Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hasiči zachraňovali opuštěné dítě z balkonu, matku hledá policie

Smutná asi sedmiletá holčička přebíhala večer z balkonu do bytu panelového domu na pražské Libuši. Osamocené dívky v desátém patře si všimla sousedka a zavolala hasiče. Ti pomocí žebříku k dítěti vylezli a snesli ho dolů. Policie nyní hledá matku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EKG 79

Jsem matka

Mám dva kluky (10 a 6 let) a ještě nebyli sami doma. Do školy je vodíme a ze školy vyzvedáváme. Asi jsem možná přecitlivělá, nebo úzkostlivá, ale bydlíme ve třetím patře a mám o svoje děti strach. To samé ze školy, dojíždíme a musí přecházet několik silnic.

0/0
31.7.2012 17:08

danny47

Kdyby NEJlepčí zrpavodajský server

svůj článek trochu aktualizoval (třeba podle zjištění konkurence) tak by mohli napsat, že "maminka" si odskočila do nedaleko herny s automaty... ;-)

0/0
31.7.2012 11:50

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Kdyby NEJlepčí zrpavodajský server

To uz napresdrzku je ;-)

+1/0
31.7.2012 12:00

bombai

tak i sedmileté dítě může být doma samo nějakou dobu,

ale mělo by vědět, kde jsou jeho rodiče, a kdy se vrátí, případně na ně mít telefonické spojení. Takže když už se tu Králíček tak rozčiluje, jak je ta malá nesamostatná, tak jestlipak má potvrzeno na tuty, když už je zase chytrej jak rádio: a) že ta malá měla k dispozici klíče, aby si vůbec mohla odemknout zamčené dvěře bytu. b) že věděla, kam její maminka šla a kdy se vrátí. Možná to věechno bylo v cajku a malá prostě zazmatkovala (což ji stejně omlouvá, zmatkují i dospělí), ale třeba také ne, a pak je to docela divné. Nechat dítě večer samotné, aniž by se mu vysvětlilo, kam jdu a kdy se vrátím a případně jí nenechat klíče - no potěš koště. Btw. bylo půl desáté večer, matka nikde, a určitě nebyla jen tak na skok u sousedky nebo ve večerce za rohem, to by si asi rozruchu všimla. A kteří se tu tak zastávají nepřítomného kladného tatínka - že se tedy ta holčička na něj neodvolala též..asi také paří s maminkou..

+2/0
31.7.2012 10:22

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: tak i sedmileté dítě může být doma samo nějakou dobu,

a) v sedmi dost casto chodi deti ze skoly samo, takze predpokladam, ze klice mela k dispozici

b) to uz je ale problem matky - jde o to ale jak ty pises a dokonce se mnou i souhlasis, ze nekteri lidi v diskusi vubec nepripousteji, ze by dite mohlo zustat doma samo

c) o tom tatinkovi - zajimavy je, ze te napadne spis nezodpovedny otec, ve kterem neni ve clanku ani zminka nez to, ze je to matka samozivitelka

d) i tak bych se dite snazil spis uklidnit nez stresovat - poslal bych ho spat a matku zkusil sehnat sam - co je na tom spatne? Tobe prijde dobre zbytecne stresovat dite?

+2/0
31.7.2012 11:27

bombai

Re: tak i sedmileté dítě může být doma samo nějakou dobu,

Hm, když Vy pořád jen předpokládáte, a prd víte, jak to bylo doopravdy. Ale příkrý odsudek, s tím jste hotový hned. No nic, je zbytečné mudrovat co by se stalo, kdyby se to stalo jinak...prostě někdo to vyhodnotil dle svého, zavolal hasiče, Ti přijeli a děcko sundali. Jenže hapyendu je jen půlka - zatím. Pokud se ukáže, že nešlo o poněkud zkratkovité jednání té holčičky, a přílišné angažovanosti sousedky (nic ve zlém, třeba nemohla v této situaci jednat jinak) - tak je to fakt smutné.

0/0
31.7.2012 15:08

papazian

A proč nehledá také otce? Možná by ji s ním bylo lépe!

Proč je toto dítě u matky, když má možná zodpovědnějšího tatínka?

0/0
31.7.2012 9:58

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: A proč nehledá také otce? Možná by ji s ním bylo lépe!

Jako, ze nechat doma 7mi lete dite je nezodpovedne? 8-o A kdy je to zodpovedne?

+1/0
31.7.2012 9:59

CART09

7 let?

V sedmi letech by měla být holka schopná být doma sama, ne? A že bylo zamčeno - proboha, sedmileté dítě si snad umí v případě nouze odemknout... já mám dvouleté a už to skoro umí...

+2/0
31.7.2012 9:02

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Mela. Ale nekdo ma holt sikovny sousedy.

0/0
31.7.2012 9:08

haru64

Re: 7 let?

a co když jí něco vylekalo??....tohle mám fakt nejraději takový kecy, kdyby se tý holce něco stalo tak tady budete plácat o tom jak je matka nezodpovědná.......ale takhle tady plácáte o samostatnosti v 7 letech......né každé dítě je stejné.....ale když píšete že máte dvouletý a asi jen jedno, nedivím se vašemu názoru....já mán těch dětí víc (3) a jsem rád že stejný nejsou.....vy asi chcete děti podle šablony....ve dvou už musíš dělat tohle....v šesti tohle

+1/0
31.7.2012 9:24

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Pokud si sve deti neumis vychovat, ze ani v 7mi nezvladnou byt doma sami je to jedna vec, to, ze neumis presvedcit a uklidnit dite, at jde spat, ze se maminka vrati ci ji sezenes a musis volat hasice s plosinou - to uz je na pohlavek

+1/0
31.7.2012 9:29

haru64

Re: 7 let?

ty jsi tak dokonalý že je tě škoda tady.........nechceš být prezidentem.......všechno víš, všechno znáš....a kolik dětí jsi už vychoval.......soudě dle tvé dukátovině asi žádný co.........vzhůru na hrad nebo do parlamentu, tam bys zapadl jedna báseň ........

0/0
31.7.2012 9:45

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Dukatovine? Zajimave - nejaky argument proc to povazujes za dukatovinu? Ne, na to nemas dostatek inteligence koukam.

0/0
31.7.2012 9:49

haru64

Re: 7 let?

ty dokážeš vždy pobavit......apropó.....já bych své dítě večer ani v noci nikdy nenechal samotné.......a o té inteligenci si můžeme klidně popovídat, pochybuju že zrovna ty víš co to slovo znamená.......už jen tím co máš tady na idnesu nicků.......čím to asi bude.........iteligencí asi né......

0/0
31.7.2012 9:52

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

"já bych své dítě večer ani v noci nikdy nenechal samotné" To je ale tvuj problem a nevim komu ho tu cpes a proc tu odsuzujes ty, kteri ho samotny nechaji. Pises to stylem jako by to bylo neco hroznyho ci nesmyslnyho. To o tve inteligenci neco vypovida a ne zrovna kladneho ;-)

Jinak klidne si popovidat muzem - tak zacni - s mene inteligentnima jedincema si na toto tema rad popovidam.

Nicku tu mam spousty - muzou za to hlavne diskuse o nasi mensine a cenzura idnesu - a argumentovat tim muze jen hlupak.

0/0
31.7.2012 9:58

haru64

Re: 7 let?

ano, teď jste se nazval správně.....hlupákem......já mám nick jeden.......zajímavý že ho mám pořád i když se vyjádřím k menšině.....to opravdu svědčí o vaší inteligenci že musíte mít tolik nicků.......a není to cenzůrou na idnesu, ale o tom co jste za člověka.....apropó.....nikomu necpu co píšu, jen jsem vyjádřil svůj názot......ale pro vás těžko pochopitelné......jediný kdo tady někomu něco cpe jste bohužel vy.......opravdu bych nechtěl být vašim dítětem.....zatím co vy ho doma zamknete a jdete se bavit.......já se bavím tím že si s něma hraji......vy si se svým dítětem pane dokonalý dělejte co chcete......opravdu vaše názory jsou hodny inteligenta největšího ražení......já raději zůstanu tím hlupákem kterému jsou přednější děti než hospoda....což vy jako prudce inteligentní člověk těžko pochopíte....

+1/0
31.7.2012 10:12

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Takze nemas problem jen s inteligenci, ale i chapanim - ja tu neargumentoval mnozstvim nicku

Jak pocet nicku souvisi s inteligenci? Povidej

"ale když píšete že máte dvouletý a asi jen jedno, nedivím se vašemu názoru" Tohle mi pripada jako, ze cpes svuj nazor jinym docela dost

Zajimalo by me jak si ve 23 hodin hrajes se svym ditetem.

Jak to, ze clovek jednou za cas vyrazi do hospody proboha ukazuje to, ze je mu ta hospoda prednejsi nez dite? 8-o

0/0
31.7.2012 11:30

haru64

Re: 7 let?

naučte se číst, mám tři děti......a né jedno........a mé děti ve 23 hodin spí......vzhledem k věku.......a nakonec já taky, ráno totiž musím do práce ;-) a pak tady něco plácejte o inteligenci když vám dělá problém psaný text

0/0
31.7.2012 15:12

Ipma

Re: 7 let?

No tak já bych si dovolila nesouhlasit. Nechávat 7-leté dítě samotné doma ve 21,30 zodpovědné není. Pokud ty své děti samotné večer doma necháváš, tak je to tvá volba a pokud se jim zatím nic nestalo, pak i tvé )a hlavně jejich) štěstí. Sama mám děti 3 - a v 7 letech prostě sami být doma nechtěli. Takže jsem je doma samotné prostě nenechávala - jistě, jsou děti, které to snesou, ale není jich většina. Navíc dospělý je za dítě odpovědný - a nikdy nevíš, co se stane. Navíc v paneláku - poteče voda z horního patra, dítě uslyší divné zvuky, něčí hádku ... a zpanikaří. 7-leté je ještě dost malé a v panice může provést ledacos - třeba spadnout z balkonu. Takže je to věc tvého rozhodnutí, tvé volby, kterou ti neberu - ale za rozumné a normální to rozhodně nepovažuji.

+1/0
31.7.2012 11:01

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Takze to, ze tvoje deti doma nechtely byt samotne svedci o tom, ze nechteji byt ani jine ci, ze je nezodpovedne je doma nechat? 8-o

Jinak proto mas mit dite vychovane, aby nespanikarilo a kdyz se neco deje zazvonilo treba u sousedu.

Dle teto diskuse je mi zahadou jak lidstvo vubec dokazalo prezit do 21. stoleti 8-o

Ja to za rozumne a normalni povazuji a tvou volbu ti neberu, ale nech si souzeni od cesty - ne kazdej ma nevychovany deti.

0/0
31.7.2012 11:34

Ipma

Re: 7 let?

Drahoušku neboj se o mne, nesoužím se. Jsem šťastná, spokojená a výchova dětí se mi - na rozdíl od tvých rodičů - povedla. ;-D

0/0
31.7.2012 13:30

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Ps. je fakt, ze za to taky mohou i lide, kteri neunesou mou uprimnost a z mindraku pak bonzuji a nahlasuji prispevky.

0/0
31.7.2012 10:10

Éter1

Re: 7 let?

Ač s vámi naprosto nesouhlasím v ničem, i mě je záhadou, proč nám smazali diskuzní vlákno :-/

Projevil jste se tam jako totální hlupák a mrzí mě, že už to tam není.

0/0
31.7.2012 10:18

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Me to zahadou neni - ve svych prispevkach jsi urazela a napadala.

0/0
31.7.2012 11:31

Éter1

Re: 7 let?

On jedno dítě má, dceru a nechával ji od mala doma, aby s mamkou mohli večer do hospody a popít, v jedné diskuzi jsme se již hádali.

Než mít klidný a spokojený dítě doma, tak si radši sám nic neodepře a utíká za zábavou, tak se mu nedivte, on tohle schvaluje.

+1/0
31.7.2012 9:52

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Pockej - nebyla jsi nahodou ty jak se desila v diskusi a rikala tam, ze by doma nemohla vecer nechat ani na chvili samotne sve 10ti lete dite?

0/0
31.7.2012 10:00

Éter1

Re: 7 let?

Ano, psala jsem, že bych přes noc nenechala doma své desetileté dítě samotné. Přes den samozřejmě ano. Natož nechat doma přes noc děti mnohem menší.

Když chci jít večer pařit, seženu si hlídání. Pokud ho nemám, sedím doma. Každé dítě dokáže trpně sedět doma samo, většinou i přežije, ale mít 7 letý dítě, který se probudí po nějaké noční můře, nebo ho probudí zvonek a nemá doma nikoho, zatímco rodiče kalej někdy na diskošce nebo koncíku, je fakt hodně smutný.

+1/0
31.7.2012 10:16

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

Blablabla - je to tva volba a uprimne neznam nikoho kdo by byl tak upnutej na sve dite, ze ani v deseti by ho nemohl nechat samotne - vedela, ze jsme pryc a vedela, ze kdyby se neco delo, tak muze zazvonit na sousedku - to, ze spousty lidi ma vychovany dite tak, ze zvladne byt doma samo neni rozhodne chyba tech lidi. Od mala byla vychovana a vzdy to zvladla - kdyz se probudila, dosla si SAMA na zachod, vlezla si k nam do postele a pustila si treba pohadku u ktere za chvili zase usla. Vedela, ze jsme pryc a vedela, kdy se vratime - takhle to zvlada 80 % lidi - ty, proc si tedy myslis, ze je to nemyslitelne.

0/0
31.7.2012 11:24

čarokrásná

Re: 7 let?

Když jsem byla já malá (tak 7 nebo 8 let), taky jsem zůstávala sama doma. Mobily nebyly a taky jsem to zvládla. Pro rejpálky - nebylo to nějak často, ale když naši šli do divadla (do hospody nechodili) a babička nemohla hlídat, pustila jsem si na kazetě nějakou pohádku a nebo jsem spala. Nevím, asi to bylo výchovou. Klíče jsem měla k dispozici, takže kdyby něco, v paneláku byla spousta sousedů.

Je pravda, že kdybych nevěděla kam jdou nebo kdy se vrátí tak by to asi bylo o trochu jinačí, ale stejně. Prostě jsem byla vedena k samostatnosti od mala. Hotovo. :-)

+1/0
31.7.2012 13:47

CART09

Re: 7 let?

jasně že jí mohlo něco vylekat, ale tak má sousedka přijít k ní a uklidnit jí, ne že začne jančit a volat hasiče... ale jak jste z toho vykoukal něco o šablonách na děti, to je mi záhadou...

+2/0
31.7.2012 11:10

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: 7 let?

R^R^R^

0/0
31.7.2012 11:47

haru64

Re: 7 let?

přijít k ní???....jak by jste tam lezla, přes balkón?........kdyby asi měla klíče tak by jí ti hasiči netahali přes žebřík.....to jen tak mimochodem ;o)

0/0
31.7.2012 15:04

Éter1

KRÁLÍČEK

A jejda, zase má dnes Králíček nabroušeno, uráží všechny diskutující, honí si ego nad jejich příspěvky a nedej bože chybami, a přitom si svých chyb ani nevšimne.

0/0
31.7.2012 8:34

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: KRÁLÍČEK

Kapanek rozdil mezi pravopisem (ktery jako dysortografik fakt neresim) a mezi nesmyslnym slozenim vety. Jinak zajimave je, ze na me nadavaji nejvice lidi, kteri nejsou schopny normalni diskuse a jediny cim do diskuse prispejou je toto. :-)

0/0
31.7.2012 8:37

Éter1

Re: KRÁLÍČEK

Milý Králíčku, my dva jsme spolu diskutovali již hodněkrát, v jiných diskuzích.

To, že si mě nepamatujete je Váš problém, ne můj.

Jako dysortografikovi by Vám spíš příslušelo, abyste nesoudil pravopis jiných.

Mimoto, lidé nejsou schopni, je měkké i.

Jinak přeji pěkný den.

0/0
31.7.2012 8:41

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: KRÁLÍČEK

1) nikdy jsem nesoudil pravopis jinych - proc lzes?

2) Dovzdelej se a zjisti si co je dysortografie - pak si vraz facku za tu predposledni radku

3) nepamatuji si kazdeho hlupaka a lhare s kterym diskutuji - omlouvam se.

0/0
31.7.2012 8:48

Éter1

Re: KRÁLÍČEK

Nepotřebuji si zjišťovat, co to je dysortografie. Mám nějakou tu speciální pedagogiku za sebou, i s praxí :-)

Vrážet si facku? Za co, za to, že jste arogantní hlupák, já opravdu nemohu.

To spíš řekněte rodičům, já vás nevychovávala. Naštěstí.

V kontextu vaší věty je to opravdu měkké i.

Lidi, kteří nejsou schopni normální diskuze.

+1/0
31.7.2012 9:01

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: KRÁLÍČEK

1) V kontextu - jses si vedom toho, ze nepisi s diakritikou, ze?

2) hlupak? Pochybuji - myslim, ze jsem o dost inteligentnejsi nez ty

3) Pedagogiku mas mozna tak, ze te ucitelka mlatila od rana do vecera. Jinak nechapu jak s tou svou pedagogikou a vedomim, ze dysortografie zpusobuje i to, ze clovek pise spatne icka, opravovat pravopis.

4) Ano vraz si facku - protoze to co jsi udelal je to same jako kdyby ti nekdo rekl, ze je slepy a ty jsi na nej zacal hulakat jaktoze nevidel to auto.

0/0
31.7.2012 9:07

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: KRÁLÍČEK

Ps. Nikde ses nevyjadril k tomu, ze jsi lhal. Ukaz, ze nejsi arogantni hlupak - ocekavam omluvu.

0/0
31.7.2012 9:08

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: KRÁLÍČEK

Ps. Lidi nejsou schopny

0/0
31.7.2012 8:54

IARK - Králíček z pekla

A to ji ta ynteligentni sousedka

nemohla proste rict, at jde spat? Rv

0/0
31.7.2012 8:07

haru64

Re: A to ji ta ynteligentni sousedka

ty jsi dobrej.......tentononc......a co když její matka zkolabovala a leží v bezvědomí někde ve špitále.......no tebe bych za souseda fakt nechtěl

0/0
31.7.2012 8:41

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: A to ji ta ynteligentni sousedka

8-o jak to proboha souvisi s vyjezdem hasicu a zachranou divky z balkonu? Divku muzu poslat spat a matku zacit schanet jinak.

+1/0
31.7.2012 8:50

haru64

Re: A to ji ta ynteligentni sousedka

jo, jo........jak říkám, tenhle králík se opravdu povedl........a můžeš kolet očima jak chceš........vystrašené dítě nechat samotný a jen na ní zařvat ať jde chrápat a neopruzuje......ty jsi musel mít šílený dětství.......

0/0
31.7.2012 9:17

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: A to ji ta ynteligentni sousedka

Ano - meneinteligentni jedinec by na nej rval - to mas pravdu - nastesti ne kazdy je jako ty.

+1/0
31.7.2012 9:25

Tlaky kmotrů křiví páteř

No a nakonec policie matku k ránu vypátrala na chirurgii

v IKEMu, kde pracuje jako lékařka a kam jí zaměstnavatel narychlo povolal k akutní operaci. Matka chápe, že se dcera mohla probudit, vstala z postýlky a nudila se, ale nechápe, proč je nyní její dítě v dětském domově, proč má bahno na kobercích, kdo ji totálně podrápal bagančatama plovoucí podlahu v obýváku, proč jsou v umyvadle a vedle klávesnice vajgly, proč je u balkonovejch dveří zničená klika a urvanej závěs a proč má platit 36.248 Kč za výjezd hasičů, policistů a antikonfliktního týmu... RvXX[>-]EU

+2/0
31.7.2012 7:32

villík

No, začíná nás ten amerikanismus a bruselismus už ohrožovat.

0/0
31.7.2012 7:54

Vilda_Cz

Re: No a nakonec policie matku k ránu vypátrala na chirurgii

To co říkáte na konci, je pěkná snůžka keců. Za výjezdy ( policie, hasičů, a záchranky se neplatí). Když jde o zásah. A navíc, jsou placeni z našich dani.

0/0
31.7.2012 8:07

IARK - Králíček z pekla

Re: No a nakonec policie matku k ránu vypátrala na chirurgii

Dodelal jsi doufam ZS? Jinak si to pouziti zavorky fakt nedokazu vysvetlit.

+1/0
31.7.2012 8:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.