Diskuze

Další parkoviště P+R opustí kraj Prahy, vzniknou u středočeských nádraží

Středočeský krajský úřad chce přimět obyvatele svého kraje, aby k cestě do Prahy začali víc využívat železnici. Přivést by je k tomu mohl vznik nových záchytných parkovišť P+R u jednotlivých nádraží. Výrazně by se tak ulevilo středočeským i pražským silnicím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volejbalové kladivo

9. 8. 2012 9:10
blbost

už vidim jak někdo jede do neratovic autem a pak sedne na vlak

2 0
možnosti

Ardan

9. 8. 2012 10:24
Re: blbost

Taky nevím proč zrovna Mělník a Neratovice. Já bych raději aby rozšířili P+R v Kralupech tam ráno v šest už lze těžko zaparkovat. A teď už nějaký ten rok je prázdný plac po zbouraném lihovaru. Nemluvě o tom , že tam není žádný autobusák.

0 0
možnosti

Fantomazz

9. 8. 2012 8:39
No ani omylem

od stolu ke stolu to mám 40 minut autem - pohodlí, klídek, voňavej klimatizovanej vzduch. Zkusil jsem MHD jednou - 2 a půl hodiny v odpornym dobytčáku - smrad, hnus, špína, stres. Tak proč? Jsem konzumní konzument, dotuju státní kasu tvrdě na spotřební dani z PHM. Tak je to přeci správně, ne? Tak proč mě chcete nacpat do vlaku? Abych byl denně konstantně nasranej ještě víc?

0 0
možnosti

Teletabis

9. 8. 2012 7:11
To by mi P+R

muselo za parkování dobře zaplatit, abych měl na jízdenku. A vzít si na cestu dovolenou. Tady nejsme v Japonsku, kde vrací jízdné při "desetisekundovém" zpoždění. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

hokejový expert von Kei II.

9. 8. 2012 0:21
Za chvíli bude P+R...

...pro Prahu v Dačicích.

6 0
možnosti

Fafa

9. 8. 2012 0:33
Re: Za chvíli bude P+R...

Patrioti z Brna razí do Práglu pendolinem, tak mají P+R doma :-)

1 0
možnosti

Leinad

8. 8. 2012 23:25
Asi dobře

Ale chtělo by to nějaké sladění. Tedy například PID + SID. Stavět P+R tak aby bylo obsazené, tedy objednat k němu několik smysluplných spojů(autobusy či vlaky tak, aby taky jezdily obsazené). R^

0 0
možnosti

wrah

9. 8. 2012 5:36
Re: Asi dobře

Ano, kdyby k dalšímu nádraží (poblíž fabriky) dojížděl byť starý šukafon řekněme 10 minut před začátkem směny, tak bude plný. Ale to chce moc myšlení, proto jede jeden hodinu a půl před a druhý 20 minut pozdě že? Pochopitelně oba spoje prázdné, kdežto 4O lidí jezdí buď autem nebo na babetě.

1 0
možnosti

danax

8. 8. 2012 23:05
to už jsem si zažila..

hromadnou dopravou tam a zpět za 5 hodin, autem za 80 minut... sem pako?

0 0
možnosti

Jardajar

8. 8. 2012 23:44
Re: to už jsem si zažila..

Asi ne, jen neumíte vybírat spoje MHD, nebo jste jela z/do pořádný prd.... Například dneska já: Hradec Králové - Neratovice. MHD 2:30, autem 1:20. Je to otrava a tři přestupy, ale není to takový časový rozdíl. V ceně to dělá asi 150Kč.

0 0
možnosti

stanlisko

8. 8. 2012 22:27
jak někdo může

napsat, že  se P+R vybuduje v Mělníku. Vždyť vlakem do Prahy z Mělníka skoro nikdo nejezdí, je to zdlouhavé a daleko dražší než autobusem, Autobysy jezdí tak často, že se to vlakem nikomu nevyplatí (vyplatí pouze tehdy, pokud má in-kartu ČD  a jezdí za levno).

Věřte, že vím o čem mluvím.

1 0
možnosti

hicotea

8. 8. 2012 22:51
Re: jak někdo může

nádraží není jen vlakové, ale i autobusové, syn jezdí do Prahy z Mělníka autobusem a zaparkovat auto bývá problém a bez auta by se na autobus nedostal nebo večer by se nedostal domů 8-o

0 0
možnosti

Hrustic

8. 8. 2012 22:25
P+R v Praze

uz nema za cil odlehcit centru od automobilu, ale normalne vydelavat. Zajimalo by me, kdo ty P+R vlastne provozuje resp. na nich vydelava. Parkovne bylo letos zdrazeno o 100% a zvyhodnena jizdenka na MHD zrusena. Zaparkovanych aut znatelne ubylo, ale "chapu", ze zisk je vyssi ... Ted to totiz pri dennim dojizdeni dela jen za parkovani a MHD nejakych 10 tisic za rok. To je nezanedbatelna polozka a clovek se s tim autem do centra nejak nacpe ...

1 0
možnosti

AAA2

8. 8. 2012 22:32
Re: P+R v Praze

Zaparkovanych aut znatelne ubylo - to jako myslis ze z nekterych smeru (Zlicin, Cernak) nejsou beznadejne plna uz v pul osmy ale az ve ctrictvrte na osm?

0 0
možnosti

8. 8. 2012 22:16
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Hufo

8. 8. 2012 22:07
mělník?

odtud vlakem rychle do prahy? ;-D navíc když experti z ministerstva chtějí pravou stranu labe nechaj zajít na úbytě, co se týká železnice, páč je vlevo koridor

1 0
možnosti

stanlisko

8. 8. 2012 22:30
Re: mělník?

Určitě tato trať nezanikne (myšleno trať Ústí/ Labem- LT-Mělník-Lysá/Labem - Kolín), ale bude využívána převážně pro nákladní dopravu na železnici. Sice jezdí denně asi tři přímé vlaky z ME do Prahy, ale kolik lidí s nimi jede celou vzdálenost? Nevyplatí se to časově ani ekonomicky

0 0
možnosti