Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář na harleyi najel u Prahy do odbočujícího auta, srážku nepřežil

Nehodu s tragickým koncem vyšetřují policisté ze středních Čech. Mezi Davlí a Měchenicemi zemřel dvaatřicetiletý řidič motorky Harley-Davidson V-Rod, který ve velké rychlosti vjel do osobního auta odbočujícího k Vltavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m.i.s.ch.e.l.a.

odborníci!!!!!!!!!!!!!!!!

Je to trágedie, at to zavinil, kdo to zavinil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten "motorkář" jak ho tady všichni označujete,byl báječný a pracovitý kluk, táta dvou tříletých dvojčátek, přítel, a taky syn [] Kdo ho znal, tak věděl, že měl rád jízdu v autě i na motorce, ale rozhodně si nezaslouží, aby ho někdo soudil, když už se sám nemůže bránit!!! jste ubožáci, rádoby silniční experti... strašně by mě zajímalo, jak by jste se cítili vy, jako pozůstalý, kteří by si za čas přečetli tyhle vaše "odborné" žvásty!! Je mi vás všech líto, a nikomu z vás "odborníků" nepřeju to, co ted zažívá jeho rodina!!!! Ztratili milovaného člověka, který jim bude strašlivě chybět!! Jeho děti nebudou mít tátu..... takže mějte trochu úctu, sakra!!

Pepíno, budeš nám všem mooc chybět!!!! Nikdy nezapomeneme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! []

0/0
15.6.2012 11:18

Svazak verze X

...

byl to kamos... jel rychle... motorka do auta nenarazila, seskocil z ni... (viz foto takrka neposkozene motorky)... dnesni pohreb byl moc.... tenhle kluk si to fakt nezaslouzil.... a o kecech ze mel jet 50 si myslim sve... kdyby chtel adrenalin z rychlosti tak si koupi yamahu nebo ducati... mel harleye... to mluvi samo za sebe... proste to nevychytal... cest jeho pamatce a hezke detstvi jeho detem... odpocivej v pokoji Pepino

+1/0
14.6.2012 16:20

Islo

Uz neexistuje ani trocha ucty

Prosim chovejte se jako lide, zemrel clovek, sve ega si jdete honit do hospod a nechovejte se jako hulvati. Uz je jedno jak se to stalo, nikdo z vas u toho nebyl. Verim, ze pravda vyjde najevo a vinik bude oznacen. Tuto diskuzi evidentne ctou pozustali, tak se krotte ve vyrazech a nechte je truchlit. Nikdo by si jiste nepral jit na pohreb sveho kamarada, manzela, syna.. natoz tu cist, ze si to ten dotycny zaslouzil a podobne moudra. Stydte se. Provokovat pozustale, kteri prisli o vzacneho cloveka je hienismus.

0/0
13.6.2012 12:20

Pan_Tau

2 moto.2014

Hele simplíku, vychladni. Tvůj kámoš už vychladl taky - a nemuselo by se mu to stát, kdyby si to nefrčel kilopádě na padesátce. Nedodržoval předpisy - a zaplatil. To nezměníš sebedloužejšími elaboráty, snažící se obhajovat neukázněnou motorkářskou pakáž, kam, dle tvé rétoriky, zcela zřejmě patříš také.

0/0
12.6.2012 9:31

moto.2021

Re: 2 moto.2014

omlouvám se, že jsem jednoduchý a mám vystudované dvě vysoké školy (práva a ekonomii). díky vzdělání dokážu přemýšlet. stejně jak říkám, i kdyby letěl rychle, jak uvádíš ty chudáku (zaprvé komu tykáš?), tak stejně nedokážeš pochopit, že řidič nedal přednost protijedoucímu vozidlu? neumíš pravidla? a délka brzdné dráhy logicky odpovídá vzdálenosti motorky od vozidla v momentě, kdy mu začalo křižovat dráhu. chápu, že v české republice jsou hloupí lidé, jako ty, a ještě k tomu závistivci. přesně takoví hlupáci jako ty zabijí další lidi, protože vidím díky tvým slovům jen nenávist, a proto budeš neohleduplný atd. to z toho vychází. kdybys taky nebyl tak hloupý a uměl číst, tak pochopíš, že na silnici už dávno kvůli takovým b*bcům, jako seš ty, nejezdím a jezdím jen motokros na dráze. a líbí se mi, jak se pokoušíš o cizí termíny. :D chudáku, stejně na to nemáš se sejít osobně, viď ? tak nedělej tady hrdinu, jak reaguješ. mail přezdívka a na seznamu. ;) jj a ať se todle stane tobě a uvidíš.

0/0
12.6.2012 11:33

moto.2022

Re: 2 moto.2014

abych tedy upřesnil, což považuji za správné, tak ekonomie hotová, práva ještě studuji. ale nejde o školy, ale lidský rozum. a hlavně především o nějakou slušnost. prostě ztráta lidského života, že řidič nedal přednost na tak krátkou vzdálenost na rovince. to pramení přesně od takových řidičů, který mají nenávist jako ty, přesně takovou věc bys udělal. stačilo mi to, když jsem ještě jezdil na motorce a vozidlo předjíždělo auto jedoucí za mnou a mě vytlačilo do příkopu, mnoho nedání přednosti. na motorkáře se nadává jen, že jedou rychle. ale kolik řidičů jede rychle? každý den to vidím. motorkáři jsou špatní ti, kteří v rychlosti kličkují atd. ale to je o lidech, ne o motorkách. takoví lidé budou bezohlední i v autě. zkus si ty jet na motorce, ale to ne, ty je budeš nenávidět a taky tak přistupovat (nedat přednost apod.). on to byl férový chlap, ten by se nad takovými hlupáky jako seš ty povznesl. ale česká mentalita je bohužel ubohá jako ty. vlastně mi je tě líto, žij si v nenávisti.

0/0
12.6.2012 11:51

Tunaq

Re: 2 moto.2014

Co si tu honíš triko? K čemu?

0/0
12.6.2012 17:03

moto.2023

Re: 2 moto.2014

když už taky tykáš...víš, žádné triko si tu nehoním, opravdu to nemám zapotřebí. ještě v takové situaci, co se stala, to nějaké vzdělání, když v životě stačí vteřinka... a zvlášť vůči takovým lidem, co napíšou takové věci. a vlastně co i ty. jen jsem reagoval, když jsem byl označen za jednoduchého, co jsem zvládnul a jsem rád, že jsem to nějak zvládnul a že mám možnost pokračovat ve vzdělání. jsem rád, že jsem tu možnost získal a snažím se to využít a doufám, že se zadaří. v současnosti jsou podmínky pro všechny stejné. může každý, když chce. hlavně tady co se tady píše, strašný. mluvím o přirozené inteligenci člověka, slušnosti a i o nějakém sociálním cítění. ale vidíš, ty radši závistivě zareaguješ jen na část o vzdělání, ale vůbec tě nezajímá ztráta lidského života. to je to nejcenější. prostě jen potvrzuješ má slova o české mentalitě, závidění, nenávisti, přání lidem neštěstí, vinicí jsou ti, co se nemůžou už hájit. řidič poruší pravidlo nedání přednosti - nikoho nezajímá...

0/0
12.6.2012 20:06

Pan_Tau

Re: 2 moto.2014

Simplíku, nikde jsem nemluvil o vzdělání. Abych řek pravdu, tvůj další elaborát jsem jen zběžně prolétl, nicméně na obrázek to stačilo... Na mašině jezdím už přes třicet let, ale frajery, který si myslí, že sou nesmrtelný prostě nemám rád. Za svůj motorkářskej život jsem už měl celkem 4 bouračky - vždy zaviněný řidičem auta. A vždy díky tomu, že jsem jel dle předpisů, jsem to přežil. Tak se nesnaž hájit někoho, kdo zakukal jen proto, že letěl jako prase.

0/0
12.6.2012 22:00

moto.2025

Re: 2 moto.2014

nemluvil, protože dle tvého vyjadřování jasně vyplývá, že musíš mít nulové, nebo opravdu je potřeba reforma vysokého školství, pro kterou také jsem. a váže se to k tvému označování (asi stejně nepochopíš). ovšem to sem vůbec nepatří. ale jak říkám, nejde vůbec o vzdělání, ale o nějaké sociální cítění. prostě slušný člověk by neřekl, natož truchlícímu, "tvůj kámoš už vychladl taky". to slušný člověk neřekne. je vidět, kde žijeme. tys ho neznal, neviděl si to, ale soudíš...typické v ČR. jak ubohé. osobně souhlasím, že taky nemám rád takové frajery, o kterých mluvíš, ty nepatří ani za řídítka, ani za volant. jestli mluvíš pravdu o ježdění na motorce, tak bys měl vědět, jak to je. nehájím ani motorkáře, ani řidiče aut, je to o lidech. ale tohodle jsem znal a vím, jaký byl. dále jen obviňuješ jeho a i kdyby jel rychle, tak říkáš, že je to jen jeho vina a řidič vozidla, je bez viny. nedat přednost není přestupek...? asi už není no. stále potvrzují se má slova o české mentalitě...bohužel...

0/0
12.6.2012 23:05

Pan_Tau

Re: 2 moto.2014

Je pěkné, jak se snažíš vkládat tvrzení do úst někomu, kdo ho neřekl - typický zaslepený diskutující. Doporučuji ti projít si ještě jednou oba moje příspěvky, opravdu tam nenajdeš ani náznak obhajování řidiče auta či jednoznačné určování viny. To nechám na policii a soudech.

.

Jen tvrdím, že naprosto zaslepeně obhajuješ někoho, kdo vážným způsobem porušil pravidla silničního provozu a snažíš se jeho vinu zlehčovat.

.

Nicméně fakt je jen jeden a nezpochybnitelný. Kdyby jel 50, tak žije. Protože na tu vzdálenost (od značky k odbočce) by z rychlosti 50km/h stačil naprosto bezpečně zastavit (nebo minimálně zpomalit natolik, že by to maximálně drclo do šavlí). Resumé: Kdyby nejel jako prase, tak mohl být naživu a né ve futrále. Howgh.

+1/0
13.6.2012 10:04

Leinad

Re: 2 moto.2014

Daleko vážnější, než překročení povolené rychlosti, je nedání přednosti. Viníkem je ten, kdo nedal přednost, ne ten kdo byl vyškolován.

Jestli se ti nelíbí, že někdo překračuje rychlost, infrormuj o tom policii.

0/0
13.6.2012 18:48

Pan_Tau

Re: 2 moto.2014

Rychlík se prostě vyřadil ze života SVÝM VLASTNÍM PŘIČINĚNÍM. Kdyby jel 50, tak žije. Nejel - nežije. Jak jednoduché milý Watsone.

0/0
13.6.2012 22:44

Leinad

Re: 2 moto.2014

To je tvrzení jako "kdyby si zamkl, nikdo by ho nevykradl. "

1) Není prokázáno, že jel rychle. (A na Harley moc rychlíků nejezdí) I pomalu jedoucího lze sundat (i zamknutý byt je občas vykraden).

2) Řidič má být opatrný a předvídat i nedání přednosti, ale vina na nehodě je stále na tom, kdo nedal přednost, ačkoli měl.

0/0
15.6.2012 10:22

moto.2014

Vyjádření...

Chtěl bych poděkovat všem, kteří projevili lítost nad ztrátou života a to opravdu člověka s velkým charisma, který byl schopný, ochotný, sportovec, vtipný, rozumný, skvělý otec atd. Těch chudáků, co dělají důležité a viní motorkáře, je mi líto. V ČR je i médii podporována nenávist vůči motorkářům, a proto jsou takoví bezohlední řidiči, možná i jako tento, který ho zabil. Nechci to brát paušálně, nehoda se stát bohužel může. Racionální lidé se pak s tím těžko srovnají, sám bych to nedokázal, ale tak bohužel takový řidič uzná chybu a dále nepodává takové vyjádření, které uvedl tento bohužel vrah (vyjádření napíšu dále). Jen ještě, uvedení chudáci nemají odvahu napsat, setkat se a říct to do očí, protože na to nemají. Víte co by si (jste si) udělali do kalhot... Chtěl bych mluvit i s tím chudákem - svědkem nehody, co byl v TV. Perfektní herecký výkon, co zažil a přitom se jen chtěl zviditelnit do TV a to neskutečným lhaním. ...pokračování ve vlákně...

+5/0
9.6.2012 18:30

moto.2015

Re: Vyjádření...

...pokračování... Když se dotyčný leknul najednou zvuku brzdění a velké rány, tak jak může vědět, že jel tak rychle, jak uvedl do TV? Tím logicky popřel, že by ho viděl jet. Kdybyho totiž viděl, tak se nelekne rány a očekává jí. Rána je to opravdu velká, když motorka vážící 307kg vrazí do vozidla. Zvlášť myslíte si, že kdyby jel tak rychle jak dotyčný chudák v TV a podporovaný TV, aby podal takovýto obrat (proto ho vysílali), tak myslíte si, že při takové rychlosti bylo a tak tězkou motorkou bylo vozidlo tak relativně lehce poničeno? Vozidlu skoro nic není, ani se nehlo například že by se pootočilo a posunulo, prostě nic. Další věcí je, že k místu nehody je minimálně 200 metrů rovina od směru, který jel na motorce. Opravdu si vy chudáci myslíte, že by začal brzdut posledních 15 metrů před srážkou (tj. délka brzdné dráhy)? ...pokračování dále...

+3/0
9.6.2012 18:38

moto.2016

Re: Vyjádření...

...pokračování... Je zcela nepopiratelná logika, že když je dlouhá rovina a na motorce měl před sebe jasný výhled, tak začal brzdit až v momentě, kdy mu tam neohleduplný řidič vrah vjel, respektive začal vjíždět a křižovat cestu. Jinak by logicky brzdil dříve, prostě v momentě kdy tam řidič začal vjíždět. Prostě do TV a polici řidič vypoví, že se 3krát podíval. To má tedy řidičský průkaz, když nevidí na vzdálenost 15 metrů? Ne, prostě to tam fiknul takovýto kousek a na dvou kolech se to zastavit nedá (a to ani při rychlosti menší než je povolená rychlost v obcích 50km/h a zvlášť na tak těžké motorce). Další věcí je, že se neszastávám motorkářů obecně, ale je pro lidi jezdící na Harlexi typické jezdit rychle? Není, tak jezdí na supersportech, či streetech nebo obdobně (samozřejmě to neberu obecně, vždy je to o individuích).  ...pokračování dále...

+2/0
9.6.2012 18:45

moto.2018

Re: Vyjádření...

...pokračování... I kdybyjel o něco rychleji, a ne takovou nesmyslnou rychlostí, kterou uvedl ten ubožák - svědek nehody v TV (ať se ozve srab), tak prostě dle brzdné dráhy je logické, jak daleko byl před vozidlem, když vozidlo začalo odbočovat do leva a zkřížilo mu tak cestu. Ta vzdálenost byla 15 metrů a byla tam rovina. Pokud to čte někdo ze zástupců TV, chci od nich požadovat toto prohlášení do zpráva a uvažuji o větší "akci" vůči jejich reportáži, která měla jasný cíl, a to aby z ní jen vyplynula vina motorkáře a podpořila se tak dále nanávist vůči motorkářům a nikilov se ani jednou nezmínila o jasné chybě řidiče vraha, který prach sprostě nedal přednost protijedoucímu vozidlu, které bylo proti němu a na rovině maximálně na vzdálenost 20 metrů. Rád bych se ještě vyjádřil k osobě, co komentoval přechod. Ať si prostuduje zákon č. 361/2000 sb., o provozu na pozemních komunikacích v aktuálním znění. ...pokračování dále...

+3/0
9.6.2012 18:58

moto.2019

Re: Vyjádření...

...pokračování... Zjistil by totiž, že chodci nemají přednost a byla by to tak stále jejich vina. Přednost pořád měl jen a jen jezdec na motorce vůči protijedoucímu vozidlu, který se tak stalo vražednou zbraní v rukou řidiče vraha. Jinak tedy řidiči motorových vozidel jsou sice povinni pustit chodce, pokud však tak neučinní, mají dostat pokutu, ale chodec nemá právo si vynucovat přecházení, jelikož právně a potažmo fakticky nemá přednost. Chodci si to už jednou konečně musí uvědomit! Nesmí vstupovat na vozovku, pokud nevidí, že jim řidiči umožňují bezpečně přejít! A dále jsem rychlost, která byla v médiích a i zde v některých komentářích myslím značně vyvrátil, alespoň to opravdu vysokou. A dále je tam rovina, takže by chodce viděl, stejně tak viděl i to vozidlo, které mu nedalo přednost, ale které se rozhodlo mu zkřížit cestu, když byl od něj vzdálen maximálně 15-20 metrů, jak jsem již také uvedl výše. ...pokračování dále...

+3/0
9.6.2012 19:06

moto.2020

Re: Vyjádření...

...pokračování... Respektive jsem uvedl fakta, která jsou. Lidé, kteří to nevědí a byli by i inteligentní, tak tyto fakta vidí a neposlouchají jen nesmylsné řeči a texty okolo. Co se týče chodců, pokud právní úpravě nerozumíte, respektive výkladu, jděte studovat práva, mohu doporučit. Jinak co se týče úhybného manévru. Samozřejmě v takovémto krátkém časovém okamžiku je těžké se rozhodnout. Dále nehleď na to, nelze zatočit, či provádět manévry, když tak prudce brzdíte. Nelze to ani v autě, natož na motorce. Tato motorka je k tomu opravdu těžká a manévry takové narychlo opravdu nejsou lehké, respektive ani nelze je takto rychle udělat, ani technicky. Jinak měl najeto opravdu hodně jak v autech, tak na motorce. Najezdil měsíčně několik tisíc kilometrů. Poslední věc, osobně mám RP na auto, i moto od 15, 16, 18 a 21 let, vše postupně. Ale stejně jezdím raději jen motokros, na silnicích jsem to po několika neohleduplnostech ze stran řidičů (neskončil jsem takto) raději vzdal a jezdím autem.

+4/0
9.6.2012 19:18

Eridan

soustrast

prosím, nechte antipatie k jedomu či druhému stranou, ať už čí vinou, vyhasl život muže a táty od dvou malinkých dvojčat, jezdím touto trasou denně a motorkářů je tu vždy hodně a ano, né všichi jezdí podle předpisů; ale neznáme okolnosti a v každém případě je to lidská tragédie a ztráta.........!!!!! u silnice tu už od včera leží svíčky a kytky a vyhasl zbytečně jeden mladý život !!!!

0/0
8.6.2012 20:31

Hynek Vilém Jarmila reloaded

brzdná dráha

Tak jsem se tam dneska ráno díval a ta brzdná dráha je tak 15m maximálně. Fotka dost zkresluje.

Plechovka mu to tam normálně poslal před kola, je dost možný, že jel jako poslední v koloně, to odbočující auto počkalo na konec posledního auta a rozjelo se. Za dodávkou nemusí bejt motorka vidět.

Každopádně ho prostě zabil ten člověk v autě, o tom není diskuse. Zatáčka je daleko a mezi nehodou a zatáčkou je dobře 200m.

+3/0
8.6.2012 10:14

Dyna

Re: brzdná dráha

Hlavně, že je tu u klávesnice plno pitomců, kteří okamžitě odsoudí motorkáře.

0/0
8.6.2012 10:18

Lampárna

Re: brzdná dráha

Škoda zmařenýho života :-/ Otázka pro odborníky - když to auto vzal na kolo, proč neudělal v tak malý rychlosti vlnku a neobjel ho. Podle toho, že HD letěl do protisměru a nic nesejmul, tak místo tam asi bylo. Když jde o život, může mít riskantní kousek ve správný okamžik důležitý životní význam...

Chápu, že rozhodnout se ve zlomku vteřiny, se nedá natrénovat, ale (ne)předvídavost, (ne)tolerance a (ne)ohleduplnost na českých silnicích je předvídatelná a to od plechovek i motorek!!

0/0
8.6.2012 20:43

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: brzdná dráha

pokud mu to tam to auto náhle poslalo před kola, tak začal brzdit v okamžiku, kdy motorce stále bránilo auto celou karoserií uhnout vlevo .. zabíralo protisměrný pruh a jelo do pravého ... je těžké odhadnout, jestli se to dá objet protisměrem, protože není jasné, jestli tam nejede další auto. Takže maximální brzda je jediné řešení, 15-20m před překážkou se toho taky moc dělat nedá.

0/0
10.6.2012 20:31

lekaj

vidim ze

Podle brzdny drahy jel v obci 50 a proste to na tech 50 metrech nedobrzdil. Hlavne ze nezabil nikoho nevinneho.

0/0
8.6.2012 7:49

Keni

Re: vidim ze

Ano, v obci. Motorkar jel asi jako prase, ale na teto silnici se neda rikat v obci. Az budete nekdy v nemecku ci jinde v civilizaci, tak sjedte z dalnice a projedte si nejakou podobnou silnici. PAk zjistite, ze na techto silnicich vedoucich okrajem obce je vetsinou omezena rychlost na 80km\h. A omezena prototo, protoze to neni obec a tech povolenych 100km\h tam je bohuzel jen minimalne. Ale i takoveto se najdou. A verim tomu, ze kdyby jel na te masine 80 ci 100, tak to i prezil. To nase bezduvodne omezovani rychlostri je u des.

+2/0
8.6.2012 8:47

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: vidim ze

Souhlas. Oni lidi, co dávají na silnici značky jsou anonymní a nikomu se nezodpovídají. A dávají značky všude možně, z alibismu. Pak není divu, že to lidi nedodržujou.

+1/0
8.6.2012 10:16

tvenca

Takže

motorkář jel 50,pěknej kus brzdil.Z tý padesátky to podle brzdný dráhy musel stáhnout nejmíň na 30 a ještě dokázal zemřít.Tak tímhle krmte malý děti.

+1/0
8.6.2012 1:11

kolda501

Re: Takže

..... a kde jsi se toto dočetl Venco?? .... nemáš spíš problém s psaným textem?? 8-o8-o

0/0
8.6.2012 10:00

malíř

Plno xenofobních příspěvků

Tak mi ty příspěvky trochu připomínájí nenávist pěšáků k letcům!Zatím co oni se plouží blátem,tak ti si svobodně létají nad nimi a to je moc!Jezdím autem i na motorce a vidím ty zapocené (já mám v autě klímu:),nenávistné obličeje,doplněné

obdivnými pohledy jejich poloviček a vím,že by mne většina z nich velice ráda "sejmula" i za cenu poškrábaného laku!!

Kdo viděl film"Easy Rider",tak ví o čem mluvím.Jaký to debil může napsat,že nějaký motorkář měl "pěkně ostruhané nohy"??80% nehod aut s motorkáři jde na vrub arogantním a bezohledným řidičům aut!

+4/0
7.6.2012 21:38

oldiess

Re: Plno xenofobních příspěvků

tak jsi nám to pěkně namaloval že nejseš zapocenej s klímou ale nedochází ti, že klíma je blbost, neb není nad to být v přirozené teplotě a nestřídat to

0/0
7.6.2012 22:03

kecálek reloaded 5

Re: Plno xenofobních příspěvků

On chudák, ještě nezaregistroval, že dnes má klímu kdejaká fábie, či popelnice z německého vrakáče, a stále ji považuje za vrchol luxusu ;-).

0/0
7.6.2012 22:44

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

No vidíš,i ironie je jim cizí;-)

0/0
7.6.2012 22:59

kecálek reloaded 5

Re: Plno xenofobních příspěvků

Zapoměl jste dodat, že vrcholnm projevem individuality a svobody, je jet stovkou v padesátce, předjíždět na plné čáře a mít vykuchaný (ehm, pardon - vytuněný) výfuk... ;-D

0/0
7.6.2012 22:43

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

No tak to má každý Harley přímo z výroby!Ten člověk nebyl žádný 20 ti letý kluk ale dospělý chlap a tatínek mladé rodiny!

Takoví neriskují životy a svou drahou "hračku" jen tak!Copak musí být člověk vystudovaný psycholog,aby tohle pochopil?

+1/0
7.6.2012 23:16

lekaj

Re: Plno xenofobních příspěvků

Ja jsem taky tatinek od rodiny a chapu te - ale nechapu ze nevidis ze on evidentne nejel 50km/h. A vo tom to je. To auto je v tom evidentne nevinne. Kdyz sedam na motorku jsem jednou nohou v hrobe a podle toho se musim i chovat na te silnici. Tento clovek (i kdyz je mi ho lito) se proste nechoval a nejel s vedomim ze je jednou nohou v hrobe uz kdyz na to sedne.

+1/0
8.6.2012 7:50

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

Auto jasně přejelo přes středovou čáru a do cesty řidiče motocyklu!Kolik jel nevím ale ten řidič auta ho musel vidět a

přesto mu tam vjel!Jestli špatně odhadl vzdálenost,nebo si řekl "je to jen motocykl,ať si přibrzdí" nevím,ale z mé zkušenosti

hodně řidičů aut ani nepřizná motocyklům rovnocený status účastníků silničního provozu!A pokud si řidiči aut uvědomí,že

jezdit na motocyklu je skutečně "mít jednu nohu v hrobě",tak by měli být k nim více ohleduplní nemyslíš??

+2/0
8.6.2012 9:20

kolda501

Re: Plno xenofobních příspěvků

... nesouhlasím, toho kluka je mi líto, ale musel jet jak blesk - brzdná dráha docela dlouhá a motorka si to uháněla ještě dál (to stát může) ale ne při  50 ti km/h. ;-)

0/0
8.6.2012 10:05

employee

Re: Plno xenofobních příspěvků

Milý, evidentně číst neumějící "malíři",

vezmi štětku a dělej dál to, co umíš nejlépe, tedy maluj!

Ve tvém příspěvku mě nejvíce pobavili ti arogantní a bezohlední řidiči aut... Jinými slovy, motorkáři jsou všichni čestní, striktně dodržují předpisy, jezdí zásadně bez požití omamných a návykových látek, nemachrují a nikoho nikdy neohrožují. Ty jsi prostě jednička!;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
8.6.2012 7:19

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

"Nick" jsem převzal se svého STB spisu "zaměstnanče"!Nevím,co jsi dělal v 80 tých letech ale já jsem jezdil na Hondě

1000 CBX a byl pravidelně "doprovázen" pány z stb a někdy i kgb.Najdi si v archivu pořad na vlastní oči"Malíř" a pouč se!

Mám naježděno přes 3 mega bez nehody v autech a kolem 80 000 na motocyklu,také bez nehody!Nikde jsem nepsal,že

všichni motorkáři jsou A1 a že dodržují předpisy!Cituji z STB spisu:" při sledování styka na silnici mezi Prostějovem a Olomoucí tento zrychlil na 150.Kontak byl přerušen"!Takže ani já jsem nebyl svatý a je to dokumentované!!Bavíme se tady o bezohlednosti,až nenávisti některých řidičů aut k motorkářům!Nakonec podobná averze se vytvořila mezi řidiči aut

a náklaďáků,kteří se cítí svou"velikostí" také nadřazeni nad ostatní!Statistika říká jasně,že 80% nehod zavinili řiďiči aut!!

+2/0
8.6.2012 9:04

z666

Re: Plno xenofobních příspěvků

Joska Skalník? Krycí jméno Gogh? No tak tím bych se moc nechlubil...

0/0
8.6.2012 9:42

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

Joska Skalník???Podle STB a KGB spisů, top agent 0071/2,pracující "on HMS" proti socialistickému zřízení této země!

Odkud jsi vylezl "ďáble":-)?

0/0
8.6.2012 10:03

employee

Re: Plno xenofobních příspěvků

...pokud vím, tak jsem nikde nezpochybňoval žádnou statistiku!

Jen jsem psal o magorovi v šortkách, který v tříproudové koloně musel za každou cenu dopředu - no a protože to skutečně byl MAGOR, tak se proletěl vzduchem a odřel si nohy. Co je na tom nepochopitelného???

Pořád hodláš tvrdit, že za jeho debilitu mohl nějaký arogantní řidič v koloně???

0/0
8.6.2012 13:07

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

Jestli ti dají pas a "doložku",tak se zajeď podívat do Říma,nebo Paříže.By ses divil kolik takových "MAGORŮ" to na motocyklech takhle předvádí!Oni ti magoři si myslí,když motorka má dosti místa na předjetí,tak mohou klidně přědjíždět!

A v jižní Francii jsou ještě větší magoři,protože podle jejich silničních zákonů musí auta na malých silnicích jezdit tak,aby

mohly motocykly předjíždět!Jde hlavně o kolony na cestách kolem moře.Zkus tam popojíždět těsně kolem středové čáry

a bránit motocyklům v předjíždění,jako to praktikují někteří řidiči tady!!Je to v logice věci,že jedna přednost ježdění na motocyklu,je možnost dostat se do cíle rychleji než autem!!!

0/0
8.6.2012 14:33

employee

Re: Plno xenofobních příspěvků

3 000 000 KM

Průměrná rychlost 80 km/h, při osmi hodinách a pěti pracovních dnech to dělá 78 roků. Když ti snížím průměrnou rychlost na 70 km/h, tak už to při zachování ostatních parametrů dělá 89 let. Jsi prostě borec!!!

0/0
8.6.2012 13:16

employee

Re: Plno xenofobních příspěvků

I kdybys seděl za tím volantem 16 hodin denně a měl průměrnou rychlost 60 km/h, tak to koštuje 52 let. Tak co, neslevíš?

0/0
8.6.2012 13:19

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

Moje propočty nejsou tady důležité a jestli je to 2.5 mega nebo 3 není relevantní!Ale jen tak pár údajů,aby jsi mohl poopravit své propočty.Minulý rok jsem udělal trasu Londýn Olomouc po 186 té.Jedna cesta je 1742 km (nepočítám kanál).To je sice jenom 324012 km ale průměrný čas cesty byl 19 hodin!Jednou jsem to udělal za 16 hodin a 20 minut

(včetně 3 hodin na lodi)ale to bylo v době,kdy po zdejší dálnici jezdily jen škodovky!Jakým autem jsem jezdil najdeš na

tom pořadu "malíř",jestli mi nevěříš!V tomto případě vychází průměrná rychlost na 106 km/h!Jelikož pracuji

pro AAFES(www,aafes.com),tak cestuji po celé Evropě a po dálnících!Najdi si na internetu kde všude AAFES sídlí!Takže, pokud místo árgumentů chceš někoho "odpálit"tímhle způsobem,tak se vrať ke kalkulačce!

A není divu,že jsi jenom employee a ne employer!

0/0
8.6.2012 14:18

Phantom2005

Re: Plno xenofobních příspěvků

Prostě zkousněte, že ten motorkář nejel padesát ani ve snu a tudíž v podstatě spáchal sebevraždu.

Podle platné judikatury jako řidič dávající přednost jsem oprávněn předpokládat, že vozidlo, kterému dávám/měl bych dávat přednost, nejede rychleji než o 50% nad povolenou rychlost (tedy v tomto případě 75kmh).

A k tomu všemu ještě jak blbě se odhaduje rychlost čelně se blížící motorky.

0/0
8.6.2012 9:27

malíř

Re: Plno xenofobních příspěvků

Jen dvě věci k takovým argumentům.Jak odhaduje řidič auta rychlost a vzdálenost přijíždějícího vozidla?Takže podle tebe život motorkáře závisí na pofiderním a subjektivním odhadu rychlosti řidiče odbočujícího auta!Když policie pokutuje řidiče

za rychlou jízdu,téměř každý se omlouvá na svůj špatný "odhad" rychlosti!!A pokud uznáváš,že se špatně odhaduje

rychlost čelně se přibližující motorky,tak by bylo jen na místě tenhle fakt vzít v dotaz,než mu vjedeš do cesty!

Ten člověk byl podle mne( a mých zkušeností v podobných případech) zabit a tvoje názory jen dokládají proč!!

+2/0
8.6.2012 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.