- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vcera nadpis: 'Prazane si pochvaluji...", kdyz anketa ukaze opak, tak se nadpis pekne zmeni... ach jo, pani redaktorko...
Děkujem za účast. Vidím, že se chystáte do Prahy, když studujete články z tohoto regionu.
Ropid při obhajobě zářijových změn prohlašuje: "větší počet přestupů nikoho nepoškodí, jen cesta bude trvat o něco déle". Takže, pojedu-li každý pracovní den dvakrát o 10 minut delší dobu, to znamená každý den 20 minut navíc a za 200 pracovních dní to dělá 20 krát 200, což je celkem 4000 minut. A to dělá 2,8 dne - tedy skoro 3 dny za rok! Mám aktivitu ROPIDU přijímat s klidem?
cesta trva dele, ale jezdi ti to casteji, takze ve vysledku ten cas usetris
Je sice hezký, že se na 188 nasadily kloubáky, ale jednoznačně je to zhoršení situace! Výrazně klesl počet nízkopodlažních spojů a komfort přepravy. Zaplněnost autobusů o moc neklesla, jelikož se zároveň s navýšením kapacity výrazně prodloužily intervaly (místy skoro na dvojnásobek). V rozmezí 8:30-13:50 jezdí v intervalu 15 minut (dříve 8 a 10), právě rozmezí 8-10 je nejhorší, co se týče náchylnosti na zpoždění vlivem kolon na Limuzské a Chodovské. Dřív, když bylo více spojů, se mohl člověk spolehnout, že něco přijede (i přes kolony) za pár minut, tomu je teď konec. Interval 15 minut to má být metrobus?? Dřív to parametry metrobusu mělo, neříkalo se tomu tak a byl na to celkem spoleh, takže mělo smysl na to chodit - teď už je jedno, jestli pojedu M188 nebo něčím jiným...
JAK DLOUHO NÁM JEŠTĚ BUDE ROPID TVRDIT, ŽE SE SITUACE ZLEPŠILA, A VŠICHNI JSME ŠŤASTNÍ LIDIČKOVÉ??????
Opět. Tato situace byla známa před třemi měsíci při prvním návrhu změn. Ropid si ovšem trval na svém. Počernická to děsně odnesla. Kromě ještě delšího intervalu 188+zpoždění má ještě navíc teď podobně zpožděnou 163 též v delším intervalu než 155. Takže dojezd k metru A se stal hlavně na konci ranní špičky věcí náhody s čekáním místo 8-10 minut i 35 minut...z toho 15 minut dle jízdního řádu, zbytek zpoždění.
Já tedy nevím, ale bus 183, který tu vyzdvihují, že spojuje Měcholupy a Žižkov, tak má denně neskutečné prodlevy díky délce trasy a např.dnes jsem na něj ráno v 8 hodin čekala 18!!!minut, abych popojela pár stanic a přestoupila, protože mi zrušili starou dobrou 154.. To by mě zajímalo, kolik za tenhle článek redaktoři dostali
Zajímalo by mě, kolik lidí tak jezdí z Měcholup na Žižkov.. skoro celý autobus vystupuje na Nádraží Hostivař a přestupuje, aby se dostali lidi na metro.
Redaktoři dostanou informace od organizátora, těžko si budou ověřovat vše v terénu... Bohužel dle informací z terénu, i vašich, je situace naprosto opačná, než uvádí článek. Žádný kolaps, ale bohužel desítky nových problémů v celé síti... Některé tu byly už dříve, třeba zpožděné busy. Ale nové linkové vedení některá ta zpoždění zveličilo a ta dopadla na úseky, kde dřív nebyla....
Neslyšel jsem jediný pozitivní ohlas ohledně změn, za to spousty těch negativních. Kolik asi DP stál tento článek a zmanipulované hlasování? Zajímavé, že na podobné propagace peníze mají...
Mám za to, že ta "inzerce" v podobě tohoto článku je zajmištěná průnikem DPP a hlavně ROPIDu do MF Dnes... I hlasování v článku odpovídá reakcím v diskusi, že jsou lidi spíš nespokojení se změnami