Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vybrždění na Nuselském mostě vyšetřuje policie jako přestupek

Nehodu, při které jeden z řidičů agresivně vybržďoval na pražské magistrále, policisté zatím vyšetřují jako přestupek. Podle nich je obtížné prokázat úmysl. Šofér, který nejspíš nehodu zavinil, tvrdí, že brzdit musel, aby se vyhnul jiným vozům. Za manévry mu hrozí pokuta a trestné body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pohanský pes

--

Vidláci jako Novák by měli jezdit traktorem na poli a ne po Praze.

0/0
8.9.2012 11:37

fliper

Viník se sám natočil

Z kometáře na Lidovkách je jasně vidět ,že řidič zeleného RR musel brzdit a vyhýbat se. Takže se na rozdíl od řidiče, který záznam natočil, doprav. situaci věnoval. Podle mne je apíš viník ten co si to natočil, nevěnoval se řízení. Myslím že bude rád když nedostane velkou pokutu neb i on nejel dle předpisů.!!

+1/0
8.9.2012 4:35

spinavy_pradlo

Tak je to jinak

http://www.lidovky.cz/video-vybrzdeni-ridice-na-prazske-magistrale-u-nuselskeho-mostu-s-komentarem-vybrzdujiciho-i0p-/ln-video.asp?c=A120907_182432_ln-video_jkz

0/0
7.9.2012 22:23

zihon

Záznam...

... doufám že si udělal aspoň kopii, bo policajtům se poslední dobou tu a tam něco stratí...

0/0
6.9.2012 17:11

Koko Ta-ke Petl

Na oba sedí

"král na pár chvil, blb po zbytek života". Tak ať si svých 10 minut slávy užijí, závodníci ;-D

0/0
6.9.2012 12:10

svpk

O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

Koukněte se vy všichni chytří na video a zapojte mozky do práce. Přetočte si video na čas zhruba 0:30. Uvidíte důvod proč musel RR přejet do levého pruhu. Je to proto, že zelená fabie najednou zastavila. Jen bych rád upozornil, že takováto situace se řeší tak, že zastavíte také a až je v levém pruhu volno tak se zařadíte. Nedělají se žádné myšky, právě proto, že jsou nebezpečné. Jedeme dále. Řidič s kamerou zcela po právu zatroubil a upozornil na to, že RR udělal něco nepředvídatleného a v ten okamžik RR prudce zabrzdil. Passat před ním hooodne vpředu a jede plynule - rozhodně nebrzdí a řidič superbu vjíždí do mezery v parkovišti, ale také je hooodně vpředu. Nikdo nedává RR žádnou záminku pro tak prudké zabržení a každý, alespoň průměrně inteligentní jasně chápe, že RR brzdil úmyslně.

+3/0
6.9.2012 11:22

svpk

Re: O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

Pardon, opravuji čas: 0:45 :-) Jinak ještě důvod proč brzdí Passat v okamžiku přejíždění RR do levého pruhu je ten, že je tam omezení rychlosti na 50km/h a myslím, že je měřená.

0/0
6.9.2012 11:26

231/4

Re: O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

Souhlasil bych v mnohém  s Vámi, ale tvrzení, že RR prudce zabrzdil v okamžiku zatroubení, je dosti odvážné. Ta prodleva je dost značná.

Co se týká brždění RR, tak teoreticky je možné, že zazmatkoval, ale tomu by neodpovídalo to ujetí od nehody.

+1/0
6.9.2012 11:32

svpk

Re: O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

RR zabrzdil asi tak vteřinu po zatroubení, což je normální lidská reakční doba. Takže RR zaregistroval troubení a zabrzdil, nikde nikdo. Všichni hodně před ním.

0/0
6.9.2012 11:40

231/4

Re: O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

Mně připadá, že dýl, ale myslím, že to je nepodstané. Jel jako prase a způsobil nehodu.

0/0
6.9.2012 12:10

Keni

Re: O.K. Tak ještě jednou a pomaleji.

Protože již byl vedle toho předjížděného vozidla, troubení bylo dosti předem, tak neměl důvod zmatkovat. Sice hodně vpředu bylo to druhé vozidlo, ale on již byl v jiném pruhu. Jedná se tedy na 99,9% o úmyslné vybrždění. Takže si zaslouží přijít na hodně dlouho o papíry, preventivně alespoň měsíc nepodmíněně a pojišťovně uhradit veškerou škodu.

Pak si někteří toto vybržďování odpustí. A bohužel se to stává. Také jsem to bohužel pírkrát zažil.

0/0
6.9.2012 16:56

Lvy

A co ujetí od nehody?

To se jako řešit nebude???

+1/0
6.9.2012 11:07

svpk

Viděli jste to video?

Pokud ano, tak byste viděli, že před RR žádné auto nejelo, ani nebrzdilo. Pokud se něčeho lekl (nevím čeho - žádný chodec ani marťan na videu vidět nebyl) a sešlápl by brzdu instinktivně tak ihned po nárazu by zastavil a omlouval se řidiči za ním. Rozhodně by neujel od nehody. Podle stylu jízdy a vozidla rozhodně nevypadá na ustrašeného venkovana, který je poprvé ve velkém městě. Typický úkaz lidské arogance!

+1/0
6.9.2012 10:07

richi77

Re: Viděli jste to video?

koukal jsi vůbec na to stejné video jako my všichni? ;-D;-D

0/0
6.9.2012 10:14

etg

Re: Viděli jste to video?

a ty mas v hlave mozek, jako my vsichni?

0/0
6.9.2012 10:16

richi77

Re: Viděli jste to video?

no buď lže nebo to video neviděl nebo je to jen hlupák, ale psát evidentní nepravdy toho co všichni vidí mi přijde jako ta poslední varianta :-)

"... že před RR žádné auto nejelo, ani nebrzdilo" - lež, jeli před ním 2 auta a obě brzdily a parkovali, obě jsou na videu vidět, prví je zelená Fabie a druhe stříbrná oktávie nebo passat

0/0
6.9.2012 10:27

etg

Re: Viděli jste to video?

No ale aspon umi napsat shodu podmetu s prisudkem...a kdyz to nekdo neumi, tak mi to o nem neco napovida (obzvlast brzdily a parkovali je luxusni ;-D). Nekdo takovy by radsi nemel psat vubec nic :-P

0/0
6.9.2012 10:35

richi77

Re: Viděli jste to video?

přemýšlím co je lepší zda neumět psát česky když nejsi Čech nebo neumět myslet když jsi člověk ;-D

0/0
6.9.2012 10:52

etg

Re: Viděli jste to video?

jestli to prave neni tak nejak provazane - kdyz neumis moc myslet, tak neumis moc psat :-P

0/0
6.9.2012 10:56

231/4

Re: Viděli jste to video?

Není.

Růné dis.. (digrafie, disleksie apod.) nenznamenají, že člověk neumí myslet. Stejně tak ten kdo zvádá pravopis, nemusí umět myslet.

0/0
6.9.2012 11:00

231/4

Re: Viděli jste to video?

To auto před ním brzdilo už v době, kdy přejižděl do prostřeního pruhu. Pokud si toho nevšiml, tak v okamžiku kdy to zaregistroval, se opravdu mohl leknout a instinktivně šlápnout na brzdu. Právě proto, se tamk ale neměl tak vprasit,ale měl počkat, až bude v prostřením pruhu volno.

0/0
6.9.2012 10:42

mike_kr

ja nevim

Prijde mi, ze Novak ho tam proste jen nechtel pustit pripadne nebyl mistni a neznal mistni pomery. Na Magistrale je zvykem, ze se ridici celkem pousteji a tesnejsi manevrovani je tam bezne. Neni problem tam pred krizovatkou prejet i pres vsechny pruhy, kdyz se clovek blbe zaradi, za coz vas jinde akorat vytroubi. Normalni ridici proste chapou, ze to tam uz tak samo o sobe stoji za prd a neresi drobnosti jako ze mi tam nekdo vjel s mensi nez dvacetimetrovou rezervou. Tim samozrejme neomlouvam vybrzdeni, ale Novak je imho taky pekne kvitko.

+2/0
6.9.2012 9:17

etg

Re: ja nevim

mne fakt prekvapuje, kolik lidi schvaluje, kdyz se nekdo chova, jako hajzl. RR a) porusuje rychlost, protoze jede v obci na 50 vic nez 50, b) dle vasi logiky sam neumi predvidat, protoze kdo jel jednou po magistrale, tak vi, ze pravym pruhem se v techhle mistech presne z tohohle duvodu proste nejezdi, c) porusi bezpecnou vzdalenost Novaka (2s za autem pred sebou) a omezi i ohrozi plynulost Novakovy jizdy, d) misto, aby omluvne mavl rukou, tak slapne schvalne na brzdu, e) pri "uniku" finalne jeste prejizdi plnou caru (a to ma kua kliku, ze se mu to nepodarilo uz pred tou nehodou, protoze tam "nahodou" ta plna skoncila, nicmene pro nej by nic neznamenala ani tak). Novak neporusil vubec nic. Jestli nekdo tvrdi opak, mel by se nechat vysetrit a pokud ma, tak taky vratit papiry.

+1/0
6.9.2012 9:27

Barbucha_the_bearspook

Re: ja nevim

Spíš mám pocit, že řidič RR plánoval přejetí do prostředního pruhu a chtěl si zrychlením udělat fóra. Jenže na Nováka to zapůsobilo jak červenej hadr, takže zrychlil a pokusil se ho tak skřípnout. Jak sám říkal cosi o rozletu. Do té doby jel jak podělanej se stejným odstupem od auta vpředu. Novák je konfliktní sebestřednej potížista. Řidič v RR udělal ptákovinu, že se snažil ujet. V tom bych viděl jedinou jeho vinu. To že přibrzdil, bych nebral tak vážně, protože v tu chvíli se tam motala dvě auta.

+2/0
6.9.2012 9:33

231/4

Re: ja nevim

Podivejte se na to vieo znovu a sledujete, jak se pohybuje vodorvné značení na vozovce. Tam žádné zrychlení patrné není. Pak si to puste znovu sledujte auto před panem Novákem., Snad vši všimnete, že začalo brzdit. Pak Vám možná dojde, proč se zmenšila mezera před panem Novákem.

Ostatne i kdyby ho pan Novák zamknul mnaprosto schválěn, nic řidče RR neopravňuje k takovému zprasení.

 

P.S. To přibrždění je potřeba brát vážně, protože spolu s vprasením se způsobilo nehodu.

+1/0
6.9.2012 9:39

richi77

Re: ja nevim

ty poslouchej, jsi ty vůbec normální?? triviální situace ze které by v pohodě a bez jakékoliv újmy vyšel každý kdo má papíry déle než 14 dní a ty to tady pořád rozebíráš jak katastrofu ve Fukušime ;-D Novák je prostě vidlák co v životě nejel autem ve velkoměstě, je mu čerstvých 18 let, koupil si za 30 tisíc starou Kiu, za 500,- z bazaru kameru a jel lovit do Prahy senzace. tečka.

p.s. klidně ten případ sleduj dál a když řidič RR dostane nějakou pokutu a řidič Kie žádnou koupím ti do auta kameru abys mohl taky lovit senzace, platí? ;-D

0/0
6.9.2012 10:14

231/4

Re: ja nevim

A nejen já.  Ta situace je možní triviální, a pokud by RR nebrzdil, tak z toho be zproblémů vyšel i pan Novák. Ale púrotže zabrzdil tak jak zabrzdil většina lidí by dopadla stejně a ten zbytek by šlápnul na brzdy způsobem, takže by do něj naboural ten za ním.

Jak to dopadne se asi nedovíme, protože to iDnes už bude mít na háku a kameru si budu kupovta za vlastní. Pokud se ale výsledek dozvíte, tak laskvě tyto peníze dejte na charitu.

 

P.S. Ono to tak dopadne, protože řidič RR způsobil nehodu (netvrdím, že úmyslným vybržděním), ale řidič KIE se žádného přestupku nedpustil.

0/0
6.9.2012 10:49

richi77

Re: ja nevim

klidně dám na charitu i víc ale pokud dostane Novák za nedodržení bezpečné vzdálenosti pokutu tak můj dar charitě dorovnáš ok? ;-)

0/0
6.9.2012 10:55

231/4

Re: ja nevim

Ze zásady se nevsázím.

Těžko ale Novákovi napaří nedodržení bezpečné vzzdálenosti, když ji před vprasením se RR měl. Pokud ano, plyne z toho jediné. Když Vám tam někdo vjede, okmžitě na brzdy. A ty za Váma ať se p... .

0/0
6.9.2012 11:03

richi77

Re: ja nevim

no v 99% případech je dle zákona na vině ten vzadu takže je to sice blbé ale ano začít brzdit by byla nejlepší možnost .... i když v tomto případě si prostě myslím že Novák zas nějak agresivně brzdit nemusel, stačilo jen lehce přibrzdit, pustit před sebe RR případně si zanadávat a byl by klid

0/0
6.9.2012 11:19

231/4

Re: ja nevim

Dle zákona není na vině ten v zadu, ale ten kdo porušil zákon.  Právě proto, že se vina často hodí na toho vzadu (zkusil to i Trpišovský) , tak se začaly využívat kamery co měl pan Novák. Na to aby se tam vešel RR bezpečně by se muselo brzdit více než lehce. Pan Novák nebyl povinnen brzdit ani to lehce, takže v temto okamžik mu těžko můžete vyčítat, že nebrzil. Navíc vycházíte z přepokldau, že pan Novák, viděl to co ukazuje kamera, ale on mohl také kouknout do zrcátka, takže by to, že se tam RR vprasuje, zaregistroval později než divák  záznamu.

Mezeru neměl pan Novák až po tom co se mu tam RR vprasil a v temto okamžik by musel prudce brzdit, aby si ji co nejdříve vytvořil.

0/0
6.9.2012 12:16

richi77

Re: ja nevim

samá polemika :-) asi to nemá cenu ... já bych tu situaci zvládl a se mnou i 99% řidičů včetně žen, důchodců a postižených, ale bohužel se najde to 1% imbecilů co to nezvládnou ;-)

0/0
6.9.2012 13:33

etg

Re: ja nevim

to jsou hodne blby pocity. Reaguje jednoznacne na toho parkovace pred sebou a chce si ustetrit 3 vteriny zdrzeni. Novak nezrychluje, zpomaluje auto pred nim (taky to je videt podle rovnomerneho vzdalovani se auta v levem pruhu)

0/0
6.9.2012 9:44

231/4

Re: ja nevim

A mě k tomu ještě překvapujě, že jedna skupina zastánců řidiče RR tvrdí, že kdyby p. Novák netroubil, tak se to nestalo (tj. přiznává, že ho vybrzdil) a druhá zase tvrdí, řidič RR zabrzdit  musel. A mám dojem, že někteří jedinci patří do obou skupin.

Škoda, že není ožné si z diskuze vythánout jen příspěvky jednoho člověka.

0/0
6.9.2012 9:33

Leinad

Re: ja nevim

a) Byly doby, kdy tam byla 70 - pak se zrušila kvůli hluku. b) takže se zbytečně blokuje kapacita silnice? c) Nedá přednost při změně pruhu. Novák v reakci na to místo brzdy použije klakson. d) jak víš, proč brzdil? e) souhlas.

Novák měl čas zabránit nehodě.

+1/0
6.9.2012 9:40

etg

Re: ja nevim

a) to nikoho nezajima, co tam bylo kdysi. To jako kdyz duchodce tvrdi, jak se za komunismu mel dobre. Ted je tam 50, tecka, b) pravdepodobne. dokud se tam bude parkovat a lide jako RR nebudou ochotni za takovym autem pribrzdit, kazdy normalni a predvidavy clovek radsi pojede prostredkem, c) moc nerozumim...RR proste Novaka ohrozi a omezi. Novak se snazi predpokladat (coz mu vytykate, ze pry jako nedela, kdyz "nepredpoklada", ze se mu tam RR nacpe), ze se RR vyhybal parkujicimu autu, je to taky patrne z toho, ze RR se zaradi "jen tak napul". d) vidis nejaky duvod, proc brzdil (obzvlast, kdyz vi, ze porusil bezpecnou vzdalenost Novaka)? Ja teda ne.

Novak mel temer hranicni cas zabranit nehode, tvoje stara a fotr by nemeli (a to je duvod, proc je dulezite to resit)

+1/0
6.9.2012 9:54

richi77

Re: ja nevim

co věta to perla, viděl jsi alespoň to video? ;-D;-D

0/0
6.9.2012 10:07

etg

Re: ja nevim

Ja jo, a ty? Dokonce na tom videu vidim, ze v case 40 RR, kdy prejizdi z pruhu do pruhu, lehce prejizdi v tu chvili stale jeste plnou caru. Pokud by plna cara byla zed, tak je rozparanej jak velryba a japonskyho pobrezi...

0/0
6.9.2012 10:16

richi77

Re: ja nevim

lžeš, čára je přerušovaná

0/0
6.9.2012 10:19

231/4

Re: ja nevim

To bych neřešil. Pak bychom zpředli do filozofické diskuse, kde končí plná čára. ten konec totiž může být začátek přerušované, která nezačíná mezeourou ale čásrou. Nehledě na to, že objížděl stojící auto.

0/0
6.9.2012 10:39

etg

Re: ja nevim

vsak jsem taky napsal "Ale to je nejmin podstatny, to bylo jen tak na doplneni". Tohle je ze vseho to nejmensi, co RR udelal

0/0
6.9.2012 10:44

Leinad

Re: ja nevim

a) je rozdíl mezi 50 kvůli bezpečnosti a kvůli hluku. Pokud by si někdo z domů okolo(nebo hygiena s hlukoměrem) stěžoval, bylo by v pořádku trestat řidiče rr. b) tak trochu souhlas. c) nedá přednost určitě, omezí určitě, ohrozí dejme tomu. d) nevidím.

Neznám celou situaci (nevím jestli před RR zrovna neběžela kočka ;-D ) ale podíl zavinění bych dal větší větší řidičovi rr a nemalý i kameramanovi(jelikož existují řidiči, kteří by v podobné situaci nebourali.)

0/0
6.9.2012 10:08

richi77

Re: ja nevim

"jelikož existují řidiči, kteří by v podobné situaci nebourali" - díkybohu je jich v Praze 99.9% protože podobná situace se ti průjezdem Prahou stane tak 10 krát, kdyby tady jezdily všichni jak prasata (a Novák) tak by stála celá Prahy z důvodu hromadné nehody v celé Praze ;-D;-D

0/0
6.9.2012 10:17

etg

Re: ja nevim

a) zadny rozdil v tom neni (zkus ten nesmysl rict policajtovi, kdyz te zastavi :-) ). Ja tu 50tku tam taky neuznavam, neni myslim opodstatnena, ale proste dodrzuju ;-)

Jak rikam, Novak by to mozna mohl dat, ale mnoho lidi ne (ti predtim nadhozeni duchodci, zeny, staci taky jenom, kdyz budes telefonovat (ja mam handsfree, ale 20x za jednu cestu potkam nekoho s mobilem na uchu, tam by to byla, jak pises, castecne jejich vina). A snazit se davat za vinu nekomu to, ze to pred nim nekdo schvalne zabodne na miste, to je prece nesmysl ;-)

0/0
6.9.2012 10:25

richi77

Re: ja nevim

tak pozor na ty ženy, ukázal jsem video ženě a smála se že tu Kiu musel řídit bud opilec, vesničan, nebo někdo kdo má papíry 14 dní protože tohle je naprosto běžná bezkonfliktní situace kterých zažije každý v Praze denně několik ;-)

nevíme kolik je Novákovi ale tipoval bych to na důchodce z vesnice co si myslel jak zablokuje pražáka v RR a doma o tom bude vykládat v hospodě :-P

+1/0
6.9.2012 10:30

231/4

Re: ja nevim

Zažije často, že se ji tam někdo v prasí a pak před ní zabrzdí, tak že to neubrzí?

 

P.S. Ale máte pravdu pozor na ženy. Zatím co ta moje řekla "Třeba se pan Novák, kouknul do zrcátka, tak ho zaregistroval pzoději. Já bych tam nevjela, ostatně co kdyby ten zastavující otevřel dveře, já bych tam nevjela, ale počkala až bude volno", tak sestra, na to odpověděla "Na co zrcátka, když do druhého pruhu ještě nepřejížděl? A  ten stojící nemá co otvírtat dvěře, když tam jedu." A pak je hodnoťte jako celek.

0/0
6.9.2012 12:34

Leinad

Re: ja nevim

Ne za to že to před ním někdo schválně zastaví, ale za to, že neudělají vše pro odvrácení nehody.

0/0
6.9.2012 10:32

etg

Re: ja nevim

...kterou nekdo jiny proste CHCE zpusobit? A pak ho jeste nekdo obhajuje a tvrdi, ze Novak je "neohleduplny" ?

0/0
6.9.2012 10:39

etg

Re: ja nevim

A v ramci tehle logiky (odvraceni nehody a potazmo uz nebezpecne situace) mel tedy RR zastavit ve svem pravem pruhu a pockat, az auto pred nim zaparkuje

0/0
6.9.2012 10:42

Leinad

Re: ja nevim

Ano, to měl. Zaslouží větší podíl zavinění.

0/0
6.9.2012 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.