Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šestiletý chlapec uvázl hlavou v kontejneru, v nemocnici zemřel

Tragicky zemřel šestiletý hoch z Vlašimska. V nestřežený okamžik strčil hlavu do kontejneru na tříděný odpad a udusil se. Přivolaní záchranáři jej odvezli do nemocnice, kde po několika dnech zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlk-Gabriela

Medvěd hnědý

Tenhle případ - příběh mi připomněl jak občas medvědi uváznou v plastových nádobách.

0/0
2.8.2012 19:30

Vlk-Gabriela

Re: Medvěd hnědý

A samozřejmě nejenom medvědi. Zvířatům také umírají mláďata i různými nehodami, tak u lidí nemůže něco takového překvapit. Všichni hold neumřeme na stáří - sešlost věkem.

0/0
2.8.2012 19:37

azazzelo

Nechápu

Platím za pytle a odpadky balím. Prý je pak méně much a smradu u kontejnerů, resp. v našich bytech. Kontejnery nám ale někdo prohrabává co 10 minut. Pytle rozřezává odpadky rozhazuje. Radnice pomoc neumí jen hrozí majitelům pokutami, pokud nebude kolem kontejnerů udržován pořádek. Moc se s tím průvodem hledačů dělat nedá.

A pak je tady tříděný odpad, kde nějací úředníci za naše peníze dbají, aby se vyhozené krámy nedaly vybírat a vymýšlí kdejaké škvíry a zámky na řetěz. A proč by tomu tak nemohlo být? Jako kluci jsme sháněli elektrosoučástky kde se dalo. Nějaké to pohozené rádio, je přece báječná hračka na rozebírání. Pokud je zadarmo, no paráda. Sám mám z popelnice slušného discmana Sony. Každou chvíli vidím nějaké díly k počítačům apod. Co jeden vyhodí pro pořádek v bytě, druhý může v pohodě ještě zužitkovat, třeba na náhradní díly. Byl by to takový problém? Vybírání nijak nebránit?

Zdá se mi, že tady úřední šiml řehtá na nesprávném místě.

+2/0
1.8.2012 6:36

Barbucha_the_bearspook

Hmm

Ještě že za mých mladých let kontejnery nebyly. To by nás moc nepřežilo, podle toho co jsme vyváděli a jak nás většinou rodiče hlídali.

0/0
31.7.2012 22:11

rafol

Byl to Vsetin?

nebylo to predmesti?

+1/0
31.7.2012 21:18

Franta z Prahy

Lidi si nedokáži připustit, že tomu prostě nedokáži zabránit

Některé děti mají prostě v povaze pracovat na svém sebezničení a i pokud jim jednou v sebezničení zabráníte, podruhé nebo potřetí se vám to už nepovede. Vím, že to rodiče slyší neradi, ale prostě zákony přirozeného výběru nelze oklamat. Člověk, který má dispozice k sebezničujícímu jednání, se vždy dříve či později vystaví situaci, která ho bude stát život.

+9/0
31.7.2012 20:28

Mitchell

Re: Lidi si nedokáži připustit, že tomu prostě nedokáži zabránit

Řekl bych, že na tom něco bude.

0/0
31.7.2012 20:43

Yanajedna

Re: Lidi si nedokáži připustit, že tomu prostě nedokáži zabránit

Je to tak. Některé děti jsou na sebe opatrné, jié přežijí jenom díky poctivé dřině rodičů a strážných andělů. Matky, co si nelžou do kapsy, by mohly vyprávět .)

0/0
31.7.2012 20:46

dropa

Re: Lidi si nedokáži připustit, že tomu prostě nedokáži zabránit

Příklad opatrnosti je např. Kubí...:-)

0/0
1.8.2012 9:48

halagajda

Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

deti jsou deti...uprimnou soustrast rodineV

+7/0
31.7.2012 17:55

IVANA FAK

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

Co jako to srdíčko tam? 8-o:-/Rv

0/0
31.7.2012 18:45

belisen

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

jako, že to myslí upřímně ze srdce, nechápeš? 8-o

0/0
31.7.2012 19:07

Regina12

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

To srdíčko je víc na místě než ty tvoje ksichtejky tam.

+2/0
31.7.2012 21:20

hňup

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

inspirován bejvalým prezidentem....

0/0
3.8.2012 17:26

bk89322

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

Mate naprostou pravdu.

Obavam se ovsem, ze to povede k pozadavku na vymenu kontejneru a ta vymena se zaplati z nasi kapsy.

Pamatuji casy, kdy jsme si hravali na prolezackach, dnes povazovanych za nebezpecne. Fotbalove branky na hristich nebyly prisroubovany apod. Ano, asi tam bylo urcite nebezpeci urazu, ale dnesni trend je IMHO uplne zvraceny.

Jsem zvedav, kdy napr. zakazou prodavat spreje, jelikoz je deti pres vsechna varovani hazi do ohne a urcite se nekdy nekomu neco stane.

0/0
31.7.2012 20:07

Mitchell

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

Házení sprejů do ohně byla naše oblíbená zábava - pokud nebyl v dohledu (a doslechu) nikdo z dospělých - to pak lítaly facky. :-)

0/0
31.7.2012 20:44

b-blue

Re: Nechapu ty odsuzujici komentare, toto se proste stat muze,

no jééje, ty mi mluvíš z duše.. jenom my tam ty prázdný spreje házeli i když to na doslech bylo.. od našeho paneláku přes silnici na poli nad strání.. no jo, ted už by to nešlo, dnes tam stojí na políčku velebaráky milionářů.. ;-)

0/0
3.8.2012 17:27

neustále-šikanovaný-karelvesely

-

Vyšetřují přečin usmrcení z nedbalosti?? To jako že toho kluka vyšetřujou im memoriam?? 8-o

0/0
31.7.2012 17:52

Mitchell

Re: -

To jako že za nezletilého kluka byl někdo zodpovědný. ... Ale i tak myslím, že to odloží.

0/0
31.7.2012 19:52

k@relvesely

Re: -

Chápu, ale on ho snad neusmrtil, ne?

0/0
31.7.2012 20:23

Mitchell

Re: -

Přímo ne. Ale pokud došlo k prokazatelnému zanedbání povinnosti dospělého, pak na smrti může nést podíl.

0/0
31.7.2012 20:43

Zooh

No nevim

prej že dítě nelze hlídat v každém okamžiku? Šestileté dítě?

Já teda když jsem hlídala 6 leté dítě tak jsem na něm prostě měla oči pořád. Jasně chápu když je na zahradě a vy musíte jít na záchod nebo tak něco. Ale tohle vypadá že babička ho nehlídala vůbec. On a jeho bratr byli mimo zahradu, mimo dům někde venku u kontejnerů. Jasně, nikdo neočekává že dítě bude tak hloupý, že strčí hlavu do kontejneru, a i když to dítě hlídáte ve dne v noci tak se může stát něco čemu nezabráníte. Ale i tak si myslím, že to dítě je moc malé na to aby chodilo samo ven, ještě když je to typ co strčí hlavu do kontejneru.

Ale každopádně je to tragédie, ačkoli moc nechápu co se mu vlastně stalo? zlomil si vaz? udusil se? to by byl mrtvý hned. Já jsem měla pocit že ho vytáhli rychle a tak nechápu co se mu vlastně stalo že umřel až po několika dnech v nemocnici. No nechtěla bych být v kůži tý babičky, ta si to nikdy neodpustí a ty rodiče jí to asi taky neodpustí. Je to hrůza.

+3/0
31.7.2012 17:26

mattonka

Re: No nevim

šestileté dítě je už školák... 8-o

+2/0
31.7.2012 17:36

vercah82

Re: No nevim

ne, chodí se do školy od 18. ( ano, do školy by šel za měsíc.....)Tohle se opravdu mohlo stát jakémukoliv dítěti, vadí mi, jak všichni obviňujete, že byl nedostatečně hlídaný. Vesnice mimo hlavní silnici, prostě tu dětí jsou, i jinde sami venku, nevodíme je za ručičku.

0/0
31.7.2012 17:41

mattonka

Re: No nevim

já nikoho neobviňuju, ale snad šestileté dítě už by mělo samo vědět, co by nemělo dělat. Já jsem chodila v šesti letech do školy sama... nikdy mě nenapadlo lézt do popelnice, samy jsme si chodily s dětmi hrát ven... 8-o

+3/0
31.7.2012 18:11

Zooh

Re: No nevim

Mám švagra, kterému bude v září 7 a rozhodně bych ho nenechala samotného někde venku pobýhat. A copak prvňáčka nevodíte do školy? Pokud vím, tak takhle malé děti se do školy a ze školy vodí. A samozřejmě rozdíly jsou v dětech, některé jsou inteligentnější a spolehlivější - můžete je po čase nechat chodit ze školy samotné domů, když je dobře znáte a víte že se někde neztratí nebo se jim něco nestane (což samozřejmě neznamená, že je nemůže někdo unést atd. - známe příběh Aničky, která byla mnohem starší).

Ale můj švagr je opravdu trochu střeštěnec, zaujme ho cestou domů milion věcí, napadne ho že se půjde někam podívat, že půjde za kamarádama atd. Prostě není spolehlivý a není tak chytrý aby si poradil sám a aby nestrčil hlavu do kontejneru. Myslím, že on je přesně ten typ co dělá blbosti a rád zlobí a zkouší co se dá. Takže si myslím, že když znáte dobře svoje dítě tak přeci jen víte, co mu můžete dovolit.

0/0
31.7.2012 17:44

vercah82

Re: No nevim

nevodím, ani ho vodit nebudu, syn bude jezdit do školy a ze školy autobusem s ostatními dětmi. Synovi důvěřuji, ale přesně vím, že nějakou blbost může udělat, ale nelze děti všude vodit za ručičku. Možná až budete mít své děti, lépe vše pochopíte a budete to i jinak vnímat.

+6/0
31.7.2012 17:49

mattonka

Re: No nevim

mě do školy rodiče nevodili, chodila jsem s kamarádkou, stejně starou. Přes silnici, tramvajové koleje... Taky jsme dělali jako spoustu blbostí, ale věděli jsme, kde jsou hranice...

+3/0
31.7.2012 18:12

fidlik

Re: No nevim

Kdo své dítě opravdu vychovává, přípraví je na poměrně náročné situace - přejít silnici, trefit domů, vhodně komunikovaz s dospělými,nedělat nebezpečné věci - oheň, voda atd. Přesto jsou situace, na které dítě není připraveno - zde nastupuje faktor "štěstí - smůla". Taky se tomu říkalo osud. Dnes se za vším hledá viník a spousta dospělých si jenom jistí alibi. Tady chlapec měl smůlu. Skloňme čelo a poučme se. Věčně své dítě hlídat nemužeme.

+4/0
31.7.2012 20:39

Leninovo bytostné já

Re: No nevim

vašemu švagrovi bude v září 7 ? ;-D

0/0
3.8.2012 22:02

vercah82

:-(

Holt to byla prostě klukovina s tragickým koncem. Kdo z Vás v 6 letech chodil s dospělými za ručičku? Normálně už děti chodí v tomto věku sami do školy a navíc na malé vesnici prostě děti běhají sami. Klouček si našel kámen a prkno, vlezl do kontejneru na papír a pak mu to podjelo. Blbá nešťastná událost.

0/0
31.7.2012 17:02

Já už budu hodný Kalousku

Ten otvor

není rozumně udělán. Když se nad tím zamyslím, tak je to pro dítě doslova past. Nebudeme si namlouvat, že dítě nenapadnou různé vylomeniny (i já jsem dělal různé psí kusy) a bylo jen otázkou času kdy některé na to takto doplatí. Ale kdo za to může? Lidé co navrhují podobné věci. ;-(

0/0
31.7.2012 16:49

bob52

Re: Ten otvor

Ten otvor tam je proto, aby se obsah nedal vykrást.

0/0
31.7.2012 16:57

Já už budu hodný Kalousku

Re: Ten otvor

To jakože ten kontainer nejde jinak otevřit? Nějaká novina. :-/

0/0
31.7.2012 18:17

bolan

Re: Ten otvor

Takže ještě jednou: ty otvory jsoum proto takové, že víc než dětí, kteří tam strčí hlavu, je pitomců, kteří by tam koukali a měli střep v oku. Lidé, kteří navrhují podobné věci moc dobře vědí s kým mají tu čest! Čest!

0/0
31.7.2012 16:57

foo fighter

Re: Ten otvor

Ty inteligente, nebavíme se o kontejneru na sklo (ať už barevné nebo bílé), bavíme se o tom, že kontejner na plasty má nedomyšlené otvory pro vhazování!!!! Ať už z hlediska možnosti úrazů dětí, tak i z hlediska těch co tam ty plasty hází. Není praktické, když potom každý vytříděný kus musí člověk vzít znova do ruky a hodit jej dovnitř. Bylo by mnohem pohodlnější vytříděné plasty prostě jen vysypat. Už ti došlo o čem je řeč?

+1/0
31.7.2012 17:04

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Ten otvor

Já nevím, co máte za kontejnery vy, ale u nás jsou řešeny tak, že po bocích jsou vhazovací kulaté otvory, ale kontejner lze i otevřít normálním horním víkem a vhodit tam třeba polystyrenovou nástěnku. R^

+1/0
31.7.2012 17:07

bolan

Re: Ten otvor

.."Ten otvor

není rozumně udělán. Když se nad tím zamyslím, tak je to pro dítě doslova past. " takže " Foo bojovníku" reaguj až vystřízlivíš, třeba pak pochopíš " o čem se bavíme":-))

0/0
31.7.2012 17:20

fidlik

Re: Ten otvor

Oplotíme řeky a rybníky, ohradíme, znepřístupníme kopce, zasypeme rokle...co s auty, vlaky, psy, agresivními lidmi.

+4/0
31.7.2012 21:56

Zooh

Re: Ten otvor

my teda v praze máme kontejnery na plasty stejné jako klasický kontejner. Prostě se nadzvedne víko a vše se tam vysype tak nevím jak tenhle kontejner vlastně vypadal? a opravdu si myslíte, že lidi co navrhují popelnice by měli myslet na to že jsou na světě i tak hloupé děti aby tam strkali hlavu? Opravdu?

To by taky museli myslet na to, že vy na ten kontejner mohla spadnout atomová bomba, nebo že by tam mohli vlézt ufoni apod. Nelze vyřešit vše. Principem kontejnerů je aby se tam dávali odpadky, a jestli si někdo opravdu myslí, že je to chyba lidí co špatně navrhli kontejner tak je blázen.

Nezlob te se, ale nelze věčně omlouvat blbost dětí a nezodpovědnost rodičů, které je dostatečně nehlídají.

+2/0
31.7.2012 17:32

bk89322

Re: Ten otvor

Mate naprostou pravdu. Bohuzel, trend ve spolecnosti je spise zvraceny. Prolezacky, na kterych jsme si hravali, se musely jakozto nebezpecne odstranit. Fotbalove branky musi byt dnes prisroubovane nebo jinak zajistene, my jsme si je soupali, jak to slo. Dnes uz nesmite vyrobit tramvaj, autobus ci zeleznicni vagon s velkymi oteviratelnymi okny, jelikoz by nejakej blbec mohl vystrcit ven hlavu, apod.

0/0
31.7.2012 20:12

tolstoj

LUPA

To by me zajimalo, co za lidi pisi takove  clanky. A jeste k tomu to po nich nikdo ani nekontroluje....

"V nestřežený okamžik strčil hlavu do kontejneru na tříděný

odpad a udusil se. Přivolaní záchranáři jej odvezli do nemocnice, kde po

několika dnech zemřel."

+2/0
31.7.2012 16:35

cunkys

Re: LUPA

Dneska kdyz umres, jeste nejses mrtvej. Vzkrisej te a muzes prozit spokojenej zbytek zivota na JIPce pro uslyntany chroniky, na hadickach, medicina pokr

cila..

0/0
31.7.2012 16:45

tolstoj

Re: LUPA

no, nechtel bych umrit dvakrat.... to uz je pech

0/0
31.7.2012 18:04

10 procent navic

Re: LUPA

a jeste behem par dni...

0/0
31.7.2012 18:56

IVANA FAK

Re: LUPA

Souhlas, hned první věta je naposto šílená. V jaký nestřežený okamžik? Vždyt šestileté děti samy se pohybuj venku, kdo ho jako měl střežit.... jaký udusil se = zemřel a pak zemřel později v nemocnici? myslí vůbec hlavou ten člověk, co ty články slátá?

+2/0
31.7.2012 18:45

Leninovo bytostné já

Re: LUPA

no tak jim kliknete na lupu, nee ;-D;-D

0/0
3.8.2012 22:04

foo fighter

Proč mají kontejnery na tříděný odpad

tak nedomyšlené (chtěl bych použít hrubější slovo -ale nejde to) otvory pro vhazování? Spoustu lidí odradí od třídění jen to, že potom u kontejneru musí každou jednotlivou věc (lahev) vzít do ruky a házet je tam jednotlivě. Navíc tyhle úrazy... Všechno se by vyřešilo kdyby se na tříděný odpad používali stejné kontejnery jako na komunální odpad !!!!!!

+1/0
31.7.2012 16:30

tolstoj

Re: Proč mají kontejnery na tříděný odpad

jenze to  by tam pak byl i stejny bordel.....

0/0
31.7.2012 16:36

cunkys

Re: Proč mají kontejnery na tříděný odpad

Pokud vim (separuju), plasty a papir (zlutej, modrej) jsou plastovy a maj vhazovaci sterbinu. Navic se daj klasicky otevrit. Kulaty otvor a pevny kuzelovy tvar ma kontejner na sklo, zcela logicky (..). Reseni vidim v jeste vetsim zveceni toho otvoru na sklo, i kdyz deti jsou deti..

0/0
31.7.2012 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.