Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soud zmírnil dceři Klausova kancléře trest za tragickou nehodu

Odvolací soud zmírnil dceři prezidentova kancléře trest za dopravní nehodu, při níž zemřela jedna její kamarádka a další se zranila. Magdaléně Weiglové uložil čtyřletou podmínku, zákaz řízení a nařídil zaplatit několik set tisíc odškodného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ratan Bumerangovič

vsechny zvirata jsou si rovny

ale prasata si jsou rovnejsi !!!

0/0
1.10.2012 16:11

Keni

Provoz

Také je mně špatně, jak by jí každý raději hned pověsil. Udělala osudnou chybu, ale ty kamarádky si k ní sedly dobrovolně. To nebyl žádný nevinný chodec. Prostě na světě je nebezpečno a je nutné se dle toho chovat. Když půjdu na přechod a po silnici se povalý hořící neovladatelný kamón, tak tam prostě nepolezu. To samé, pokud jela špatné, mohly ji ty kamaradky okřiknout. Ale souhlasím i s tím, že nějaký preventivní trets jako týden či měsíc ve vězení by se zavét mohl.

A hlavně, si to uvědomte, až pošlete svoje dítko do té nejlevnější autoškoly v okolí. Ona ta hrůza na silnicích není jen v řidičích, ale také v katastrofálním stavu silnic, neexistující kvalitní síti dálnic a neustálím přesvědčováním veřejnosti, že venku je 200% bezpečno. A to se v levné a ani lepší autoškole za pár hodin jistě pochopit nedá. Mě otec vždy komentoval jeho řízení a do autoškoly jsem šel již teoreticky připraven. Těch pár rozjedů s ním ale za řízení nepovažuji.

0/0
11.9.2012 17:13

Rakeis

A co má být

Havel úplně zprostil viny synka nejmenované osoby za zabití vlastního fotra

0/0
8.9.2012 13:25

Widenak

Je potřeba rozlišovat ...

Tady jsou všichni strašně hrr do velkých trestů ale pokud si přečtete zákoník, tak víte, že za určitých podmínek by klidně mohla dosáhnout na podminečné zastavení. Tady jde o to, že to nebyl úmysl, alkohol, byla to první havárka a měla čistý rejstřík. To, že je fort v politice mít vliv mohlo, ale reálně by takový trest nebo nižší mohl dostat každý z ulice. A to nijak neteoretizuju, několik takových případů znám. Včetně toho, že chlapík někoho zabije v autě a "vyseká" se tím, že se s rodinou dohodne na odškodnění. Ale platilo to, co jsem napsal, pak se na to každý státní zástupce vykašle, protože má hromadu jiných...

Címž nijak nezpochybňuji to, že je to bezesporu tragédie, ale jde o neúmyslný trestný čin.

0/0
5.9.2012 12:11

macarát

Z mírných trestů pro řidiče obecně moc velkou radost nemám

na druhou stranu si myslím, že bych měl být menší trest pro řidiče, který zabije spolujezdce, než pro toho, kdo zabije někoho jiného. Ten spolujezdec obvykle ví, ke komu si sedá, a sedá si k němu dobrovolně.

0/0
5.9.2012 11:38

kocourek25

Dceruška vážené osoby ....

Prosím berte na to ohled. Stát se to "obyčejné" mladé ridičce tak se ohledy brát nebudou. Takhle vychováváme  dětičky ve " vyšších " rodinách. Pak se divíme. Tady neplatí "Zemanovské " Padni komu padni . Tady pozor páni soudci. Tady platí jiné zákony !;-ORv

0/0
5.9.2012 7:37

_m-

Re: Dceruška vážené osoby ....

Stát se to obyčejné mladé řidičce, tak tu podmínku dostala už v první instanci a tenhle druhý soud by se nekonal.

+3/0
5.9.2012 9:04

sv.michael

Re: Dceruška vážené osoby ....

Plácáte nesmysly Rv

0/0
5.9.2012 9:35

zihon

popsal vážnou nehodu otec dívky a Klausův kancléř Jiří Weigl

tak mám pocit, že tam papínek jel s nimi. A spravedlnost pro všechny. Docela vhodný film.

0/0
5.9.2012 7:16

azazzelo

Stovka najetých kilometrů?

Zhruba to jsem najezdil v autoškole s instruktorem. Když jsem pak poprvé sedl sám do auta, byl jsem vyklepaný strachy a trvalo tak 1.000 km než jsem získal sebevědomí a troufl si někoho svézt. Kolem 10.000 km jsem to naopak ze samého přehnaného sebevědomí nabral do sloupu. Teprve pak jsem začal (snad) jezdit trochu předvídavě a bezpečně. Mj. jsem si teprve nyní dovolil naložit auto děckama ve Všetatech a jet na nákupy do Brandejsa. Přijde mi to jako velká hloupost, že holky vyjely sami na silnici.

Lázně Toušeň jsou fakticky 1 km od Brandejsa. Cesta někam na náměstí je dlouhá tak 3 km. Nejezdím tam, ale podle mapy vede silnice obcí, bude tam patrně všude "50". Není tam nikde žádná nepřehledná zatáčka se stromy. Holky se jely projet po okolí? Přijde mi to jako velký risk a zbytečná smrt.

0/0
5.9.2012 6:58

karelka3

Zeptejte se rodičů

mrtvé dívky, co na to říkají.

Jinak, vidím za tím tlak na soud od Klause, dát milost asi neměl chuť, lidi by ho odsoudili, už má toho na triku za svoji politickou éru dost!

Já bych si peníze nikdy nevzal, akorát bych Vaiglovi a soudce poslal někam, obchodníky........Rv;-€

0/0
5.9.2012 1:29

ou_Jo

Rozhodně holce nepřeji kriminál,...

...ale byl tam smrťák ? ...snad že byla čirá začátečnice!! 8-o

0/0
4.9.2012 22:10

lukim

Re: Rozhodně holce nepřeji kriminál,...

Na začátečnici bych to netočil. Za komoušů platilo, že v takovém případě šel řidič bez nilosti natvrdo do báně a to od 1 do 5 let. Nynější tresty jsou jen výsměchem a podle toho to na silnicích vypadá:-(Rv

0/0
4.9.2012 22:32

Farmer

Re: Rozhodně holce nepřeji kriminál,...

Jeden můj známý za komunistů přejel dítě na přechodu. Byl to ovšem zasloužilý umělec a nakonec z toho (aniž by se o tom někdo dozvěděl) bylo podmínečné odsouzení a dočasný zákaz zahrát si v některých příliš známých filmech či představeních...

0/0
5.9.2012 1:19

_m-

Re: Rozhodně holce nepřeji kriminál,...

Jeden můj známý přejel dítě sousedů - vběhlo mu pod kola naprosto neočekávaně, nebyl z toho ani soud, přestože nebyl zasloužilý umělec. A přesto  se ten člověk zhroutil a dnes je v invalidním důchodu a trpí těžkými depresemi.

Myslíš, že nějaký kriminál by něco zmohl?

A když jsme u těch známých osobností - Maršíková nebo Schmitzer by mohli vyprávět.

0/0
5.9.2012 9:10

roman15

650.000 Kč ZA ZMAŘENÝ ŽIVOT?

to jsme tedy dost levná chátra. Běžný syndrom KRIMINÁLNÍHO STÁTU.Rv

+2/0
4.9.2012 22:03

petr.n_22

Je mi zle z lidí v diskusi,

mladá holka, která udělala chybu. Ano, tragickou. Pokud ji zavřete do vězení, zničíte ji život. A možná by se to líbilo jen proto, protože její táta dělá do politiky.

Ano, trest si jistě zaslouží, ale je potřeba vidět i souvislosti.

+9/0
4.9.2012 21:26

qetic

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Dobrý den, Vaše dcera je mrtvá, ale je třeba vidět i souvislosti.

+6/0
4.9.2012 21:29

slapr

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

takže cože? - pomsta?

+1/0
4.9.2012 21:48

Artemy

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Ano, další souvislosti. Třeba to, že tam nebyl úmysl. Třeba to, že si to bude pamatovat navždy. Třeba to, že jiný trestný čin doposud nespáchala. Třeba to, že je mladá a má život před sebou. Třeba to, že projevila lítost nad celou záležitostí. Třeba to, že při takovém činu je podmínka standardním trestem. A tak dále.

+2/0
4.9.2012 22:16

petr.n_22

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Zničit další život mladé holky nikomu nepomůže.

+1/0
4.9.2012 22:22

MIR80

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

a pomuze tomu nejak, ze jinou holku,ktera sedela za volantem zavrem za katr ?

0/0
8.9.2012 12:08

Crocodylus anthropophagus

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Trest si zaslouží, ale nesmí to být zase moc bubu, takže jí řekneme "Už to víckrát nedělej, nebo se při tom alespoň nenech chytit a tady máš pár kaček na přilepšenou, aby sis mohla koupit nové auto" Tak by sis to nějak představoval? ;-)

+2/0
4.9.2012 21:35

petr.n_22

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Myslím, že ta podmínka a odškodné je přiměřené.

+3/0
4.9.2012 22:20

karelka3

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Chtěl bych vědět Péťo,zda by i tebe soud tak politoval, stát se to tobě. Každý člověk má být zodpovědný, není-li, má smůlu. Já tam po té silnici jezdím, dvě auta se tam vejdou naprosto pohodlně s rezervou, jenže holky kecaly, a pak to nevybrala. A neflákla to do jednoho stromu, bylo jich víc za sebou. A určitě pomalu nejela.

Počítal jsem s podobným výsledkem. U nás lidský život nemá žádnou cenu!

0/0
5.9.2012 1:42

ippokorny

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

Nějak nechápu, jak se "zničí" něčí život ve vězení. Podle mě by jí určitě prospělo aspoň pár měsíců "meditace" ve vězení, aby pochopila, že zabila a těžce zranila. Zatím pláče pouze nad sebou.

0/0
5.9.2012 8:48

Theereeska

Re: Je mi zle z lidí v diskusi,

aby pochopila?..ježiš zabila svoji kamarádku..co může být větší trest, než že to bude mít celý život na talíři a bude s tím muset žít?..v tomhle případě nemá vězení vůbec žádný význam..protože ten největší trest už si vybrala!..a tvrdit, že pláče jen sama nad sebou je dosti hloupé, když ji neznáte a tudíž nevíteRv

0/0
5.9.2012 10:40

Minnetonka

Neštěstí

Upřímně řečeno, jestli to opravdu bylo tak, jak jsem viděla na tom videu, že jí ten protijedoucí vjel do jejího pruhu, tak to neměla ani kam jinam strhnout než doprava...bez ohledu na zkušenosti, to by udělal každý. Ztratila jednu kamarádku a druhou zranila, už to je dost tvrdej trest a je mi jedno, jestli je Weiglová nebo Vopičková...podle mě se žádné nedbalosti nedopustila...takové tresty jsou pak dost nepřiměřené, když si skuteční grázlové, co řídí opilí nebo vytlačujou jiné lidi ze silnice seženou papír, že byli nepříčetní a odejdou bez trestu...

+3/0
4.9.2012 21:17

Crocodylus anthropophagus

Re: Neštěstí

Ta její výmluva je stará jak první jízdní kolo... ;-)

+1/0
4.9.2012 21:23

Šakal včera dnes a pozítří

A proč do toho v redakci motáte Klause ?

Co on s tím má co společného?

0/0
4.9.2012 21:12

hennessy_

Re: A proč do toho v redakci motáte Klause ?

Hájka?

0/0
4.9.2012 21:38

hennessy_

Re: A proč do toho v redakci motáte Klause ?

nebo vajgla

0/0
4.9.2012 21:40

Josefkl

Myslím

že taková nehoda se může stát opravdu každému a kriminál asi nikoho nepolepší a nikomu nepomůže

+3/0
4.9.2012 21:10

petrkocourek82

Tupci blbci pitomci

Když tu holku neznáte, nevím proč jí soudíte!!! Znám jí a i její rodinu a jsou to slušní lidé. Žádnej vašík klausů či něco podobného. Stalo co se stalo, bohužel ale nejela jako frajerka, bez alkáče či drog. Prostě pitomá shoda nešťastných náhod - ztratila jednu kamarádku a druhou těžce zranila. To jí je dost velkým trestem!!!

+2/0
4.9.2012 21:08

felia

Re: Tupci blbci pitomci

Proč ty agresívní nadávky? Máte nějaký problém? V zaměstnání? V rodině? Je pro někoho důležité, že vy tu holku, co zabíjela znáte? Z toho, co o případu lidé vědí, mají právem pocit, že soudce nebyl nestranný.

+4/0
4.9.2012 21:13

Vanguard

Re: Tupci blbci pitomci

Jaký pocit? Co ty víš o tom, jaké se v podobných případech dávají tresty?

0/0
4.9.2012 22:03

nedivim_se_uz

Re: Tupci blbci pitomci

když neuměla pořádně řídit, měla jet pomalu, akorát by na ní dělali neslušní řidiči neslušná gesta a to by bylo vše. Když se všichni přizabili v moderním autě s bezpečnostními prvky nemohla jet rozumně rychle.

0/0
5.9.2012 7:04

Crocodylus anthropophagus

Re: Tupci blbci pitomci

Protože se tu o ní píše a protože si nešla koupit zmrzku, ale svojí neschopností potrestala hlavně oběti svého idiotského počínání. Většina ohlasů navíc se snížením trestu souhlasí, tak si dej bacha aby ti nepraskla žilka.

+1/0
4.9.2012 21:17

proiproti

Re: Tupci blbci pitomci

Fakta jsou, že ted už je vrah zabila a je jedno zda pila nebo fetovala nebo ne zkratka ted je to vrah mlade divky.Tecka.

+1/0
4.9.2012 22:24

BMG

Re: Tupci blbci pitomci

No jo ty tečko. Vrah je někdo, kdo zabije úmyslně. Dokonce i debil, který se ožere jak doga a následně svou jízdou někoho zabije není vrah. Ano, je to debil, ale není to vrah, nesedal do auta s tím že někoho krásně přejede. Když čtu výlevy takových "expertů" jako jsi ty, tak se přestávám divit mnohým excesům v lidských dějinách.

0/0
4.9.2012 22:29

heavy66

státní zástupce,

který v televizním rozhovoru objevoval pro slečnu Weiglovou další a další polehčující okolnosti a ještě pomlouval soudce, že byl moc přísný, tak ten byl vážně super;-D

0/0
4.9.2012 21:02

Artemy

Re: státní zástupce,

A nebyl? Podmínka je při nenásilném činu, v případě, že jde o první pochybení, zcela standardní.

+4/0
4.9.2012 21:51

furtkecal

a kdo se vlastně proti rozsudku odvolal ?

8-o?

0/0
4.9.2012 20:52

Legen.počkej.si.DáRNí-Hlupák

Kdyby nebyla Weigelová, také by jí soud trest snížil ?

asi sotva..Rv

0/0
4.9.2012 20:49

_m-

Re: Kdyby nebyla Weigelová, také by jí soud trest snížil ?

Kdyby nebyla Weiglová, tak by nedostala rok natvrdo. Kolik dostal ten mameluk, který naboural Hlinku?

0/0
4.9.2012 22:36

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

dvoji metr

smejdi

+1/0
4.9.2012 20:28

BMG

Re: dvoji metr

Naopak, soud vyšší instance dal trest, který je za tento čin v této zemi obvyklý. Soud nižší instance byl neobvykle přísný.

+1/0
4.9.2012 20:29

OrpheusF1

Re: dvoji metr

souhlasim. pokud to bylo jak pisou, tedy ze strhla rizeni, at uz z jakehokoliv duvodu, tak pro nekoho kdo byl cisty, bez problemu je trest basy nesmyslny. ta holka si ponese v hlave nasledky celej zivot, nejakej trest ve vezeni by vubec nicemu nepomohl, neni co ve vezeni "napravovat", bohuzel to se muze stat kteremukoliv mlademu ridici, presvedcenemu, ze je mistr sveta.

0/0
4.9.2012 20:34

marketa ze zapadu

humus

Jsem vyslovene udivena.Kazdemu stejnym metrem!Ridic neprizpusobil jizdu schopnostem,je otazka,jaky roli zde hraly ty slzy,zda svedomi,ze zabila SVOU VINOU,nebo litost nad SVYM TRESTEM.Tak ci tak je potrestana,doufam,ze tedy bude mereno stejnym metrem vsem bez rozdilu kasty,i za neumyslne ale stale ZABITI CLOVEKA.

+1/0
4.9.2012 20:25

skrbling

Re: humus

Můžu Vás uklidnit. V obdobných případech jsou podmínky naprosto běžné. Za neúmyslné zabití se v případě, že nejsou závažné přitěžující okolnosti dávají zcela standardně.

+1/0
4.9.2012 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.