Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bojujte proti zpomalení Karlína na 30 km/h, pobízí spolek řidiče

Řidičské sdružení Osbid se ozvalo proti rozhodnutí radnice Prahy 8, aby se v Karlíně jezdilo maximálně třicítkou. Spolek několika angažovaných šoférů, který již dříve vztyčil billboard kritizující zpomalení na Strakonické, nabízí pomoc lidem, kteří chtějí proti rozhodnutí úřadu podniknout konkrétní kroky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzore_zdar

je potreba rychlost snizit, aby automobil nebyl rychlejsi

nez MHD. R^. Sefka Charvatova na Praze 6 je asi uplna (|). Jak to hle muze nekdo rict? To mysli vazne? A nebo spadla ze schodu? Kdyz se vsichni narvou na hlavni tah, tak se to ucpe, takze bude uplne jedno jestli jedu okolo 30tkou a nebo na hlavnim tahu poskakuju 20tkou R^. Tyhle lidi chce naferovku poslat k soudu za nekompetentnost sve funkce !!

0/0
27.8.2012 0:18

jiruna

Jediná možnost nevolit současné vedení Prahy 8

!

0/0
26.8.2012 18:41

nepetr

Možná

By měli přestat odůvodňovat snižování rychlostí hlukem a bude klid. Neustálé diskuse o tom proč je to tak a ne jinak už jsou nudné a k smíchu. Když na Strakonické byla 80 jezdilo se tam 90 až 100 když je tam 50 tak je tam 50 no. Nedokáže li to někdo pochopit tak ať tam nejezdí. Nevím co je tak trýznivého jet 2 km 50 místo 80. Pochopil bych kdyby se remcalo nad snížením 130 na dálnicích na 80, ale tohle je vážně trapné. Hlavně ty keci o buzeraci a ovčanechRv Všichni by chtěli jezdit kolem komínu 200 aby byl v cíli o 10 minut dřív, ale jak je vidět denně na silnicích nedokáží jezdit ani předepsanou rychlostí.

0/0
26.8.2012 14:27

islandan

Něco je špatně.

Auta jsou stále "nadupanější", obce se rozrůstají do obludných rozměrů (Praha bude za chvíli mít okraj někde v Podkrkonoší) a max. povolená rychlost směřuje k nule. Nejsem úplně blbej, ale moje hlava to nebere.:-/

0/0
25.8.2012 19:20

K.Bartak

Třeba tam bydlí

nějaký nadčlověk:-P

0/0
24.8.2012 22:29

Modrý a zelený blesk

To už je léta v Brně - Židenicích

a je to nanic, půlka řidičů tu značku Zona 30 nezaregistruje, další čtvrtka na ni kašle a efekt je naprosto nulovej.

0/0
24.8.2012 17:53

malý červ

Re: To už je léta v Brně - Židenicích

po bělohorské jezdím stejně jako jinde, jen mě při každým průjezdu překvapí ta debilita toho, kdo to tam dal, jinak  35 let úspěšně ignoruji jakákoliv omezení pod 50 km

0/0
26.8.2012 12:23

Kirů

Karlinští radní

by udělali vic pro bezpečnost, kdyby někdo z nic nařídil ořezánístromů, aby bylo vidět dopravní značky. Konkrétně v Pernerovce jsou ve směru k Menšíkovi zarostlé všechny označení přechodů i ten orientační měřič rychlosti. Pozoruji to už tři roky, ale nic se neděje.

+1/0
23.8.2012 11:28

karlinboy

30?

Jen mimochodem, ve vnitřním Karlíně je dnes celoplošně od Sokolovské k Vítkovu zóna 40km/h a její snížení na 30km/h a zprůjezdnění silnic pro kola v obou směrech je krok správným  směrem. Běžně se tu jezdí na bruslích, občas se tu zakutálí mičuda z parku.  Mimořádně souhlasím s radnicí..... ještě by to chtělo například uzavřít provoz před CM kostelem a propojit obě půlky parku nebo alespoň dodělat chybějící přechod.

0/0
23.8.2012 11:04

Ládin

Re: 30?

a ještě správnějším krokem bude omezení z 30 na 20 nebo rovnou na 15, já se tomu musím smát, pro mě je stejně absurdní 30 jak 15, takové značky vůbec nevnímám

+1/0
23.8.2012 16:13

Bubaak1

Re: 30?

těším se až vznikne cedule "jeďte na jedničku bez plynu"

0/0
24.8.2012 15:25

nepetr

Re: 30?

Nebylo by lepší udělat tam pěší zonu? Zakázat vjezd aut i tramvají jelikož ta je daleko nebezpečnější než auto a bude svatej klidR^

0/0
26.8.2012 14:32

mrmola

Re: 30?

jooo, fain, občas si seskočit ze stromu, vybrat blechy, bacit samičku do makovice kyjem a těšit se na stěhování do jeskyně!

0/0
30.8.2012 12:06

LVD

Občané si přejí...

Je hezké, jak se každý takovýhle nesmysl zaklíná tím, že si to občané přejí. Občané si přáli parkovací zóny. Ale je zajmavé, že na ně všichni nadávají, včetně těch, kteří je mají u baráku. Důsledek byl ten, že se spousta firem vystěhovala na periférii, nebo úplně mimo Prahu.

Občané si též přáli zklidnění dopravy a vyhrazení pruhů pro MHD. Důsledkem jsou kolony, které tam dříve nebývaly. Obzvláště když se ozbrojení opičáci(MP) rozhodnou hlídat přechod pro chodce, který je deset metrů od nad/pod-chodu.

Občané si též přejí různé radary, retardéry, značky... výsledkem je vždycky to, že omezení není možné dodržovat, protože jsou mnohdy nelogická, ale zastupitelé si mohou udělat čárku, a MP má zase další místo na kasírování.

Ale za každou blbostí je přání občanů, podporované prestitutkami a užitečnými blbci z řad ovčanů. Nechť si někteří nejmenovaní diskutující sami vyberou, do které kategorie patří :-)

+5/0
23.8.2012 9:29

libich

Plošné omezování rychlostí není dobrý krok.

Rychlost by se měla omezovat přesně dle ulice a oblasti a tedy nebezpečnosti dané rychlosti, výskytu chodců atd., ale plošně omezit celou oblast je skutečně nesmysl. Jednak díky velké rozdílnosti jednotlivých silnic a ulic. Na druhou stranu se rychlosti v Praze stejně vesměs nedodržují stejně jako přednost chodcům na přechodu, i když tam třeba jasně stojí i několik minut. Řidiči aut by se měli naučit ohleduplnosti, mnoho z nich jen chvátá a na předpisy kašle. Je to paradoxní, když staré škodovky za bývalých dob mohli ve městě jezdit 60 km/h a dnešní auta se plouží těsně nad volnoběhem některými oblastmi. Asi to povede časem k zákazu aut ve městech úplně.!!

+1/0
23.8.2012 8:23

saabmaster

Re: Plošné omezování rychlostí není dobrý krok.

Plošné omezování rychlosti by měli lidi napadat u Nejvyššího Správního soudu. Prostě zákon říká, že v obci se jezdí 50km/h, a v místech, kde je to prokazatelně třeba se rychlost upraví značkou. Plošné omezení to vylučuje. Prostě je-li někde v celé obci omezena rychlost šmahem, neplatit nic a podat stížnost. Jinak se zvůle nezbavíme.

+1/0
23.8.2012 8:49

tx999

Re: Plošné omezování rychlostí není dobrý krok.

Kdy jste naposledy u prechodu bez svetel stal alespon tu minutu?

Ja si takovou situaci nevybavuju, v drtive vetsine pripadu me pusti nejpozdeji tak pate auto (umysl davam najevo tim, ze se koukam jednoznacne na prijizdejici auta a nakrocim a ridici me pousti).

+4/0
23.8.2012 9:41

Vlada_07

Re: Plošné omezování rychlostí není dobrý krok.

zrovna včera jsem jel přes malé městečko, jediný, dobře značený přechod, zdaleka viditelný. U něj stála maminka s kočárkem a čekala. Přede mnou jely tři vozy, zastavil jsem já. V protisměru kliďánko projela ještě další 3 auta. Je to tak v pořádku ?

Na západě od ČR  nejpozději druhé auto zastavuje bez toho, že by se chodec vyzývavě díval na řidiče a nakročoval do vozovky.Chodec má prostě přednost - jednoduché, jasné. A bezpečné..

0/0
25.8.2012 10:26

PetrKa

Navrhuji

nechat vyndat motory z aut, pak bude lehčí auto tlačit :-/;-D

+1/0
22.8.2012 23:25

bambasmeister

ovce?

Dalsi ovce? Vy jste web osbidu ani nenavstivil, nebot byste jinak vedel, ze tam se do cyklistu nikdo nenavazi. A kdyz uz se o nich pise, tak ve smyslu nedodrzovani vyhlasky a ohrozovani chodcu. Narozdil od natlakove organizace Automat. Proste pro Vas plati, co rekne urednik, je spravne, aaaano! Mel byste na tom kole jezdit mene, trosku by se Vam prokrvil mozek...

+2/0
22.8.2012 23:02

Amoniak II

Re: ovce?

Vy nabádáte k samostatnému myšlení, možná i ke vzpouře proti vrchnosti ;-)

+3/0
22.8.2012 23:13

Kefalín8

Re: ovce?

;-D;-D;-DR^

0/0
23.8.2012 8:43

Honza Štim

totální hovadina

k čemu to povede? Městská policie bude hlídat 30tku a vybírat za bukem neukázněné řidiče... Tohle je jenom buzerace, nic víc

+8/0
22.8.2012 22:31

Amoniak II

Re: totální hovadina

Takových kokotin se najde ... Co si třeba mám myslet o modré zóně v Holešovicích - najdou se tam poloprázdné ulice, na kterých nelze zaparkovat, protože modrá.

+1/0
22.8.2012 23:12

saabmaster

Re: totální hovadina

No jasně. Třeba mezi tržnicí a Vltavou. Tam by si to rezident nepostavil, protože to neni na dohled, ale ostatní tam stát nesmí.

+2/0
23.8.2012 8:47

majkl1

Nuž,

nechci být jedovatý, ale jen se Pražáci naučte jezdit pomalu a ctít dopravní předpisy. Jezdím již moc a moc let, ale vidím-li SPZ od A, i tu novou, ale opět s A, pak vždy zbystřím. Můžete se cítit Ačkovými řidiči, ale bohužel tomu tak ve většině případů není. Tedy alespoň tehdy, když se ocitnete mimo Karlín. Třeba v Plzni či Ústí.

+1/0
22.8.2012 21:50

Amoniak II

Re: Nuž,

Jako chodec si připadám určitě lépe v Praze, než v menších městech - o vesnicích nemluvě.

+4/0
22.8.2012 23:09

majkl1

Re: Nuž,

Tedy zrovna o chodcích to nebylo. Spíše o chování se za volantem. A statistiky nehod také o něčem vypovídají.

No, a né té vesnici bych se spíše obával bejka utrženého ze řetězu, než bejka za volantem. :-)

0/0
22.8.2012 23:21

Amoniak II

Re: Nuž,

No právě že v Praze se těch za volantem jako chodec nebojím. Čím menší obec, tím horší.

0/0
22.8.2012 23:33

tx999

Re: Nuž,

Budete se divit, ale v Praze mam na frekventovanych prechodech lepsi pocit, nez leckde v mensim meste na podobne frekventovanem miste.

0/0
23.8.2012 9:44

mak1_re

Re: Nuž,

Jasně - budeme jezdit jak buráci - přijedu ke kruháči na kterém nikdo není, zastavím, rozhlédnu se na obě strany, pak se znovu rozhlédnu na obě strany, rozvážně zařadím a rozjedu se.

Jejda - on už po něm někdo jede - a bude to pražský cajzl, lump jeden ......

+3/0
23.8.2012 8:05

nepetr

Re: Nuž,

Jako bych to už někde zažil ;-D R^

0/0
26.8.2012 14:36

saabmaster

Re: Nuž,

Ať je to jak chce, velikost Prahy je naprosto nesrovnatelná s jakýkoliv jiným městem u nás. Délka dosud nedokončeného obchvatu je 84km, průjezd sever-jih, východ-západ je kolem 35-40km. Všechny výpadovky z širšího centra směrem na krajská města (Brno, Plzeň, Poděbrady, Teplice...) jsou zhruba desetikilometrové. Takové silnice jsou postaveny púvodně čtyřproudé (dnes často uměle omezeny na dva pruhy), často se svodidly, dálničního typu, kolem jsou spíše jiné, než obytné objekty, silnice jsou mimoúrovňové. Na takových silnicích se dneska omezuje provoz a rychlost, aby se radnice zalíbily důchodcům a pofidérním nátlakovým sdružením. A propos, jak z uvedeného vyplývá, pražský řidiči jsou zvyklý na nejhustší provoz v republice. Jestli bys neměl zbystřit spíš nad kondičníma jízdama.

+1/0
23.8.2012 8:22

Kirů

Re: Nuž,

Když nechcš být jedovatý, tak kušuj. Vždyť po Praze jezdí víc vidláků, než pražáků. Nejvíce U, T , K  a nyní i H.  A to ani nechci zmiňovat sídliště na okraji Prahy. Tam se ráno navezou venkovští, a vypadnou až odpoledne, nejsou schopni dojet ani na záchytná parkoviště. !!

+1/0
23.8.2012 11:33

Kefalín8

30km?

No jo, volby se blíží a momentálně mocní na radnicích se chtěj zalíbit důchodcům. A těch je! To bude hlasů...8-o

+1/0
22.8.2012 21:21

budulinek4

Re: 30km?

Nejenom důchodcům, ale všem rezidentům kromě pár autofašistům, kteří jezdí po městě autem i pro noviny.  Naštěstí se jedná o nepatrnou hrstku fanatiků, obvykle odněkud z řepákova bez volebního práva v Praze.

+4/0
22.8.2012 21:22

mak1_re

Re: 30km?

a na kterém poli jste vyrostl Vy ?

+2/0
23.8.2012 8:02

saabmaster

Re: 30km?

Mluvíme o desetikilometrové výpadovce, nikoliv o dvou ulicích mezi trafikou a bydlištěm, troubo.

+2/0
23.8.2012 8:15

nepetr

Re: 30km?

Bude li MHD v Praze za něco stát a nebude tak drahá nemám problém ji alespoň o víkendu využívat. Ale dát za lístek přes 30,- jen za jednu cestu to se asi někdo pos.al!!

0/0
26.8.2012 14:38

budulinek4

Téma Karlín

Vždycky mě fascinuje, jak se pod článkem o lokálním problému v Karlíně nebo na Smíchově sejde hromada vesničanů, kteří s tím nesouhlasí. Je to asi jako já bych řešil, že Suché Lozi jste místo kostela měli postavit kanalizaci. Gazdík vám teď přihrál prachy na úkor měst, tak si je užívejte než vám je místní kmotři odkloní ;-D

A smiřte se s tím, že obyvatelé Prahy si přejí bezpečnější ulice, kvalitní MHD a menší nájezdy vesničanů pod okny.

0/0
22.8.2012 21:02

Kefalín8

Re: Téma Karlín

Nesvéprávní blbečci z VESNICE si dovolili vyjádřit svůj názor a ani se takovýho borečka z prahy, jako jsi ty, nedovolili, zda smí promluvit. Hrozná doba, že?8-o

+2/0
22.8.2012 21:16

iFos.cz

Re: Téma Karlín

Ono by možná stačilo, kdyby se ten arogantní "boreček z prahy" konečně naučil číst, ale to on néééé ;-)

0/0
22.8.2012 21:22

budulinek4

Re: Téma Karlín

A jéje. Vesničani se sešli. Tak si popovídejte o zóně 30 v Karlíně, společně si zanádávejte, proberte co je nového v Dejvicích a běžte si užívat městům ukradeným peněz Gazdíkem.

0/0
22.8.2012 21:25

iFos.cz

Re: Téma Karlín

Voni jsou fakt ouplně blbej ;-DR^

+7/0
22.8.2012 21:27

tx999

Mnohem jednodussi a levnejsi

je zrusit prednosti na krizovatkach. Je- li to skutecne rezidencni oblast, tak by nemel vzniknout zadny problem a tu 30 by stejne nikdo moc neprekracoval, protoze na kazde krizovatce stejne musel znova brzdit. To by bylo asi nejrozumejsi reseni. Navic takoveto oblasti pak nelakaji ani ostatni ucastniky k nejakemu vetsimu vyuzivani. Takze misto 30 prednosti zprava a melo by to byt v pohode.

+1/0
22.8.2012 20:16

albert10

Re: Mnohem jednodussi a levnejsi

Souhlas. Navíc tu 30 buď nikdo kontrolovat nebude, pak je zbytečná, nebo bude, ale pak na to doplatí obyvatelé karlína. Jinak proti 30 nic nemám, ale měla by být tam, kde to má význam, ne v celých čtvrtích.

0/0
22.8.2012 20:32

danny47

Re: Mnohem jednodussi a levnejsi

R^ !!

0/0
22.8.2012 20:42

kvocna

Re: Mnohem jednodussi a levnejsi

Tak přednost zprava na drtivé většině karlínských křižovatek je, ale málokdo si to uvědomí při průjezdu např. Pernerovou či Křižíkovou, domnívají se, že jsou na hlavní, a tu 50 taky ne každý dodržuje, ty rovné ulice bez semaforů k tomu svádí...

+2/0
23.8.2012 8:48

nepetr

Re: Mnohem jednodussi a levnejsi

Tak u toho bych nechtěl být kdyby na křižovatkách zmizely značky a vše bylo jen na řidičích, to co se tady děje jen když vyplivnou světla je trestuhodnéRv

0/0
26.8.2012 14:41

WIFI

_

pokud je někde omezení rychlosti, údajně kvůli hluku, bylo by mnohem účinnější následující:

- pokud při rychlosti 70 kmh můžu jet na 4(5) a údajně kvůli hluku tam je 50 km/h, podřatit aspoň o stupeň nebo dva na 3, tak aby výsledný efekt byl vyšší hluk (vyšší otáčky motoru), vyšší emise.

+1/0
22.8.2012 18:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.