- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na rozdíl od bourání funkčních pěkných domů jako na Václaváku tohle nechápu. K čemu je lidem blbý obří nádraží, který nefunguje, nebude fungovat a opravit ho by bylo drahý? Celá ta ulice směrem k nádraží je tragédie (kromě Central Parku). Prostě kvůli pár ufňukanejm památkářům si tady budeme archivovat nepotřebný rozpadající se objekty. Panebože. Tahle snaha aktivistů je fakt mimo. Teď ještě nějakej génius přijde chránit Nádraží Bubny a můžem si v Praze založit skanzen nedotknutelných rozpadajících se budov, kam nikdo ani nechodí.
Památkář musí být komunistou už jen z principu. Svévolně rozhodovat o majetku jiných, zakazovat, regulovat... A to vše pouze na základě myšlenky, že on nejlépe ví, co je třeba zachovat a v jaké podobě. Asi se jednou dožijeme toho, jak tady psal někdo níže, že památkou bude kdejaká kravina a člověk nebude moci ani kýchnout, aby se náhodou nejbližší "památce" něco nestalo. Památkáři všech zemí, najděte si slušnou prácí v soukromém sektoru!
Snad se dožiju i doby, kdy bude za národní kulturní památku prohlášeno i nákupní centrum Chodov, nebo OC Letňany...
Chodov je náhodou pěknej a pořád je přístupnej a užitečnej lidem, narozdíl od tohohle blbýho nádraží by mi to ani nevadilo. :-)
tak ať si ji koupí i s pozemky a udržují jí v původním stavu....
To je typický příklad jak nezodpovědní kecají do toho, jak má někdo jiný něco udělat...ať ho to stojí co nejvíc a oni nic.....
Buď me vděční ivestorům, kteří chtějí měnit ošklivá zákoutí Prahy....
je zajímavé, že umíme chránit nějaké gotické budovy, ale třeba takovéto indrustriální památky ne. Zajeďte se podívat třeba do Londýna, jak přestavěli doky apod. Netuším jak přesně tato budova, ale pokud by měla svou atmosféru proč ji bourat a stavět odporné rádobynové Resorty, Parky, Residence projekty, Villas atd. Když jde něco zachovat a přestavět, proč to neudělat.
Za prvé trolej nic ve vzduchu nedrží, a za druhé tramvaj nejezdí po kolejích, ale pouze po kolejnici. Se divim že nespadne.
No jo, toho jsem si ani nevšiml, asi až se to v roce 2056 otevře, tak budou tramvaje mít nějaké zařízení, které je bude vyvažovat, a tak budou moci jezdit jen na jedné koleji (=ušetří se na oceli). No a že to v tom roce budou ještě 14T? Nic divného, T3 také jezdí ještě dnes...
Takze kvuli nepotrebne barabizne budeme vymyslet (a nasledne platit) naprosto zbytecny tunel na rovine. Vskutku genialni napad.
Ty jo, jasně tunel, zaplaťpánbůh, že nás to ostatní nenapadlo dřív, gratulace ...
Já nevím, skoro všechny radiály, celý městský okruh, SJM u muzea, pokračování SJM od Hlávkova mostu k novému trojskému mostu, všechno už je projektováno jako tunel. Ani tyto důležité komunikace se ještě mnoho mnoho let, pokud vůbec někdy, nepostaví. A to prostě proto, že tunel je drahá záležitost. V podstatě jakýkoliv návrh, který dnes vznikne, a bude počítat s tunelovým vedením, je odsouzen k věčnému spánku v šuplíku.
Přitom řešení je triviální a levné a všichni ho viděli v nespočtu sci-fi filmů.
.
Postavit nové ulice "o patro výš" a ze všech starých ulic se stane jeden velký podzemní tunel!
... vypadat úplně jinak.