Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radnice Prahy 4 chce, aby Spořilov kamiony objížděly přes Kačerov

Radnice Prahy 4 přišla s dalším návrhem, jak dostat kamiony ze Spořilovské ulice. Městská část chce, aby pod Kačerovem vznikl nový sjezd z Jižní spojky na magistrálu a odtud by jely kamiony dále na D1. Po Spořilovské jezdí kamiony od zprovoznění Pražského okruhu mezi D1 a D5.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka_79

K doplnění

- omezení rychlosti na komunikaci Spořilovská na 50km/h opravdu snížilo hluk

- stávající propojení Jižní Spojky a 5. května (D1) je pouze pro osobní automobily a to z důvodu únosnosti mostu přes JS, nikoliv kvůli poloměrům oblouků v rampách a na křižovatce Ke Garážím

- dobudování okruhu je otázka několika let, dočasné řešení viz. článek je možno řešit v časovém horizontu měsíců.

0/0
23.5.2012 10:55

radecek77

Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

Doporucuji k navsteve a precteni vsem:

http://www.rozumnyokruh.cz/index.html?p=81&lang=cz

Jedna se o inciativu 11 starostu MC z okoli Prahy

Viz tez CT2 Nedej se:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1095913550-nedej-se/212562248420008/

0/0
22.5.2012 23:12

Bubrak

Re: Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

to je blbost, zbytecne dlouhy

+1/0
22.5.2012 23:36

AAA2

Re: Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

a uz se ptali co na nej budou rikal  Uvalech a vsech okolnich obcich?

0/0
22.5.2012 23:38

Bubrak

Re: Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

presne tak

0/0
22.5.2012 23:39

dodo125

Re: Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

tohle je boj jednotlivých občanských sdružení.... já to za zahrádkou nechci, a všichni jsou militantní a půjdou ten jejich šmoulí ráj blokovat....

0/0
23.5.2012 22:41

LVD

Re: Rozumny okruh kolem Prahy - o 10 miliard levneji!

Ano, klasický příklad NIMBY. Jen jste "zapomněl" na dvě podstatné věci

1) okruh má sloužit především Praze, nikoliv StčK.

vámi preferovaná varianta ničemu nepomůže. Okruh má odklánět tranzitní dopravu plus nasávat vnitřní dopravu pomocí radiál. Okruh vedený deset km za městem by fungoval jedině jako doplněk stávající varianty, nikoliv jako primární okruh.

2) okruh přes Běchovice je naplánovaný cca 40let (finální definice ZAKOS je od roku 1972), křičet jste měli tehdy. Pokud jste se o to doteď nezajímali, je to vaše chyba.

+2/0
23.5.2012 10:19

H_anz

radary

Víte pane starosto proč tam je větší hluk a exhalace?? To by jste si do toho prudkého kopce(i z kopce) nesměli dát radary a snížit na silnici pro motoravá vozidla rychlost na 50km/h!! Tak si to tam teď čuchejte :-P

+5/0
22.5.2012 23:10

Bubrak

Re: radary

jojo R^;-D

0/0
22.5.2012 23:37

pskoda

Re: radary

To tam fakt je? No to musel vymyslet hodně chytrej mozek...

0/0
23.5.2012 7:38

H_anz

Re: radary

Jo je to tam. Myslím, že to instalovali tak před 2 měsícema a je tam 50km/h  "omezení hluku" . Tak ať si to užijou...;-D

0/0
23.5.2012 9:50

Leinad

Jojo

Tohle sem si myslel už dřív. A tu ostrou zatáčku v současném stavu by kamion taky vybral.

0/0
22.5.2012 22:03

kenx

Věděli to dávno

Dávno před otevřením jižní části R1 se vědělo o plánovaném zákazu NAD v úseku Jižní spojky až ke Spořilovu. Nejen, že je to ve veřejně přístupných materiálech, zápisech dopravního výboru magistrátu, ale také se o tom vedly diskuze na webu České dálnice apd. Přesto přeze všechno to politici nechali zajít takto daleko. Nyní dělají politici z Prahy 4 ze sebe hrdiny, jak se snaží, ale měli mít koule před pár lety, šprajcnout se nebo podělit se přes média s občany. Také bychom si měli už konečně udělat jasno v tom, co jsou to veřejné zájmy a jak rozlišovat skutečné místní zájmy od zájmů spekulantů a vyděračů. Je úžasné, že jsme během posledních 20 let dokázali postavit nádherné kapacitní komunikace, MÚK a obchvaty i na místech, kde jsou reálné intenzity směšně nízké (a kde to vypadá, že důležité bylo stavět, co se stavělo až tak důležité už nebylo, subdodavatelé dostali krmení). Je smutné, že v místech, kde jsou intenzity nejvyšší, je mnoho neřešených míst.

0/0
22.5.2012 21:50

kenx

Re: Věděli to dávno

Ještě jedna poznámka k P4 - má na svém území jednu perlu a to křížení Jižní spojky s Vídeňskou. Přestože jde o pravidelné konfliktní místo zadrhující dopravu v celé oblasti, kde mimo jiné chytají velké nepravidelnosti spoje MHD, stále přetrvává současný stav nedokončené křižovatky. Křižovatka živoří na polovičním počtu ramen, než jaké je potřeba a navíc vzhledem k intenzitám na místních komunikací by si celá oblast zasloužila přestavbu třeba moderním kolektorovým přístupem.

+1/0
22.5.2012 21:53

Keni

Re: Věděli to dávno

Prosim Vás, hlavn2 nežadejste součastné vedení o přestavbu, protože to zvořou jako vše co se ted staví. Zde by to chtělo včetně křížení Vídeňská X Novodvorská vybudovat tunel a nad ním pořádnou kruhovou křižovatku. ale to bych raději nechal až na dou, co se konečně začne stavět metro D.

Takových řešení by Praha potřebovala více, to samé jako nesmyslný kruháč na D1 u Opatova směrem od kolejí. Ale to by musel být na magistrátu nějaký odborník a ne jenom pár podržtašku z Eltoda a kamarádíčků pro teplé místečko.

0/0
22.5.2012 21:59

kibl96

ja to nejak nechapu

proc po otevreni okruhy mezi d1 a d5 nejezdi kamiony po teto trase ale nejak komplikovane pres jizni spojku?

0/0
22.5.2012 21:44

BlackBarry Hussein Obambi

Re: ja to nejak nechapu

To bys nepochopil. ;-D

0/0
22.5.2012 21:50

kenx

Re: ja to nejak nechapu

Protože jedeš s tirákem od Plzně a musíš po R1 až do Průhonic, pak zpět po D1 na Spořilov a pak až míříš třeba na Mladou Boleslav. Přes Barrandovský most je zákaz a okruh po místních komunikacích západně od Prahy je také psycho.

0/0
22.5.2012 21:56

Leinad

Re: ja to nejak nechapu

Jezdí, ale existuje taky D11-D5 a zákaz kamionů na Barranďák. ;-D

0/0
22.5.2012 21:56

tojuska

Re: ja to nejak nechapu

Problém není ve spojení d1-d5, ale v pokračování okruhu směrem na východ k boleslavské a hradecké dálnici. Tam se zatím kamiony jinak než přes d1 a jižní spojku nedostanou. Dokud to budou běchováci blokovat, tak se nic nezmění...

0/0
22.5.2012 21:57

StackOverflow

Vizitka všech vlád po rorce 89

To, že není hotový okruh Prahy je vizitka všech vlád po roce 89.

Neustálé zvedání daní, miliardové půjčky na vrub našich dětí a jenom keci, keci, keci.

A žádná vláda neudělala nic, kde by byl vidět kus poctivý práce.

0/0
22.5.2012 21:42

Leinad

Re: Vizitka všech vlád po rorce 89

Řekl bych, že i vlád těsně před 89. R^

0/0
22.5.2012 21:56

StackOverflow

Re: Vizitka všech vlád po rorce 89

No tak to je jasný, to byl strašně neefektivní režim,

ale čekal bych, že 23 let po revoluci tu bude něco lepšího než neefektivní komunismus.

0/0
22.5.2012 22:02

Bubrak

Re: Vizitka všech vlád po rorce 89

je tu komunistickej kapitalismus, takovy blato

0/0
22.5.2012 23:34

Vlna hněvu

Re: Vizitka všech vlád po rorce 89

tak nevšimnul jsem si, že by se v roce 1989 vozily vejce a mlíko z Polska, takže nestály nekonečné kolony kamionů

0/0
22.5.2012 23:35

kwakinX

Hlavní je okruh

Odbočování z Jižní spojky na D1 na Kačerově je dost problematické, protože na D1 pod lávkou se sbíhají proud z centra, proud od Barrandovského mostu a ještě by měl přijít proud z druhé strany? Naopak sjezd z D1 by asi šel vybudovat tam, to pořád stojí nějaké auto s reklamou.

Důležitější je ale výstavba okruhu a tu brzdí ekologičtí aktivisté a lobby z běchovického sídliště. Větší část okruhu D1 - D8 ale postavit lze a to hned. V tom kousku, kde protestanti dálnici zabrání, budou holt jezdit kamiony provizorně středem sídliště.

+1/0
22.5.2012 21:35

arné knobloch

Re: Hlavní je okruh

Co nejrychlejší dokončení okruhu je nutnost. Aktivisté neaktivisté.

0/0
23.5.2012 11:47

danny47

A proto....

je na magistrále směrem z Prahy (i na Spořilovské směrem z kopce) omezena rtychlost kvůli "omezení hluku" .... !! Rv Rv

0/0
22.5.2012 21:27

Keni

Re: A proto....

Nojo, vyplod rvouci ekoteroristky ktera se k magistrale pristehovala nejspise jiz po jejim dokonceni. Nekde jsem nasel, ze se magistrala zacala stavet koncem sedmdesatych let a ona se sem prestehovala z Mostu az zacatkem osmesatych, i kdyz pry byla magistrala otevrena az snad s metrem v 1978.

To same ty Bechovice,par chytrych si postavy baraky vedle naprojektovane dalnice a pak zacnou rvat. Proste bych tyto osoby vyloucvil z jakehokoliv rozhodovani o teto stavbe.

To same ten Sporilov, obyvatele chapu a nezavidim jim. Ale na stavbu te spojky si pamatuji a to jsem jeste nechodil ani na zakladkum takze nejakych asi 25let. Za tu domu mohli ty eko sdruzeni zde vystavet poradnou stomovou alei jako zvikovou stenu. I kdyz tem spodnim panelakum by to nepomohlo. Ale jakyho vykastrovanyho skota napadla ta nesmyslna 50tka. To same magistrala nebo ted nove Strakonicka. To opravdu v Evrope skoro nikde neuvidite a to tam maji ty okna i blize. Opravdu by to chtelo poradnou defenestraci tech odborniku

0/0
22.5.2012 21:54

Bubrak

Re: A proto....

R^R^

0/0
22.5.2012 23:39

IDNES v -00:00:01

Kamióny nechtějí, ale ...

pak sednou do auta, a jedou přes půl Prahy do nákupních hal skupovat krámy, co jim ty kamióny přivezli ...

+3/0
22.5.2012 21:23

danny47

Re: Kamióny nechtějí, ale ...

R^

0/0
22.5.2012 21:27

blablaklan

Re: Kamióny nechtějí, ale ...

Ted jsem to chtel napsat. Je az s podivem, jake kramy a jake mnozstvi tech kramu lidi nakupujou. A jako by se jim zatemnil mozek a obvinujou kamiony, ze se nemuzou dostat do tech svych hyper-, super, mega-marketu :).

0/0
22.5.2012 21:30

Invandrare

Re: Kamióny nechtějí, ale ...

To je fakt. Já bych rozdělil republiku to zón. V jedný by se daly nakoupit jen potraviny - pečivo (třeba v Budějicích), v jiném třeba mléčné výrobky (třeba v Plzni). Drogérii bych prodával výhradně v Neratovicích. No a pak by se to rozdělilo dál. Zavedl bych Ministerstvo Pořádku, aby ten chaos udržovalo v chodu...ale HLAVNĚ se nesmí nic nikam v žádném případě převážet.

0/0
22.5.2012 21:34

blablaklan

Re: Kamióny nechtějí, ale ...

Opravdu ten muj prispevek vyznel takto?

Doprava je dulezita, ale co se dopravuje zalezi na lidech, co kupujou. Schvalne se nekdy o vikendu projdete po tech ultramarketech, co maji lidi ve vozikach. Kupujou uplne zbytecne veci vetsinou sunty z Ciny a jeste na pujcku. Pak si stezujou, ze nemaji penize a je drahota. Kolikrat se mi uz stalo, jak jsem zaslechl rozhovor nad otevrenym letakem: "tak se podivej mamo, co tu denska mame ve sleve. Co si z toho koupime?", nebo neco v tomto smyslu. Co to asi znamena? Me by tak napadlo: - nakup si ani dopredu nepromysleli a jedou jen tak do obchodu (asi abstak), - kdyz uz tu teda jsme, tak musime neco koupit, - kdyz je to se slevou, radsi koupine 2 az 3 kusy, co kdyby to zdrazili, - a mnoho dalsich pozitivnich duvodu.

Taky si nekdy koupim neco pro radost, ale vybiram si kvalitni veci a nekupuju je na zaklade letaku.

Vsechno souvisi se vsim, kdyby lidi neblbli nekupovali sunty - tzn. smejdy a velke kvanta, tak se ani ty kvanta kramu nemusi prepravovat

0/0
22.5.2012 21:58

Invandrare

Re: Kamióny nechtějí, ale ...

Mě spíš přijde, že si lidé stěžují na to, kolik nemají peněz a pak stejně v krámě narvou košík zbytečnostma. Někdo si seznam dělá a jede do obchoďáku přímo pro ty věci a někdo prostě má prázdnou lednici, tak vyrazí do toho Vašeho ultramarketu a "něco" nakoupí aby tam "něco" bylo - je jedno co, prostě lidé jíst a pít musí, ano, je to vlastně absťák máte pravdu :D - s tím můžete nesouhlasit, s tím můžete polemizovat a nazývat je hlupáky, ale prostě tak to je :) A ano, Váš příspěvek přesně takhle vyzněl, jak jsem sarkasticky parafrázoval.

0/0
22.5.2012 22:24

Invandrare

Jakej novej nájezd?

Tudy jezdím z Prahy každý měsíc, tam není nic potřeba stavět :-O Možná pro kamiony to bude moc prudká zatáčka, ale není provoz v protisměru, takže se to dá zvládnout.

0/0
22.5.2012 21:17

danny47

Re: Jakej novej nájezd?

R^

0/0
22.5.2012 21:28

MikeXH

Nebo Skrblíkov

... dobrá souhra názvů ;-D

0/0
22.5.2012 21:15

velkotovarnik

tak kdo je tu blbej

podle me jde tou jejich novou variantou jet uz hoooodne dlouho bez toho aby tam neco staveli  --- http://www.mapy.cz/#q=kacerov%2C%20praha&t=s&x=14.469338&y=50.039476&z=17&l=15

+3/0
22.5.2012 21:05

Dr.Fe (7)

Re: tak kdo je tu blbej

No jo, máte pravdu. yHojte se opět vyznamenává ....

0/0
22.5.2012 21:22

Briťák

Re: tak kdo je tu blbej

Totální pravda!!! Jsou to fakt pitomci, vždyť už to mají připravený, stačí jen udělat značení. Od pondělí můžou v klidu jezdit. Jen se mi nezdá ta zatáčka, jestli není moc prudká.

0/0
22.5.2012 21:47

Keni

Re: tak kdo je tu blbej

Obával bych se, že by se pak nedalo sjet z D1 na jižní spojku směr Baranďák a po ránu by se to bloklo šnůrou busů z garáží Kačerov. Jedno z řešeních je opravdu ty kamiónu pustit zpět na jižní spojku a Strakonickou. Hodně špatné řešení ,ale to je ten spořilov také.

Pak prostě i přes protesty dostavět ten obchvat a když to jde všude v Evropě, tak to musí jít i u nás. Na výástavbu po tom, co byla v územním plánu naplánovaná tato komunikace nebrát žádný zřetel. Pokdu si budou ti novousedlíci stěžovat, nařídim jim postavení hlukovýh stěn za jejich prostředky nebo vystěhování. Přece není možné brát ohled na pár spekulantů či inteligentů, kteří si koupí barák od plánované a zanesené dálnice a pak začnou řvát.

0/0
22.5.2012 22:05

Bubrak

Re: tak kdo je tu blbej

s tou jizni spojkou a strakonickou moc nevim, je tam semafor za mysi dirou, ale je fakt ze provoz bude porad mensi nez pred otevrenim jizni casti R1, o ty kamiony mezi D1 a D5

s tema novousedlikama naprosty souhlas, to je stejny jako ta teroristka od magistraly Rv

0/0
22.5.2012 23:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.