Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragickou nehodu na R7 mohl zavinit pražský politik, připustili znalci

Kladenský soud znovu projednával nehodu ruského podnikatele Igora Bobrova, při které zemřel 26letý řidič jiného vozu. Znalci připustili, že na nehodě může mít podíl i pražský politik Tomáš Vavřinec z ODS, který řídil sportovní auto jedoucí před Bobrovem. Obžaloba dosud viní jen Rusa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.n

Jak je v tom ODS , tak to se nic nevyšetří ..........

pokud v tom je zamotaný politik a ještě k tomu z ODS , tak se vsadím , že zvítězí arogance a podvody ....... že pane Janoušek , Vavřinec a další ..........

.

No ještě že jsou rozpočtově odpovědní  !!

0/0
31.8.2012 7:11

InstinkTT

Janoušek

A co Janoušek? Už ho konečně osvobodili?

0/0
30.8.2012 18:29

H.M.

PRAŽSKÝ

politik

0/0
30.8.2012 18:10

jurgen

Re: PRAŽSKÝ

za ODS .............:-/

+1/0
30.8.2012 21:01

babacek

Nehoda

Nebude se zase vymlouvat na imunitu nebo tak něco jak jsme již zvyklí od Ransdorfa ?8-o

0/0
30.8.2012 16:40

furtkecal

nebude

nemá ji :-P

0/0
30.8.2012 17:04

babacek

Re: nebude

Oni jsopu to šibalové.

0/0
30.8.2012 17:10

Blamik

Co je tohle za ptákovinu?

Dva s prominutím idioti, kteří jedou v rozporu s dopravními předpisy, rychle a předjíždějí přes plnou čáru zkříží cestu jinému autu v protisměru a oni jej neohrozili ale jen omezili? Fojn, budu jezdit taky tak. Jsem zvědavý kdo stočí volant dřív...?

Tohle je jasné ohrožení. Ještě by taky soud mohl rozhodnout že za smrt řidče protijedoucího vozidla si mohl on sám a že oba dva "jezdci" jsou v tom přes porušení zákona naprosto nevinně.

Spravedlnost v této zemi je na úrovni banánistánu. Mozambique hadr..

+5/0
30.8.2012 16:22

ježo

Re: Co je tohle za ptákovinu?

Máte pravdu a obávám se,že i s tím rozsudkem.Fakt,že dotčený adekvátně nereagoval,bude hlavním bodem obhajoby.Na druhou stranu,protože to tam dost dobře znám,nemohu se ubránit pocitu že skutečně musel ,,čumět po vejrech".Za prvé je tam vidět poměrně dost daleko před sebe,za druhé je to tam skutečně široké na čtyři Tatry.Takže se potom lekl,následky jsou dány.Což ovšem nic nemění na prvotní příčině.

0/0
30.8.2012 16:55

Leinad

Re: Co je tohle za ptákovinu?

Oba porušili rychlost, předjížděli na plné,... ale je otázkou, který z nich přímo může za nehodu.

Uhýbal poškozený tomu prvnímu(Vavřincovi)? Nebo se první stihl zařadit a poškozený uhýbal Bobrovi?

V právním státě je v tomhle rozdíl.

0/0
30.8.2012 23:15

Pes Jonathan

Tady je je spousta jezdcu rallye

a super ridicu. Jak muzete toho kluka obvinovat ze spatne reakce? Ne kazdy je zavodnik. Treba mel jeste mokrej ridicak a proste se lekl. Kdyby tam ti dva blazni nejeli, tak by dost pravdepodobne dojel domu i kdyz mel stopy THC. Ja mam za sebou 250 000 km a porad jeste je pro me rizeni auta nejvic stresujici cinnost, kterou znam a delam to jen tehdy, kdyz musim. Jet tam ja, tak nejspis taky letim ze silnice. Uvedomte si laskave, ze ne kazdy miluje rychlou jizdu a rezani zatacek. Ze jsou lide, kteri autem jezdi protoze treba nemaji jinou moznost a chteji jet v klidu sporadane a dodrzovat predpisy a (svete div se) dokonce dojet domu.

+3/0
30.8.2012 16:15

ježo

Re: Tady je je spousta jezdcu rallye

Leknout se,když vidím auta na 400m před sebou se mi nezdá.lekl se,když je viděl těsně před sebou.Důvody jsou asi zjevné.To nic nemění na příčině,s tím souhlas.Jinak,pokud vás řízení auta stresuje i po čtvrt milionu,zvážil bych psychologa.

+1/0
30.8.2012 17:00

valdert

Re: Tady je je spousta jezdcu rallye

Mě taky stresuje jizda v této republice a jezdí se mi mnohem lépe v cizině na západ od Plzně. Na to psychiatra nemusím navštěvovat. Každý měsíc zabráním minimálně jedné smrtelné nehodě, že přibrzdím , uhnu nebo zastavím protijedoucímu vozidlu co předjíždí jak šlenej. Dále co je zvyk  zajíždět za plnou krajní čáru. Tak pokud vím, má řidič dát směrovku a zpomalit, jelikož opouští jízdní pruh. U traktoru to chápu, ale u OA co jede 80-tkou ne. To není rally, ale divoký západ. Pokud máte rád adrenalin existují okruhy, školy smyku atd.

+1/0
31.8.2012 0:28

kali-gandaki

Radní Vavřinec

a jeho přátelé, snad se dočkáte spravedlivé odměny.

+2/0
30.8.2012 15:37

Fair-Play

Re: Radní Vavřinec

Za co? Že si řidič Twinga zrovna zapaloval jointa, nečuměl na cestu ani do zrcátek, lekl se a strhl volant? V tomto místě může takto nabourat jen ....!!

+1/0
30.8.2012 15:41

Dr.Download v.5

Re: Radní Vavřinec

THC se najde v krvi i půl roku po ....

+4/0
30.8.2012 15:51

Fair-Play

Re: Radní Vavřinec

No a? To nic nemění na tom, že zazmatkoval a díky tomu zemřel!! Víš, to může potkat i tebe, někdo si vymyslí že se kvůli tobě naboural (i když to bylo kvůli jeho řidičské neschopnosti) a co budeš dělat?

+1/0
30.8.2012 15:53

Dr.Download v.5

Re: Radní Vavřinec

nebudu tvrdit, že si zrovna balil či zapaloval joita!

+1/0
30.8.2012 15:55

Fair-Play

Re: Radní Vavřinec

to byl jen slovní obrat, já to také nevím.

0/0
30.8.2012 15:56

pvl1

Re: Radní Vavřinec

Ale prd. Ta holka přežila a známe ji.

0/0
30.8.2012 17:40

kali-gandaki

Re: Radní Vavřinec

Zrovna si zapaloval jointa?  To jste proboha zjistil kde? Stopy marihuany v těle se dají zjistit i po týdnech od užití. Na jízdu těch dvou borců poukázali lidi už den předtím, pan Vavřinec se zřejmě rád (nejen) městem prohání, jako by mu to tu patřilo. Jen ať si jde popovídat se soudcem R^

+4/0
30.8.2012 15:52

Fair-Play

Re: Radní Vavřinec

Víš co, tak zapomeň na "trávu" a přečti si také ten zbytek "nečuměl na cestu ani do zrcátek, lekl se a strhl volant"!!

+1/0
30.8.2012 15:55

Dr. Fe (20)

Re: Radní Vavřinec

Ty ubožáku, jak se opovažuješ obviňovat oběť z těhle věcí ? To nemáš žádnou úctu k tomu mrtýmu ani k pozůstalým ? ! Jak ten joint, tak to že se nedíval na cestu je jenom výplod tvojí chorý mysli, nic jinýho. Z takovejch hajzlů jako seš ty se mi chce blejt Rv

+2/0
30.8.2012 17:33

Kidkid

Re: Radní Vavřinec

Takové hajzly je nejlepší likvidovat. Ušetří se tím dost lidských životů.

0/0
30.8.2012 18:02

Leinad

Re: Radní Vavřinec

Máš důkaz, že si zapaloval? Jediný thc, který se mu našlo v těle, bylo dávno neaktivní a nebylo v krvi.

Za nehodu při předjíždění nese odpovědnost předjíždějící, pokud tam nejsou další prokazatelné chyby.

+1/0
30.8.2012 23:17

Fair-Play

Na hloupost

a zkratovité jednání zhuleného řidiče Twinga které bylo ve stavu "vraku" doplatí jiní?!! Silnice je v tom místě široká na čtyři Tatry a krajnice na další dvě a "řidič" Twinga to nezvládne?

+2/0
30.8.2012 15:32

quagaar

Re: Na hloupost

To s tím zhulením ti vychází z té zprávy, kterou rychle dostali do novin obhájci krátce po nehodě viď? A pročpak nám to už dál nikde nefiguruje, co myslíš?

+1/0
30.8.2012 15:48

Fair-Play

Re: Na hloupost

Jak to že nefiguruje? Píše se o tom i teď!!

0/0
30.8.2012 15:51

Hynek Vilém Jarmila reloaded

mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

Zarážející také je, že u nás nikdo reálně nezkoumá, zda je dotyčný "pod vlivem" alkoholu nebo drog ... měří se jen přítomnost (u marjány dost diskutabilní), ale nezkoumá se, do jaké míry jsou ovlivněny rozhodovací schopnosti a motorika. V USA se chodí po bílé čáře, dělají dřeopy, stojí na jedné noze nebo sahá prstem na nos - bez přístrojů a je to o dost průkaznější.

+1/0
30.8.2012 15:31

postoran

Re: mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

0/0
30.8.2012 15:42

postoran

Re: mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

Obavam se, ze ten mrtvy uz si prst na nos neda ...

+2/0
30.8.2012 15:43

Leinad

Re: mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

Odkaz na prohlášení policie?

0/0
30.8.2012 23:19

Hynek Vilém Jarmila reloaded

nechci se zastávat těch pitomců v GTRkách

.. ale reakce řidičů v miniautech nebývají zpravidla adekvátní situaci. Leknutí a trhnutí volantem bez rozmyslu je také možnost. Zkoumal někdo variantu, že za nehodu může v podstatě řidič Twinga díky zkratkovité reakci? 8-o

Osobně mám zkušenost, že silniční piráti jsou nejčastěji tyhle silniční motovidla - nevyježdění řidiči, kteří zmatkují, panikaří a koupí si malé auto, protože si myslí, že tohle lépe zvládnou (je to omyl, jen mají stejné auto s menší deformační zónou).

0/0
30.8.2012 15:27

bbaarrtt

Bez nadpisu.

Já tam nebyl, tak nehodlám vynášet závěry, nicméně mi něco našeptává, že kdyby v GTR seděli dva lidi z davu (typ Lacina), tak by ta mediální kampaň vypadala krapet jinak.. Obě kauzy jsou si dost podobné - leknutí a výlet mimo silnici, v tomhle případě s fatálním koncem:-(

Mrtvej si za to může dost možná sám tím, že neadekvátně zareagoval - stejně jak ta "oběť" Laciny. Travka je zjistitelná strašně dlouho po aplikaci, takže jestli byl nebo nebyl zrovna zhulenej jsou zatím jen dohady. Jinak bylo ten den hezky, takže jeho sjetý gumy neměli na bezpečnost v té chvíli žádný vliv.

+1/0
30.8.2012 15:22

Pán vos

Re: Bez nadpisu.

Lacina najel před oběť dost rychle a dost těsně, takže adekvátně by dokázal zareagovat automobilový závodník. 

A tady v tom případě bych si tipnul, že nebýt předjíždění dvou vytuněných aut, které svědkové označili za riskantní, mohl by tady diskutovat i ten řidič protijedoucího vozu.

Ona většina těch, co jezdí po silnici, reaguje tak nějak normálně, nezávodnicky pomalu a v určitých situacích se může i leknout.

+1/0
30.8.2012 15:52

Leinad

Re: Bez nadpisu.

U Laciny byl kontakt aut prokázaný. Čím si nejsem jistý je úmysl vs mrtvý úhel(a co zrychlení předjížděné). Mohl se pokusit o ujetí, ale zastavil a zavolal pomoc.

Aktivní tráva je zjistitelná rozborem krve. I v případě, že řidič Twinga měl na výběr jinou reakci, pokud byl omezen nebo dokonce ohrožen předjíždějícím, je to závažný problém.

0/0
30.8.2012 23:24

workaq

Arogantní zbohatlíci

Tohle zní jak od superpolicajta Franka Drebina: "Poslední tři jsem srazil autem, naštěstí se ukázalo, že jde o překupníky drog."

Běžně vidím, jak zbohatlíci s nadupanými vozy nerespektují pravidla provozu. Pocit nadřazenosti a pocit, že na to mají (finančně i motorově). Že na to doplatil kluk ve staré plechovce? Měl sjeté gumy a dal si jointa, takže hochům s GTR to zase vyšlo.Rv

+2/0
30.8.2012 14:59

byrokrat?

Re: Arogantní zbohatlíci

nijak neobhajuju ko.oty v superrychlých autech ale zhulenec ve vraku na silnici taky nemá co pohledávat a kdyby někoho zabil on, tak stejně tak tu píšete o něm

0/0
30.8.2012 15:11

sámvelkýmao new1

no

už to, že takhle předjížděli, je na kriminál. na druhou stranu marihuana, sjetý gumy,.... ono to bude tak 50 na 50.....

0/0
30.8.2012 14:54

simyr

Dále byla zjištěna

u malého renaultu sjetá rezerva a prasklá žárovka couvacího světla. Naopak oba sporťáky byly ve vynikajícím technickém stavu. Z toho vyplývá, že viník je řidič renaultu.

+6/0
30.8.2012 14:53

mimouch

Re: Dále byla zjištěna

Tak je celkem logické, že právníci hledají cokoliv, co by mohlo pomoci jejich klientům. Kdybys' způsobil nehodu, udělal bys' to samé. A ten chudák kluk s jointem jim v tom docela výrazně pomohl...

0/0
30.8.2012 15:20

neandrtálec

Kdo si vydělal na silné auto ...

.. tak mu nikdo nesmí bránit v jízdě.

:-)

+1/0
30.8.2012 14:52

furtkecal

přesně tak, TATRA 815 to jistí

:-P

0/0
30.8.2012 14:54

RicnySysel

Re: Kdo si vydělal na silné auto ...

To si může myslet jen někdo, kdo ještě nic nenajezdil. ;-D

0/0
30.8.2012 20:05

AsistentprofParkinsona

Zákaz

Tyhle akce, jako jsou srazy  auto-motomachrů nebo leteckejch machrů bych ouředně zakázal. Téměř vždy to skončí malérem, buďto přímo na akci nebo na cestě z ní. Černá kronika v mediích je mým svědkem;-O

+1/0
30.8.2012 14:38

postoran

Re: Zákaz

Prosim o statistiku, kolik auto/moto/aero akci konci podobne tragicky jako tato akce? A z kolika takovych akci celkem?

Ja jen tak pro predstavu, abych vedeli, co je presne za pojmem "temer vzdy".

0/0
30.8.2012 15:47

AsistentprofParkinsona

Re: Zákaz

Tak hochu, já sio statistiku nevedu, ale pokud je nějaká akce toho typu, tak druhý den čtu, že se něco stalo. Naposledy na letišti v Hradčanech. Jinak ty airshow, tam jsou porušovány prakticky všechny L-předpisy, takže se nelze divit, že k havarii dojde.

0/0
30.8.2012 16:03

ježo

Re: Zákaz

U airshow,je ta nejpřísnější kontrola dodržování leteckého řádu.Taky je tam počet nehod minimální,vzhledem k jejich počtu.To že jsou notně medializovány je věc jiná.

0/0
30.8.2012 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.