Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dodávky nových tramvají do Prahy zpomalí, Dopravní podnik musí šetřit

Vozový park tramvají se v Praze bude obměňovat pomaleji. Vedení města se dohodlo se Škodou Transportation, že dodávky nových vozů Škoda 15T ForCity rozloží na delší období. Zároveň se domluvily na prodloužení záruční doby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antimultivitamin

Dopravní podnik musí šetřit

Aby bylo na prémie managementu, který si je rozhodně zaslouží. Třeba ten nápad, že pojedete 24kou a ta se jako mávnutím kouzelného proutku změní ve 14ku. Tohle je světový unikát, který by měl být zapsaný jako kulturní památka UNESCO!!! Člověka, který tohle vymyslet, bych dal do muzea, protože takový jedinec se skutečně jen tak nevidí. DNA tohoto člověka by měla být podrobě zkoumán, určitě by to napomohlo k nalezení genu geniality. Kolik hodin bude trvat než se v pondělí sesype doprava v Praze? :-)

0/0
29.8.2012 19:01

demon3

Re: Dopravní podnik musí šetřit

Nikoliv Dopravní podnik, ale Ropid a konkrétně Martin Jareš, mail jares.martin@ropid.cz, nebo ropid@ropid.cz, tel. 224 234 737. ;-)

0/0
29.8.2012 20:22

daves22

Tunel v DP

Nejdřív DP vytunelujou a pak šetřej na nás....

0/0
29.8.2012 18:37

kenx

fakt logický

Fakt logický. Borci nejprve objednají 250 souprav, které nejen, že do té doby nebyly v Praze testovány, ale ani neexistovaly. Argumentovalo se tehdy tím, jak jsou nové soupravy nutně potřeba, pro úplnou nízkopodlažnost, ale také pro levnější provoz. Čeho jsme byli následně svědky? Musely se hromadně měnit koleje ze žlábkových na bezžlábkové a musely se upravit mnohá místa, kde tramvaj prostě drhla. To stálo pěkný balík peněz navíc, co by při pokračování rekonstrukcí starých vozů, zejména do Prahy vhodné vozy typu T3 (ony nebyly vlastně staré, za svůj život prošly několikrát kompletní obnovou, T3 tu mohly jezdit dále). No a teď dostala tato matematika další trhlinu, najednou chce nákup 15T odložit, že jako ušetří. Já se ptám, co jako ušetří? 15T jsou nasmlouvané za cenu, za kterou už Praha nikdy tyto soupravy nedostane a je z dnešního pohledu docela výhodná. Pokud nebude docházet k zásadnímu snížení využití souprav, budou v budoucnu stále potřeba, nastává nám tu tak dluh do budoucna.

0/0
29.8.2012 17:42

ydrhsamot

Super, ještě by mohli vrátit, nebo někomu

prodat ty Porche, a modernizovat pár T3, ty jsou stejně nejlepší.

0/0
29.8.2012 12:45

kenx

Re: Super, ještě by mohli vrátit, nebo někomu

Ony úžasné Porsche nejsou ve stavu, kdy by je někdo byl ochotný za solidní cenu koupit. Opět daň za experimenty, místo toho aby se koupily ojeté, ale osvědčené typy jezdící na západě se spoustou náhradních dílů a knowhow servisních firem.

0/0
29.8.2012 17:44

radecacek

super, aspoň T3 budou jezdit dýl

+3/0
29.8.2012 12:21

boooom

Dopravní podnik musí šetřit.

To je jasné, když ho málem rozkradli. Nakonec se dozvíme, že Dopravní podnik už nebude ani převážet cestující.

0/0
29.8.2012 11:55

ca699546

Re: Dopravní podnik musí šetřit.

Nedivil bych se kdyby to někoho napadlo. Když nebudou vozit lidi, vozidla vydrží déle a spotřebují méně takže se ušetří spousta peněz :)

0/0
29.8.2012 12:13

sageorg

"Musí šetřit",.......

to je jediné podstatné z článku!Ale zase to bude jen takové politické kecáníčko!

0/0
29.8.2012 11:51

pakostič

myslím,

že byste si to pražané neměli nechat líbit a měli byste vytáhnout do ulic. To se týká vás!

0/0
29.8.2012 11:43

ydrhsamot

Re: myslím,

Spíš by si měli přestat kupovat lítačky... za takovýhle "služby"...

0/0
29.8.2012 12:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.