Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zavěšená lávka čeká na cyklisty, Praha na peníze z Bruselu

Už dávno po ní měli jezdit cyklisté, zatím se ale lávka zavěšená pod Pražským okruhem osiřele klene nad Vltavou. U stezky spojující Komořany s Lahovicemi totiž stále scházejí nájezdové rampy. Pokud na ně město od Evropské unie získá desítky milionů, stavba by mohla být hotová zhruba v září 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kajak v zakoně

musí být úchvatné šlapat do pedálů pod dálnicí....

;-DRv

+2/0
3.8.2012 22:15

InstinkTT

Re: musí být úchvatné šlapat do pedálů pod dálnicí....

O to tady nejde. Když už stavěli takovou mrchu křižovatku, mohli umožnit chodcům a cyklistům, aby tam řeku měli také možnost překonat. Nevím co Vám na tom vadí. Nicméně lávka za 120 M, to je opravdu unikát. ;-O

0/0
7.8.2012 11:01

zlatyrasty

Myslím,že peníze z Bruselu

asi hned tak nepříjdou.Dobře to ví pán Nečas i pán Kalousek. Mám takový dojem,že jsou u nás desitky ne-li stovky umělých firem,které tyto dotace z EU učelově rozkradají.Takže tato vláda v zájmu české republiky, by měla okamžitě podat demisi![>-][>-];-O

0/0
1.8.2012 9:51

HrubesaMares

zajima mne

- jestli ta lavka bude nekdy hotova - kolik pres ni bude jezdit cyklistu. To zabradli neni moc vysoky, takze bude vhodna pro trenink trojboje - cyklistika, skok do do vody, plavani ;-)

+1/0
1.8.2012 9:38

Kladýnko1

Pražské cyklostezky...,

to je kapitolka sama pro sebe, někdo z toho má asi slušný zlatý důl, bohužel používat to ani přes astronomické ceny nejde. Super vychytávka jsou ty červené pruhy, které většinou vznikly tak, že na pohodové dvoupruhové komunikaci byl ubrán jeden pruh a z něj byla vytvořena "cyklostezka" a zcela vpravo pruh pro parkování. Kombinace to je vražedná, tam kde se dalo dříve bezpečně na kole projet, provoz byl rozptýlen do dvou pruhů a auta cyklistu většinou míjela v levém pruhu, tak tam je dnes jízda na kole poloviční sebevražda, vlevo hustý provoz (ubrán jeden pruh) vpravo řada zaparkovaných aut z níž může kdykoliv někdo vyjet, nebo otevřít dveře cyklistvi přímo do jízdy. No a pokud se nějaká cyklostezka náhodou povede a byla by použitelná, tak ji zaberou bruslaři...:-/

+4/0
1.8.2012 8:25

Leinad

Re: Pražské cyklostezky...,

Kombinace parkovací pruh + cyklopuh + běžný pruh místo klasického dvojpruhu se dělá zejména kvůli autosedům kteří nechtějí platit garáž, nýbrž chtějí parkoviště od města. Takové cyklopruhy ne vždy patří do sítě cyklotras(=nejsou tam "žluté" ukazatele, ani křižovatky s jinými cyklostezkami či polňačkami.)

Druhý účel je dát strážníkům vydělat (jízda v protisměru Ukrajinskou vs cyklopruhem na Vršovické).

0/0
1.8.2012 10:13

Mysel

Re: Pražské cyklostezky...,

Cyklomamrd tezko pochopi, ze auto je velmi uzitecna vec a vetsina lidi ho proto chce pouzivat. Vysvetluje to podobne mekty o "autosedech" i naproste nepochopeni mnoha dopravnich otazek a do jiste miry neschopnost cyklomamrdu venovat se jejich jedinemu konicku tak, aby sobe nebo jinym neublizili.

+1/0
1.8.2012 10:44

macarát

Re: Pražské cyklostezky...,

Auto je velmi užitečná věc. Když potřebuji někam odvézt skříň, nebo jedu na vodu, jezdím obvykle autem. Ale to neznamená, že mi začne být sympatická snaha různých úředníků a sekretářek dělat ze sebe lepší lidi tím, že se štítí hromadné dopravy a raději zabírají místo, kazí vzduch a produkují hluk soukromou plechovkou.

+1/0
2.8.2012 14:20

VyMeTaky

Re: Pražské cyklostezky...,

Živím se vlastním mozkem, sekretářku nemám, úředník státní správy nejsem, lepšího ze sebe nedělám, ale mám z toho, že se přepravuju autem, lepší životní pocit. Krom toho, že nemusím čuchat nemytého santusáka, který sedí na druhém konci autobusu, nehrozí mi, že budu multikulturně obohacen, a krom jiného, vlastní vůz mi jede, kdy potřebuju, ne, že musím prásknout prací, abych směl odjet MHD domů, jak je patrně tvým snem.

+4/0
6.8.2012 0:48

lion62

Tak nám k tunelu přibyla lávka

Odklonit, tunel, lávka .... Co to má společného ?

0/0
1.8.2012 7:07

cernovlasej-blondak

Jak typické

Nejdříve se postaví lávka a až pak se začnou starat o vykoupení příjezdových pozemků. A kdyby se majitelé rozhodli, že je neprodají za žádnou cenu, tak budou dělat co? Nechají lávku viset jako mohylu kapitalismu, nebo si půjdou do filmových ateliérů vypůjčit teleport?

+2/0
1.8.2012 6:35

Baarten

Re: Jak typické

Co má čistě stání/obecní investice společného s kapitalismem? Kapitalistické by bylo, kdyby se cyklisté sami složili a postavili si tu lávku na vlastní náklady.

+2/0
1.8.2012 9:55

berkovec

To čumím

na jaké nesmysly jsou peníze a solnice jsou samá díra

+1/0
1.8.2012 5:54

berkovec

Re: To čumím

pardon - silnice

0/0
1.8.2012 5:55

wardog

Re: To čumím

Solnice také.

+1/0
1.8.2012 7:58

zlababa.dvur

124 milionů?

to si z nás někdo dělá srandu?

Před nedávnem se mluvilo o "nejdražší cyklostezce v Evropě" za 100 milionů, a tady dají 124 jen za lávku?

+2/0
1.8.2012 0:06

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.2

Co?

124 mega? Na Modřanský straně tomu nechybí skoro nic, na Radotínský je to zaseklý v luftě, ale i když to hodně přeženu, nad 10M to jít nemůže. To je zas investice...

+2/0
31.7.2012 23:48

Leinad

Re: Co?

Ale může. A taky se to brzo rozpadne.

0/0
1.8.2012 10:18

midlo

První metr není hotový..

Věděli, že staví v čechách, kdyby na tam nebyla ta díra, češi by nějakou závoru ignorovali.

+1/0
31.7.2012 23:31

Neonym

"líbí" se mi ty anticyklistické názory :-D

Podle logiky některých tady bychom všichni měli platit ošlapné chodníků, nebo by se raději chodníky neměly vůbec stavět, protože chodec je nezaplatí. Nebo by se na boty mohla uvalit spotřební daň.

Asi by se raději nemělo stavět vůbec nic. Jen silnice, elektrárny, továrny a byty. Všechno ostatní je zbytečné.

+2/0
31.7.2012 23:06

R.A.K.

další

tunelRv

0/0
31.7.2012 22:53

jajes

ta zla, oskliva unie!!

0/0
31.7.2012 22:47

Leinad

Re: ta zla, oskliva unie!!

Copak udělala? Odmítá ti dát na tu krátkou lávku miliardu?

0/0
1.8.2012 10:16

agu

ono to musi stat takove penize

kdyby nestalo, tak by urednici prinejmensim posli hlady. potom by se mohlo stat, ze novi urednici by negenerovali takove mnozstvi chyb a mohli by treba byt i poctivi. a to by byla teprve tragedie.

+2/0
31.7.2012 22:36

Tlaky kmotrů křiví páteř

S nájezdy budeme konkurenceschopný. Konečně.

Děkuji Ti unie:-P

+1/0
31.7.2012 22:27

Dalos

Re: S nájezdy budeme konkurenceschopný. Konečně.

R^

0/0
1.8.2012 8:35

carpatia

to je ale hodnotna investice

Kdyby pod ten most posadili dva prevozniky, kazdeho s platem pul mega rocne, mohli pres reku prevazet cyklisty rovnych 124 let :-)

+11/0
31.7.2012 22:08

Pruit Igoe III.

Re: to je ale hodnotna investice

A kolik by stála loď a dvě přístaviště, to už nám neprozradíš, viď, otče Fura

+1/0
31.7.2012 22:17

Martin V2

Re: to je ale hodnotna investice

OK, tak by je vozili jen sto let.:-P

+5/0
31.7.2012 22:38

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: to je ale hodnotna investice

a z toho by ještě půl pracovní doby prospali

0/0
31.7.2012 22:47

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: to je ale hodnotna investice

Je to složitější, převozníci by šli po 50 letech do důchodu a musel byste najmout další dva, zatímco těm minulým stále platíte důchod.;-)

0/0
1.8.2012 0:14

wrah

Re: to je ale hodnotna investice

Takže by ta šílená částka stačila jen na 75 let. Staří převozníci by umřeli, novější by se prostě po dojití peněz vyhodili na dlažbu. :) Ale tato lávka podle mě 75 let ani nepřežije.

0/0
1.8.2012 4:13

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: to je ale hodnotna investice

Málem bych zapomněl na jednu typickou věc. Jeden převozník po dvou letech odejde do plného invalidního důchodu.;-)

0/0
1.8.2012 8:13

carpatia

Re: to je ale hodnotna investice

Pristaviste by si prevoznici samozrejme zbudovali ve sve rezii ;-)

0/0
1.8.2012 7:06

Nanifak

Re: to je ale hodnotna investice

debylní kozí čurák?

0/0
7.8.2012 21:54

reactt

Zrovna jsem tam před týdnem tu lávku zahlédl.. :D :D

Tak vyjedu v Komořanech nahoru a hledám na ni nájezd.. Projíždím celou vrchní část a zaboha nemohu najít nájezd.. A tak sjíždím zpátky na dolu na zbraslavský most a ženu si to po silnici na kruháč a po té dál přes druhou zmiňovanou lávku.. Je prostě cítit, že tento spoj udělá strašně moc. Lidi tak daleko více začnou jezdit po břehu Berounky, která je daleko více vhodná pro cyklistiku. Když jsem se pak vracel, tak jsem zkusil něco podobného zdruhé strany a hledal nájezd na lávku a zde jsem narazil.. Končí 20 metrů ve vzduchu.. :D :D I když se to nezdá, tak právě tento spoj bude mít radikální význam pro všechny cyklisty.. Což se sebou nese i tu negativní stránku a tou je navýšení frekventovanosti..

+3/0
31.7.2012 21:55

username

wow

takže 1 metr nájezdové rampy za 143 tisíc. Z jakého že je kovu?

+2/0
31.7.2012 21:51

hinja

Re: wow

karbon, lepeny do titanovych mufen a cely to bude v xtr-ku  ;-)

+3/0
31.7.2012 21:54

Stephane Margelle

Re: wow

R^;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
31.7.2012 22:24

JAR-47

Re: wow

zlato na konstrukci a šrouby platina

0/0
31.7.2012 21:54

Honza13

Re: wow

Nejsou z kovu. Jsou to náspy, podklad, vrchní vrstva atd.

0/0
31.7.2012 22:21

hinja

maly dotaz

jak budou bruslari jezdit po tech rostech? to zjisti az po otevreni, a pak bude potreba predelat povrch, pocitam tak 20-30 mega....

0/0
31.7.2012 21:50

reactt

Re: maly dotaz

Tam bruslaři jezdit nebudou.. Ty lávky jsou obloukové, takže zkusit to samozřejmě můžou, ale hodně se jich tam rozmázne.. :D :D Jako cyklista to vítám a jako bruslař to akceptuju.. :) Stejně po tom dál na té straně není dobrý povrch (betonové panely, hrubá cesta atd. Chce to kolo. ;-)

0/0
31.7.2012 21:58

Stephane Margelle

Re: maly dotaz

S tvym nazorem celkem souhlasim, jen mam take dojem, ze kdyz uz neco takoveho buduji, tak se da predpokladat, ze vzheldem k vyvoji, bude jednou mozna i stezka pro brusle za rekou, tak proc to neudelat rovnou pro bruslare?

0/0
31.7.2012 22:27

hinja

Re: maly dotaz

cituji: "Bruslaři se tak dostanou na druhý břeh na novou cyklostezku pod Barrandovskými skalami"

tak se jenom ptam dopredu, protoze pak se zas lidi budou ptat, kde udelali soudruzi z magistratu chybu.... :-/

+4/0
31.7.2012 22:45

Dr.Onufrakova

Nič si z toho nerobte

U nás všetko hotové, beží mesačné čakanie na právoplatnosť predčasnej kolaudácie, čo je doba doručenia rozhodnutia pomocou verejnej vyhlášky na nástenke chodby obecného úradu. Ešteže Rakušania podobným postupom naplánovali strihanie pásky v septembri, kedy bude definitívna kolaudácia tesne pred koncom cyklistickej sezóny.

http://www.region-bsk.sk/clanok/verejnost-bude-vyuzivat-cyklomost-uz-v-auguste.aspx

P.S. Na 3. fotke je pod cyklomostom čs. opevnenie z 1938.

0/0
31.7.2012 21:49

hinja

Re: Nič si z toho nerobte

krasny mostik a ta pevnuska dole je dobra :-)

0/0
31.7.2012 21:52

gruff

Re: Nič si z toho nerobte

:-)

http://www.novinky.cz/koktejl/259934-nad-bratislavou-by-se-mohl-klenout-most-chucka-norrise.html

0/0
31.7.2012 22:03

hinja

Re: Nič si z toho nerobte

R^

0/0
31.7.2012 22:41

Dr.Onufrakova

Klenie sa nad Moravou (nie celou, len riekou)

Myslela som, že najtrafenejších titulkárov má iDnes. Ostatné médiá to pochopili:

http://www.youtube.com/watch?v=uGkrRhtQ1ho

http://www.sheknows.com/entertainment/articles/951873/chuck-norris-is-getting-his-own-bridge-in-slovakia

http://www.globalpost.com/dispatches/globalpost-blogs/weird-wide-web/chuck-norris-bridge-slovakia

http://www.metro.co.uk/weird/891319-chuck-norris-to-have-bridge-named-after-him-in-slovakia-following-vote

0/0
1.8.2012 6:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.