Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič octavie usnul a zavinil řetězovou nehodu. Při ní zemřel motorkář

Kvůli mikrospánku řidiče zemřel na Příbramsku motorkář, přestože jej řidič nesrazil. Šofér octavie totiž nejspíš usnul, vjel do protisměru, kde se srazil s volvem, které pak narazilo do dalšího vozu - a až ten srazil motorkáře. Dvaačtyřicetiletý řidič motorky nehodu nepřežil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arné knobloch

Neštěstí nechodí po horách..

Nějak jsem se v tom zamotal.

Ten co usnul, jel směrem na Prahu. Přejel do protisměru( na Písek), kde trefil auto. Auto přejelo do protisměru ( na Prahu), kde trefilo další auto. To přejelo do protisměru ( na Písek) kde zabilo motocyklistu jedoucího do Prahy?

0/0
12.7.2012 12:21

Zirkon

co to ?

Nikdo z diskutérů ještě nenapsal, že si to motrkáři zavinili sami, protože beztak jeli  200-kou !

0/0
12.7.2012 0:26

macarát

Re: co to ?

Protože v tom případě asi rychlost nehrála roli.

0/0
12.7.2012 13:21

Leinad

Re: co to ?

Ale dal by se udělat scénář, kde by hrála:

Nedání přednosti při otáčení se ve vjezdu = motorkář jel 200 a řidička ho neviděla.

Hromadná havárie = kdyby jel pomalu, tak se vyhne.

Stačí jenom chtít. :-P

0/0
15.7.2012 23:00

angelito

To je klasika

v lete se proste vyroji spousta lam za volantem, coz vede k nehodam a kolonam a samozrejme to nejvic odskacou motorkari, kteri jsou vuci letnim lamam za volantem nejvic bezbrani.

Lamy typicky nedavaji prednost, nejsou schopni prostorovyho ani casovyho odhadu a jejich vymluvy po nedani prednosti a nehode jsou "Ja ho nevidel, objevil se moc rychle". Lama obvykle nevi, na co ma zrcatka, takze najednou znicehonic zacne 80-kou predjizdet kamion, ktery jede 70-kou a pritom neda prednost a ohrozi rychleji jedouciho ridice, ktery uz v levem pruhu jede. Na dalnici zacne do leveho pruhu uhybat autu, ktere prijizdi z pripojovaciho pruhu a pritom neda prednost a malem zabije ridice, ktery jede v levem pruhu.

Lama je pravdepobne horsi nez pirat, protoze lama neumi ridit a je naprosto nevyspytatelna a nepredvidatelna. Body se davaji za rychlou jizdu, ale spravne by se meli davat dezorientovanym blaznum, kteri vlezou za volant 3 mesice v roce a v techto 3 mesicich se riziko na silnicich zdvojnasobi

+4/0
11.7.2012 14:04

Vanguard

Re: To je klasika

A jak to souvisí s příčinou nehody, kterou byl mikrospánek-který může postihnout úplně každého?

+1/0
11.7.2012 14:17

Neumětel

Re: To je klasika

Opravdu, i toho, kdo jezdí denně jen 10 minut do práce a 10 minut zpátky?

0/0
11.7.2012 14:23

Vanguard

Re: To je klasika

Pokud jede delší trasu, tak jistě ano.

PS: budeme se chytat za slovíčka?

0/0
11.7.2012 14:25

Lord Helma

Re: To je klasika

Jo. osobní zažíte a ještě že tam byla prázdná cesta, probral jsem se až ve třetím pruhu (jeden můj směr, dva v protisměru, Ostrava nad Bazalama). Do té doby jsem tomu taky nevěřil a to jsem vyjel od pumpy Na Jánské, kousek za ZOO.

0/0
11.7.2012 14:36

Kazeasch

Re: To je klasika

Nápodobně. Hodně jsem s tímhle problémem zápasil třeba po noční.

0/0
11.7.2012 14:42

Nahodicka

Re: To je klasika

R^ To je vždycky tak. Někteří lidé holt neuvěří, dokud sami nezažijou, rádi si pěstují takový ten pocit "to mě by se nikdy nemohlo stát". To je ale samo o sobě taky dost nebezpečné.

+1/0
11.7.2012 19:35

Nahodicka

Re: To je klasika

Měla jsem pocit, že šlo o trasu Písek - Praha, nebo Praha - Písek. To je co vím nějakých 110 kilásků, to se opravdu dá stihnout za 10 minut myslíš?

0/0
11.7.2012 19:32

zorro_rojo

Re: To je klasika

I toho. Pokud pojede z prace unaveny, v horku, bude relativne maly provoz, zadne vetsi podnety.. je to hned.

0/0
11.7.2012 23:27

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: To je klasika

Přesně. Na silnicích nezabíjí rychlost, ale neumětelství, agrese a bezohlednost. A agresor a bezohledný řidič může jezdit i pomalu. Oproti rychlým "pirátům" je zde ale náprava téměř nemožná, řada řidičů prostě na tu činnost za volantem jednoduše nemá. Bohužel, policie a celý systém neumí tahle pometla, lamy a mátohy vyloučit z přepravy odebráním ŘP.

+2/0
11.7.2012 15:03

Ghost47

Re: To je klasika

Systém by to uměl, bodů za ty nebezpečné věci je dost... jenže by to chtělo vzít kameru a vyrazit do provozu a výsledkem bude pár pokut za den... když se postaví bradavice k padesátce uprostřed polí, tak je do večera na odměny vyděláno a policajt skoro nemusí hnout prstem...

+1/−1
11.7.2012 15:52

Nahodicka

Re: To je klasika

Na druhou stranu zase ta "rychlost" Vám nezaručuje kvalitu řidiče.... co si pamatuju, tak v autoškole nám kdysi dávno pořád zdůrazňovali, že rychle umí jezdit každej blbec, ale přizpůsobit jízdu a jet v případě potřeby i pomalu už každý nedovede. Takže ono je to i o úhlu pohledu.

0/0
11.7.2012 19:38

Nahodicka

Re: To je klasika

Tak napsal si to pěkně, nicméně ten mrtvý motorkář nezemřel kvůli tebou popisované lamě....tedy moc nechápu, proč si s tím vyrukoval...

0/0
11.7.2012 19:30

Kham

:(

Tomu se říká fakt pech a být ve špatný okamžik na špatném místě.

+2/0
11.7.2012 13:51

vozi

Volvo nebo Audi?

Autor by si to mel nejdrive ujasnit...

0/0
11.7.2012 11:35

lukekra

Re: Volvo nebo Audi?

Nenatvrdly clovek zjisti, ze tam slo o vozidla obou znacek....:-P

+1/0
11.7.2012 13:33

rytíř Smyl Flek z Nohavic

nemám v tom jasno

je tam někdo kdo nevjel do protisměru?

0/0
11.7.2012 11:34

nakej_nick

Re: nemám v tom jasno

motorka

+2/0
11.7.2012 12:30

doktor_bota

Hm,

nevlezl bych na to ani za peníze.:-(

+1/0
11.7.2012 11:19

whitemik

Re: Hm,

predpokladam ze nechodite ani po chodniku...:-P

+1/−1
11.7.2012 11:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.