- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takový nesmysl (snížit rychlost na 30) může vymyslet jen superkretén!!! Spořilovští stěžujete si, tak budete za trest jezdit po místních komunikacích 30.
je to dalsi pitomost na dlouhy seznam toho, co magistrat ve spolupraci s MC Praha 4 na Sporilove pohnojili
Panebože na kolik, když už teď je tam na té čtyřproudovce padesátka...
To tam snad daj: "Zařaď zpátečku a couvej!" ne
To omezení na 30 má být na místní komunikaci (dokonce jednosměrce) co vede paralelně se Spořilovskou a lidem příimo pod okny. Tím jak je blízko je její podíl na hluku nezanedbatelný a tak snížení rychlosti taky trošičku pomůže.
Za mych mladych casu se rikalo, ze pilny blbec je nebezpecnejsi nez tridni nepritel. Dneska bych rekl, ze pilny blbec je horsi nez zkorumpovany politik. Za Bema se rozkradlo co se dalo, ale Svoboda je takovy traged, ze jasne potvrzuje prazskou zakonitost, ktera pravi ze kazdy dalsi primator je horsi nez ten predchozi bez ohledu na to jak velky zoufalec ten predchozi primator byl.
nejake vecne argumenty by nebyly? Po Bemovy zbyly mnohamiliardove tunely (doslova), v tomhle pohledu zatim Svoboda patri k tem lepsim. Zzakazat plosne vjezd do Prahy mel odvahu naposledy Koukal.
1. Dostvet urychlene prazsky okruh a zavest mytne.
2. Z vyberu mytneho postupne splacet cirkvi. Farari budou mit co (ucelne)utracet a pulka evropy nemusi jezdit skrz prahu.
vyříká s těmi co blokují obchvat kolem Prahy. Po spořilovský jezdí hodně tranzit a věřte, že nikdo z nás do Prahy kvůli tomu zajíždet nechceme, málokoho tranzit skrz město rajcuje.
"V první fázi bude snížena rychlost v ulicích Senohrabská a Na Chodovci z padesáti na třicet kilometrů za hodinu. To nesníží komfort pro řidiče a významně pomůže snížit hluk. Podle předpokladu by to mělo být až o 2,4 decibelu," řekl Milan Dont z odboru pozemních komunikací ministerstva dopravy.
Co to je za blábol? A takovýhle hovado si platím ze svých daní
Ano, tohle je neuveritelne. Ze toho pana "odbornika" huba neboli.
Nejdriv vymysli hovadinu. Pak se snazi ji napravit sikanovanim ridicu. No a nakonec misto reseni jeste sikanu utuzi. Hnus.. :o(((
Proč 30, já bych tam dal 5. Proč se místo dostavby okruhu řeší rychlost, stromy, rampy a jiný blbosti. Když by dostavěli okruh, tak je po problému a když sebou hodí tak ho za rok maj a všichni budou spokojenější než když tak zasadí dva keře, budou tam kopat základy pro jakousi zeď a strhávat asfalt a dělat novej. Páč to všechno znamená, že tamtudy ty kamiony budou jezdit ještě desítky let.
Pochop, že takhle to bude nakonec o pár miliard držší, tak že si někdo pěkně nahrabe. Kdyby to udělali hned a napoprvé v nejlepší kvalitě, kapsy některých filutů by zely prázdnotou a to přece nelze dopustit! Okruh, jako ideální řešení, je třeba odsouvat dokud to jde...
nebudou jen trápit na Spořilově. A co kdyby přestalo rušení tratí, EU by se měla domluvit, a část nákladů přesunout na železnici? Vím, že by to bylo složité, ale takhle lidi budou pořád nadávat a trápit se.
Tratě co se ruší opravdu nic nezachrání, to jsou lokálky kde jezdí pár lidí a (skoro) žádné náklay. EU i stát se nějak snaží, ale i kdyby se stal zázrak a železnice stoupla o 100%, tak to na Spořilově skoro ani nepoznají.
(Jen by tam jezdilo víc autobusů, protože by se musela drasticky omezit osobní doprava na železnici, ta té nákladní velmi překáží.)
Viz také článek http://ekonomika.idnes.cz/vlaky-mohou-behem-oprav-d1-prevezt-jen-zlomek-kamionu-varuji-dopravci-1kc-/eko-doprava.aspx?c=A111111_160233_eko-doprava_vem - tam se mluví o přesunutí 2%(!) kamionů.
tam bude stejně jen pro to, aby si měšťáci napakovali kapsu, respektive městská část. Jiný smysl to nemá. V celé republice jsou ve městech stovky kilometrů kde je 50. Proč má mít Spořilov vyjímku?
Ten článek je špatně , opravte si to prosím. Jižní spojka podjíždí 5. května a je tam nájezd ze spojky na 5. května směrem ven z Prahy , takže směr nahoru je už vyřešen. Nicméně kamiony ho nemohou používat , protože jsou přinuceni sjet ze spojky na spořilovskou spojku asi kilometr před ním. Co není a musí se vybudovat je sjezd z 5.května na jižní spojku pro auta , co přjíždějí do Prahy. Bože můj , podívá se někdo na mapu, než nadrásá takovouhle blbost. Pokud tam dají třicítku , tak ten existující nájezd začnu používat a opačným směrem budu jezdit okolo Záběhlického zámečku, nebudu testovat jak fungujou brzdy přetíženejch kamiónů
Článek, je dobře, ta větev JS->5. května ZC má omezení na 22t a bude se tam stavět přímý nájezd bez mostu zpět přes JS (v místě billboardu: http://goo.gl/maps/X1Fb). Ta stávající rampa tam je kvůli autobusovým garážím, není plánovaná pro nějaký významný provoz (když se taky dá na D1 dostat po Spořilovské).
Vámi zmíněná rampa sice chybí, ale v plánech není, tam se stále počítá se Spořilovskou. Ona by se tam ta rampa ani nevešla.