- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už vidim jak někdo jede do neratovic autem a pak sedne na vlak
Taky nevím proč zrovna Mělník a Neratovice. Já bych raději aby rozšířili P+R v Kralupech tam ráno v šest už lze těžko zaparkovat. A teď už nějaký ten rok je prázdný plac po zbouraném lihovaru. Nemluvě o tom , že tam není žádný autobusák.
od stolu ke stolu to mám 40 minut autem - pohodlí, klídek, voňavej klimatizovanej vzduch. Zkusil jsem MHD jednou - 2 a půl hodiny v odpornym dobytčáku - smrad, hnus, špína, stres. Tak proč? Jsem konzumní konzument, dotuju státní kasu tvrdě na spotřební dani z PHM. Tak je to přeci správně, ne? Tak proč mě chcete nacpat do vlaku? Abych byl denně konstantně nasranej ještě víc?
muselo za parkování dobře zaplatit, abych měl na jízdenku. A vzít si na cestu dovolenou. Tady nejsme v Japonsku, kde vrací jízdné při "desetisekundovém" zpoždění.
...pro Prahu v Dačicích.
Patrioti z Brna razí do Práglu pendolinem, tak mají P+R doma
Ale chtělo by to nějaké sladění. Tedy například PID + SID. Stavět P+R tak aby bylo obsazené, tedy objednat k němu několik smysluplných spojů(autobusy či vlaky tak, aby taky jezdily obsazené).
Ano, kdyby k dalšímu nádraží (poblíž fabriky) dojížděl byť starý šukafon řekněme 10 minut před začátkem směny, tak bude plný. Ale to chce moc myšlení, proto jede jeden hodinu a půl před a druhý 20 minut pozdě že? Pochopitelně oba spoje prázdné, kdežto 4O lidí jezdí buď autem nebo na babetě.
hromadnou dopravou tam a zpět za 5 hodin, autem za 80 minut... sem pako?
Asi ne, jen neumíte vybírat spoje MHD, nebo jste jela z/do pořádný prd.... Například dneska já: Hradec Králové - Neratovice. MHD 2:30, autem 1:20. Je to otrava a tři přestupy, ale není to takový časový rozdíl. V ceně to dělá asi 150Kč.
napsat, že se P+R vybuduje v Mělníku. Vždyť vlakem do Prahy z Mělníka skoro nikdo nejezdí, je to zdlouhavé a daleko dražší než autobusem, Autobysy jezdí tak často, že se to vlakem nikomu nevyplatí (vyplatí pouze tehdy, pokud má in-kartu ČD a jezdí za levno).
Věřte, že vím o čem mluvím.
nádraží není jen vlakové, ale i autobusové, syn jezdí do Prahy z Mělníka autobusem a zaparkovat auto bývá problém a bez auta by se na autobus nedostal nebo večer by se nedostal domů
uz nema za cil odlehcit centru od automobilu, ale normalne vydelavat. Zajimalo by me, kdo ty P+R vlastne provozuje resp. na nich vydelava. Parkovne bylo letos zdrazeno o 100% a zvyhodnena jizdenka na MHD zrusena. Zaparkovanych aut znatelne ubylo, ale "chapu", ze zisk je vyssi ... Ted to totiz pri dennim dojizdeni dela jen za parkovani a MHD nejakych 10 tisic za rok. To je nezanedbatelna polozka a clovek se s tim autem do centra nejak nacpe ...
Zaparkovanych aut znatelne ubylo - to jako myslis ze z nekterych smeru (Zlicin, Cernak) nejsou beznadejne plna uz v pul osmy ale az ve ctrictvrte na osm?
odtud vlakem rychle do prahy? navíc když experti z ministerstva chtějí pravou stranu labe nechaj zajít na úbytě, co se týká železnice, páč je vlevo koridor
Určitě tato trať nezanikne (myšleno trať Ústí/ Labem- LT-Mělník-Lysá/Labem - Kolín), ale bude využívána převážně pro nákladní dopravu na železnici. Sice jezdí denně asi tři přímé vlaky z ME do Prahy, ale kolik lidí s nimi jede celou vzdálenost? Nevyplatí se to časově ani ekonomicky