- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
přečíst si příspěvky od diskutéra "fantom ropidu" pod názvem Ropid1,ropid2,ropid3,zde http://www.metro.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120625_174324_co-se-deje_row
Myslim že to tam shrnul a popsal situaci naprosto přesně
Ano, spousta lidí o tomhle ví a někteří před tím zkoušeli hlasitě varovat, ale komu není rady ...
To vaše šetření je k ničemu. 167 jezdí v kloubech i o víkendu, kde klidně stačí krátký. rozdíl ve spotřebě je 12 litrů na 100, tedy jen na palivu tratíte asi 400 Kč. Celý víkend je asi o 6 000 Kč dražší, a to nepočítám větší odpisy vozu. Vynásobeno 52 víkendy v roce je to 624 tisíc!!!!!
123 má manipulační přejezd (bez lidí) každé kolo 800 metrů. Tohle já nenazývám šetření. A jestli jste to vymýšleli několik let, no pěkně děkuju.
Když jsem včera čekal po desáté hodině večerní na Kavalírce, viděl jsem 167. Jelo v ní sedm lidí, v kloubovém autobusu pochopitelně.
Dost linek bylo zrušeno, tak proč ta čísla nevyužijete? Linka která se štěpí na dvě, by měla jezdit od samého začátku pod dvěma čísly. Stejně tak by tomu mělo být, kočí li linka ve dvou různých stanicích. Zkuste si to zahrát si ruskou ruletu. Vlezete do vozu a pak se dozvíte, že právě tento končí jinde než chcete. Měli by jste ovšem vyšší náklady, museli by jste tisknout o jen jízdní řád víc
U metra je to jiné, tam iformaci dostanete dřív než souprava přijede, tak takový příklad si prosím odpusťte. Nebuďte amatéři!
Zrovna pásmový provoz chápu. Ale měla by být lepší informovanost a kdykoli je to možné, tak společná nástupiště.
Nepíšou konkrétní spoje a jak jim to ulehčilo cestování??
metro B Luka - Teplárna Michle. Dříve metro B na Karlák, zde přestup na jakoukoliv tram na I.P.Pavlova a poté přestup na tram 11. Nyní metrem na Karlák, přestup na tram č. 6. Dříve 2 přestupy a cca 50 min, nyní 1 přestup a cesta cca 40 min. Spokojený?
Tak před lety byly zrušeny autobusové linky mezi Budějovickou a Smíchovským nádražím. Teď byly slavnostně "vynalezeny". Si ten pán dělá srandu, ne?
....tdy to je model
všimli jste si, že jsou kompletně vyměněné led displeje? To je přesně to ušetření...někomu dát zakázku...
Jako že ty staré neuměly ráměček? No to by bylo logický, bez rámečku není metrobus metrobusem.
Pokud zjistíme, že něco funguje, tak to změníme.
Já jsem se změnama spokojen. Je znát, že ubyly tramvaje a tim pádem se podstatně zvýšila průjezdnost křižovatek.
jak už jsem někde psala..Ze Strosmajeráku na Malostranskou jezdívala 12ka. Teď musím 17 na Čechův
most, tam přestoupit na 8, jet jednu stanici na Malostranská metro,
přestoupit na 22, 20, nebo starou dobrou 12, která to mezitím objela
přes Letnou....Nechápu smysl této změny...
Ona ta 12ka na tu Malostranskou jede pořád, ale oklikou přes Letnou, asi aby tam člověk nebyl zbytečně rychle ...
Zajímavý způsob tzv. úspor proběhl také v okrajových oblastech Prahy. Tak ubylo linek 1XX a 2XX a přibylo linek 3XX, které provozují až na pár výjimek regionální dopravci. To, že taková změna znamená, že cestující nyní musí cestovat většinou horším autobusem s často arogantním hovadem za volantem, je další věc.
Takže to shrňme - Ropid nemá rád dopravu na Praze 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21 a 22 s výjimkou pár linek vedoucích kolem kanceláří ROPIDu a bydlišť jejich sociálně slabších pracovníků. Uklidňuje mne jen to, že více městských částí Praha už nemá, takže se seznam nebude rozšiřovat.
Mezi dopravce a město/příměsto není žádný vztah, soukromníci jezdí hromadu pražských linek(165, 206, 263,..) DPP má několik příměstských. A stížnost na řidiče vždy posílám dopravci a v kopii ropidu, i když vím že někteří dopravci si srovnají řidiče sami.