- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zastavění každé volné plochy nějakým obchodně-administrativním komplexem, ale v případě, že Praha není schopna na takových místech zajistit pořádek - tedy eliminovat tlupy bezdomáčů a zlodějských cikánských band -tak pak raději všechno zastavět.
obchodních prostor v nových komplexech, ale většina kanceláří je prázdná, firmy na drahé nájmy nemají. Tak proč se staví další?
Stávající dlouhý eskalátor se má půlit na úrovni 2. podzemního podlaží. Kde cestující z metra bude přestupovat na jiný a bude také "moc vstoupit" do nákupní galerie. Bylo by docela fajn, když už, stávající eskalátor zalomit a vyústit ho blíže do Spálené. Je ale možný zájem developera, zařídit cestujícím šikanu s dlouhým přecházením, aby jich co nejvíc zůstalo bloudit v galerii. V každém případě, když procházím plány, vidím eskalátory galerie z patra do patra, ale nevidím přímý eskalátor z 2. podzemního podlaží na úroveň chodníku pro cestující z metra.
Nevíte někdo jak to skutečně bude?
je velmi hezké a pěkně alibistické, že se odvolává na to, že je vázán dohodami uzavřenými předchozí radou, byť ta měla nepochybně s podnikatelem Pawlowským vysoce nadstandardní vztahy.
Jednak by tedy bylo na místě tyto dohody blíže specifikovat, toto vyjádření je jako obvykle zcela nekonkrétní, jednak pan primátor nějak přehlíží, za kterou to stranu v posledních komunálních volbách kandidoval. Inu, chameleón jeden...
Co do věci pokládám za neslýchané, že se kvůli pochybnému privátnímu projektu vyřadí z provozu až na 2 roky frekventovaná stanice v městském centru, přičemž investor ještě nadto hodlá na svůj náklad zbudovat pouze nový staniční skelet. Kompenzace jako hrom.
Opravdu skvělé, stejně jako to, že primátor a radní Nosek takto zásadně odlišně interpretují rozhodnutí rady...
Ale metro tam fungovalo, takže imho smlouva měla být koncipována tak, že investor prostě dá předem zálohu na přestavbu stanice, plus odškodné za omezení v průběhu stavby a zbytek zaplatí nejpozději, až se mu podaří postavit, co tam chce, navíc by to celé mělo být nějak časově omezeno...
Nejasnost ve smlouvě ve výši 276 milionů
Stanice na dlouho zavrena, klickovani katedralou konzumu misto pohodlneho vystupu, navrch zaplacene mestskou firmou.. Neni nad to, mit na Magistratu a v DP dost kamaradu.