Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Barrandova se kutálel Passat, jeho řidič za volantem usnul

Nehoda auta na několik desítek minut zcela ucpala ulici K Barrandovu. Řidič volkswagenu totiž během jízdy usnul, najel na betonová svodidla a auto několikrát převrátil na střechu. Muž při nehodě utrpěl jen lehčí poranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prettywillow

Fujtajbl

to teda muselo být probuzení... Hlavně že se mu, nebo někomu jinému, nic vážného nestalo a odnesly to jen ty plechy...

0/0
27.6.2012 11:45

Tangua

A probudil se pak?

0/0
26.6.2012 21:24

oslik75

mechov forever

Mechováci by dál než do Ikey na ČM neměli jezdit. Dneska jsem potkal dva, co školili ostatní účastníky jízdou v levém pruhu a přesně předpisovou rychlostí. Má tohle nějaký smysl? Lidi jsou pak nervózní a lepěj se na sebe... Zbytečný. Tenhle jel tak dlouho s upřeným pohledem na rychloměr, až mu spadly víka:-)))

0/0
21.6.2012 15:13

A přece se maže...

Re: mechov forever

Hm, já potkal na Lipský pražáka, co jel na padesátce 42... Ale před tím statečně na sedmdesátce cca 85.

0/0
21.6.2012 23:37

tajny agent

Ten uz asi nepojede ...

0/0
21.6.2012 10:00

Canis Rufus

Asi nějaký designer...

Prostě chtěl udělat z obyčejného passata kombíkové CC R^

+1/0
21.6.2012 8:25

saabmaster

Řešením by bylo

zvednutí pokut tak na desetinásobek současnýho stavu, snížení rychlosti ve městech na dvacet a úsekový měření rychlosti od lampy k lampě. Jo, a taky nakoupit dalších padesát supermegaultrarychlejch Passatů v pětilitru s masážníma sedadlama a zvlhčovači doutníčků, aby policie chytla rychle každý kutálející se auto, i kdyby přitom měla zabít pět lidí okolo.

0/0
21.6.2012 7:55

Jan Motůrek

Re: Řešením by bylo

a nevyšlo by levněji do každého vozu posadit policistu?

0/0
21.6.2012 8:24

McTuzemák

Re: Řešením by bylo

On je dost problém přinutit pracovat polovinu těch současných. Jak bys to chtěl dělat při zvednutí počtu příslušníků policie o 12000%?

0/0
21.6.2012 8:48

HrubesaMares

Re: Řešením by bylo

kdyby jich pracovala aspon polovina, tak by tu nebyli zadni zlocinci ;-) Bohuzel spinkaj vsichni, akorat mestaci bdi u radaru :-P

0/0
21.6.2012 9:05

duch zavražděného iuose

hmm

toho policistu, který mi včera evidentně nechtěl dát přednost, když jsem odbočoval v Teplicích z hlavní? ;-D;-D Ale nedal jsem se statečně jsem jel dál, i když on nervozně popojížděl dopředu ;-D;-D

0/0
22.6.2012 18:27

kris8

chybí mi tam info, zda se přitom probudil nebo ne

+1/0
21.6.2012 7:39

Keni

Nojo, aby ne na té buze padesátce

Vždycky když jedu domu přes německo, tak mě doma dožena únava. Tam se člověk na silnicích i dálnicích musí věnovat provozu (máme povoleno od zaměstnavatele maximálně 160. U nás při těch mraky nesmyslných omezení z důvodu (nějaká pipka se přistěhovala k dálnici a vadí jí, že tam jezdí auta; synáček starosty si zařídil bordel, ale vadí mu tam "dálnice"; apod) je to opravdu na usnutí.

To samé i obce,němci opravdu v obcích rychlost dodržují. Ale jak skončí z jedné strany zástavba, tak na 70% končí obec a začíná 100km\h nebo omezení na 80km\h. U nás Vás čeká ještě 5km čtyřiítka. TO samé si nepamatuji, že bych při jízdě po hlavním tahu někde skákal na retadrdérech. U nás se na silnici mezi výmolama musíte ještě přehoupnout přes tyto často normu nesplnující hupy. Pokud je víceproudá komunikace, bývá povoleno nebo se toleruje často 70km\h rychlost (Berlín B2; Koln podél vody apod). U nás už přemýšlí pár řvounů o 30km\h omezení. Chci bydelt ve městě,chci tu vše, chci autobus 5min od baráku,...

+4/0
20.6.2012 22:45

žepré

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

No soráč, ale svádět na okolnosti chrupec, to je hodně přitažený za vlasy. :-/

+1/0
20.6.2012 23:55

Bubrak

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

ma pravdu. obcas ty okolnosti k tomu svadej a ne ze ne.

0/0
20.6.2012 23:57

žepré

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

Ovšem hlídat si svůj vlastní provozuschopný stav je prostě odpovědnost řidiče. Od A do Z.

+1/0
20.6.2012 23:59

McTuzemák

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

To je dáno zákonem. Lidskou psychiku ale zákonem neošetříš. Pokud je nařízená přehnaně nízká rychlost vzhledem k charakteru silnice, nehody z nepozornosti či spánku na ní prostě budou. Stejně jako nedání přednosti na přehnaně prostorných křižovatkách.

0/0
21.6.2012 8:51

saabmaster

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

No jo, padesátka na dálnici na Chodově, v Chabrech, nebo Hloubětíně už svádí ke čtení denního tisku, aby se jeden neunudil, nebo neusnul.

0/0
21.6.2012 7:57

McTuzemák

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

V pohodě, tam všude je dobrý TV signál....:-P

0/0
21.6.2012 8:55

Gunter von Bahnhof

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

ta padesátka končí na Kačerově, na Chodovvě je 80 a dokonce 100

Ale souhlas, že omezit rychlost na dálnici na 50km/h jen kvůli tomu, že tam stojí domy od té doby co dálnice je fakt kravina.

O těch pipkách bydlících u silnice to je pravda. A sami ty pipky pak nasednou do SUV s pneumatikami 250mm a více, které dělají neskutečný rámus a vyrazí do města :-(

0/0
21.6.2012 10:15

A přece se maže...

Re: Nojo, aby ne na té buze padesátce

Teď je padesátka na Strakonický, na značkách cedule "omezení hluku". By mne zajímalo, jaký je rozdíl mezi hlukem vydávaným autem jedoucím osmdesát na pětku nebo na šestku a autem jedoucím padesát na čtyřku nebo trojku...

0/0
21.6.2012 23:35

S.P.Q.R.

po dlouhé době

se u nás  zase něco děje

0/0
20.6.2012 21:45

zabili black_jacka, parchanti

.

mam dojem, ze po narazu do betonu se jiz probral a zazil nehezke chvilky v kotrmelcich.....

0/0
20.6.2012 21:35

Serge_Gainsbourg

Takový negativní odklon kol nemá ani prázdná T815

;-D

+1/0
20.6.2012 21:25

CeleronD

Celkem důkladný facelift.

.

0/0
20.6.2012 20:25

Usher novy a lepsi

V pondeli v AAA

Najeto 95 000 km, servisni knizka, prvni majitel, nekurak, duchodce, perfektni stav, 290 000 Kc.

+3/0
20.6.2012 20:22

rebbe

Re: V pondeli v AAA

Také mně to napadlo, ale do pondělka to sotva stihnou.VVV

0/0
20.6.2012 20:55

Datel 15

Re: V pondeli v AAA

to se vyklepe;-D

0/0
21.6.2012 5:31

bkv

Re: V pondeli v AAA

A nezklamal jsem se. Zase se tu někdo objevil s ohraným vtipem ;-D

+1/0
20.6.2012 21:50

Usher novy a lepsi

Re: V pondeli v AAA

Jaky ohrany vtip? Zhruba timhle stylem inzeruji znacne % nabizenych vozu. Doporucuji blize prostudovat bazarovy web. Dluzno dodat, ze nejde jen o styl AAA. Dal by se z toho ucinit zaver, ze cesti duchodci se z nejakeho duvodu zbavuji svych vozu.

0/0
20.6.2012 23:11

tx999

Re: V pondeli v AAA

No, ono v zasade to, co je na webu, nemaji v nabidce - kdyz prijdete na prodejnu, tak zjistite, ze "si to zrovna nekdo koupil"

0/0
20.6.2012 23:56

rebbe

Re: V pondeli v AAA

I český důchodce občas zatřepe bačkorama. U AAA ovšem převažují důchodci němečtí a italští. Za rok najedou tak 5000 km mezi hřbitovem a svým domovem. Mezitím zajedou do značkového servisu, aby AAA měli vše orazítkované. Budete se divit, jak barva razítka, tak propisky a podpisy  se během těch 10 roků mění, vše vypadá velmi věrohodně. V Vystřídali se všichni učňové.

0/0
21.6.2012 23:30

Jan.P

auto

Nutno říci, že je vidět, že dnešní auta jsou bezpečná.

0/0
20.6.2012 20:14

rytíř Smyl Flek z Nohavic

kde je ten vrak?

potřebuju vstřiky a turbo!

+3/0
20.6.2012 19:40

duch zavražděného iuose

hmm

na pár let starý, takřka zánovní auto už sháníš takovýhle díly? ;-D;-D;-D

0/0
20.6.2012 20:45

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: hmm

česká nafta to je prevít!

+1/0
20.6.2012 21:09

Andee in Red Book

Re: hmm

spíš kvalita vw ;-)

+1/0
20.6.2012 22:59

Bubrak

Re: hmm

ne, je to naftou, problemy maj diesly vsech znacek aut

0/0
20.6.2012 23:56

Luke0102

Re: kde je ten vrak?

jj vstřiky, nemáš mít dvoulitra :)

0/0
20.6.2012 21:49

Keni

Re: kde je ten vrak?

Nene, má kupovat natftu a ne levnou břečku za výhodnou cenu. V práci se také obávali, jaká to bude hrůza přejít z 1.9 na ty poruchové 2.0. Bez problémů a to již některá auta mají přes 300.000km.

0/0
20.6.2012 22:47

TTG

Re: kde je ten vrak?

No ještě tak stovečku to chce snima najet a honem to prodat do toho AAA.

Kluci si tam stím pohrajou, ale pak už to je zase škoda prodávat to za 200 tis kč, když to má najeto jen 130 000 km :-D

0/0
21.6.2012 7:31

McTuzemák

Re: kde je ten vrak?

Na obranu AAA bych si dovolil konstatovat, že nezávislé bazary jsou na tom stejně. Koupit ojetinu mimo dealery automobilek je v EU jistota adrenalinových zážitků vždy a všude.

0/0
21.6.2012 8:54

danieel

Re: kde je ten vrak?

Je to adrenalin i kdyz kupujete u dealera - dovazeli jsme ojeteho passata z VW salonu v Passau... a pri kontrole originality (na SK) nam auto vzali, pry je tam naklepane cislo motoru rucne! ... po milion emailech jsem zjistil ze to zvoral nejaky automechanik ktery to menil a myslel si ze je spravne tam naklepat cislo ktere bylo na starem dilu :( Se znamostma na policii to trvalo 2 mesice, bez nich pry pul roku az rok nez by zjistili ze nic zjistit nedokazou a rozhodnou se vratit auto..

0/0
21.6.2012 9:26

rebbe

Re: kde je ten vrak?

V Passau jsou také Turci a Bosňáci, v Německu se hodně změnilo. Ten motor byl jistě z kradeného auta, proto ta změna čísla. Ten VW- salón v Passau byste měl nahlásit německé policii.V

0/0
21.6.2012 23:38

BOP B 3AKOHE

No vidíš fauvé

takhle ti to sluší ;-D

+2/0
20.6.2012 18:26

zbiro

Re: No vidíš fauvé

Papírová krabička ;-D

0/0
20.6.2012 18:26

Muddy

Re: No vidíš fauvé

Zatímco korejci jsou nerozbitné tanky....

Dopadlo to dobře. Auto na odpis, řidič jen s lehčími zraněními. To on je takový diskusní folklór kritizovat koncern, že jo. Kdyby měl pražskou SPZ, tak je tady ještě x příspěvků na téma, že "loumenedžr" machroval se služebákem.

0/0
20.6.2012 18:45

yast

Re: No vidíš fauvé

No ja nevim, nedokazu si predstavit, ze jine auto by na tom mohlo byt lip. Jestli myslis, ze treba SUV je bezpecnejsi, tak to jsi hooooodne na omylu. Pri takovych kotrmenlcich to neni o znacce. Je to spis o tezisti, v nejakem monstroznim GL mercedesu nebo X6 by to mozna ani neprezil. SUV je hodne nebezpecne pro spatne ridice ...... bohuzel diky sve nepozornosti a naproste idiocii (telefonovani za volantem - mam 4 mice na karu, ale jsem socka a nemam petikilo na handsfree) ohrozuji i normalni ridice v normalnich autech. Nicmene vetsina jejich blbosti je vykoupena smykem v zatacce (pickup rocks and always roll:)), kde skonci ve strome ..... kde normalni lehci auto by tu zatacku projelo a i naraz do stromu s 3T leviatanem bude daleko tragictejsi nez s autem polovicni hmotnosti.

0/0
20.6.2012 19:00

chriswebb

Nic se mu nestalo

Das Auto.  ;-D

+3/0
20.6.2012 18:18

Lanta 20O4

Před chvilkou jsem jel kolem

Nechápu proč,ale kolona byla větší ve směru od centra než nadruhou stranu do centra kde se nehoda stala. Asi každej tak jako já čuměl na nehodu a přibrzdil. Každopádně nechápu jek může někdo vyslověně usnout za volantem. Chápu mikrospánek,ale to zřejmě nebude tenhle případ. Ten dědek buď celou noc dělal cokoli jinýho než že spal a nebo musel být totálně namol,že usnul. Předpokládám,že v tom Passatu měl klimu a tak na horko bych únavu nesváděl.........:-/

0/0
20.6.2012 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.