- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
starostové, resp. zastupitelstvo dotčené obce může zakázat vjezd automobilům těžším než dejme tomu třeba 7,5t do obce značkou. Tak proč a na co čekají.
Nemůžou - veškeré dopravní značení musí být stanoveno silničním správním úřadem (podobný proces jako při vydání stavebního povolení). Do silnic II a III.třídy, které obcemi vedou, nemá zastupitelstvo prakticky co mluvit. Pouze může dávat návrhy dopravnímu úřadu a příslušné správě a údržbě silnic, ale to je tak vše. A jako kolega pracovníků dopravního úřadu vím, že je sakra těžké odůvodnit zákaz vjezdu automobilů nad 7,5 tun po silnici II a III.třídy - prakticky nemožné (snad jenom stavebně technický stav - ale to by silnice již musela být spíše polní cesta....)
kamionů ať tam tam jezdí sto miliard mě to nevadí
kamiony si cestu najdou a nic je nezajímá. Nárůst kamionové dopravy na hlavnm tahu od Kutné Hory na Prahu je v oblasti Říčan enormní. Ani omezení dopravní propustnosti při výstavbě kruhového objezdu v Mukařově a při generální opravě Černokostelecké ulice v Říčanech řidiče kamionů neodradí a jejich vjíždění do zůžení "na oranžovou až červenou" je téměř standardem. Domnívat se, že to "vyřeší Policie" je myné. Na výše uvedených úsecích jsem je v inkriminovaných úsecích při denním projíždění nepotkal.
Tak ať si pořídí přechody. Přes ty je řidiči dle pravidel pustit musí.
ale to musí někdo hlídat,páč na to kamiony kašlou...u nás je pro ně zákaz vjezdu,přesto zde jezdí bez problémů,když zavoláte na policii,neřeší to
Kdyz nemci opravuji tyto stare dezolatni dalnice, postupuji jinak. Proste vedle dalnice postavi novou cast. Pak zbori cast te stare a postavi tan movej pruh. Nakonec zbori ten zbytel a nova opravena a rozsirena dalnice je postavena skoro bez omezeni provozu.
Italove to staveji spise tunelama a jedinej rozdil je v tom ,ze postavi oba smery nekde jinde a tu starou nezbori.
Jenom nasi diletanti budou tuto nenahraditelnou spojnici draze rozsirovat o pohych 75cm zpusobem, kdy paralizuji celou republiku. A pritom vetsina D1 vede polema, takze posunuti o 30m stranou neni zadny problem. U Wurzburgu takto delali i celej novej most.
No..a napadlo tě, že to tady třeba nejde z toho důvodu, že kolem dálnice jsou soukromé pozemky?
GO D-1 měla předcházet výstavba R 43, Brno--Svitavy--Pardubice - Kolín - Praha !!!!
Tato druhá větev na Prahu--- stejně dlouhá by vyřešila tento rebus. Jo, kdyby se myslelo.
Tyto dohady jsou předčasné, podle mne opravy nezačnou dřív než příští rok.
To je přesně ta chyba v myšlení starostu a hejtmanu... Městská policie není od toho aby hlídala dopravu...od toho je dopravní policie.... Ale starostové si z parkování a merici policie(oficiálně nazvané mestska) udělala vyborny byznys....
státní, tedy i dopraváci, policie šetří a nemají tolik lidí, aby mohli denně chytat ignoranty v kamionech, co nerozumí pojmu objízdná trasa, případně zákaz vjezdu, omezení tonáže atp.