Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fotil v zoo nahé děti, teď muži hrozí dva roky vězení

Pražští kriminalisté obvinili osmatřicetiletého muže, který minulý týden fotil nahé děti u brouzdaliště v pražské zoologické zahradě. Za výrobu dětské pornografie, ze které byl obviněn, mu hrozí až dvouleté vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vozova.hradba

Hysterie

Parádní hysterie, doufám, že s fotografem půjdou sedět i rodičové - jasně napomáhali závažnému trestnému činu. Zdravý rozum zdá se dostává v horku dost na frak...

0/0
23.8.2012 11:02

Sneedman

Nahé děti nejsou pornografie

To by musely mít sexuálně explicitní podtext. S tím nemá žádný žalobce šanci uspět. I když v našem absurdistánu je možné všechno, viz třeba samolepkové procesy. Je vidět, že americké blátivé myšlení se šíří i k nám. Na jednu stranu jsou oslavováni homosexuálové a na druhou stranu jsou z pedofilů dělány nelidské zrůdy. Abych to upřesnil, v USA je pedofil každý, komu se líbí dívky mladší šestnácti let. A za fotky vlastních dětí tam člověk jde za katr. Za stažení regulérního dětského pprna deset a víc let v lochu. Co víc k tomu říct? Doufejme, že rozum zvítězí.

0/0
23.8.2012 1:27

RodoDendron0008

Počkejte až budou Google brýle.

Nikdo nepozná, kdo si koho fotí.;-D;-D;-D

Hloupý fotograf byl asi pořádně nedočkavý...

Pokud ho odsoudí za takovou kravinu, tak aspoń bude vidět, jak jsou zbyteční a jenom buzerují aby si opodstatnili existenci...;-D;-D;-D

0/0
22.8.2012 20:58

Lanolin

a to ti rodiče pořádali past na pedofily?

že nechají na veřejnosti svoje děti nahé, nebo jak to chápat?

Takže kdyby seděl opodál, na děti se díval a diskrétně si "dělal dobře", tak je to v pořádku, ale pokud si z nevysvětlených důvodů fotí děti tak je pedofil?

Vážení rodiče, sami občas ty pedofily lákáte. Stačí se podívat jak někteří oblékají holčičky už na prvním stupni základních škol. Na druhou stranu bych asi nebyl tak hysterický, když nechám dítě na veřejnosti nahé, tak ho holt každý vidí a může fotit.

+9/0
22.8.2012 20:38

danny47

Re: a to ti rodiče pořádali past na pedofily?

R^ Přesně tak !!

+1/0
22.8.2012 20:40

Národněfrontní kolaborant

Re: a to ti rodiče pořádali past na pedofily?

Hm.

Nechat koupat malé dítě v brouzdališti je fakt past na pedofily.

Potřeboval bys přefiknout, možná bys dostal rozum.

0/0
23.8.2012 18:29

Gustav Nečas

Re: a to ti rodiče pořádali past na pedofily?

"Nechat koupat malé dítě", nebo nechat koupat malé nahé dítě?

Mrkněte do některých států USA a uvidíte až šokující prudérnost, jako že malé holčičky musí mít horní díl dětských plavek i když je to jediný rozlišovač od kluků apod. . Tam směřujeme?

0/0
23.8.2012 20:35

kimand

Nevím, nebyl jsem u toho.

Ale pokud ten chlapík fotil třeba hodinu nepřetržitě nahé děti, tak je jasnej. Kdyby fotil jednou někdo mé děcko, tak si toho třeba ani nevšimnu, ale jestli oblejzá chlapík jen bazén plný nahých dětí? Zvláštní no ne? :-/

0/0
22.8.2012 20:31

villík

Příliš mnoho amerikanismu vůkol....

:-P

+1/0
22.8.2012 19:09

dukátový_červenec

No nedávno mně přítelkyně poslala

fotografie její 3 leté neteře, jak líta kolem baráku a v bazénu nahá a mě jako první napadlo to po zhlédnutí smazat a jí jsem říkal, ať takové fotografie neposílá. Jsem paranoidní, nebo to děla z nás tato doba.

+1/0
22.8.2012 18:38

danny47

Re: No nedávno mně přítelkyně poslala

R^ !!

0/0
22.8.2012 20:37

Scarlett O Hara

Já si svoje dítě na tom dotyčném brouzdališti fotila taky

na snímku se mi náhodou octly i zcela cizí nahaté děti......to mě taky obviní z výroby dětské pornografie? 8-o

+1/0
22.8.2012 18:38

majkl1

Re: Já si svoje dítě na tom dotyčném brouzdališti fotila taky

Samozřejmě! Tedy pokud Vás příslušný bonzák viděl a udal!

0/0
22.8.2012 20:25

danny47

Re: Já si svoje dítě na tom dotyčném brouzdališti fotila taky

Samozřejmě.... Co si máte co dovolovat narušovat jejich řádný vývoj... Polehčující okolnostíby byl účastnický průkaz Prague Pride Parade... ;-D

0/0
22.8.2012 20:38

hamhamham

Průša je úchyl!

Celkem plodná diskuse. :-)

Ať je to jak je to, tak není normální fotit cizí nahé děti. A když není pedofil, tak na co mu ty fotky asi jsou?

0/0
22.8.2012 17:54

Vanguard

Re: Průša je úchyl!

Být pedofil není trestné.

+1/0
22.8.2012 18:02

pervekt

Re: Průša je úchyl!

Normalni je to co dela vetsina. Fotit nahe deti normalni neni, ale zrovna tak to neni trestne a pokud fotografuji nejake prostredi a nijak do sceny nezasahuji (treba tak ze bych akterum rikal kam a jak si maji stoupnout) nevidim zadny problem. Jinak pokud se to akterum (ci jejich zakonnym zastupcum) nelibi, prijde mi naprosto prirozene to proste fotografovi rict, a ne hned volat zbabele za jeho zady policii.

0/0
22.8.2012 18:10

pervekt

...

Vzhledem k nekterym reakcim je asi potreba zduraznit, ze fotografie je pouhy obraz a jakekoliv nakladani s ni nijak neublizuje objektu na ni zachycenem. Samozrejme je treba jeste rozlisit, kde byla fotografie porizena, je jasne, ze smirovani v soukromi je nepripustne. Ale na foceni jakychkoliv objektu na verejnem miste ma kazdy pravo! Neco jineho je zverejneni - zde uz nastupuje pravo kazdeho na ochranu osobnosti a bez souhlasu dotcenych osob je postihnutelne. Ale to se ted nestalo. A jako rodic 2 deti rikam, ze je mi zcela jedno kdo me deti na verejnosti foti a co s temi fotkami pak v soukromi dela, ale pokud se jich dotkne, urazim mu ruce!

+7/0
22.8.2012 17:03

haru64

Re: ...

no, indiáni by s vámi tak docela nesouhlasili..........ti například tvrdili a nejen oni, že jste jim ukradl duši, tím že jste je vyfotil......a nevím jak by jste se pak zachoval kdyby jste zjistil že fotky vašeho dítěte kolují mezi pedofily.....taky by vám to bylo jedno?

+1/0
22.8.2012 17:37

pervekt

Re: ...

OK, tak pokud to byly indianske deti, OK. Ovsem misto volani policie by bylo na miste nejprve dotycneho fotografa slusne upozornit a dale to resit az kdyz by si nedal rict.

0/0
22.8.2012 17:47

pervekt

Re: ...

Jinak kdybych zjistil, ze fotky nejen mych deti, ale i me zeny, nebo me vlastni jsou nekde verejne prezentovane bez naseho souhlasu, resil bych to, pokud budou kolovat v uzavrene skupine X lidi ani se to nedozvim, takze me to ani nemuze vadit.

+2/0
22.8.2012 18:05

majkl1

Zkrátka,

v ZOO foťte pouze vopice! A tím nemám na mysli zrovna tu vaši! A jinde jenom krajinu bez osob. Jinak si na vás došlápnou. Ať už poldící, nebo Úřad pro ochranu osobních ůdajů.

Jenom mi vrtá hlavou, jak se fotí nahé, štastné a smějící se děti dovádějící ve vodě, jejichž fotografie se octnou na stánkách prestižních magazínů třeba jako National Geographic? Ale fakt je, že jsou většinou jiné barvy kůže.

Je-li onen fotograf skutečně pedofil, pak prosím Ale co když mu jen šlo o žánrovou fotku?

Tuhle jsem nafotil pářící se hlemýždě zahradní. Rychle fotografii smažu bezpečným mazacím programem.

0/0
22.8.2012 16:58

pervekt

Re: Zkrátka,

Fotit muzete i lidi. Ono technicky je ani z fotografie ulice, pamatky atd... neodstranite. Ovsem ke ZVEREJNENI fotek cizich lidi je treba jejich souhlasu.

0/0
22.8.2012 17:12

majkl1

Re: Zkrátka,

Inu, docela by mne zajímalo, jak to provádějí např. profesionální fotoreportéři. Třeba u snímků z masových akcí. A jenom pokud vyberu ty nenásilné, třeba z hudebního festivalu. Je to pár dní, kdy zrovna na Idnes z  byla reportáž z festivalů,  doložená fotkami. A mezi nimi i fotka ne davu, ale konkrétního jedince pod přiléhajícím názvem "Troska". Zajisté dotyčný k publikování souhlas nedal. Buď jsou reportéři vyňatou kastou ve smyslu "Qvi licet jovi, non licet bovi ", nebo je asi cosi špatně. A navazuje další otázka: Kdy jde o reportéra a kdy o paparazze? Kdo smí a kdo ne?

Dle mého názoru tudy cesta nevede. Prostě se musíme smířit s tím (a chovat se dle toho), že naše chování může být zachyceno a dokumentováno. Ostatně, k čemu jsou ty tisíce kamer?

Ne že by se mi toto fízlování líbilo, ake doba je již prostě taková.

0/0
22.8.2012 20:23

longdrinkforever3

Pravda, trochu divný koníček a podivné jednání, fotit v zoo

na brouzdališti nahé děti (tedy pokud se nejedná o vlastní ratolesti), očekával bych spíše focení chovaných zvířat, jak to ostatně činí většina lidí vč. mne. Nicméně dostat za toto focení 2 roky se mně zdá úplně absurdní a obvinění z výroby pornografie je též výplodem chorého mozku. Podle stejné logiky by mohli být obviněni i rodiče těch dětí za to, že je nechali dovádět nahé (také výroba pornografie).

+3/0
22.8.2012 16:33

sucipej roznec IV

To si delaj srandu?

Tady zustava rozum stat.

+1/0
22.8.2012 16:16

antimultivitamin

Re: To si delaj srandu?

Bohužel to myslí vážně... Šikanovat jednoho šmudlu, které omylem udělal hloupost je podstatně jednodušší než si došlápnout na organizovanou skupinu pedofilů.

+3/0
22.8.2012 16:31

tmf

šmarjá

to musím rychle promazat archív domácích fotek jinak to mám snad na 10 natvrdo

+2/0
22.8.2012 15:54

Fantomas III.

hm

Focení může být samo o sobě trestným činem? To by mě nenapadlo...

+1/0
22.8.2012 15:53

haru64

Re: hm

no jistě......už v dobách temných se třeba jako trestný čin brala každá fotka nádraží, letiště, kolejí.....;-)

+1/0
22.8.2012 15:57

Pinkkk

Re: hm

Jistě, na to nádraží se ptali v Putimi i Švejka.

0/0
22.8.2012 16:10

danny47

Re: hm

R^ !! Sice to tehdy bylo "státní tajemství", ale jinak to vyjde nastejno.

0/0
22.8.2012 20:39

herrgott

matky a otcové nabízí

+1/0
22.8.2012 15:45

antimultivitamin

Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Jestli ano, tak potom by měli rodiče těch dětí stíhat pro sexuální zneužívání. Svět se zbláznil na jednu stranu jsou všichni uchvácení z obscénního průvodu homosexuálů, ale na druhou stranu je z fotky nahého dítěte hned pornografie.

Vyfotil jsem jsem prcka hned po narození a mám tu i fotku jak ho žena kojí a koupe. Ty fotky jsem rozeslal příbuzným. Mám se jít udat na policii, že vyrábím a šířím dětskou pornografii? A na jak dlouho si půjdu sednou?

+8/0
22.8.2012 15:41

Vanguard

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

není, buď v klidu.

0/0
22.8.2012 15:42

sparťanský virtuos

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Pokud nechapes rozdíl mezi focenim dítěte rodičem a cizím člověkem, požádej opatrovnícky soud o zbaveni svéprávnosti.

+1/0
22.8.2012 15:55

Vanguard

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Nejvyšší soud má ovšem jiný názor než ty...

0/0
22.8.2012 15:56

sparťanský virtuos

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Jako ze si moje nahé díte muže někdo beztrestně fotit? ;-D

0/0
22.8.2012 16:03

Vanguard

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Píšu o tom níže: focení nahých dětí např. na pláži (a to ani cizích) není výrobou dětské pornografie, protože té fotografii prostě chybí sexuální podtext. Pokud se ti nelíbí, že někdo foto tvoje nahé dítě, můžeš ho obléct anebo můžeš fotografa žalovat jménem dítěte o odškodnění z titulu ochrany osobnosti.

+7/0
22.8.2012 16:05

Vanguard

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Ještě, abysme si rozuměli: pokud bude někdo fotit tvoje dítě (i oblečené) proti tvé vůli, neznamená to samozřejmě, že s tím nemůžeš nic dělat. Můžeš mu jednoduše říct, aby toho nechal a on je povinen to udělat; stejně tak by si měl vymazat i udělané fotky. Pokud to neudělá, je legitimní důvod volat policii, protože by mohlo jít o přestupek proti občanskému soužití. Nepůjde ovšem (ani v případě nahých dětí někde na pláži nebo v zoo) o výrobu dětské pornografie.

+1/0
22.8.2012 16:36

antimultivitamin

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Pokud bude tvé nahé dítě běhat na veřejnosti, tak může absolutně beztrestně.

0/0
22.8.2012 16:29

antimultivitamin

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Co je a není pornografie určuje pouze obsah materiálů. Pokud by jsi se trošku zajímal o veřejné dění, věděl by jsi, že nejčastějšími autory skutečné dětské pornografii (tj. na př. fotografie, na kterých jsou děti zneužívány) jsou právě rodiče. A pokud se budeme bavit o legálním pornu, tak do něho nespadají fotografie nahých lidských těl. Pokud není zobrazen pohlavní akt, jedná se max o erotiku a to ještě v konkrétních případech. Jako porno se chápe zobrazení pohlavního aktu a pokud není vidět pohlavní orgán v akci, jedná se o softporno. ;-) Hon proti pedofilům bohužel dospěl do fáze veřejné hysterii a přestává se řídit logikou. Jistě, že je zneužívání dětí ohavné a trestuhodné, ale tím, že děti někdo vyfotí, tím je nezneužije. Ano, pokud by ten člověk ty fotografie pořizoval za účelem distribuce pedofilům, tak by se dalo spekulovat o morálnosti jeho počínání.

+1/0
22.8.2012 16:28

danny47

Re: Fotit nahé děti při hře v bazénu je výroba pornografie?

Ti (ty, nebo ta :-/) jsou totiž momentálně "IN"...

0/0
22.8.2012 20:40

black_jack se srazil s cenzorem

.

pro vsechny rozhorcene... tohle byl podle clanku skutecne nejaky mamlas, co si foti naha decka...

ne nejaky rodic, so si tam foti to sve.....

+2/0
22.8.2012 15:39

antimultivitamin

Re: .

Fotit nahé děti není výroba pornografie. Pokud ano, tak je každé druhé rodinné album pornografický materiál!!!

+4/0
22.8.2012 15:43

black_jack se srazil s cenzorem

Re: .

pokud to je reakce na me, tak ji nechapu....

+1/0
22.8.2012 15:47

cassul

Re: .

Jasně, že to byl magor, o tom asi nikdo moc nepochybuje. Ale jde o princip: Ty děcka tam běhaly nahé. Co kdyby je pozoroval a pak šel domů leštit bambus jen s tou představou? Tomu nikdo nijak nemůže zabránit... Ale pokud je vyfotí za stejným účelem, je to trestný čin? V čem je rozdíl?

+2/0
22.8.2012 15:46

black_jack se srazil s cenzorem

Re: .

no... pokud ty fotky nebude nikde vystavovat, tak zadnej.....

0/0
22.8.2012 15:49

cassul

byly ty děti na veřejnosti?

Pokud si fotil pouze to, co jaksi v tu chvíli mohl vidět kterýkoliv kolemjdoucí, je podle mě společenská nebezpečnost naprosto mizivá. A pokud rodičům tak strašně vadí, že si jejich děti někdo fotí, tak je nemají nechat běhat nahaté na veřejnosti. OK, na soukromí mají svaté právo, ale pokud se jej sami zřeknou...?

+16/0
22.8.2012 15:39

grey003

Škoda,

Kdyby byl součástí Pussy Riot, to by bylo řevu.;-)

0/0
22.8.2012 15:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.