Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha možná vyznačí místa, kde budou psi běhat bez vodítka

Praha 4 rozvířila diskusi na téma volné pobíhání psů ve městě. Její zástupci poslali totiž magistrátu návrh vyhlášky regulující pohyb psů. Podle ní by mohli psi pobíhat bez vodítka pouze na vyznačených místech. Vyhláška se však Praze nelíbí, výhrady k ní mají i městští strážníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yahu

.

Upřímně, radši vychovaný pes bez náhubku a vodítka než dítě, řvoucí dítě v MHD. Věřte že daleko častějc se mi stává že děti mají jakousi potřebu jít si se mnou hrát, případně mě opatlat špinavejma rukama. Ale tak chápu děti jsou budoucnost a jsou potřeba. Ale mám jakousi zkušenost, že když dítě napomenete že něco nemá dělat, případně mu dáte pár na zadek, začně křičet na celý kolo a takový dětský řev trhá uši víc než ibčasné poštěkávání psů. Tak teď kamenujte.

0/0
5.6.2012 20:05

tajny agent

Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

slapnout do travy, hrat si na ni a navic jsem nucen byt ve strehu kdyz kracim po chodniku ... Rv.

+1/0
5.6.2012 11:28

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

jakou svobodu mají oproti vám?

0/0
5.6.2012 11:36

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Nechat sve milacky kadit a chcat po ulicich ... moje rodina to nedela. Navic kdyz jdou po chodniku a pes po mne skoci ac je na voditku tak to moc prijemne neni. Proste bud at maji psy vycvicene, curaji a kadi jen na vyhrazenych mistech, stekaji jenom na ochranu majitele jinak at mne neopruzuji a pak je mi jedno kdo ma jakeho psa. Priste az prijdu do CR tak mam v planu nakoupit nekolik peprovych spreju a obdarovat i me blizke co s nemam maji take problemy.

+1/0
5.6.2012 11:43

Dr. Fe (21)

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

R^

0/0
5.6.2012 11:44

Dr. Fe (21)

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

U nás musím rozsypávat pepř kolem vchodu do domu, protože hyperinteligentní čoklofilové nechají své psy močit přímo na vchodové dveře ! Neskutečné :-/

0/0
5.6.2012 11:45

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

kadění a čůrání není zakázané,  ani pro lidi (také to dělají), druhá věc je ta, že majitelé psů mají povinnost výkaly uklidit. Někteří to dělají, někteří ne. Ti co to nedělají mají být pokutovaní. Takže se můžete zlobit také na městskou policii. Ta nemusí jen vybírat pokuty za špatné parkování, ale i za neuklízení po psu. Že na vás pes skočí, i když je na vodítku.... no možná se to stát  může, ale nevím, co by k tomu toho psa vedlo. Stává se vám to často?

+2/0
5.6.2012 12:14

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

1.Kdyz je neco nekontrolovatelne a skodi to, tak se to ma zakazat. Kdyz budou straznici schopni na zaklade DNA z psich exkrementu vypatrat majitele a dta mu mastnou pokutu tak prosim, budu je volat ke kazdemu ... . Ocurane sloupky o ktere se otre male dite, ocurane zidky, vchody u domu ... tam to chce obit omitlu, nahodit a znovu natrit.

2.Casto se mi to s tim psem nestava, ale staci i kdyz je to jen tretina ... na cloveka co jde klidne kolem nema zadny vycviceny pes co stekat a utocit. Jak uz jsem tady jednou psal, je zajimave, ze na Zapade se mi to nestava vubec a to mijim spousty psu. U nas jsou asi lide nervnejsi, utocnejsi a tak i jejich mazlicci. Jsem clovek co nekradu, jsem slusny, mam ciste svedomi a psi po mne u nas vyjedou tak nehledejte laskave nejake duvody co ti ubozi pejsic maji. Pes ma byt vycviceny a na lidi, co na jejich majitele neutoci nereagovat.

0/0
5.6.2012 12:31

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

nekontrolovatelné a škodí to? pokud strážník přímo vidí, že majitel po psu neuklidil, má být automatika, že si s ním jde promluvit. Toto se neděje. Až se to dít bude, tak vám garantuji, že se to neuklízení velmi zredukuje. Škodí co? moč a exrement? jako dizajnově to škodí okolí? ;-) zabijeme i všechny ptáčky, páč na nás z výšky kadí?

0/0
5.6.2012 12:39

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Ti ptacci jsou soucast prirody a zivi se sami, ti pejsci jsou nekoho majetek takze i jeho zodpovednost.

0/0
5.6.2012 12:46

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

souhlasím, člověk má být zodpovědný a neotravný.  Bylo by príma, kdyby se každý staral pořádně o své a nikoho nijak neobtěžoval ničím a vlastně se lidi nijak navzájem neotravovali. Bohužel to všeobecně nefunguje.:-)

0/0
5.6.2012 12:58

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

MUSIM VAM RICT, ZE MNE ZNACNE OTRAVUJE KDYZ SVE DETI MUSIM OKRIKOVAT AT SI NEHRAJI V TRAVE (jak jsme si hrali my v detstvi) at neslapmou do nebo at po nich nejsou rozmazana psi ... . Okrikuji deti aby ani nechodili vedle chodniku protoze tam jsou take ty ... a aby se neopiraly a nechytaly ruzne tycky, sloupy vedle chodniku protoze byvaji ocurane ... tak pro koho jsou tady verejne komunikace a prostredi?  Fakt hnus ... . Kvuli par lidem se tady zavedou poplatky u lekare tak at se tak stat postavi i kpejkarum a dovoli jejeich chova jenom v domcich se zahradkou a je to, kdyz to neumi ohlidat. Je totiz logicke, ze kdyz jde pes ven, ta to tam pocura a okadi a ikdyz nekdo to ho... zvedne tak neznamena, ze tam neco nezustane.

0/0
5.6.2012 13:06

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

a fakt kvůli ničemu jinému je okřikovat nemusíte? já si myslím, že pro vaše děti je toho podstatně více nebezpečného.... to všechno to nebezpečné zakážeme? :-) víte, už z vás cítím trošku paranoiu, zaměřenou jedním směrem.... a máte trošku nereálné představy. Kdybych tu teď spustila, co zase mě se zdá absurdní a mě obtěžující, tak se nedobereme konce :-)

0/0
5.6.2012 13:12

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Zadna paranoia ... od te doby co vyjdem z baraku se ma decka nemohou chovat jako ja za mlada - hrat si v trave, chodit po ni dotknout se najekeho sloupku ... a jestli jste si nevsimla tak tohle je clanek o psech tak proto to pisi sem. Samzrejme ze jsou i jine veci co mi vadi ... mnohem vic uchylaku proti kterym se musi decka vic chranit.

0/0
5.6.2012 13:17

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Nevím kolik vám je let, ale já osobně vyrostla na sídlišti, lítala jsem tam po trávnících jako ostatní děti a protože jsme byly děti při loučení cestou ze školy, jsme nechávaly pozdravovat i domácí zvířátka spolužáků, která jsme znaly jmény a světe div se, tak 80% dětí mělo psa, tak nevím, v tý době psi asi neměli potřebu se vyměšovat, nebude to spíš tím, že se na to prostě přehnaně zaměřujete?

+1/0
5.6.2012 14:02

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Ja vyrustal take na sidlisti za komunistu, valeli jsme se po trave a chodili vsude mozne a nic smradlaveho jsme si na botach nebo obleceni nenosili jako moje deti kdyz jdou i pod nasim dozorem na prochazku. Ale je to mozna podle bydliste. Kdyz vidim porad nova psi ho... i velke jako ruka i ta mensi jak to tam deste omyva az po nejake dobe smyje a mezitim pribyvaji dalsi tak mi teda neprijde, ze bych se na to zamesroval, mam jine zajmy. Z meho detsi rozhodne nemam pamatku na neco takoveho ... .

0/0
5.6.2012 15:20

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Nemáte náhodou nějakou duševní poruchu? Tak to mně osobně víc vadí, že se děti můžou v tramvaji, na lavičkách v parku, kde chrápou bezdomáči a po setmění se tam setkávají různý smažky, nakazit třeba žloutenkou nebo jinou nemocí, to byste měl hlídat, i když půjdete do parku kam psi nesmí, myslíte si, že volně žijící zvířata půjdou čůrat nebo kadit na vámi vyhrazené místo? My máme u bytovky park, večer tam potkáte zajíce, toulavé kočky, potkany, ježky... a ti asi dělají co? Tahle zvířátka se podle vás nevyměšují? Psi jsou aspoň vesměs očkovaní, tahle zvířata ne...

+1/0
5.6.2012 13:24

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Aha ... takze kdyz clovek neustale plape do smradlavych psich ho... a vadi mu to, tak je to dusevni porucha. A bezdomovci mi take vadi a drogy ale tohle je clanek o psech.

0/0
5.6.2012 13:29

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Ale prosím vás, dyť se tady "rozplýváte" i nad očůraným rožkem a najednou vám jde jen o ty výkaly. Ano je to článek o psech a my snad taky diskutujeme a to přece neznamená, že se ta diskuze musí striktně držet jen psů. Když se vám nějaký argument nehodí do krámu, tak se budete ohánět, že je to článek o psech. Jste prostě proti psům obecně, tak na vás žádný argument platit nebude. Na vaše děti číhají ve světě mnohem větší nebezpečí, než je hovínko v trávníku...

0/0
5.6.2012 13:36

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

No a teď si představte, že mně včera zase v obchodě dost naštvalo děcko, kterýmu matka před zaplacením otevřela čokoládovou tyčinku a tou tyčinkou se mi to hodné dítko "podepsalo" na béžový kostýmek a budu se snad rozčilovat, i přesto že o její inteligenci pochybuju? Taky mi vadí, když sousedka hraje ráno na klavír a já se potřebuju vyspat, taky mi vadí, když lidi v mhd smrdí potem, nebo se po sedačkách válí bezdomovci nebo feťáci, taky mi vadí, když někdo plive žvýkačky na zem, taky mi vadí, když lidi hážou odpadky, kam je napadne... Jo a taky mi vadí chlapi, kteří čůrají na rožky, když to cestou z hospody nemůžou vydržet, ale to se zrovna vám určitě nikdy nestalo... Aha, to je článek o psech, pardon, nicméně to všechno bych taky zakázala, protože mě to obtěžuje... Tak aby jste se z té přehnané hygieny... Neonemocněl :-)

+1/0
5.6.2012 13:45

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

R^

0/0
5.6.2012 13:53

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

A co jako? Tohle je clanek o psech a kdyz vidim na chodniku ho... jako ruka tak neznamena, ze mi nevadi kdyz tam nekdo flusne i zvykacku a veci co popisujete. To to ma jako ospravedlnit? A prehnana hygiena kdyz nechci aby si moje decko sedlo se psim ho... na sedacku? Buh vi jak to teda vypada u vas doma kdyz vam tohle nevadi.

0/0
5.6.2012 15:23

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Jijak kadeni a curani na verejnem prostranstvi a komunikacich teda zakazano lidem pokud vim je a spis je pokutovan clovek nez pes.

0/0
5.6.2012 13:19

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

a že je na odpočívadlech a v lesích tak nas....no ? močící chlap u stromu nebo u zdi není vůbec nic vyjímečného. Je fakt, že ženský nevídám, chlapy velmi často, denně několik kdekoliv Rv tak bacha, ať děti na nic nesahají ;-) mějte se.

0/0
5.6.2012 13:23

tajny agent

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Lide omlouvajici znecistovani prostranstvi psama mi popravde neprijdou upne normalni.

0/0
5.6.2012 13:32

Scarlett from Scottland

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

tralalala a dokola 8-o neomlouvám, psala jsem vám, že uklízet se má, policajti na to mají dohlížet a bla bla. Ale byla bych i docela ráda, aby si každý zametl před vlastním prahem, než začne o někom tvrdit, jak ho obtěžuje a ohrožuje.

+2/0
5.6.2012 13:35

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Vzdejte to, nemá to význam, i kdyby jste ho umlátila argumenty, neuzná vůbec nic :-)

0/0
5.6.2012 13:38

Dr. Fe (21)

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Pročetl jsem ty příspěvky a žádné argumenty tam nejsou. Zase jen odvádění pozornosti k tomu, že existujií i jiné problémy - to ovšem není žádná omluva pro problém psů. To že někteří lidé taky kálí na veřejnosti má být omluva pro psy ? A další nesmyslné pseudoomlouvání. Kromě toho že poměr lidi:psi je v počtu defekacíi na veřejnosti asi tak jedna ku milionu. Žijeme v moderní společnosti a je běžné že je vyžadována určitá úroveň hygieny ve veřejném prostoru. Psi jsou jediným pozůstatkem středověku, kdy po ulicích běhalo kde co (celý zvěřinec) a po silnici tekla kanalizace. Je nejvyšší čas tenhle poslední relikt špinavosti odstranit.

0/0
5.6.2012 15:56

prettywillow

Re: Od doby svobody pejskaru skoncila svoboda ma i mych deti

Víte co, s vámi a neustálým omíláním "pseudoomlouvání", "pseudovýmluv" apod. (mjn. nic lepšího ani neumíte) není možné normálně diskutovat a když už se teda bavíme o psech, až vám jednou nedejbože spadne barák na hlavu, skončíte pod lavinou atd., oslepnete, ochrnete, tak prosím vás zažeňte záchranáře se psy, protože vy si svoje blízké určitě zvládnete vyhrabat sám a taky se sám o sebe zvládnete i těžce postižený postarat, vy přežitku středověku :-P

0/0
6.6.2012 15:09

Spalovač šancí

A PŘITOM BY ÚPLNĚ STAČILO DÁVAT POKUTY

(a pochopitelně je i vymáhat) za porušování současných předpisů

+3/0
5.6.2012 10:28

Kamila1982

Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Máme psa, do parku a na procházku chodíme několikrát denně, celý rok, Naštěstí se tam majitelé psů nesetkávají s tak negativním přístupem jako je zde v diskusi. Kolikrát mam pocit, že kdyby tam pejskaři nechodili, byl by ten park většinu roku dost "mrtvý". Ale jen co se udělá hezky, tak tam lidi pochopitelně chodí a pejskaři se jim klidí z cesty a jdou do parku mnohem dál, kde je obtěžovat nebudou. Často tam ale lidi chodí cíleně za pejskaři, sednou si na lavičku a pozorují psy, jak si hrají a dávají se s pejkaři do řeči. Nesrovnatelně větší bordel tam dělají puberťáci, kterým v hospodě nenalejou, nakoupí alkohol a celé odpoledne a večer tam dělají bordel... Ráno je park plný odpadků, lahví, střepů a vajglů... Když je člověk normální, bude prostě ohleduplný... na sobce nepomůže ani zákaz.

+1/0
5.6.2012 10:09

Dr. Fe (21)

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

na sobce nepomůže podle vás ani zákaz ...... Podle mě tedy pomůže, pokud je doprovázen tvrdou represí, to je jediné co na ně platí. Zákazy ovšem musí být vymáhány, což bohužel MP nedělá, ta radši odtahuje auta, aby vydělala nějáká soukromá firma Rv Jinak argumenty, že dělá bordel i někdo jiný kromě čoklofilů jsou naprosto mimo. To čoklaře niják neomlouvá ani to není žádná polehčující okolnost. Stejně tak jako to, že někdo se rád mazlí s pejsky nebo je pozoruje. Ať to klidně dělá, to je jehio věc, ale někde kde s tím nikoho kdo o to nestojí neobtěžuje.

0/0
5.6.2012 10:17

Scarlett from Scottland

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

já teda pevně doufám, že ty nemáš psa ani děti, páč to by byly chudáci :-/

0/0
5.6.2012 10:20

Dr. Fe (21)

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Psa pochopitelně nemám, protože ve městě v bytě je to krajní bezohlednost vůči okolí i vůči tomu psu samotnému. Děti mám 2 a jsou se mnou spokojené, nevím proč by to podle vásd měli být chudáci ? Proč používáte namísto rozumné argumentace takové osobní útoky ? Necítíte se trapně a uboze ?

0/0
5.6.2012 10:26

Scarlett from Scottland

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

ne necítím se trapně a uboze. Zalistuj si ve starších diskuzích, jak se chováš.

+2/0
5.6.2012 10:30

Dr. Fe (21)

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Jinými slovy umíte jen urážet a když se pokusíte argumentovat, tak to vždy skončí falešným argumentem tzv. logickým faaulem.

0/0
5.6.2012 10:40

Scarlett from Scottland

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

znovu opakuji, zalistuj si v jiných diskuzích a svých příspěvcích  a nepiš tady MNĚ o nějakém urážení !!

+1/0
5.6.2012 10:45

Dr. Fe (21)

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Listuji, listuji, na  mé straně vidím logické argumenty, na vaší straně osobní útoky, urážky a falešné pseudoargumenty, nejčastěji "argument" srovnáním s tím, že něco je ještě horší než čokl a tudíž čokl jakoby nevadí (což je pochopitelně naprosto falešné). Zkuste si to pročíst sama a pokusit se pro jednou o nějáký solidní neurážlivý a argumenty podepřený příspěvek. Zatím se vám to ještě nepovedlo ani jednou :-/

0/0
5.6.2012 10:52

Scarlett from Scottland

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

tvrdíš ty :-) ale jen se chval, když ti to uleví :-)

0/0
5.6.2012 10:54

Kamila1982

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Prosim? Já se nechválim, proste to tak dělám...

0/0
5.6.2012 10:59

Scarlett from Scottland

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

však to nebyl příspěvek na vás :-)

0/0
5.6.2012 11:00

Kamila1982

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Ano, u nás na sobce zákazy nepomáhají... Zakáže se kouření na zastávkách a následně se zase povolí, protože to nemá kdo sankcionovat. Jen si teda ještě dovolým podotknout, že chodím se psem tam, kdy je výslovně povoleno volné pobíhání psů... a i tam se ostatním klidíme z cesty...

0/0
5.6.2012 10:22

prettywillow

Re: Není to v zákazech, ale ve slušnosti každého...

Tak jo, tak ty pejskaře prostě zakážeme. Stojíte si za svým, to je sice hezké, ale neuznáváte jiné argumenty! To je váš problém. Smažkama nikdo nic neomlouvá, to jen vy to melete pořád dokola ty vaše pseudovýmluvy a podle vás každý kdo s vámi nesouhlasí, to vlastně nemá v hlavě v pořádku. Jste s tím už docela nudný, víte, kolik věcí co dělají lidi a vy určitě taky mě obtěžuje? Zkuste diskutovat normálně, to znamená, že diskuze se vyvíjí a nemusí se striktně držet jen psů.

0/0
5.6.2012 14:17

Míša!66

to snad ne

Opravdu se nestačím divit. jediný co bych zakázala, jsou psi. Už jich je tolik až to není hezký, nevychovaný stejně jako jejich páníčkové. Jenom aby ten můj chudáček neutrpěl nějakou psychosexuální jizvu, kdyby byl na vodítku a s náhubkem. A okřiknout ho, že neustále bezdůvodně štěká jako debil, tak to už vůbec ne. Pes je v naší zemi povýšen na pánaboha a všichni majetelé si myslí, jak je ten jejich čokl úžasnej a každej se z něj zblázní. Takže žádný ohrazený výběhy, ale neskutečný roční poplatky za držení psa, likvidační pokuty za neuklízení exkrementů a za volné pobíhání psů bez košíku. A městkou policii žádám aby to důsledně dodržovala, lidi pokutovala a pak by měla rázem vyděláno a nemusela pokutovat řidiče kvůli úplnejm blbostem. Zákony a vyhlášky už máme, jen je naprosto důsledně dodržovat a nedávat psy na piedestal. Lidi totiž už úplně zmagořili.

+3/0
5.6.2012 8:29

Scarlett from Scottland

Re: to snad ne

předpokládám, že vy musíte taky někomu neskutečně pít krev 8-o;-D to se hned tak nevidí

+3/0
5.6.2012 8:35

leather-man

Re: to snad ne

Má pravdu! Není paradoxem, že na sídlišti si děti hrají na ohrazeném malém pískovišti, zatímco čoklové běhají a kálí všude kolem? Nemělo by to být obráceně?  ;-€

+1/0
5.6.2012 8:40

Scarlett from Scottland

Re: to snad ne

jestli je ohrazené, tak ne kvůli čoklům :-) já ale ohrazené znám jenom jedno. Být rodič, za ohrazené budu velice ráda.

0/0
5.6.2012 8:59

Dr. Fe (21)

Re: to snad ne

A kvůli čemu je tedy podle vás ohrazené ? Podle mě tedy primárně kvůli čoklům. A jestli znáte jen jedno ohrazené dětské hřiště, tak asi žřijete někde mimo civilizaci. Jen na sídlišti kde bydlím je ohrazených hřišť asi 5 až 10.

0/0
5.6.2012 10:11

Scarlett from Scottland

Re: to snad ne

žiju normálně v civilizaci, dětských hřišť mám kolem svého bydliště mraky, ale jen jedno je oplocené, páč je soukromé a na noc se zamyká. U ostatních bývají cedule, že se tam se psy nesmí a ani jsem tam nikdy se psem nikoho neviděla. Víte, oni se pejskaři sami dobrovolně se psy dětem vyhýbají a raději venčí "mimo lidi". Ale být rodičem, tak budu raději, když dítě stoupne na nějaký výkal, než do skla - a že se láhví a rozbitého skla na těch hřištích válí. Ale jasný, pejskaři jsou zlo ;-D

+1/0
5.6.2012 10:19

Dr. Fe (21)

Re: to snad ne

Co je to zase za hloupé falešné dilema ? Opravdu je na výběr buď výkal nebo sklo ? Není tady možnost, že v pořádku není ani jedno ? Tyhle vaše pseudoobhajoby tím, že něco je ještě horší nemají logický smysl.

0/0
5.6.2012 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.