- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Me by zajimalo, jaka je vyluka na trati od Bile Labute po Kobylisy na lince 24, ... vubec zadna, jen z lidi delaji testovaci krysy svych planu na zarijove zmeny.
Argument, ze by stejne linku 3 museli vest pres Karlin nejak nemuzu pochopit, vzdyt ta linka 3 vubec nenavaze na svoji trasu,...
A takovych zmen je pomerne hodne, ... hnusi se mi to, ze nedokazou rict pravdu, ...
Páteřní linky bez alternativ si koledují o řádný průšvih v případě jakéhokoliv problému na trase. Zácpy, ať už vlivem dopravní nehody, výjezdu hasičů nebo z jiného důvodu, jsou v Praze na denním pořádku. Jsem ještě mladý, nevadí mi chodit po Praze pěšky, ale dost lidí s tím problémy mít bude.
Spolehlivost linek a linkové vedení sou problémy, které se maj v ideálním případě řešit nezávisle na sobě.
Pro zvýšení spolehlivosti sou buspruhy, priorita na semaforech, nedělání naschválů autům(zelená vlna má fungovat), rozumné jízdní doby, zastávky na znamení(zastavit a vyvětrat bez pohybu cestujících jenom když se čeká na pravidelný odjezd - ne protože na té zastávce není cedule)...
hlupec ty zmeny vymyslel. Na prvni pohled je videt, ze to delal nekdo, kdo v zivote v MHD nesedel. Jejich zmeny treba s linkou 271 a 154 jsou fakt smesny. Predevsim rano budou lidi silet.
Aspoň bude víc neplatičů jízdného a exekutoři budou mít víc práce.
skupinka osob s transparentem - TADY JSEM DOMA - a megafonem, ze kterého se ozvalo - Toto je osvobozená tramvaj, pokud vás bude obtěžovat revizor, pošlete ho za náma ! Vystoupili a šli opruzovat s práporem do drogerie, do který ...si asi domyslíte
To je skoro jako Velka rijnova revoluce :-) Od zari budou muset cestujici, v ramci Velke zmeny, svitit lampiony.
No co si budem nalhávat... velké zařijové změny jsou způsobené i tím, že z cca 70 tramvají typu "porsche" jich je cca 30 odstavených kvůli vadám a překvapivě není náhrada a oprava v nedohlednu...
Kvuli tomu to neni. Kdyby chtel ropid setrit vozy, tak zarizne nesmyslne jezdeni prazdne 22 po 4 minutach na hostivar ( ted teda zavrenou ) a vratil zpet puvodni podobu 17. Prote ropid ma ideologii metrolinek a cestujici si proste bude muset zvyknout, at se mu to libi, nebo ne. Urednik preci vzdy nejlepe vi, co je pro lidi dobry.
1/ trasa do Hostivaře, se za posledních 15 let rekonstruovala snad 10x
2/ takže od Nádr.Libeň pojede už jen 8 ? To bude ráno pěkně natřískaná, když přijedou vlaky z venkova !
3/ na Libeňský most nejsou peníze snad 50 let, jsem zvědav kdy spadne.
4/ o všech těch změnách evidentně rozhodují lidé co MHD nejezdí !
1.) nebyly to rekonstrukce ale nouzove opravy
2.) Na nadrazi liben pojede jeste 33 ( Vapenka-Palmovka-Lehove )
3.) nespadne, jesn pres nej zakazou jezdit tramvajim.
4.) Tady naprosty souhlas.
na Narodni tride pred dvema mesici za miliony udelali generalni rekonstrukci ruskych jezdicich schodu. Dnes je stanice zavrena! A schody budou odstraneny a nahrazeny pomalejma Schindlerama... Ale to uz uplyne nejaky ten rok a nikdo si ani nevzpomene na zbytecne vyhozene prachy za generalni opravu vyhozenych schodu, ktere by tenkrat bez problemu ty dva mesice jeste vydrzeli....
No zrovna tak to není tak dlouho, co byla uzavřená desítky měsíců Letná, opravovalo se mimo jiné i kolejiště a teď ho mají rozvrtané znovu. Taky trochu nechápu, proč to neudělali tenkrát rovnou všechno.
jsou jeden velky bastl.
ze kdyz jedu v 16:00 domu, jsou staveniste po cele Praze totalne prazdna...
To tam má stát umělej panďulák, abys byl spokojenej, když třeba tvrdne beton?