- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řekl bych, že je těch kamiónů na silnicích nějak málo. Chtělo by to trochu víc adrenalinu. Navrhuji ty kontejnery, co jezdí po železnici, vozit taky kamiónama. Koleje dát mladíkům jako šrot do sběru a je to
Kontejnery na kamionech jsem už viděl!
jezdí řidiči, kteří si řidičák koupili, lepší už to nebude, jezděte raději vlakem!
To musí být docela k naštvání. Člověk zdrhne dřív z práce, s vidinou dvou volných dnů na chatě a skončí po 20 km jízdy v koloně za Prahou.Mám takový pocit, že tato páteční zpestření života obyvatel Prahy, se pomalu ale jistě stávají pravidlem.
...a přitom stačí před opuštěním Prahy zavolat na 1220, kde mají dle mojí zkušenosti nejaktuálnější dopravní info. Takže včera jsem se na D1 směr Praha - Brno napojil u Naháče a užíval si téměř prázdnou páteční dálnici...
avia, rok výroby 1979............
A netančil náhodou? http://www.youtube.com/watch?v=nywpIAv6tMA
Kamion? To bude nějaký omyl, ne? Kdo kdy viděl, aby se jakýkoliv mistr volantu a kavalír silnic, řídící svůj mnohatunový kolos, přestal byťjen na vteinku věnovat řízení, nebo, nedej bože, někoho ohrozil či omezil?!
Taky nechapu. Volant drzi vzdy obema rukama, nohy maji dole na pedalech, nepredjizdeji se a jsou slusni, jak na silnicich, tak kdyz se u nas u firmy bavi. Nikdy jsem neslysel sprosty slovo.
mě by jen zajímalo, jestli takovejhle týpek dostane obvinění z obecnýho ohrožení ... nečumět v tiráku na cestu je myslím pro ostatní jízdenka do krematoria
Tak když už tam ty svodidla sou, neměla by taky nějaký auto udržen a ne se nechat prorazit? Nebo tam ty svodidla sou proto, aby ŘSD mohla po každé nehodě vypisovat konkurz na to, kdo tam dá nový?
kdyby tam byla betonová zeď, tak je na padrť náklaďák, řidič mrtvej a pokud by se náklaďák odrazil do silnice, tak možná i další řidiči
svodidlo funguje částečně i jako druhá deformační zóna, která absorbuje energii nárazu.
návrat veškeré dopravy nákladů na železnici. I EU konečně chápe význam přepravy po železnici a nutnost maximálního vyloučení kamionové přepravy.
A pro ty co zase tady budou tvrdit, že bez kamionů nebudou zásobené supermarkety sděluji, že před rokem 1989 nebylo potřeba zásobovat města kamiony, vše se vozilo vlakem a po městech rozváželo dodávkovými automobily. Tohle zásobování stačilo a ve městech nebylo víc obyvatel. Ovšem města byla soběstačná, měla svoje mlékárny, pekárny, mlýny a další výrobny a tím nebylo nutné vozit potraviny z ciziny, když se daly s daleko menšími náklady vypěstovat doma.
za komančů jsem jezdil u potravin a v pivovaru, po celým okrese pv3s. a to tedy dodávka opravdu nebyla, vy chytrej.....