- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se občané Prahy z toho zklidňování pokakají a dle bolševické doktríny se pak řekne, že za to může trh a Klaus...
"Zvolili jsme tuto formu řízení proto, že je
nejtransparentnější ze všech forem vůbec. A kdo se přihlásil, o tom
opravdu nemám přehled."
Ano, je to tak strašně moc transparentní, že v tom nemá přehled ani zadavatel...
která by sama o sobě potřebovala dost rozšířit a modernizovat, počet aut za posledních 20 nebo 60 let dost vzrostl, počet kilometrů silnic moc ne... nejhorší jsou nápady pouštět na křižovatkách cyklisty před auta, protože to vytváří zbytečné konfliktní situace, kdy na zelenou vyrazí cyklisté a začnou je (často po několikáté) předjíždět řidiči aut...ubírání místa na silnici vytvořením cyklopruhu také není moc dobré řešení...vytváří to problémy s parkováním atd...
btw a nejhorší jsou ty kilometry cyklostezek, které končí v každé křižovatce, cyklisté musí (respektive by měli) slézat z kola každých padesát až sto metrů a převést kolo přes přechod, pak zase nasednout...investice jen do značení je značná, ale přínos pro cyklisty natož kohokoli jiného je nulový až záporný.
Tak to je opravdu investice potřebná jak....
dopravní podnik, středočeská ČSSD, radnice Prahy 3... kdo přijde o provize dál?
Zatím jenom odstříhli modrobolševika od jednoho z nesčetných státních cecíků.
... aneb pro par promile cyklistu na silnici se bude utlacovat zbytek motoristu. Navic se budou zvysovat imise kladenim prekazek autum do cesty a zpomalovanim dopravy (auta budou na stejnem useku vypoustet dele vice zplodin). To uz chce poradneho myslitele.
Jaký je účel cyklopruhu? Já jej chápu před křižovatkou(jako prioritní) a přes nepřehlednou křižovatku(upozornění).
Na většině míst stačí široký běžný pruh a řidiči(včetně cyklistů) dodržující pravidla. Hovadiny jako V Olšinách(prostor, kam otevřít levé dveře zaparkovaného auta) můžou bezpečnost i snížit.
(Navíc cyklopruh na hlavní, když o blok vedle vede souběžná "vedlejší" ulice... )
At uz jsou s tim nicenim silnic do kopru a vzpomenou si, jak to delaji v nemecku ci rakousku. ja musim kazdy dv roky na technickou a jizda po nasich silnicich je des a hruza. Tak nasazime na kazdecj 10m jednu nerovnost navic. Kdyby na hlavnich tazich byli primerene rychlosti a zelena vlna, tak by to nikdo vedlejsima neobjizdel.
Jenže proč řešit příčinu (kolony na hlavních), když stečí řešit následek(tranzit vedlejšími).
No jsem za blbce, imise existuje, musel jsem si to ale vygooglovat :). Ale naštěstní nejsem sám, někdo mi dal doporučit :D. Taky to mohli ale v článku vysvětlit, pro ty línější nebo hloupější.