- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na nových jízdních řádech jsem nenalezl žádnou výhodu. Naprostý extrém je oslabení 267 ve špičce o více než 50%. Spoje mezi 7:00 a 7:40 využívají žáci ze 3 základních škol, jezdilo jich 5, nyní jezdí 2! Umíte si představit jak spoj kolem 7:30 z Kolovrat vypadá?
... že ta doprava ne a ne zkolabovat. http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/zatracena-doprava-jako-na-potvoru-se-jaksi-nehrouti
Je pěkné suché počasí, lidé si prodloužili dovolené a když už jezdí po Praze, je zatím minimum problémů. Silnice se zaplnily především na příjezdech do Prahy, jinak je klid. Některá místa známá silným provozem, třeba u Thomayerovy nemocnice, jsou zatím až nenormálně nevytížená. Což je dobře, lidé cestující MHD mají klid si zvyknout, ve výsledku byl záříjový termín pro změny zvolen dobře. Ke zpoždění na linkách, kterých jsem se bál, zatím nedochází, linky 118, 170, 139, 150, které mě zajímají nejvíce jezdí na čas. Snad jen na 157 by měl být nasazován kloub, dnes ráno v 8:30 jsme od zastávky Hasova již nepobírali lidi a ti tak museli čekat (snad ne moc dlouho) na jiný bus.
118 by taky prospěl delší bus, v pátek jsem už Nad Pekařkou nemohli pobrat lidi. Nevím teda, jak to pak vypadá za Budějovicko, ale trasa od Smíchova je dost vytížená. A mívá zpoždění na Baranďáku. Ale chválím, že to prodloužili, protože jinak na Dvorce trvala cesta dvakrát tak dlouho
Ušetřit, lépe řečeno ubrat možnosti využívat přestupní lístky a dostat do kasy více peněz za dražší jízdenku. To je hlavní princip této změny. Bohužel si to vůbec nepropočítali. Přínos bude směšný. Ti co mají předplatné, tak na to doplatí ztrátou času. Peníze na dopravu dlouhodobě drze a sprostě mizely a teď je potřeba obrat cestující.
Již dříve nacpaná ve špičce i po poledni (ve špičce jezdilo 6 busů/hod.), nyní po skrouhnutí (max. 3-4 busy/hod.) zůstávají běžně na zastávce lidé, kteří se do ní vůbec nenacpali! ... a oni budou řešit pouze návaznost na vlak namísto posílení. Ať žijí řešení od stolu
A co jako čekáte od ouřadů, co si vozí zadinku v autu a MHD je pro ně pouze zdroj obživy?
...na Kačerov, dříve tři linky(106,139,182), nyní žádná. Tedy, jasné zlepšení.
To je pořád vůli výluce v Michelské ulici. Po jejím dokončení cca v listopadu se 139 vrátí na svou trasu přes Michelskou. A z Kačerova do zastávky Michelská (pak směrem k Chodovské) bude jezdit i bus 196. Plus 124 přes Michelskou na Budějovickou.
vždyť mohli prodloužit 230 až na smíchov a 105 by byla k ničemu. Ale ne, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Lidé z Klukovic už NESMÍ přímo busem k metru, pěkně na tramvaj pomažou holánkové.
A co třeba zrušení linky 243 tedy přímého spojení Sídliště Zbraslav - Smíchovské nádraží ???? Ted na Sídliště Zbraslav jezdí linka 165 na Jižní město ... no super , ale vetšina lidi jezdí spíše do centra a ne na Jižní město ....
jezdi kazdych 30 minut, takze vetsina vedcu jezdi 193 a vystupuje na zastavce na znameni... zpatky z ustavu je cesta relativne dobra
My se uz tesime na zimu, az budem od Zelenych domku klopytat k ustavu ledem a snehem. Ono uz v desti to neni nijak super.
Hi hi, jedna ze základních výhrad před změnami byla, že bude nutné některé spoje posilovat, což brzy dorovná deklarované drobné úspory, ba to bude stát více. No, tak to tady máme. Posilujeme interval na minibusové lince, bo nepobírá apod...
četl jsem v minulosti několik Vašich příspěvků, i blog. pražské MHD se věnujete dlouho a zodpovědně, Váš pohled je vždy objektivní. jak nyní - po týdnu fungování nového systému - vnímáte celkově všechny ty změny? díky předem za reakci