- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dál to již docela jede. V opačném směru platí to samé pro semafory na Muzeu. Umím si představit, že semafor před Legerovou Legerovce pomůže, pokud jako zázrakem někdo v Česku dokáže naprogramovat "zelenou vlnu". Kolona směrem na Nuselský most bývá ale dlouhá. Často až na Chodov. Tímto se posune na Opatov. Pohodlné odbočení na Jižní spojku (směrem na západ) bude nemožné.
Smysl druhého semaforu mi uniká. Je to spíš v duchu hloupostí prosazovaných aktivisty a radnicí Prahy 4 ve stylu "50". Tady hrozí kolona až k Průhonicím a zablokování možnosti odbočit na Jižní spojku směrem na sever.
Možná má jít o jasný pokyn k využití pražského okruhu, ale řekl bych, že zátěž Prahy 2 a 4 se jen přesouvá směrem na Spořilov a Prahu 11.
dát ty semafory taky do protisměru... aby "rychle jedoucí" auta příliš nehlučela...
Stačilo by tak 9 metrů zátarasů - pěkně napříč Legerkou nebo Nuseláku. A bude po kolonách. A oni chtěj utrácet za nějaké blbé semafory. Efekt stejný... No a že to neřeší dopravu? No a co, magistrát ji snad řeší?
Tak nám opět zařehtal šiml našich milovaných kancelářských vládců. Konkrétně na Kačerově padne červená a vytvoří se kolona i tam, kde předtím nebyla a nedostaneme se k odbočce na Jižní spojku. Soudruzi z kanceláří usoudili, že nestačí snížit rychlost na rychlostní silnici. Oni chtějí zastavit provoz zcela. No jen tak dál. Která pitomost je napadne jako další?? A navíc fakt, že rozhodnutí neprobrali s příslušnými místními úřady, hodnotím jako dozvuky totality.
Priste tam udelaj kruhaky a pak vyhrazeny pruhy pro cyklisty :/
Nejdřív dostavte Pražský okruh , pak teprve můžete omezovat jedinou pořádnou spojnici mezi jihem a severem města...
Jenže takový experiment by bylo zapotřebí ověřit v reálném provozu. A to ten červencový tedy není. Už je vidím, jak s tím prázdninovým provozem navržené řešení vyjde jako optimální a přínosné...... a po zbytek roku bude zaděláno na průšvih.....
Takže cílem je vytlačit kolony z Legerovky na Nuselák. OK, tomu rozumím. Problém ale je, že v drtivé věšině případů, kdy je kolona v Legerový, je samozřejmě na Nuseláku a dál přes 5. května klidně až ke křížení s Jižní spojkou. Ráno tudy jezdím každý den a stojí se v tom směru už od sjezdu na Michli, někdy už od toho Kačerova. Co chtějí "dávkovat" mi tedy uniká. Po umístění padesátky tamtéž další geniální magistrátní tah?
smyslem toho opatreni neni plynulejsi provoz, ale mensi pocat aut severne od nuselskeho mostu. Aby proste nestaly v Legerove ulici, ale na nuselskem moste.
O 300 metrů dál jsou semafory na křižovatce s Ječnou. Nevidím problém, proř by nemohly být na hraně Nuselského mostu. Když budou sesynchronizovány s těmi v Ječné, tak by to mohlo fungovat.
Pak tam ale budou docela zbytečně, ne? Navíc ještě před křižovatkou s Ječnou jsou ještě na křižovatce s Rumunskou. Proč ale dávat semafor někam, kde de facto neřídí provoz z více směrů nebo nechrání chodce, to nechápu. Viz výše....
řekne se, že to stálo moc milionů a že se rušit nebudou, i když provoz budou komplikovat...
Já vím ve svém okolí jak semafory komplikují dopravu, kdysi člověk jel na hlavním tahu přesm ěsto 70, pak 50 a teď je u každé křižovatky semafor, takže napojování je celkem v pohodě, ale ráno se tvoří kolony na napojení, odpoledne na odbočení a jízda je pře-ru-šo-va-ná
Pokud se tam semafory mají dát v srpnu, tak se přivezou na stojanech, zatíží betonovými bloky a dotáhne se tam kabel... to fakt moc nestojí a dá se to odvézt do druhého dne... Protože do srpna to jinak ani realizovat nejde...