Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mimoúrovňová křižovatka u Letňan je hotová, první řidiče přivítá v pátek

V pátek ráno se pro řidiče otevře nová mimoúrovňová křižovatka ulic Kbelská, Veselská a dálnice D8 v pražských Letňanech. Stavba by podle dopravních odborníků měla zlepšit cestování ze severovýchodní části města. Pomoci by měla zejména Kbelské ulici, kde se často tvoří dlouhé kolony aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

davexd

Kazdy

usetreny zivot je dobry. Jen stavejte bezpecnejsi krizovatky

0/0
4.6.2012 18:20

Vlna hněvu

Ta křižovatka

se dělala zejména proto, že okruh je v nedohlednu a bude ho v této části města suplovat vysočanská radiála s napojením na D8 touto křižovatkou. Jinými slovy se tu a tam vyhodí po půlmiliardách, místo toho, aby se peníze koncentrovaly a okruh se co nejrychleji postavil.

+2/0
1.6.2012 7:41

kyk

Re: Ta křižovatka

Ta křižovatka se stejně musela postavit, takže žádné vyhazování.

0/0
1.6.2012 9:12

Vlna hněvu

Re: Ta křižovatka

Pokud by byl okruh, kamiony zmiznou a zátěž klesne

0/0
1.6.2012 13:07

kyk

Re: Ta křižovatka

Stavba 511 D8-D1 nebude určitě do 2015, do té doby se nebude stavět ani 520 R10-D8, protože nejdřív má na řadu přijít 518 a 519 z Ruzymě na Březiněves. V této chvíli by to bylo zbytečné vyhazování daleko větších částek.

0/0
1.6.2012 14:49

Dusan321

Re: Ta křižovatka

Zatez v tom miste ovsem negeneruji kamiony, ale nakupovani chtivy Prazane. Pres to krizeni vede cesta k jedne z nejvetsich nakupnich oblasti kolem Prahy, takze urovnova krizovatka byl nesmysl od sameho pocatku.

0/0
1.6.2012 15:33

Vlna hněvu

Re: Ta křižovatka

nesmyslem jsou klikaté úzké cesty, zpravidla pouze s jedním vyústěním na veřejnou komunikaci, což lze vidět u každého parkoviště nákupních center.

0/0
2.6.2012 8:06

tokumara

Re: Ta křižovatka

Parkoviště s kapacitní komunikací souvisí jak?

0/0
4.6.2012 17:43

Marty_32

Tak snad

to za tech pul miliardy nezapomneli zhotovit z "kvalitnich" materialu at se to muze co pulrok opravovat, opravy se musi tocit. R^

0/0
31.5.2012 20:53

dj1

Hurá

Hurá, konečně se dostanu normálně domů.

No a politici si zase nahnali bodíky :-)

0/0
31.5.2012 19:51

Pracovnik roku

To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

Za jednu umrněnou křižovatku?  8-o To je dlážděná zlatem? Rv

+3/0
31.5.2012 19:40

richi77

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

No a jestli to stavěla Eurovia tak se do půl roku rozpadne a zaplatíme ji znovu :-P

+1/0
31.5.2012 20:24

Mikrovlnnavysilacka

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

No aby ne, když jim to trvalo půldruhýho roku a ještě to není komplet.

0/0
31.5.2012 20:43

Honza13

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

Tak to mi teď kilometr cyklostezky za 5 mega přijde docela málo.

0/0
31.5.2012 21:09

Mysel

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

Ten by byl drahy i za 1Kc.

0/0
1.6.2012 8:22

vita.s

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

Taky bych chtěl vidět to účetnictví a analýzu zdůvodňující oprávněnost každé položky - jak co do existence, tak do výše... Nemělo by to být sakra veřejně dostupné??? Selský rozum rozhodně říká, že mělo - jako vše, kde jde o veřejné věci nebo peníze... A audit na ně (dá se z řad veřejnosti iniciovat??)... Jakož i samozřejmě osobní zodpovědnost (byť vím, to už je vskutku pohádka, ta v naší státní správě neexistuje, ba ani tento pojem nezná:-/) - když audit najde chyby (většího rázu), měl by ho celý hradit městský "project manager" tohoto projektu...

0/0
1.6.2012 8:59

kyk

Re: To jako myslíte vážně? Půl miliardy?

Evidentně jste tu křižovatku nikdy neviděl, nikdy jste okolo nejel ale finance, to je vaše doména...

0/0
1.6.2012 9:15

laparte

Ještě

nějak pořešit Tupolevovu a budu spokojenej.

0/0
31.5.2012 19:36

-drb-

Konečně!

Konečně!

A líbí se mi konstatování z článku: "Světelná křižovatka tu tvořila jakýsi špunt. Byly tu kolony a člověk musel počítat se značným zdržením. Už při zahájení prací odstranili světelnou signalizaci a projet se tu dalo snáz i přes různé objížďky a provizorní trasy"

To je velmi trefné a je to znát na mnoha dalších místech. Světelné křižovatky jsou občas budovány bezhlavě a nejen dopravu zpomalují, ale někdy i přidávají nebezpečné situace.

+7/0
31.5.2012 19:27

Vlna hněvu

Re: Konečně!

patrně to místo neznáš, jinak bys nenapsal takovou "chytrou" věc. Oni totiž zácpu "vyřešili" tím způsobem, že ponechali pouze přímý směr, tedy zcela zrušili křížení, z křižovatky prostě udělali byť zúženou, ale rozvou cestu bez přednosti v jízdě. To je pak jasný že zácpa se zmenší. Ale ta zácpa se tvořila na jiných místech (čakovice), kudy vedla objížďka. ;-)

+1/0
1.6.2012 7:38

Jardajar

Fajn

Bylo to tam nanic... ale kolony u křižovatky na čerňák nás to nezbaví.:-/

0/0
31.5.2012 19:26

ales1979

Re: Fajn

Kolony u krizovatky na Cernak? Tam jeste nejake jsou po otevreni Vysocanske radialy? Kdyz muzete na Cernak jet skrze ni, ne?

0/0
31.5.2012 19:29

Beter

Re: Fajn

To jistě, když jedeš od Letňan na Čerňák. Ale když jedeš někam jinam, tak stojíš u křižovatky na Čerňák... :-/

+1/0
31.5.2012 20:03

kyk

Re: Fajn

Jestli myslíte křížení Kbelská x Kolbenova anebo Kbelská x Poděbradská, díky dokončení Vysočanské radiály se z tohoto úseku Kbelské stala silnice místního významu. Není proč tam dělat MÚK, ani intenzity tam nejsou tak velké. Kolony způsobovala hlavně nákladní doprava, která díky odklonění na VR a ČM tady nepřekáží.

0/0
1.6.2012 9:22

Sir_Samuel_Elanius

Děkujeme vládo!

R^

0/0
31.5.2012 19:21

Mr_Hypra

Re: Děkujeme vládo!

Strana a vláda to zvládla !!! Bože jak jsme šťastní!!!8-o

0/0
31.5.2012 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.