

Problém je ale také v něčem jiném, a to je situování přechodů. Někdy jsou například umístěny v bezprostední blízkosti autobusových zastávek, takže není vidět, zda za stojícím autobusem někdo nevstoupil na přechod. Kromě toho je většina přechodů u křizovatek situovaná tak, že řidič musí zastavit na přechodu, chce-li se podívat, jestli po křižující silnici něco nejede. A pokud odbočuje a na přechod vstoupí chodec, musí zastavit uprostřed křižovatky. Jinde na světě jsou na to předpisy, v ČR zřejmě ne?

0/0
30.4.2012 20:00

plukovnikoneill

Re: Situování přechodů

Já teda nevím,ale mě v autoškole učily, že mám zastavit a počkat až autobus opustí zastávku. nebo to už neplatí???[>-][>-]

0/0
1.5.2012 8:04

mountfield

Re: Situování přechodů

To platí pouze u školních autobusů, které jsou takto označeny. Ale většinou mírním rychlost, když vím, že mi může vyběhnout človek.

0/0
1.5.2012 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.