Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Maják policisty před srážkou neochránil. Auto je na odpis, oni zranění

Předčasně skončila v neděli odpoledne v centru Prahy jízda policejní octavie. Jela se zapnutými majáky k případu, do cíle však už nedorazila, protože se srazila se dvěma jinými auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arné knobloch

Spěchej pomalu.

Aspoň že zatčenému se nic nestalo. :-)

0/0
6.8.2012 18:45

danny47

Jelo k případu....

a zároveň převáželo zatčeného ...

Udělejte si to m trochu pořáídek, vážení pisálkové !! Rv Rv

0/0
6.8.2012 10:27

Leinad

Re: Jelo k případu....

Ono se to nevylučuje. Šetří palivem a tak jezdí po Praze, než si obsaděj auto(2 tlustí-3 hubení) a až pak se vrátěj na stanici. ;-D

Jaký je důvod pospíchat při převozu zatčeného?

0/0
6.8.2012 10:35

Dark5

Re: Jelo k případu....

Treba maj vic prace nez jen prevezt zatceneho a procekat den na krizovatkach. Navic na nej ceka soud a dalsi...jen at radsi policie kona a smejdi koncej za mrizema...to si klidne tu minutku pockam, az kolem me projedou s majakem.

0/0
6.8.2012 11:37

A přece se maže...

Re: Jelo k případu....

Ano, živě vidím soudce, jak v neděli odpoledne čeká netrpělivě ve svém kanclu, až k němu přivezou zatčeného...

+1/0
6.8.2012 11:45

Čingis_Xaan

...

Češi jezdí jako gumy. Často to vidím. Slyším sanitku, ale auta dál vesele jedou a začnou reagovat, až když je těsně za nimi.

0/0
6.8.2012 9:41

u.boat

Pásy

No jo, vypadá to že zatčený byl jediná kdo měl v autě zapnutý pás...

0/0
6.8.2012 8:54

urceno ke smazani

jake prekvapeni..

zda se ze v policejnim manualu se pise "zapnutim majaku dochazi k docasnemu vypnuti fyzikalnich zakonu". bohuzel v zakone je psano ze maji sice prednost, mohou nekoho omezit, ale nikoliv ohrozit.. takze vina policajtu.

+1/0
6.8.2012 8:20

Vronisek

Re: jake prekvapeni..

Vy jste u toho byl,že  jste si  jistý vinou policistů? V článku se píše,že ještě neví,čí to byla chyba,takže odsuzovat někoho na základě Vašich předsudků je dost unáhlené.

+2/0
6.8.2012 8:32

urceno ke smazani

Re: jake prekvapeni..

pokud se v clanku pise ze se nevi ci to byla chyba, znamena to ze jeste nevymysleli jak to hodit na protistranu. Pokud by to byla chyba toho druheho ridice, tak to oznami hned.

boze, jak naivni nekteri muzou byt.. Copak vyste v zivote nevidel jet policajty mestem pod majakem nebo bez nej? jezdi jako silenci.

+4/0
6.8.2012 8:36

Dark5

Re: jake prekvapeni..

Dost pravdepodobne to nebyla chyba policajtu. Na nabrezi jsem je poustel a pak je potkal na tyhle krizovatce o par minut pozdeji. Zrejme jeli po kolejich nahoru a to cerny auto je nabralo z boku a odhodilo az na to dalsi auto.

Jenze dneska maj lidi v aute pustenou hudbu jak na rockovym koncerte nebo telefonujou a vubec se nezajimaji o okoli. Ta houkacka je slyset dva bloky.

0/0
6.8.2012 11:10

Neutrální Nick

Re: jake prekvapeni..

Auto se zapnutým výstražným zvukovým a světelným zařízením nemá absolutní přednost. Pokud policajt vjel do křižovatky na červenou, měl by být viníkem.

0/0
6.8.2012 11:21

Dark5

Re: jake prekvapeni..

Fyzikalni prednost fakt nema, o tom se presvedcili. Ale jinak se zapnutym majakem maji pravo prednosti v jizde, takže jsou nadřazeni světlům. V praxi je samozřejmě dost složité odhadnout, co udělají, ale normální člověk jak zaslechne sirenu, tak kontroluje odkud jde a zpomali, aby mohl uvolnit cestu nebo jim tam nevjel. Bohuzel cesi jsou prasata a majak nemajak se ritej, protoze ve svy plechovce jsou prece pany tvorstva. :-P

0/0
6.8.2012 11:33

Neutrální Nick

Re: jake prekvapeni..

Přednost mají, ale ne absolutní.

0/0
6.8.2012 13:26

p555

Re: jake prekvapeni..

pokud jeli po kolejich je dost pravdepodobne, ze je tam ten ridic neocekaval... po kolejich se totiz normalne nejezdi a je to od vsech techto majakovanych aut dost riskantni... 

pokud stojite v Praze v kolone je casto problem zjistit, kdyz zaslechnete sireny, odkud vlastne to auto jede a kam miri...

0/0
6.8.2012 15:10

Čingis_Xaan

Re: jake prekvapeni..

Většinou je to vina řidičů.

0/0
6.8.2012 9:45

HrubesaMares

Re: jake prekvapeni..

ano, spolujezdci maji vinu zcela vyjimecne ;-)

+1/0
6.8.2012 9:52

schwejk

no

a utek jim?.....;-D;-D;-D

0/0
6.8.2012 8:12

10 nových životů 31 až 40

Asi to bylo

němé modré světlo...

0/0
6.8.2012 7:48

pepaH

Trochu nechápu...

proč si někdo myslí,že majáček ochrání policisty před následky jízdy na červenou.Majáček není vždy slyšet

+1/0
6.8.2012 6:29

II cane sporca

Re: Trochu nechápu...

Já jsem maják nikdy neslyšel a pochybuju o tom že ho uslyším.

+1/0
6.8.2012 7:44

Neutrální Nick

Re: Trochu nechápu...

Souhlas.

Maják jsem také nikdy neslyšel.

+1/0
6.8.2012 8:44

Dark5

Re: Trochu nechápu...

Je zajimave, ze ja jsem ten jejich majak slysel a stihnul jeste prejet krizovatku a pak jim uhnout. :-P

0/0
6.8.2012 11:12

Neutrální Nick

Re: Trochu nechápu...

Ty slyšíš světlo?

0/0
6.8.2012 11:22

Dark5

Re: Trochu nechápu...

Nekdy i to, ale u nich jsem slysel sirenu, ktera doprovazela ten jejich majak. ;-)

0/0
6.8.2012 11:35

Neutrální Nick

Re: Trochu nechápu...

Tak jsi slyšel maják nebo sirénu? Udělej si pořádek ve vlastních myšlenkách...

0/0
6.8.2012 13:27

venoch

majacek, majacek....

Onehda jsem sedel s manzelkou na policejni sluzebne nahlasit jeji havarii, (vrazila do ni pani na kole na parkovisti). A prihasili si to policiste velikou rychlosti s majackem.....nevim, jestli jsme byli nejaky nebezpecny pripad ci co, a taky nevim, co dava policii pravo pouzivat majacek kdy se jim zlibi, ale je fakt, ze dost ohrozovali okolni ridice. Dalo by se rict, ze vic jako ta pani na kole co vrazila do auta me zeny.. Ano, jsou pripady, a je jich asi hodne, kdy je to vylozene potreba, ale neni nekdo, kdo by trestal zneuziti majacku u policie? V kolika procentech si policajt zapne najacek treba jen proto, ze jede na kafe do KFC?

0/0
6.8.2012 2:22

louis de funes

Re: majacek, majacek....

nevím jak v Klausově, ale ve zbytku republiky používá PČR VRZ (výstražné rozhlasové zařízení, tedy maják a sirénu) jen zcela ojediněle, když jde opravdu o čas a stav dopravy brání v rychlém přesunu. Naopak když se podíváte na RZS, HZS (i ke kočce na stromě), ti jedou na maják vždy dokonce na ně jezdí  někdy i přepravní sanitky aniž by měly sebemenší důvod maják zapínat.

0/0
6.8.2012 5:46

MajklNajt

Re: majacek, majacek....

Tyjo panove, jim ten majacek rovnou seberte, aby ho nahodou nepouzili ... :-P

0/0
9.8.2012 18:27

Pan Pešek

Ach...

... tady je zas tolik přemoudřelých hlupáčků. Co bych si bych si bez idnesu počnulV

+2/0
6.8.2012 2:05

Kinkaku

Majáček

To není žádný magický majáček aby je ochránil, ani nemá žádné nadpřirozené schopnosti. Jesltli si mysleli, že když zapnou majáček, tak budou nesmrtelní... ;-D

+1/0
6.8.2012 0:41

Ginkaku

Re: Majáček

Správně, zkušený řidič se nespoléhá na majáček. Občas nastane situace, kdy není možné včas zareagovat....

+1/0
6.8.2012 0:49

HrubesaMares

Re: Majáček

hloupy je, kdyz takovou situaci sam zpusobi :-/Rv

+1/0
6.8.2012 0:52

HrubesaMares

Jeli k pripadu

se zatcenym? No, alespon pri tyhle nehode nikoho nezabili, jako pred lety v Plzni :-/

0/0
6.8.2012 0:36

saabmaster

No jo

chytat na rovný dálnici s přemotorovanym Passatem umí každej blbec, ale ject rychle v pražskym provozu s Octávkou v TDI, to už holt chce fištróna.

0/0
6.8.2012 0:22

Ramios

Re: No jo

A od kdy mají u policie TDI?

0/0
6.8.2012 9:46

juventus

souhlasim

ze nechapu, proc se vsichni navazi do policajtu. jejich praci bych delat nechtel, mozna za komancu, kdy to byli vsemocni pani a autority meli az az, myslim, ze to bylo prehnane, ale asi lepsi. Dneska je kazdy posila nekam, nemaji moc respektu a jeste je popotahuji za cokoliv. ja s nimi nikdy problem nemel, i kdyz jsem jim taky, po pokute, nadaval, ale chyba byla vzdy na me strane. A s tema jointama jdete nekam, to bych sem rozhodne netahal, jednou je to droga a neni legalni, tak bych se podle toho jako polda choval. Myslim si, ze ti co nadavaji, by asi nestacili koulet ocima, kdyby tu policie nebyla.

+4/0
6.8.2012 0:10

Leinad

Re: souhlasim

Za respekt si může PČR částečně sama (tedy ne každý řadový policajt, ale styl organizace, odchod těch dobrých, neodpovídající platy, čárkový systém, nedořešené případy...)

Popotahování je občas přehnané, občas správné. Je v pořádku, že se střelby policistů vyšetřují stylem "řekni co se dělo." .... "to je v pořádku, to nebudem trestat."

A s jointama si myslím, že by se mělo mimo jiné prokazovat, zda je nějak škodlivé, když si nemocný člověk zahulí na ztlumení bolesti. Je věc zákonů a soudu, zda musí být naplněn materiální aspekt. Proti trestání dealera, který prodává dětem, nemám nic ani u alkoholu ani u jiných drog.

0/0
6.8.2012 1:09

louis de funes

Re: souhlasim

Za nízký respekt může Havel a porevoluční vládně-mafiánská garnitura, dehonestrovali PČR až na samé dno.

Co se týče "nedořešené případy...", tak to se těšte na roky 2015 a později, PČR už bude úplně nefunkční, každý rok mínus pár miliard, už dnes jede jen setrvačností bez obnovy a údržby nemovitostí, vozidel, není dost prašulí na běžný provoz a to jsme v objasněnosti na Evropské špici (idkyž vám se zdá, že je to mizérie, mizérie teprve přijde).

http://www.policie.cz/clanek/reakce-prof-jana-kellera-na-studii-o-policejnich-sborech.aspx

+1/0
6.8.2012 5:52

Leinad

Re: souhlasim

Havel seděl v poslanecké sněmovně nebo na ministerstvu vnitra a měl vliv na konkrétní chyby konkrétních policistů, případně na nedostatek peněz?

Pokud nejsou peníze na vozidla, proč už bylo několik nehod Passatů, a některá kolující videa(otáčení na rychlostní silnici nebo silnici první třídy...)?

0/0
6.8.2012 10:20

prngrr

Lež

Auto nejelo "k případu", jak píše redachtor

Jelo se zadrženým = nemuselo jen rychle ani s majákama

+1/0
5.8.2012 23:33

louis de funes

Re: Lež

jasně, mohli jet lážo plážo, zatím co například  na služebně by si vyšetřovatel, advokát a třeba i soudce počkali u kafé další 2 hodinky, nebo by zrovna toto auto s hlídkou chybělo při nějaké loupeži apod. (ona PČR nemá neomezené zdroje a ač v Práglu se Ti zdá vozidel PČR mnoho, je to jen klam (v průměru na obyvatele a nápad trestné činnosti jich je porovnatelně se zbytkem ČR, kde policejní auto třeba za celý den ani nevidí )

0/0
6.8.2012 5:56

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Lež

maják jim nikdo nebere, ale když někdo vletí do křižovatky na červenou jak splašenej, tak si koleduje o průšvih i s majákem.

+1/0
6.8.2012 8:35

kenx

majáčky

Kolikrát jsem si už užil panskou jízdu s majáčky od policejní akademie na Lhotecké. Teda ne osobně, pouze jsem jí viděl, nicméně je mi jasné, že nešlo o nějakou akci, ale jen běžné venčení techniky. Hlavně vyrazit v osm ráno a dělat brajgl v ranní špičce ...

0/0
5.8.2012 22:44

kámo

Já se policistu zastávám, nekdo to delat musí,

a vdecnej job to v zádném prípade není. A mimo to, na blba narazís vsude, akorát jinde je to asi víc anonymní. Ale zaplý maják a siréna te v zádném prípade neopravnují k tomu, aby jsi prosvistel krizovatkou na cervenou. V techto prípadech musí policisté do krizovat najízdet s velmi zvýsenou opatrností a pomalu.

+5/0
5.8.2012 22:19

Theuniversal2

Re: Já se policistu zastávám, nekdo to delat musí,

V práglu je nromální, že na maják jezdí i kalousek na svačinu, řidiči sanitek na obědy, proto by se to mělo právě v práglu výrazně omezit. Jinak v čem je problém, najdu do křižovatky, přibrzdím, rozhlídnu se, maják zapnutá, ztratil jsem kolik 5 vteřin a valím dál, ale hlavně dojedu;-)

+3/0
5.8.2012 22:23

venecek.nebo.rakvicku2

Na odpis?

Řekl bych spiš: 1. majitel, nehavarované, servisní kniha, servis doložen, 45.000 km, po rozvodech, KRASAVEC!! ;-D;-D;-D;-D

0/0
5.8.2012 22:08

rob_kteryten

Re: Na odpis?

pro PCR na odpis bude. Vyjde levneji ho prodat jako bourany nez ho opravovat. Von si ho nekdo opravi sam.

0/0
5.8.2012 22:09

prngrr

Re: Na odpis?

A pak ho dá jako nebouraný do bazaru

0/0
5.8.2012 23:35

Leinad

Re: Na odpis?

Zvláštní počty. Pokud není výhodné ho opravovat, jaktože si jej někdo koupí a ještě opraví? :-) To je mezi kupci tolik tunerů, které to baví, a oprava pro ně znamená maximálně cenu dílu?

Nebo je prostě oprava auta v soukromých rukou levnější, než oprava auta placená po "férovém" konkurzu, který vyhrál kamarád úředníka?

0/0
6.8.2012 0:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.