Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář nezastavil hlídce, při honičce naboural do policejního auta

Hlídka pražské policie musela v úterý odpoledne pronásledovat řidiče motorky, který se nechtěl nechat zkontrolovat. Honička skončila pod Barrandovským mostem na Modřanské ulici poté, co se černá honda srazila s policejní octavií a havarovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaspi

Bych ho nechal, ať si zajistí odvoz sám

Tady ty hrdiny na mašinách fakt miluju. Nejdřív jeden 2kila v obci a pak brečí, ať mu zavolají sanitku, že ho bolí nožička ;-O

0/0
19.7.2012 8:51

Rosomak

Všimněte si reklamy na nádrži a sedle - bikers crown

Vypadá to na prodejce, ale spíše na spolumajitele firmy - jedna z prodejen je také na adrese Vrbova 19/1427 v Bráníku, kam asi směřoval...

Podle záběru to vypadá na tohoto týpka (tady sedlá jinou mašinu, asi proto že nemá papíry):

http://www.motohouse.cz/media/image/img_3697_resize.jpg

+1/−1
18.7.2012 15:03

Neutrální Nick

Re: Všimněte si reklamy na nádrži a sedle - bikers crown

Ano, to je on. Jel jsem kolem těsně po nehodě.

0/0
19.7.2012 9:19

Neutrální Nick

Pod Barrandovským mostem?

A proč jsem včera kolem téhle nehody jel na Jižní spojce asi 200 m za Barrandovským mostem, Křišťálová lupo ;-DRv?

0/0
18.7.2012 8:06

Satan 16 2

Špatně, vyhozené peníze

Proč pro něj jela RZ?  Měli ho normálně připoutat na zadních sedačkách a kdyby náhodou kvičel, že ho něco bolí, tak strčit do kufru a vytáhnout až na služebně. Tam mu trochu přidat a obvinit z útoku na veřejného činitele. Jsme si jistý, že by to už příště nezkusil.

+2/−1
18.7.2012 7:45

mogul666

Re: Špatně, vyhozené peníze

Ani bych se nedivil kdyby do něj nabourali fízlové!! A hodili to na něj, že chtěl ujet  Rv

+1/−1
18.7.2012 8:25

Satan 16 2

Re: Špatně, vyhozené peníze

no a co. Normálně se snažili zastavit ujíždějící vozidlo, které neposlechlo jejich příkazu. Kde vidíš problém?

+4/−1
18.7.2012 8:55

MJFA

Re: Špatně, vyhozené peníze

Třeba v tom, že za nezastavení jsou ochotni ho zabít. Každé najetí do motorkáře je pokus o vraždu. Ať udělal co udělal.

+1/−1
19.7.2012 11:25

marilin2

Re: Špatně, vyhozené peníze

Tak to je na Chocholouška;-D!!

0/0
19.7.2012 11:36

employee

Re: Špatně, vyhozené peníze

Ono není až zase tak moc o čem mluvit! Takže ještě jednou a pomalu - snad to pochopíš!

Tebou zbožňovaný pan motorkář - a teď dávej dobrý pozor, protože přijde to hlavní - NEZASTAVIL HLÍDCE PŘI KONTROLE!!! Tak, dobrý? Už to prošlo a rozrezonovalo dutinu hlavní?

0/0
23.7.2012 12:21

marvin_v_krizi

chtel bych videt zaznam,

rek bych ze ho chlapci lehce vytlacili ze silnice coz by pokud vim nemeli.. Jinak je to asi jeho blbost ale chapu ze se nechtel nechat buzerovat..

+1/−1
18.7.2012 0:08

zorro_rojo

Re: chtel bych videt zaznam,

Hmm.. budete tak laskav a sdelite nam, obycejnym ridicum, co je na silnicni kontrole tak obtezujiciho?

Priznam se, ze zadna z policejnich kontrol pro nikdy me nebyla buzeraci...

Ze by to nebylo v tom, co dela policcie, ale v tom, co delaji ridici?

+4/−1
18.7.2012 0:28

marvin_v_krizi

Re: chtel bych videt zaznam,

zrejme jste mel zatim kliku.. nebo jezdite v aute s napisem "pomahat a chranit"? (nebo je to pospavat a chrapat...?)

+2/−1
18.7.2012 0:37

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: chtel bych videt zaznam,

Copak - mindracek?

+3/−1
18.7.2012 7:22

wardog

Re: chtel bych videt zaznam,

Copak - mindracek?

0/0
18.7.2012 8:48

zorro_rojo

Re: chtel bych videt zaznam,

Nebo jezdim a koukam.. a kdyz vidim policii, nedelam kraviny. ;)

Mam uplne obycejne auto, az na par samolepek celkem nenapadne. A pak jine auto, dnes uz celkem napadne a relativne stare.

S prvnim me staveli snad jednou, s druhym je to castejsi, ale zase mam dojem ze se spis chteji podivat co to je.

Takze obvykle trochu pokecame a pokracuju, jeste mi mi poreji stastnou cestu.

Proste pohoda, zadna buzerace.

0/0
18.7.2012 19:23

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: chtel bych videt zaznam,

V normálních zemích jako je UK nebo USA nesmí policie bezdůvodně zastavit a kontrolovat vozidlo. Vždy musejí mít důvod založený na něčem zjevném - ať již technický stav nebo jiné podezření. Preventivní kontroly na silnici u nás (a v Evropě obecně) začal dělat Hitler a ostatní totalitní systémy. Taky si všimněte, že ani na západě se tyhle preventivní akce našeho typu neprovádějí. Je to totalitní manýra. Zrovna dneska psali, že máme nejvíce preventivních silničních kontrol v Evropě. Myslíte, že to je v pořádku? 8-o

+2/−1
18.7.2012 3:14

rokop

Re: chtel bych videt zaznam,

Přesně tak, mne tedy narozdíl od cca 50% diskutujících a ve shodě se zbylou polovinou každá preventivní bezdůvodná silniční kontrola značně irituje. Oni asi kluci pospávající v autech vybavených "bradavicemi" na místech, kde nějakým zázrakem umožňuje stav komunikace jízdu rychlostí vyšší, než nějaký úředník uznal za vhodnou, nemají nic jiného na práci, než prudit. Například takové předjíždění se kamiónů na dálnici 2 kilometry, to nikoho nezajímá, ale když někdo pojede 135, tak je to strašný přestupek. Prostě šlapat brázdu a nevyčnívat. Zajímavé, že tyto zjevně totalitní předpisy neexistují na řadě dálnic právě v Německu. Ale co, zatím jsem měl štěstí, a za rychlost a jiné přestupky jsem během 22 let řízení platil asi 2x, tak co si stěžuji, že? ;-D

0/0
18.7.2012 6:47

zorro_rojo

Re: chtel bych videt zaznam,

No.. za rychlost 135 km/h na dalnici vas opravdu nikdo pokutovat nebude. Tedy pokud tam zrovna neni omezena na 80 .. ;-)

0/0
18.7.2012 18:32

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: chtel bych videt zaznam,

Proc lzes? Preventivni kontroly se na zapade delaji bezne.

+4/−1
18.7.2012 7:21

mbem

Re: chtel bych videt zaznam,

Obyvatele USA chrání před neodůvodněným zastavením vozidla policií samotná ústava. Jak je to v UK nevím.

+1/−1
19.7.2012 10:31

Live_in_the_death

Re: chtel bych videt zaznam,

nevím, ale v USA je dost bezdůvodných kontrol a ujíždět tamní policii se rovná pomalu nad sebou podepsat rozsudek smrti a jistotu znamená, když někdo začne jakkoliv ohrožovat policisty

0/0
18.7.2012 8:24

JanII

Re: chtel bych videt zaznam,

3 týdny jsem strávil v Texasu. Každý den na silnici. Jediný případ, kdy jsem viděl policejní hlídku bylo u letiště, u nehody a pozdě v noci u restauračních zařízeních, kde zrovna legitimovali skupinku minorit...

Řidiči tam byli velice ukáznění a rychlosti dodržovali. Jen tu a tam problikl foťák u semaforu.

S ujížděním souhlasím, ale s bezdůvodnými kontrolami rozhodně ne.

0/0
18.7.2012 15:53

Schaffa

Re: chtel bych videt zaznam,

A tj přesně ono. Až se Čestí řidiči začnou chovat tak, že budou dodržovat předpisy a jezdit maximální povolenou rychlostí, tak se z našich silnic stáhne i Policie a přestane dle slov v komentářích "buzerovat", ale dokud budou na silnicích jezdit opilci, řidiči bez řidičských oprávnění, řidiči se zabavenými řidičáky a vozidla bez platné technické prohlídky nebo ve stavu vylučujícím provoz na silnicích, bude policie provádět preventivní kontroly, bude je provádět právem a já jim v tom budu fandit.

0/0
21.7.2012 18:01

zorro_rojo

Re: chtel bych videt zaznam,

Tak zrovna v Nemecku me pri jedne ceste staveli dvakrat. Jsem si rikal, ze s takovou pojedu do Norimberka dva dny. :]

Ale zase byli v pohode. Vyfotili se s nami u auta, zamavali a pohoda. Zadna buzerace, zadna hloubkova kontola.. Nevim, ja s tim problem nemam.

0/0
18.7.2012 19:28

Pedro Rodriguez

Re: chtel bych videt zaznam,

Zažil jsem pokutu za rychlost v Německu a kupodivu se žádný policejní manévry taky nekonaly. Policajt si řekl o pár euro (ani v korunách to nebylo moc peněz) a jelo se dál... Opak jsou ty slavný celní kontroly, to dokáže člověku zkazit náladu...

0/0
19.7.2012 10:13

Leinad

Re: chtel bych videt zaznam,

Je to zbytečné zastavení, což znamená minimálně zdržení (a pravděpodobně i náklady na palivo na rozjezd). V některých zemích mají policajti zakázáno zastavovat auto, u kterého není podezření, že by tam mohlo být něco špatně.

Nenapadlo by mě ujíždět, klidně tu lékárničku, ve které je rouška a ne maska, žárovky, rezervní kolo, techničák,... ukážu... ale chápu že ne každý má čas ukazovat výbavu auta.

0/0
20.7.2012 1:27

Neutrální Nick

Re: chtel bych videt zaznam,

Z jakého zdroje víš, že to měla být preventivní kontrola?

0/0
18.7.2012 8:08

duch zavražděného iuose

hmm

může si za to sám, kdyby zastavil a nemachroval... dobře mu tak

+3/−1
17.7.2012 22:16

rokop

Re: hmm

A nebo taky, kdyby nechtěli policajti vidět jen tak "pro pořádek" jeho papíry, i když třeba vůbec nic neuděl, byl by ještě pořád zdravý ... Ona realita je odvislá od jejího nazíratele ... A třeba je to člověk, který potřebuje strávit pár dní v nemocnici, co já vím ...

0/0
18.7.2012 6:51

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: hmm

Meles nesmysly - mel zastavit - tecka.

0/0
18.7.2012 7:22

Neutrální Nick

Re: hmm

Jak víš, že nic neudělal?

A i kdyby, tak měl prostě zastavit. Je dobře, že jej policisté sejmuli.

0/0
18.7.2012 8:09

Ten komu nic nevoní

kdyby raději honili blbečky v autech

;-O

0/0
17.7.2012 22:11

JMoudry

Re: kdyby raději honili blbečky v autech

Já jsem rád, že honí aspoň nějaké blbečky, bez ohledu na to v čem, nebo na čem dotyční blbečci jedou...

+6/−1
17.7.2012 22:14

Petricek

Re: kdyby raději honili blbečky v autech

mně je úplně jedno co honí :-P

0/0
18.7.2012 6:53

Dingo-žlutý pes

VB

Kdy už někdo konečně vysvětlí kovbojům ve fobiích, že někoho nahánět, znamená usilovat o život všem okolním.

Kdo jede jako šílenec, má být zastaven třeba střelbou, ale ne pronásledován.

Logicky, každý pronásledovaný se snaží útočníkovi utéci. 

Patrně nemají naši čačtí policisté vysílačky a mobily.

0/0
17.7.2012 21:33

Delphinek

Re: VB

Jestli považuješ za bezpečnější střelbu tak se běž léčit;-D

+2/−1
17.7.2012 21:43

Dingo-žlutý pes

Re: VB

Máte pravdu, autem bezpečně zabijete lidí víc.

+1/−1
17.7.2012 21:46

Jujing

Re: VB

nechci moc rejt ale "policejní fobii" už sem dost dlouho neviděl... jeslti někde sloužej tak už minimálně....

0/0
17.7.2012 21:46

duch zavražděného iuose

hmm

kdy už hlupáci pochopí, že když ujíždí tak ohrožují nejen sebe, ale i okolí?

+2/−1
17.7.2012 22:16

marvin_v_krizi

Re: VB

jste normalni? zastaven strelbou? To jste asi videl v nejakejch americkejch filmech ne? Normalni by bylo kdyby svestky jen tak nebuzerovali slusny ridice...

0/0
18.7.2012 0:10

mara32

Re: VB

škoda, že nejsem "švestka", na toakovým vol*vi jako jsi Ty, bych se vyřádil

0/0
18.7.2012 7:40

zorro_rojo

Re: VB

Jste hlupak.

0/0
18.7.2012 0:29

Karlos BS MC

jen jestli to nebylo trošku jinak

než se nám PaCh snaží namluvit:-)

+1/−1
17.7.2012 20:23

.MichaL

Re: jen jestli to nebylo trošku jinak

Zníte jako důvěryhodnej chlápek, kterej ví jak to bylo doopravdy, tak nás už nenapínejte:-)

+4/−1
17.7.2012 21:51

Darask

Tak a

teď už se mu nikdy nepostaví

0/0
17.7.2012 20:04

Shackall0

Tak jsem tu...

Když Simír honil v Přerově čórkaře, kterýžto napálil s kradenou dodávkou do kropicího vozu, vyhrožoval jsem v diskusi, že na podobné téma zase brzy přispěji. Tak jsem tady ;-D A nebudu se opakovat, ale zkusím něco nového... Zjistěte mi, milí fanoušci Kobry 11, prosím jméno jednoho takového "piráta" , a kdy a k jakému testu byl odsouzen. Děkuji.

0/0
17.7.2012 20:04

Jujing

Re: Tak jsem tu...

nvn no je to pouze neuposlechnutí výzvy což znamená přestupek takže není za co soudit  ;) maximálně tak obecné ohrožení ještě ale to už dost záleží na situaci..

0/0
17.7.2012 20:10

Shackall0

Re: Tak jsem tu...

Jinými slovy je při zásahu ohrožen život Policistů, svěřený majetek, život, zdraví a majetek ostatních účastníků silničního provozu jen proto, aby nějaký vymaštěnec dostal pokutu a zákaz řízení? To by ale nebylo adekvátní, ne?

+1/−1
17.7.2012 20:19

Housmuťátko

Švestky...

"hele ujíždí tak do něj drcni"....jsem rád, že s nima úspěšně douhodobě vyje****m.

+1/−1
17.7.2012 20:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.