Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha povolila zavřít nadlouho stanici metra, navrch zaplatí miliony

Stanice metra Národní třída je zavřená kvůli výstavbě komplexu Copa Centrum, metro ve stanici nezastaví rekordní dva roky. Město tím vyšlo vstříc investorovi. Zároveň se objevila informace, že nový vestibul metra zčásti zaplatí Dopravní podnik. To se ale nelíbí pražskému radnímu pro dopravu Josefu Noskovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirkass1

rozkrást

nebo rozkrást a zbytek vložit do oprav??

0/0
27.7.2012 15:55

999666999

Radní asi nedostal desátek

;-D;-D;-D;-D

0/0
26.7.2012 17:35

FastDriver

Nejsem zastánce

zastavění každé volné plochy nějakým obchodně-administrativním komplexem, ale v případě, že Praha není schopna na takových místech zajistit pořádek - tedy eliminovat tlupy bezdomáčů a zlodějských cikánských band -tak pak raději všechno zastavět.

0/0
26.7.2012 10:39

ifox

Praha je plná

obchodních prostor v nových komplexech, ale většina kanceláří je prázdná, firmy na drahé nájmy nemají. Tak proč se staví další?

+1/−1
26.7.2012 9:37

azazzelo

Když projdu plány, nevidím eskalátory na úroveň chodníku

Stávající dlouhý eskalátor se má půlit na úrovni 2. podzemního podlaží. Kde cestující z metra bude přestupovat na jiný a bude také "moc vstoupit" do nákupní galerie. Bylo by docela fajn, když už, stávající eskalátor zalomit a vyústit ho blíže do Spálené. Je ale možný zájem developera, zařídit cestujícím šikanu s dlouhým přecházením, aby jich co nejvíc zůstalo bloudit v galerii. V každém případě, když procházím plány, vidím eskalátory galerie z patra do patra, ale nevidím přímý eskalátor z 2. podzemního podlaží na úroveň chodníku pro cestující z metra.

Nevíte někdo jak to skutečně bude?

+1/−1
26.7.2012 6:37

Valec1

Od pana primátora Svobody

je velmi hezké a pěkně alibistické, že se odvolává na to, že je vázán dohodami uzavřenými předchozí radou, byť ta měla nepochybně s podnikatelem Pawlowským vysoce nadstandardní vztahy.

Jednak by tedy bylo na místě tyto dohody blíže specifikovat, toto vyjádření je jako obvykle zcela nekonkrétní, jednak pan primátor nějak přehlíží, za kterou to stranu v posledních komunálních volbách kandidoval. Inu, chameleón jeden...:-/

Co do věci pokládám za neslýchané, že se kvůli pochybnému privátnímu projektu vyřadí z provozu až na 2 roky frekventovaná stanice v městském centru, přičemž investor ještě nadto hodlá na svůj náklad zbudovat pouze nový staniční skelet. Kompenzace jako hrom.

Opravdu skvělé, stejně jako to, že primátor a radní Nosek takto zásadně odlišně interpretují rozhodnutí rady...

+1/−1
25.7.2012 21:00

net.Xtreme se nevzdává

Nevím no

Ale metro tam fungovalo, takže imho smlouva měla být koncipována tak, že investor prostě dá předem zálohu na přestavbu stanice, plus odškodné za omezení v průběhu stavby a zbytek zaplatí nejpozději, až se mu podaří postavit, co tam chce, navíc by to celé mělo být nějak časově omezeno...

+1/−1
25.7.2012 18:59

Black_Viper

To je neuvěřitelný

Nejasnost ve smlouvě ve výši 276 milionů ?

+1/−1
25.7.2012 18:18

Mysel

Bezva kseft

Stanice na dlouho zavrena, klickovani katedralou konzumu misto pohodlneho vystupu, navrch zaplacene mestskou firmou.. Neni nad to, mit na Magistratu a v DP dost kamaradu.

+2/−1
25.7.2012 17:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.