Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mladý motorkář bez helmy narazil do stromu. Na místě zemřel

Jezdit bez helmy na motorce se nevyplácí. Potvrdila to i nehoda devatenáctiletého mladíka, který jel mezi středočeskými obcemi Zahořany a Rymaně příliš rychle a po nárazu do stromu zemřel. Helma mu přitom mohla zachránit život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kachnakw

!!!!!!!!!!!!!!!!!

nepište sem nic když nevíte jak to bylo já u toho byla a myslím že když si tohle čte jeho rodina a přátelé tak by vám nejradši daly do huby jako třeba já v podstatě víte jen to co tu je napsané ale když jste ho neznaly a nevíte jak to přesně bylo tak nemáte žádné právo sem psát a urážet jeho památku!!!!!!!!!! lidi jako ti kteří sem napíšou něco jako "není ho škoda" a tak dál jsou IDIOTI!!!!!!!! přemýšlejte jak by bylo asi vám kdyby jste ho oživovali a pak četly takovéhle sračky?!!!!!!! jděte do hajzlu!!!!!

+1/0
29.6.2012 15:57

2Mac7

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Každý má právo vyjádřit svůj názor na cokoli. A myslím ( jsem si takřka jistá), že ti bezcitní a hloupí by neoživovali nikoho, takoví patří k čumilům.

0/0
29.6.2012 20:54

lahab

Ač jsem sám od každého trošku..

.. takže chodím pěšky, jezdím na moto i v autě, tak tohle mi hlava nebere. Nedovedu si představit jet bez helmy. V 19 neměl na téhle motorce co dělat. Kde se k ní vůbec dostal? Jestli mu ji koupili rodiče, dobře jim tak. Jestli mu ji někdo půjčil - potrestat ho za to.

0/0
29.6.2012 11:14

Hrabosh136

Re: Ač jsem sám od každého trošku..

Na jaké motorce? Ta fotka je ilustrační a v článku není napsané, na čem jel.

0/0
29.6.2012 12:32

DartVader

Přežít náraz do stromu

s helmou by byl zázrak. Myslím že by se zabil tak jako tak. Nicméně, kdyby minul strom, dřív nebo později by se mu chybějící helma stejně vymstila.

0/0
29.6.2012 10:58

Doktor

NĚKDO TOHO ROZUMU MÁ VÍCE, NĚKDO MÉNĚ.

A nejhorší případy jsou ty, na kterých nenese oběť žádnou vinu. Bohu žel, takové a podobné nehody se stávat budou.  Chce to jen, maximální soustředění, mít předvídavého ducha, být ohleduplný a být nad věcí. Na 98% se dožjijete starobního důchodu. Pevné zdraví Vám přeji.;-)

0/0
29.6.2012 10:06

2Mac7

k blití

je většina reakcí, 19tiletý kluk umře a ani kapka soucitu třeba s jeho rodiči, ani trocha lítosti nad koncem mladého života. Většina řidičů aut nedodržuje zákon o provozu na pozemních komunikacích, nebezpečnější pro mě i mé blízké jsou rozhodně řidiči aut než motorkáři, ale je tak snadné si kopnout do někoho ze skupiny, do níž nepatříte, že? Motorkáří většinou zabíjejí sami sebe, řidiči aut velmi často zabíjejí druhé. Kluk udělal chybu ( tak jako většina řidičů aut v 19 a i později, jen ta většina má víc štěstí) a nedostal šanci se z ní poučit, je mi to líto. Pokrytecké "svatoušky" nesnáším.

+4/0
29.6.2012 9:47

::Radi::

Re: k blití

kde vydíš pokrytecké svatoušky? 8-o kluk dostal co si vybral, to za prvé, za druhé kdyby byl dobře vychovanej nedostal by sebe a svou rodinu do situace do které je dostla. A za třetí, je na silnicích o potencionálního vraha méně. Tady ale opravdu není místo pro jakoukoli lítost. ;-)

+1/0
29.6.2012 10:12

Krucipajs

Re: k blití

ty musíš být neskutečnej chudák, už si tu zase honíš nad mrtvým? Ale schovanej za drátkama jsi křiklounek.

+2/0
29.6.2012 11:46

Hrabosh136

Re: k blití

To víš, že otci toho kluka by to do očí neřekl .... E-hrdina.

+1/0
29.6.2012 12:29

::Radi::

Re: k blití

a že jo, proč bych mu to neřekl? Rv

0/0
29.6.2012 13:18

::Radi::

Re: k blití

to seš ty ten co nepozná nabouranou dodávku? 8-o Ty musíš bejt neskutečnej chudák když nejsi schopen pochopit předpisy a základy fyziky Rv

0/0
29.6.2012 13:19

vintason

Re: k blití

chudáček že? jet stopadesát bez helmy atd atd, určitě nejel poprvé na motorce, nelituji ho ani neurážím, ale je to už dospělý člověk a vybral si... takže musí počítat s následky, každý ví, že jízda na motorce má svá rizika a bez helmy? to je jako otevřít padák deset metrů před zemí

0/0
29.6.2012 10:49

juniorms

Re: k blití

jak víš, že jel 150?? jsi děd vševěd? kousek vedle píšou o fabii co vlítla do stromu a jsou tam 2 mrtví...Ti ale 150 nejeli, že??, Ti jeli 90, jsou to přece plechovkáři a ti jezdí slušně!!!!

0/0
29.6.2012 12:11

vintason

Re: k blití

aha tak jel padesát a zabil se ;-D ve věku 18 nebo 19 lítají na motorce splašení 9 z deseti motorkářů, většina se samozřejmě nezabije, věština má samozřejmě helmu, takže statisticky je pravděpodobnost nulová že jel padesát, protože při padesáti se velmi těžko bourá na silnici do stromu

přemýšlej a nehledej chyby v mém komentáři, spíš v tom co ten řidič neudělal nebo udělal... !!!!!!!!

0/0
29.6.2012 12:19

juniorms

Re: k blití

zabit se můžeš i na kole.....neříkám, že neudělal chybu, to každopádně, jinak by tu ještě byl.....ale kecat o 150 bez přilby může jen hňup, co nikdy na motorce nejel - ve 150 je to díky okolo proudícímu vzduchu docela rachot i v helmě, bez helmy ti to skoro vyndá oči z důlků, takže spíš přemýšlej ty, než něco napíšeš

+1/0
29.6.2012 12:26

Hrabosh136

Re: k blití

Přesně tak. 150 je i v helmě a hadrech třeba na naháčovi docela nepřijemné. Bez helmy si to nedovedu představit, to bych snad ani proudem vzduchu neudržel otevřený oči ....

0/0
29.6.2012 12:37

Hrabosh136

Re: k blití

Jo, když nejel 150, tak musel jet 50. Motorky žádný jiný rychlosti neumí....

0/0
29.6.2012 12:35

jamesdixon

Re: k blití

Bojujete dost mimo fakta. My všichni dnes a denně vidíme jezdit motorkáře na sportovních motorkách a to nejen po silnicích ale i třeba ve městě. Zdánlivě cynický závěr toho, co vidíme je, že není divu, že se jich dost zabije.

0/0
29.6.2012 12:50

juniorms

Re: k blití

tak to jstě vidíte i jak jezdí ti v autech - vytlačují se z dálnice, sráží chodce, vráží do sebe apod.

0/0
29.6.2012 14:27

::Radi::

zajímavé když je účastníkem nehody jednou za uherskej rok

plechovkář, pod článkem jsou stovky příspěvků i když je 99% pravděpodobnost že plechovkář za bouračku nemůže motorkáři nás přesvědčují jak jsou slušní a slušně jezdí. A ejhle máme tu motorkáře kterej to v protisměru napálí do auta protože nezvládl zatáčku, máme tady motorkáře co vozí 3 děti na motorce a pomlátí je, máme tady motorkáře kterému do cesty skočil zákeřnej strom a motorkáři mlčí, jako by článek vůbec neexistoval 8-o

+2/0
29.6.2012 9:11

Hrabosh136

Re: zajímavé když je účastníkem nehody jednou za uherskej rok

Naopak - pod každým článkem o nehodě motorkáře se sejde plno takových, jak ty, co tvrdí že si to ten motorkář zavinil sám. I pod článkem o tom borcovi na 125, co ho srazil ten policejní Passat se takový chytráci našli.

0/0
29.6.2012 12:39

::Radi::

Re: zajímavé když je účastníkem nehody jednou za uherskej rok

bych si nikdy nedovolil pochybovat o tom, že ten stromu mu skočil do cesty a na motorku ho posadili s pistolí u hlavy aby si nevzal helmu a jistojistě mu vytočili plyn na plno aby nemohl dodržovat předpisy, jinak to přeci není možné co? Otec vezl na motorce tři děti, čelně se střetl s jiným motorkářem http://zpravy.idnes.cz/otec-vezl-na-motocyklu-tri-male-deti-naboural-pri-tom-dalsi-motorku-1f9-/krimi.aspx?c=A120618_110711_plzen-zpravy_pp , Motorkář u Kroměříže nezvládl řízení, zemřel po nárazu do značky http://zpravy.idnes.cz/nehoda-motorkare-kromeriz-dcs-/krimi.aspx?c=A120604_072947_zlin-zpravy_zep , Motorkář nezvládl zatáčku a narazil do dvou protijedoucích aut http://hradec.idnes.cz/pro-motorkare-letel-vrtulnik-d2k-/hradec-zpravy.aspx?c=A120410_142501_hradec-zpravy_kvi Furt jim v protisměru někdo něco staví do cesty, každou chvilku jim postaví značku tam kde se zrovna chtějí projet...

0/0
29.6.2012 13:24

Hrabosh136

Re: zajímavé když je účastníkem nehody jednou za uherskej rok

Začínáš se opakovat ...

+1/0
29.6.2012 14:36

Zastavit stát !!!

Nechápu, proč k motorkářům létají vrtulníky,

namísto toho, aby byla jejich kapacita rezervována pro lidi, kteří si života aspoň trochu váží.

+2/0
29.6.2012 9:09

::Radi::

Re: Nechápu, proč k motorkářům létají vrtulníky,

a v tomto případě by veškeré výdaje měli být hrazeny z pozlstalosti viníka nehody , !!!!!! i když nevím kde na to ten strom vezme :-P

0/0
29.6.2012 9:12

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Lítost lze mít nad člověkem,

který vedl spořádaný život a přesto se mu např. cizím zaviněním stala nehoda.

Ale těžko lze litovat někoho, kdo dělal vše pro to, aby odešel.

+2/0
29.6.2012 8:57

ilenka

Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

Všem egoistickým pisálkům odsudků, majitelům silných slov a slabých myšlenek, stejně jako přemoudrým soudcům bez úcty, citu a empatie přeji hezké a slunečné prázdniny. Zkrátka těm všem o nichž jeden moudrý muž napsal: Největší zlo je odejít z počtu živých dříve, než jsi umřel.

+2/0
29.6.2012 8:50

::Radi::

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

co tím chtěl básníka jako říci? Že máme truchnit nad smrtí potencionálního vraha kohokoli z nás tady? 8-o Ne mezi takové masochisty nikdy patřit nebudu !!!!

0/0
29.6.2012 8:57

juniorms

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

Už jste někde slyšel, že by motorkář zabil jiného účastníka silničního provozu??

0/0
29.6.2012 12:14

::Radi::

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

nikdy na motorce nezemřel spolujezdec? nikdy motorkář nesejmul chodce? Nikdy motorkář nevlítnul do auta? 8-o volaká krátká paměť ne? "Policisté na Českokrumlovsku hledají motorkáře, který minulý týden ve čtvrtek ujel od hrozivě vyhlížející dopravní nehody. Při předjíždění ohrozil řidiče auta, který strhl řízení a převrátil vůz na střechu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/motorkar-na-ceskokrumlovsku-ujel-od-desive-vyhlizejici-nehody-pvy-/krimi.aspx?c=A110901_155957_budejovice-zpravy_pp" :-/

0/0
29.6.2012 13:26

ilenka

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

Z těch vašich gradujících komentářů je patrno, že trpíte prohlubujícími se komplexy. Měl byste si své problémy

začít léčit u odborníků a ne ventilovat v diskuzích. Ulevilo by se hlavně vám a okolí by vámi potažmo vašimi názory přestalo v takové míře pohrdat.

+1/0
29.6.2012 16:52

Hrabosh136

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

Je potřeba si uvědomit, že i pohrdání je forma zájmu .... a o vzbuzení zájmu jde většinou autorům takových blitků především.

0/0
1.7.2012 14:12

Vohnoutivkrabiciodvina

Re: Záleží na tom, jak dobře žiješ, nikoliv jak dlouho

"Co to říkáš Barte?!!!Vždyť je to hrdina!!!"

"A proč je to hrdina tati?"

"..... no .... protože spadl do studny  a teď nemůže ven" :-P

+2/0
29.6.2012 8:58

Vohnoutivkrabiciodvina

Tak to je hrůza

doufám, že tomu stromu za to někdo ukopne zrcátko :-P

0/0
29.6.2012 8:32

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Měl na výběr, vybral si toto.

+1/0
29.6.2012 8:24

::Radi::

nemožno

ten strom mu určitě do cesty postavili zlí plechovkáři a tu helmu mu plechovkáři určitě ukradli na benzince když tankoval. Přece neexistuje motorkář kterej by nedejbbože nedodržel předpisy, nebo jel bez helmy. Jistě to byl slušnej a hodnej kluk kterýmu to ulítlo 8-o naprostá vyjímka stejně jako dalších 99,9% motorkářů Rv

+2/0
29.6.2012 8:04

Hrabosh136

Re: nemožno

A bereš na to něco?

+1/0
29.6.2012 9:37

k o z a k 5 2

důležité je , že nezavraždil někoho jiného

+3/0
29.6.2012 7:39

juniorms

Re: důležité je , že nezavraždil někoho jiného

Už jste někde slyšel, že by motorkář zabil jiného účastníka silničního provozu??

0/0
29.6.2012 12:16

Shieldt

a ten strom co? přežil ?

?

0/0
29.6.2012 7:12

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Re: a ten strom co? přežil ?

Doufám, že jo.

0/0
29.6.2012 8:25

vítr_v_zádech

Re: a ten strom co? přežil ?

Ano. Má se dobře a chystá se na další. Začíná se mu to docela líbit. Víc si věří.

+2/0
29.6.2012 8:44

Norkey

trefná reklama..

"No, jo, dárce."

0/0
29.6.2012 1:05

muž s brašnou neprošel.

Re: trefná reklama..

Klasickej blábol neznalce.

+1/0
29.6.2012 1:09

Mražená spermie

Re: trefná reklama..

Proč nám to děláš ?

+1/0
29.6.2012 7:06

Zatoulanej.pes

To jsem rád

Je fajn že už je po něm, Darwin nekecal... ;-D A hlavně je dobře, že s sebou nevzal někoho nevinného.

+5/0
28.6.2012 22:58

mistr sveta ve vrhu stinem

Re: To jsem rád

třeba nedejbože kalouska, kdyby chudák stál před tím stromem 8-o

+2/0
28.6.2012 23:11

agent 001

Re: To jsem rád

no vy jste pan chytrej, nejste vy náhodou komik?

0/0
28.6.2012 23:19

vítr_v_zádech

Re: To jsem rád

Kdyby se to stalo (s tím Kalousem), tak by nám nezbývalo už nic, jen věřit v zázraky. To by totiž nebyla náhoda, ale boží prozřetelnost. Myslím, že by to byl silný impuls pro všechny ateisty.

+1/0
29.6.2012 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.